Goedemorgen

Greeetie is me gisteren ook overkomen, had een heel epistel geschreven, druk op voorbeeld alles weg.
Het hapert hier nog altijd, zouden ze het niet kunnen resetten naar vroeger, me dunkt dat er geen verbetering aan deze vernieuwing is.
Yorkske, het zou mijn halfzuster kunnen zijn 🥺 had geen vermoeden van mijn vader, benieuwd of ik me in haar erken. Iedereen heeft een dubbelganger, daarom noch geen familie.
Yorkske, maak hier je hoofd maar leeg, wij kennen de achtergrond van je verhaal. Heb soms de neiging van op tafel te slaat ( figuurlijk ) als ik je schrijven lees.
Yadi, je hebt je draai daar gevonden, zelf Harry Potter is in feeststemming, heel mooi !
Sommige vragen zich misschien af wat ik daar aan heb, miserie gaan opzoeken , eenzijdig luisteren naar hun verhaal. In een verzorgingshuis vind je ook gelukkige mensen welke het beste ervan maken.
Vrijblijvend ga ik terug, hoop mensen te ontmoeten welke ook daar hun steentje bijdragen. Volgend jaar in maart gaan we met de vrijwilligers samen eten op kosten van de instelling.
Rietjes een mooi gebaar, zou 3 exemplaren willen bestellen, ze hadden het er laatst nog over. Nostalgie zeker voor ons dochter, ook haar schoondochters hadden interesse.
Laat maar weten hoe je het tot hier laat komen en hoeveel ik samen met verzending moet betalen.
Ga alles knippen en plakken alvorens mijn tekst weer in het niets verdwijnt🥺
Corry

ik tel alleen de zonnige dagen.