In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

t zonnetje schijnt hier, dus 't fietske weer bovengehaald

kwestie van de beentjes terug wat te smeren, hebben te lang stilgelegen door de verkoudheid....
nonkeltje gelukkig ook terug beter .... ja ne mens kan van zoiets banaals als een verkoudheid , helemaal uit z'n doen zijn . kan er van mee spreken ...
oei, nonkeltje toch weer last gehad van ' stokers ' tssss... hoe ist mogelijk !
bloemeke, heeft koekebroodje gemaakt ? goh je doet me weer watertanden !!!
ga er vandoor, donderdag, marktdag hier !
wens iedereen een fijne dag

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen leutertjes allemaal
tis efkes in de rapte want ik heb nu niet veel tijd
een beetje vroeg aan het middageten beginnen want om 13u moeten we al vertrekken voor mijn afspraak bij de kapster
miesje ons koekebroodje smaakte deze morgen weer super lekker , en ik wil zelfs geen brood meer uit de winkel want das bijlange niet zo lekker
jammer dat je zo ver woont hé want anders kon je eens komen proeven
en gelukkig ben je ook al wat beter van je verkoudheid
geniet maar van je bezoekje aan de markt
Bertje goed van jou dat je al enkele kilootjes kwijt bent
en laat die griep maar komen wij zijn toch ingeënt en tis beter voorkomen dan genezen zegt het spreekwoord , dus slim zijn is winter en zomer goed hé
Bekske ook voor jou een fijne dag vandaag
Lenk ik kan geloven dat jij het druk hebt als je nog gaat werken , maar das geen probleem als je nog regelmatig eens langskomt dan zijn we ook al content hoor
en met jou bruintje alles goed hoop ik
allé en nu rap weer verder doen sè
jadi , marietteke , omadina , ghyra en Sita
halloooooo
daaaaaag

tis efkes in de rapte want ik heb nu niet veel tijd
een beetje vroeg aan het middageten beginnen want om 13u moeten we al vertrekken voor mijn afspraak bij de kapster
miesje ons koekebroodje smaakte deze morgen weer super lekker , en ik wil zelfs geen brood meer uit de winkel want das bijlange niet zo lekker
jammer dat je zo ver woont hé want anders kon je eens komen proeven
en gelukkig ben je ook al wat beter van je verkoudheid
geniet maar van je bezoekje aan de markt
Bertje goed van jou dat je al enkele kilootjes kwijt bent
en laat die griep maar komen wij zijn toch ingeënt en tis beter voorkomen dan genezen zegt het spreekwoord , dus slim zijn is winter en zomer goed hé
Bekske ook voor jou een fijne dag vandaag
Lenk ik kan geloven dat jij het druk hebt als je nog gaat werken , maar das geen probleem als je nog regelmatig eens langskomt dan zijn we ook al content hoor
en met jou bruintje alles goed hoop ik
allé en nu rap weer verder doen sè
jadi , marietteke , omadina , ghyra en Sita
halloooooo
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Veel weet ik niet te vertellen
Eerst en vooral voor iedereen een fijne namiddag
Deze voormiddag boodschappen gedaan.Ik moest kamillosan halen voor mijn zitbadjes..Nog een maand te gaan zei de dokter, en die is nergens te vinden...Na vijf apotheken nog een klein flesje gevonden kan wat verder.
En bij de plaatselijke apotheek direct 2 grote flessen besteld. Die zouden waarschijnlijk volgende week binnen komen..Anders wordt het bestellen via internet en dat doe ik niet graag.Al zeker niet voor medicatie
Zo ik ben mijn ei kwijt..
Ik vond het koud buiten brrr...en moest nogal aan "mijn karre" trekken..Het stappen gaat nog niet zo vlot . Maar geduld komt allemaal goed
Bertje toch nog opletten want ik las in de krant dat de griep in 't land is.
En verder twee personen die wat sukkelen is ook een hele hé...Lukt ons wel toch dank voor je bezorgdheid
Marietteke ik wist niet dat je een pijnlijke knie had. Hopelijk is het niet ernstig en kan het nog wat verholpen worden.
Dank Zonnebloemetje, alles evolueert gunstig zijn de dokter.Maar voor mij gaat het zo traag...zucht...En ventje denkt dat die cortisone spuit als moest werken. Die stond ook al niet op de eerste rij toen men het geduld uitdeelde
Intussen zit jij al bij de kapster om nieuwe krulletjes..Je zult direct weer schitteren onder de luster.
Hallo Lenk, altijd blij u te lezen. Ja als je werken gaat is het niet alles en al zeker de dag van vandaag..Wij hebben ook naar die uitzending gekeken van Auswitz..Brr...het blijft inderdaad aan de ribben hangen. Dat staat ook op mijn lijstje om te bezoeken..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_ ... -sur-Glane
Ooit bezocht ik was er dagen stil van...
Lap ik lees net dat jij Bertje het ook gehoord heb van de griep in 't land..Het staat er nu hogerop en ik laat het staan
Hallo Miesje altijd blij als je langs komt gefietst..
Zo en nu ga ik wat verder surfen...
toedeloe
Menu:
Deze middag was het restjes dag
voor ik koeitong en ventje zelfgemaakte hamburgers met restje rode kool
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeieavond
jadike bloemeke bertje , lenk ,
ja mijn knie is eigenlijk stillentjesaan pijn beginnen doen ,
eerst dacht ik , "mischien verkeerde beweging met de joga ",
maar nu wordt het steeds pijnlijker ,
dus woensdag heb ik afspraak voor echo plus RX ,
dan zien we wel verder , hoe het afloopt ,
ik ga eerst koken ,
kom seffens terug hoor

jadike bloemeke bertje , lenk ,
ja mijn knie is eigenlijk stillentjesaan pijn beginnen doen ,
eerst dacht ik , "mischien verkeerde beweging met de joga ",
maar nu wordt het steeds pijnlijker ,
dus woensdag heb ik afspraak voor echo plus RX ,
dan zien we wel verder , hoe het afloopt ,
ik ga eerst koken ,
kom seffens terug hoor
geluk vind je onverwacht
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede avond maatjes,
Die pc staat hier meer uit dan aan. De laatste tijd niet veel thuis geweest, maar nu ik kom lezen wil ik jullie toch allemaal beterschap wensen, verkoudheden, griepjes, ja dat hoorde ik deze voormiddag ook al mij mijn sportmaatjes, dan liever geen knuffels of kusjes hoor ! Maar zo een neusmaskertje heb ik me toch nog niet aangekocht. Ik hoop dat de vaccinatie voor de griep van de maand november haar werk doet.
En ja, gisteren mijn ruiten gewassen, en wat raadt je ??? Het is weer aan het regenen... maar het is morgen de laatste dag van januari, 't kan nog eens winteren ook, allez, ik hoop toch een beetje, en het kort toch in. Ik verlang natuurlijk ook al naar de lente.
Voor iedereen, een mooie avond en beloofd, tot morgen. Eerst moet ik nog schoonmaken en een beetje boodschappen doen, maar dan kom ik hier zeker lezen en jullie allemaal een fijne 31 januari wensen !
Groetjes, omadina
Die pc staat hier meer uit dan aan. De laatste tijd niet veel thuis geweest, maar nu ik kom lezen wil ik jullie toch allemaal beterschap wensen, verkoudheden, griepjes, ja dat hoorde ik deze voormiddag ook al mij mijn sportmaatjes, dan liever geen knuffels of kusjes hoor ! Maar zo een neusmaskertje heb ik me toch nog niet aangekocht. Ik hoop dat de vaccinatie voor de griep van de maand november haar werk doet.
En ja, gisteren mijn ruiten gewassen, en wat raadt je ??? Het is weer aan het regenen... maar het is morgen de laatste dag van januari, 't kan nog eens winteren ook, allez, ik hoop toch een beetje, en het kort toch in. Ik verlang natuurlijk ook al naar de lente.
Voor iedereen, een mooie avond en beloofd, tot morgen. Eerst moet ik nog schoonmaken en een beetje boodschappen doen, maar dan kom ik hier zeker lezen en jullie allemaal een fijne 31 januari wensen !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
halloooo een goeie avond alweer
voila sè daar juist nog wat kuiswerkjes gedaan boven en alles is nu weer proper en stofvrij
want ik heb graag dat mijn boven proper is en ik heb er eens goed mijn werk van gemaakt
ik heb ook nog mijn haar gewassen want als het vers gekruld is dan moet ik het altijd de dag nadien weer wassen omdat ik er dan met geen enkele kam door kan , want ik doe er altijd conditioner op en de kapster doet dat niet en daardoor kan ik er dan niet door met de kam en dus heb ik het nu gewassen omdat we morgen al om 6u moeten opstaan want we moeten al om 7.45u vertrekken naar het ziekenhuis voor een afspraak voor mijn ventje en als we zo vroeg op moeten heb ik dan geen tijd om nog mijn haar te wassen morgen vroeg
tis hier halverwege de namiddag beginnen regenen maar we zitten nu toch binnen en voor morgen word er toch weer droger weer voorspeld of toch bijna droog
we hebben morgen een drukke dag na onze afspraak in het ziekenhuis met heel veel boodschappen zowel in de voormiddag als in de namiddag , maar het zal ook wel lukken
omadina voor morgen veel kuisplezier en ik ben hier voor deze week al een beetje door mijn kuiswerkjes en gelukkig ook want morgen zou ik daar toch geen tijd voor hebben
en ik verlang ook al naar de lente en dan zal het ook al langer licht zijn
marietteke hopelijk is jou probleem goed te zien met die echo en die RX want je kan daar niet alles goed op zien zoals op een MRI scan en hopelijk word het geen operatie , veel succes
jadi tis toch erg van al die medicamenten die voor het ogenblik niet te verkrijgen zijn
ik had vandaag ook een medicament nodig die ik moet nemen voor mijn evenwichtsorgaan en omdat ik teveel druk heb ik mijn linkeroor en tis ook niet te krijgen van het merk dat ik gewoon ben
dus heb ik daarjuist naar verschillende apotheken gebeld en ik heb er een doos gevonden maar dan wel van een ander merk die ik morgen kan ophalen , dus hopelijk ben ik er evengoed mee als van deze waar ik er al een doos van genomen heb , want ik heb al ondervonden dat medicatie van een ander merk niet altijd even goed werkt en ook andere bijwerkingen heeft
allé ik krijg al honger sè
dus dadelijk brood in de microgolf oven uit de diepvries en dan is het zo lekker als vers
Bertje , miesje , Lenk , ghyra , Bekske en Sita
halloooooo
voor iedereen nog een gezellige avond verder en voor iedereen die nog moet eten , SMAKELIJK
daaaaaag

voila sè daar juist nog wat kuiswerkjes gedaan boven en alles is nu weer proper en stofvrij
want ik heb graag dat mijn boven proper is en ik heb er eens goed mijn werk van gemaakt
ik heb ook nog mijn haar gewassen want als het vers gekruld is dan moet ik het altijd de dag nadien weer wassen omdat ik er dan met geen enkele kam door kan , want ik doe er altijd conditioner op en de kapster doet dat niet en daardoor kan ik er dan niet door met de kam en dus heb ik het nu gewassen omdat we morgen al om 6u moeten opstaan want we moeten al om 7.45u vertrekken naar het ziekenhuis voor een afspraak voor mijn ventje en als we zo vroeg op moeten heb ik dan geen tijd om nog mijn haar te wassen morgen vroeg
tis hier halverwege de namiddag beginnen regenen maar we zitten nu toch binnen en voor morgen word er toch weer droger weer voorspeld of toch bijna droog
we hebben morgen een drukke dag na onze afspraak in het ziekenhuis met heel veel boodschappen zowel in de voormiddag als in de namiddag , maar het zal ook wel lukken
omadina voor morgen veel kuisplezier en ik ben hier voor deze week al een beetje door mijn kuiswerkjes en gelukkig ook want morgen zou ik daar toch geen tijd voor hebben
en ik verlang ook al naar de lente en dan zal het ook al langer licht zijn
marietteke hopelijk is jou probleem goed te zien met die echo en die RX want je kan daar niet alles goed op zien zoals op een MRI scan en hopelijk word het geen operatie , veel succes
jadi tis toch erg van al die medicamenten die voor het ogenblik niet te verkrijgen zijn
ik had vandaag ook een medicament nodig die ik moet nemen voor mijn evenwichtsorgaan en omdat ik teveel druk heb ik mijn linkeroor en tis ook niet te krijgen van het merk dat ik gewoon ben
dus heb ik daarjuist naar verschillende apotheken gebeld en ik heb er een doos gevonden maar dan wel van een ander merk die ik morgen kan ophalen , dus hopelijk ben ik er evengoed mee als van deze waar ik er al een doos van genomen heb , want ik heb al ondervonden dat medicatie van een ander merk niet altijd even goed werkt en ook andere bijwerkingen heeft
allé ik krijg al honger sè
dus dadelijk brood in de microgolf oven uit de diepvries en dan is het zo lekker als vers
Bertje , miesje , Lenk , ghyra , Bekske en Sita
halloooooo
voor iedereen nog een gezellige avond verder en voor iedereen die nog moet eten , SMAKELIJK
daaaaaag

Bert
Hey leutertjes,
ja, het is wat hé met die medicatie. Een apenland is het hier.
Ik kom jullie nog een fijne avond wensen.
Nu eerst wat eten.
Tot latersss...

ja, het is wat hé met die medicatie. Een apenland is het hier.
Ik kom jullie nog een fijne avond wensen.
Nu eerst wat eten.
Tot latersss...

-
Bert
Jadi, heb een PB gestuurd. 

En nu ben ik weg hé......of het moet zijn dat ze mij wakker maken

En nu ben ik weg hé......of het moet zijn dat ze mij wakker maken
-

hallo ben er effe terug ,
bloemeke , ja ons rozetteke zei al "ge kunt mijn knie andersnemen , die is toch al gemaakt "
maar het zullen eerst wel inspuitingen worden , denk ik
omadina , je ramen weeral netjes ,
ja duurt hier niet altijd lang , of ze zijn zo weer nat geregend
jadike ook al op zoek naar de juiste medicatie ,
gelukkig mag je al aftellen ,
Lenk , ik heb over enkele jaren eens met m'n zus ,
hier in Breendonk zo'n kamp bezocht ,
jeetje ik weet ook nog dat ik dat lang heb meegedragen hoor ,
Miesje ik heb m'n fietske op stal gelaten ,
vond het ietsjes te frisjes
Bertje ik ben nu 2,50 kilootjes afgevallen ,
maar ook wel minder in beweging geweest ,
bekske ghyrake
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo,...oesje ik dacht dat ik deze morgen ben langs gekomen
Sorry hoor, dat komt er van als je met van alles bezig bent
Bertje ik heb een "PeeBeeke" terug gestuurd
En nogmaals hartelijk dank..
Veel weet ik niet te vertellen.Ik ben bezig met de was en de plas
Straks wasgoed plooien en de strijkstukken open hangen
Morgen komt ook langs hier
Zoon zijn wasgoed zit er ook al bij..Dus alle hengst aan dek
Wens iedereen een fijne avond toe
Het is al het donkeren..
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
hallooooo een goeie avond alweer leutertjes allemaal
oef ik ben bekaf en mijn benen zijn echt moe ondanks dat ik mijn kruk heb gebruikt om te stappen , want in het ziekenhuis deze voormiddag daar zijn het allemaal van die lange gangen om door te lopen en de rest van de dag hebben we dan nog veel boodschappen moeten doen en nu sla ik bijna door mijn benen en hopelijk geraak ik nog de trap op om dan dadelijk naar de badkamer te gaan
we hebben ook alweer een nieuwe afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje want hij heeft enkele knobbeltjes op zijn schildklier zitten en dat moet verder opgevolgd worden
marietteke , jadi , Bertje , Bekske , ghyra , omadina , miesje , Lenk en Sita
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
en nu ga ik nog efkes relaxen in een warm badje sè
en daarna in mijn zetel voor de tv en ik kom er van gans de avond niet meer uit , want ik ben veel te moe en ook al van 6u moeten opstaan deze morgen
geniet nog van jullie avond
daaaaag

oef ik ben bekaf en mijn benen zijn echt moe ondanks dat ik mijn kruk heb gebruikt om te stappen , want in het ziekenhuis deze voormiddag daar zijn het allemaal van die lange gangen om door te lopen en de rest van de dag hebben we dan nog veel boodschappen moeten doen en nu sla ik bijna door mijn benen en hopelijk geraak ik nog de trap op om dan dadelijk naar de badkamer te gaan
we hebben ook alweer een nieuwe afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje want hij heeft enkele knobbeltjes op zijn schildklier zitten en dat moet verder opgevolgd worden
marietteke , jadi , Bertje , Bekske , ghyra , omadina , miesje , Lenk en Sita
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
en nu ga ik nog efkes relaxen in een warm badje sè
en daarna in mijn zetel voor de tv en ik kom er van gans de avond niet meer uit , want ik ben veel te moe en ook al van 6u moeten opstaan deze morgen
geniet nog van jullie avond
daaaaag

hallo 
geluk vind je onverwacht