Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, helaas grote werken voor de boeg, maar jullie komen er wel door. Toen ons huis verbouwd werd, zijn de werken juridisch stil gelegd geweest door grove fouten van de eerste aannemers destijds. De werken hebben toen 10 maanden geduurd. Ik heb daar echt een trauma van over gehouden, wil die miserie nooit nimmer meemaken. Ik wil jou daardoor geen angst aanjagen, maar probeer je enkel te zeggen dat je echt wel een heel goede, nederlands sprekende, aannemer moet aannemen en dat je best even zijn referenties nagaat. Als je dat hebt, dan zijn die 2 maanden zo om. Laat de geschatte duur van de werken ook op papier zetten met een boeteclausule erbij voor elke dag dat de werken langer zouden kunnen duren. Heel streng , ik weet het, maar als je meegemaakt hebt wat wij meegemaakt hebben, je zou voor minder. Ik wens jullie alle succes. En als het je even teveel wordt gedurende die 2 maanden, denk dan aan het eindresultaat, dat gaat prachtig zijn.
Oma-C, nauwelijks te geloven dat jij al 8 jaar in je mooie appartement woont, de tijd vliegt echt.
Wilde eend, alles oké met jou. Je kunt nu wat verder gaan wandelen als je dat wil. Hoop dat de buur zich wat koest houdt.
HVT, dank je wel om Matice een welopgevoede hond te noemen. En deze nacht heeft hij gewoon doorgeslapen. Bleek dat manlief hem om 03.00H ook al had horen blaffen en ook toen moest hij kaka doen en dan in de vroege ochtend opnieuw. Hebben hem dan gisteren goed in het oog gehouden, maar wat hij ook had, het was voorbij. Vandaag met hem naar de hondenschool. Voor mij voorlopig de laatste keer op de plein, vanaf volgende week is het de beurt aan manlief. Hoop van harte dat je ook eens positief nieuws krijgt.
MJ, ook alles nog goed bij jullie ? Matice ziet er niet uit met zijn nu toch wel veel te lange krullen. Maar hij is pas de 26° juni aan de beurt bij zijn trimster.
Muddy Maddy, een tweede taxirit voor de boeg. Nu hebben we hier op stapafstand een tram die voor het ziekenhuis stopt wat heel gemakkelijk is. Maar toen die er nog niet was, nam ik ook een taxi naar het ziekenhuis als ik daar moest zijn. Kon daar ook met de fiets naartoe, maar probleem daar is dat je nergens je fiets aan kunt vastketenen en daar worden dus alle dagen veel fietsen gestolen. Belde dan een half uurtje dat ik moest vertrekken een taxi en kreeg dan steeds een SMS'je dat hij er bij een 5 minuutjes ging zijn.
Gisteren dan mijn kleedje gaan halen en er dan maar meteen ook een bijpassend golfje over gekocht. Manlief heeft het dan betaald, want het was hij die het zo mooi vond. Voel me er ook wel heel goed in. Het is toch de XS geworden, de S was me toch wel iets te ruim. Het kleedje is te fijn om er een jeansjasje of een leren jasje over te dragen, vandaar het golfje erbij. Dan kan ik het meer aandoen, want zelfs in de zomer kan het
' s avonds nog flink afkoelen. Ben er heel blij mee en manlief ook . Heb het meteen op kapstok gehangen toen we thuiskwamen. Nu loop ik in mijn hondenschoolkleren. Ga toch een wat dikker jasje aandoen, want vind het fris. Als ik thuiskom kleed ik me onmiddellijk om en gaat vooral de jeans de was in.
Ik wens iedereen een mooie zondag. Liefs en een dikke knuffel voor ieder.