welkom in een knus hoekje 6
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

nog even dit posten en dan terug richting beddenbak heb eerst een ander nachtkleed moeten aantrekken want een nat nachtkleed aanhouden gaat niet .Had de verwarming al 4 uur afgezet voordat ik ging slapen maar ja het is nu zo .Ik zo graag straks even naar de markt willen gaan maar dan zal ik mijn pleister voor de pijn een dag eerder moeten vervangen .Want normaal moet dat om de drie dagen maar vanaf het eind van de tweede dag is die aan het uitwerken .DE ANDERE PLEISTER DIE OOK MOET GEBRUIKEN DIE MOET IEDERE DAG VERVANGEN WORDEN .MAAR SMORGENS OM ZEVEN UUR BEN IK BLIJ DAT IK DIE KAN VERVANGEN .Om de zwijgen over de medicijnen die ik nog moet bij nemen .Had gisteren donderdag niet zoveel gedaan alleen de vloeren gedweild .alsook kinesist dat geweest is en ja iedere avond een grotere toer doen .wWe doen er nu langer over dan vroeger de buur laat de honden op sommige plaatsen meer snuffelen zodat ik even meer op adem kan komen .Ik geniet iedere avond van die wandeling met de buur ook de twee hier .Nu terug naar de beddenbak en hopen dat het lukt om even te slapen het is nu wel fris in huis want ik zie de twee dat die onder hun deken gekropen zijn .Zo geniet van jullie nachtrust en vrijdag groetje
-

gisteren even naar de markt geweest maar had spijt dat ik geweest ben .Heb wel een rok gekocht voor mij niet zo duur .Maar had een paar pakjes hondensnoep gekocht ik schrok wel van de prijs .Dat geef ik nu tussendoor want hun ander snoepjes beginnen ze nu even moe te worden .Het is nog donker en het regent hiergoed .Dus moeten ze geduld hebben tot het niet meer regent .Gisterenavond waren we nog niet zo ver en het begon muggenpis te spijbelen .Als we binnen waren was het gedaan met de muggenpis .Lichtjes nat waren ze maar ook snel opgedroogd om voor de kachel te gaan liggen .Straks proberen op gras meststoffen te smijten heb gewacht tot als de grond nat geworden is dan trek het snel in de grond bij zon zo het verbranden .En verder doe ik weinig misschien een was ik zal zien dat kan savonds op de droogrek tot de morgen dan zo ik zien dat het nog niet volledig klaar is .Maar het regent nog hoor ik op de koepel hier groetje aan iedereen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede (natte) morgen iedereen
De droge grond zal blij zijn met deze regen.
Vandaag dierendag, geef jullie diertjes
een extra knuffel vandaag
Maak er ondanks het weer toch een fijn weekend van
Sterkte aan de zieken....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
deze morgen wind en regen,
later meer wind regen gestopt
echt geen weer om buiten te komen
als je een kou kleun bent, hebt warmte nodig,
zolang de bladeren groen en aan de bomen hangen
nog geen winter in het vooruitzicht, hopen zo,
wie wandelt geniet ervan, laat foto's maar verschijnen,
zo genieten wij er ook van,
grtjs van krakje,

later meer wind regen gestopt
echt geen weer om buiten te komen
als je een kou kleun bent, hebt warmte nodig,
zolang de bladeren groen en aan de bomen hangen
nog geen winter in het vooruitzicht, hopen zo,
wie wandelt geniet ervan, laat foto's maar verschijnen,
zo genieten wij er ook van,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

gisteren avond per toeval een post tegengekomen .Met enkele leveringen van honden die hadden een hondenhotel enz .Daar door was het snel 2 uur vannacht en ben aan proberen met een thee om beter te slapen .Ben rond 2.30 uur in slaap gevallen tot zes uur want de pleister was uitgewerkt die ik dagelijks moet vernieuwen om 7 uur .Dan om 7 uur de pleister veranderd en dan ik moet ik een half uur rusten .Maar om 8 uur was het hier aan regenen dus een beetje gewacht .Zodat we nog niet lang binnen zijn .Na de middag de bladeren van gras proberen te doen .Want er staan bomen bij de buren en ja die bladeren vliegen overal .Verder me rustig houden want de andere pleister moet morgen vervangen worden en die zal in de lop van de dag ook uitgewerkt zijn .Ik neem nog andere medicijnen maar de pleister zijn zwaar medicijn niet zo goed voor de maag.Zo ik wens iedere het beste toe en geniet groetje
-

Goede zondagmorgen met regen ..
Niks aan te doen , de grond zal er
blij mee zijn na die droge periode
Hopelijk niemand schade gehad van de storm
Sterkte aan wie het kan gebruiken.....
Fijne dag en tot........................
-
wakker geworden ja hoor regen,
efkens omgedraaid en slaap gevallen,
regen gedaan kwam waterzonnetje te voorschijn,
en weeral wind die er bij hoort,
blijf binnen verkoudheid bijna gedaan,
wel lekker wandelweer die er tegen kunnen,
kan niet meer al mis ik dat,
geniet ervan grtjs krakje,

efkens omgedraaid en slaap gevallen,
regen gedaan kwam waterzonnetje te voorschijn,
en weeral wind die er bij hoort,
blijf binnen verkoudheid bijna gedaan,
wel lekker wandelweer die er tegen kunnen,
kan niet meer al mis ik dat,
geniet ervan grtjs krakje,

-

is nu echt mijn weer die wind zo vliegen de muizenissen weg .Heb nu pas een extra wandelingtje achter de rug even een andere toer gedaan .Rond de middag een halfuurtje in de tuin geweest .Vind het niet koud met mijn zelf gebreide dikke vest aan die amper geld gekost heeft .Wel redelijk werk eraan maar in plaats van tv te kijken regelmatig gebreid ondanks ik op de tanden moest bijten wel maar ze is af .Wol was in reklame en met twee kleuren samen gebreid .Iedereen die me tegenkomt vraagt aan mij waar heb je dat gekocht .Sommige vragen wel om voor hen eentje te breien maar dat doe ik niet .Zie teveel af als ik ermee bezig ben .Had de wol al een tijdje liggen en de knopen had ik liggen .OEF juist op tijd ons mini toertje gedaan want er is weer muggen pis bezig .En de twee liggen tevreden in hun mand naast de kachel .Nu nog eten maken voor hen en dan is er niks meer te doen dan vanavond hopelijk met buur een grotere toer doen .Ik zie ook amper iemand en komt amper ergens Zo ik wens iedereen nog een fijne avond enn nacht tot morgen groetje
-

wat staat er vandaag op programma naar stad schoenen kopen .Want mijn schoenen wrijft aan de rechtse kant tegen de gewrichten van tenen waardoor het bloed .Omdat het vel weg is mijn tenen groeien krom .De gewrichten staan omhoog .En ook nog kleding kopen want door veel te vermageren is alles te groot .Afijn ja zal wel zien schoenen is belangrijk .Ook in de namiddag kinesist en natuurlijk de twee juffertjes hun korte toer en savonds met buur de grote toer .En dan nog eten maken dat zal genoeg zijn voor vandaag geniet om heteven hoe groetje
-
half jaarlijkse spuitje laten inspuiten door arts,
vanwege botontkalking, afspraak volgende week
voor de longen ze raadde dit aan dus maar doen,
griepspuit voor november, en covid spuit volgende week,
hier schijnt een waterig zonnetje maar geen regen,
seffens voor eten zorgen,
menu aardappelen, bloemkool, rode kool en kipfilet met pepersaus,
dessert peer, appel of kiwi,
grtjs van krakje,

vanwege botontkalking, afspraak volgende week
voor de longen ze raadde dit aan dus maar doen,
griepspuit voor november, en covid spuit volgende week,
hier schijnt een waterig zonnetje maar geen regen,
seffens voor eten zorgen,
menu aardappelen, bloemkool, rode kool en kipfilet met pepersaus,
dessert peer, appel of kiwi,
grtjs van krakje,

-

straks brengen ze boodschappen die gisteren besteld zijn en vandaag een werk in huishouden alsook met de twee korte toer doen .Verder is het tanden bijten want ik ben bezig met hulpmiddelen die weinig doen maar de arsten willen het zo in plaats van het in orde te maken .Gisteren dus gaan schoenen kopen heb er gevonden want schoenen vind je nog weinig .Maar was pompaf als ik na een uur thuis kwam .Ook afgelopen zondag een zware beslissing genomen in 60 jaar dat ik honden opvang.Heb nu eentje niet in huis genomen kon nergens terecht zegde ze maar ik heb gezegd sorry het gaat niet .Dus gingen ze het laten inslapen heb gezegd doe maar ondanks ik er zondag kapot van was .Maar het gaat niet gisteren een goed gesprek met kinesist gehad erover en nu weet ik zeker dat ik een goed beslissing heb genomen .De peroon neemt het me kwalijk maar ik moet ook aan men eigen denken .Afijn ja dat zijn zorgen groetje
-

Goede morgen Bekske en krakje,
De dag begint weer grijs, maar 't is voorlopig droog.
hopelijk komt er straks nog even een zonnetje door
Geniet ondanks alles toch van deze dag
Ja Bekske, je kan niet alles binnenhalen waar je
mee meevoelt, als jij er onderdoor gaat, dan zitten die
arme diertjes daar ook!
Maak er het beste van.....