In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen gewerkt, daarna geslapen
Afspraak op het eind van de ochtend
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest te wandelen
En daarna richting Duitsland voor wat boodschappen
Ook hier vliegen de dagen voorbij
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt, daarna geslapen
Afspraak op het eind van de ochtend
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest te wandelen
En daarna richting Duitsland voor wat boodschappen
Ook hier vliegen de dagen voorbij
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

het is al warm buiten de eerste toer is al gedaan dan nog na de middag en vanavond een grotere met hulp .Ga nu verder doen aan men bloembakken achter .Aan de voorkant zet ik geen want die krijgen hier voeten .Hier in de buurt zijn er al weg Zelfs savonds op de voordeur komen stampen .afijn ja een groepje vinden het plezant om savonds bij een te komen .Die niet weten wat ze moeten doen savonds zeker .En als je hen gewoon aankijk krijg je al onbeleefd antwoord .De jeugd van tegenwoordig .Er zijn er wel die heel beleefd en vriendelijk zijn maar een groepje die denken alleen aan hun plezier.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen iedereen,
Tja veel kan ik niet vertellen want de bed verhalen zijn hier nu niet om U tegen te zeggen
Ik voel me gelukkig al wat beter, braakneigingen zijn blijkbaar weg en de rest laat me vertellen dat ik het kan riskeren om enkele broodnodige boodschappen te doen .
We gaan er voor , en wie weet deze namiddag wat in het zonneke (en in slaap vallen)
Maar eerst mijn nieuwe raamwasser verwelkomen ..
Zonnebloemetje tja kan verkeren zei Bredero . Netjes gewassen zit ik klaar om mijn stapje in de wereld te zetten deze week . Dus ja nog niet veel nieuws onder die heerlijke zon vandaag
An-W en mama- Inge ik zwaai even , ik vind mijn draai nog niet terug . .
Bekske amai hooligans noem ik dat, dat moet schrikken zijn als men zo op de voordeur komen stampen. Doet de wijkagent daar niks aan ?
En nu ga ik op mijn gemak me klaarmaken en even kort tussen de mensen komen . Denk dat kort genoeg zal zijn .
Wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: karig rijst met wat kip voorzichtig weer opbouwen dus
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond allemaal
efkes in de rapte want ik wil gaan douchen zodat ik nog wat tv kan kijken
een drukke voormiddag vandaag met enkele afspraken en na de middag nog een afspraak
we hadden bijna geen tijd om te eten deze middag
jadi hopelijk is het gelukt om wat boodschappen te doen vandaag , want als je je niet goed voelt is dat niet evident
en zeker voorzichtig zijn wat je eet de eerst volgende dagen
Bekske sommige van die jonge gasten hebben voor niemand nog respect en dat ligt aan hun opvoeding en wij kregen een heel andere opvoeding
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder
en volgens de weerman op VTM zal het vannacht frisjes zijn met 5°
maar we slapen binnen hé en niet buiten

efkes in de rapte want ik wil gaan douchen zodat ik nog wat tv kan kijken
een drukke voormiddag vandaag met enkele afspraken en na de middag nog een afspraak
we hadden bijna geen tijd om te eten deze middag
jadi hopelijk is het gelukt om wat boodschappen te doen vandaag , want als je je niet goed voelt is dat niet evident
en zeker voorzichtig zijn wat je eet de eerst volgende dagen
Bekske sommige van die jonge gasten hebben voor niemand nog respect en dat ligt aan hun opvoeding en wij kregen een heel andere opvoeding
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder
en volgens de weerman op VTM zal het vannacht frisjes zijn met 5°
maar we slapen binnen hé en niet buiten

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal,
En ineens kan ik hier gewoon weer kijken zonder in reclames te verdwalen
Zeker heeft een moderator dit gefikst, chapeau !
Niet veel spannends te vertellen, wij hebben gestemd vandaag voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Ben benieuwd wie er gaat winnen in onze gemeente.
Verder wat gewinkeld en het terras achter schoongemaakt.
Fijne avond nog en slaap wel allemaal, toedeloe.

En ineens kan ik hier gewoon weer kijken zonder in reclames te verdwalen
Zeker heeft een moderator dit gefikst, chapeau !
Niet veel spannends te vertellen, wij hebben gestemd vandaag voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Ben benieuwd wie er gaat winnen in onze gemeente.
Verder wat gewinkeld en het terras achter schoongemaakt.
Fijne avond nog en slaap wel allemaal, toedeloe.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Zonnige morgen iedereen, het is druk hier.
Al vroeg uit de veren , met zo'n mooi weer kan dit niet anders ..
Nu even hier, om straks enkele broodnodige boodschappen te doen
Ik zit op de punt van mijn stoel startensklaar
Dus "baai baai tot in den draai"
Fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu: ik heb nog voor mezelf een klein "klutske" hutsepot net genoeg. En voor de zoon wordt het restje kalkoen met appelmoes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Vanmorgen gewerkt en net weer uit bed.
Zo de benzinepomp opzoeken, want de auto kan wel weer wat brandstof gebruiken
En ik moet ook nog boodschappen doen
An, ook wij zijn gisteren te stemmen geweest.
Ik las dat de meeste stemmen naar de locale partijen zijn gegaan
Jadi, inmiddels weer opgeknapt?
Ik hoorde van de week dat er 1 of ander virus rond gaat waar je 1 a 2 dagen behoorlijk naar van kunt zijn.
Onze jongste zoon daar ook last van gehad vorige week, 1 dag heel ziek geweest en daarna nog een dag wat bijkomen en toen was hij weer helemaal opgeknapt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en net weer uit bed.
Zo de benzinepomp opzoeken, want de auto kan wel weer wat brandstof gebruiken
En ik moet ook nog boodschappen doen
An, ook wij zijn gisteren te stemmen geweest.
Ik las dat de meeste stemmen naar de locale partijen zijn gegaan
Jadi, inmiddels weer opgeknapt?
Ik hoorde van de week dat er 1 of ander virus rond gaat waar je 1 a 2 dagen behoorlijk naar van kunt zijn.
Onze jongste zoon daar ook last van gehad vorige week, 1 dag heel ziek geweest en daarna nog een dag wat bijkomen en toen was hij weer helemaal opgeknapt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie vrijdagmorgen iedereen
de lakentjes zijn al van ons bed en gewassen en nu al in de droogkast zodat ze er nog voor de middag terug op liggen fris gewassen en dat heb ik graag , en dat word hier wekelijks gedaan
gisteren op familiebezoek geweest en een beetje laat thuis gekomen
en vandaag profiteren we nog eens van het mooi weer en we gaan deze middag onze voetjes onder tafel schuiven in een gezellig restaurant waar we regelmatig gaan en tis daar altijd heel lekker
en nu nog efkes verder kijken op mijn pc en daarna richting badkamer
voor iedereen nog een gezellige zonnige vrijdag

tot later
de lakentjes zijn al van ons bed en gewassen en nu al in de droogkast zodat ze er nog voor de middag terug op liggen fris gewassen en dat heb ik graag , en dat word hier wekelijks gedaan
gisteren op familiebezoek geweest en een beetje laat thuis gekomen
en vandaag profiteren we nog eens van het mooi weer en we gaan deze middag onze voetjes onder tafel schuiven in een gezellig restaurant waar we regelmatig gaan en tis daar altijd heel lekker
en nu nog efkes verder kijken op mijn pc en daarna richting badkamer
voor iedereen nog een gezellige zonnige vrijdag

tot later
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen deze morgen , ♪♫ laat de zon in je hart, ...♪♫
Daar gaan we dan , en nee niet de polonaise maar genieten van het mooie weer . Mijn terras is al in de stemming ..Kan ik niet naar de Côte d' Azur , dan breng ik de Côte d' Azur naar mijn terras.
Wat mijn dag brengt weet ik niet , maar wat ik wel weet is dat ik mijn colaatje Z met 2 ijsblokjes zal drinken op mijn terras
En voor de rest laat ik alles op mij afkomen .
mama-inge dat heb ik ook gezien dat veel stemmen naar de lokale partijen gaat. . En wat ik ook gezien heb , dat er veel Nederlanders naar België komen om te tanken. .Elle lange rijen wachtende aan de pompstation.
Jongste zoon ook ziek geweest , ja dat was raar ik had zeker 3 dgn nodig voor ik weer naar buiten kwam om boodschappen te doen ..
Hallookes Bekske, dat moet de hondjes deugd doen zo'n morgen wandeling .. Van mij mag het weer al zo blijven .. Maar ik vrees er voor ..
Zonnebloemetje op "trim" geweest en er van genoten . Ik ben blij voor jullie groot gelijk dat je vandaag er van zal profiteren .. Voor mij is het een voormiddag keukenwerk pff .. Moet ook gebeuren hé . .
De was en de plas is ook al klaar lees ik . Wel ik heb al mijn bloemen een schoonheidsbehandeling gegeven . Ik schrok er van dat er zoveel tijd in kruipt. Of het is het ik die trager ben , denk het laatste
Geniet van jullie dag en van het lekker eten
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: gerookt varkenshaasje of een blinde vink ik kan nog kiezen straks .. met gestoofde prei, of rode kool .. Wat de groenten betreft moet ik niet twijfelen zal prei zijn ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.



