In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

02 feb 2022, 17:12

Goedenamiddag allemaal ,

Remie ook een frisse neus gehaald op zijn vouw Afbeelding

Inge , dat zijn leuke kadootjes . Jumbo ?

Sita wat leuk , je broer is op dezelfde dag jarig als z'n kleinkind :D

Jadi heeft een nieuwe schoenenkast :)

Bert , waar ging je naar toe met je ribbedebie ? :lol:

Marietteke , ik had ooit een tweedehands hometrainer via marktplaats gekocht toen ik aan mijn heup geholpen was . Was maar 25 euro , heb er lang plezier van gehad en toen weer via zelfde site verkocht .

Ponneke , lekkere pannenkoeken .
Wij eten vanavond pasta Afbeelding

Zonnebloemeke heeft de Colruyt leeggekocht :lol:

Wij waren zopas een eindje fietsen ( hond in de hondenfietsmand ) en stuk gewandeld .
Natuurlijk moest elke molshoop uitgebreid geinspecteerd worden :P

Afbeelding

Fijne avond allemaal en toedeloeeeeee .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Remie

02 feb 2022, 17:31

An-W schreef:
Een vouwfietsje is weer heel wat anders als zo'n loopfiets van Fred hoor An. Afbeelding
Tja effe wat wandelen zoals jullie ook vaak doen, is voor mij al jaren (sinds 1999) niet meer mogelijk, maar ik klaag niet hoor zolang het me op deze manier nog lukt om mij voort te bewegen..!
Maar missen doe ik dat natuurlijk soms wel.
Bert

02 feb 2022, 19:06

Hey leuterkes,

bijna 19.00 uur, tijd om wat te eten. Maar eerst nog even langskomen.
Proberen om altijd rond hetzelfde tijdstip te eten. En na zo veel jaartjes is dat een gewoonte geworden.
Net zoals tussen 22.30 en 23.00 uur naar mijn bedje 😁😁Ach ja, iedereen heeft wel de een of andere gewoonte.
Deze voormiddag had ik een afspraak om iets af te halen dat ik op 2de hands gereserveerd had.
Was maar 20 km. dus tegen de deur. Ik was rap terug thuis!!
Het was in zeer goede staat beloofden ze. Ja dadde, zo iets zou ik niet durven verkopen.
Dus mijn kar gekeerd en terug huiswaarts...😀😀
Deze namiddag zijn we een koffie gaan drinken. We krijgen de smaak weer te pakken.
Wat zal dat deze zomer worden??? Soit, we gaan ze niet meedoen ook. En we hebben geen kinderen.
En dan nog, soms hebben de kinderen meer dan de ouders. Dus nog een beetje genieten zo lang we hier nog kunnen.
Voila, nu is't tijd want iets begint al te grollen.....

Nog een fijne avond allemaal.

mama-inge

02 feb 2022, 20:28

An-W schreef:
Goedenamiddag allemaal ,

Inge , dat zijn leuke kadootjes . Jumbo ?

Sita wat leuk , je broer is op dezelfde dag jarig als z'n kleinkind :D

Jadi heeft een nieuwe schoenenkast :)

Bert , waar ging je naar toe met je ribbedebie ? :lol:

Marietteke , ik had ooit een tweedehands hometrainer via marktplaats gekocht toen ik aan mijn heup geholpen was . Was maar 25 euro , heb er lang plezier van gehad en toen weer via zelfde site verkocht .

Ponneke , lekkere pannenkoeken .
Wij eten vanavond pasta Afbeelding

Zonnebloemeke heeft de Colruyt leeggekocht :lol:

Wij waren zopas een eindje fietsen ( hond in de hondenfietsmand ) en stuk gewandeld .
Natuurlijk moest elke molshoop uitgebreid geinspecteerd worden :P

Afbeelding

Fijne avond allemaal en toedeloeeeeee .
Ja inderdaad de jumbo
Man een kar mee en ik een kar.
Het 2e bos bloemen hebben we aan de buren gegeven.

Lenk

02 feb 2022, 22:11

Ik merk hoe langer hoe meer dat mijn tijden bij de puzzeltjes in vraag gesteld worden.dus ik stop er mee. Ik lieg en bedrieg niet. Ik ben echt niet uit op wedstrijden. Ik ben echt niet iemand van de competitie. Nooit geweest, zal ik nooit worden

Dus einde verhaal

mama-inge

02 feb 2022, 22:15

Lenk schreef:
Ik merk hoe langer hoe meer dat mijn tijden bij de puzzeltjes in vraag gesteld worden.dus ik stop er mee. Ik lieg en bedrieg niet. Ik ben echt niet uit op wedstrijden. Ik ben echt niet iemand van de competitie. Nooit geweest, zal ik nooit worden

Dus einde verhaal
??? Door wie dan.
Als jij er maar plezier in hebt, doet het er niet toe hoe vlug of langzaam je bent met puzzelen

Remie

02 feb 2022, 22:56

Lenk schreef:

Dus einde verhaal
Dit kan ik echt niet volgen Lenk, denk zelfs velen van ons niet, help ons uit deze nare droom.?
Is dat in een PB soms gedaan dan? Want daarvan kan ik niks van zoiets terugvinden in de berichtjes hier.
Het zou verschrikkelijk jammer zijn als u stopt omdat ik er bijna zeker van ben dat dit op 'n misverstand moet berusten.
Kom Lenk, doe ons dit niet aan alstublieft..?

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
Bert

02 feb 2022, 23:00

Lenk schreef:

Dus einde verhaal
Dit zou ik dan heel erg vinden om daarvoor een van mijn maatjes te missen. Ik heb het zo niet begrepen wat er werd geschreven.
Maar ja, het is wat het is zeker?

zonnebloemetje

02 feb 2022, 23:05

hallooooo een late goeienavond allemaal

we hadden een drukke dag vandaag , dus deze namiddag geen tijd meer gehad voor de pc
en nu ben ik echt moe

Lenk er is hier voor zover ik kan zien toch niemand die iets verkeerd heeft gezegd tegen of over jou
dus ik begrijp echt niet waarom je dat hier schrijft
maar slaap er eens een nachtje over want een goede nachtrust doet wonderen en morgen kan je dan weer met veel plezier aan een nieuwe puzzel beginnen van Remie

en nu is het zandmannetje al in aantocht

slaapwel iedereen en tot morgen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

nizinnyke

02 feb 2022, 23:06

Lenk schreef:

Dus einde verhaal
Hé komaan, nu ik er net bij gekomen ben...van mij hoef je de eerste maanden geen schrik te hebben, dat is eerder lachfestijn! Of is het net omdat ik erbij ben nu? Was jij anders de laatste? https://media.giphy.com/media/3oEjHAUOq ... /giphy.gif

nizinnyke

02 feb 2022, 23:16

Goede avond, zal ik meteen het licht uitdoen?
O ja, wij hadden vanavond frietjes met balletjes in tomatensaus, het puddinkje bewaard voor nu :D
Maar eerst nog wat kleine dingen doen, en lekker douchen na de hondenschool, voor 1 x droog gebleven daar
Welterusten, en zalige dromen
Afbeelding
Sita

02 feb 2022, 23:52

Lenk schreef:

Dus einde verhaal
He Lenk, dat ga je toch niet doen 😲
Hetgeen hier over de puzzels geschreven wordt, lees ik eerder als een compliment naar jou toe.
Niet als het twijfelen aan jouw eerlijkheid.
Trouwens, hoe zou jij daarin vals kunnen spelen?

Ik vind het net fijn dat jij daar zo goed in bent.
Eergisteren heb ik je nog een duimpje gegeven.
Sita schreef:
31 jan 2022, 17:33

Lenk 👍
Ik zou het heel jammer vinden dat je ermee stopt 😕

En nu naar Betlehem ... Welterusten iedereen.

Remie

03 feb 2022, 06:11

Afbeelding

Remie

03 feb 2022, 06:20

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Please Lenk Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...