In de Vier Seizoenen reeks 19 Zomer 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 sep 2020, 09:48

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
het wordt een stralende dag....geniet ervan...

M-M, ik ruik de osso bucco zo terwijl je het vertelt :lol:
zo'n stoofpotje kan heerlijk ruiken zodat je goesting krijgt
om er aan te beginnen...ik maak soms ook stoofpotjes
en dan genoeg om een deel in te vriezen
Als je alleen bent moet het soms wel anders is het altijd teveel :roll:

clive, wat erg ik zou ook niet zo gauw weten hoe het
opgelost kan worden die verf op autozetels....
misschien eens horen bij wie die verf verkoopt :oops:
Succes ermee maar ik zou het echt niet weten sorry :(

Alle seizoentjes een fijne week, het wordt een zomerweekje
we zullen moeten genieten want wie weet wat het nadien is :oops:
Ik wens iedereen het allerbeste...en tot... :mrgreen:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

14 sep 2020, 12:37

Zo, strijk uit de voeten.
Seffens alles weg leggen, eerst een beetje laten uitstomen.
Strijkijzer is nog te warm.
Dus d moetjes zijn gedaan.
Oeps, de handafwas lonkt vriendelijk naar mij van op het keukenaanrecht.
Straks schatje als ik mijn bokes op heb van de middag.

Daarna ga ik genieten op het terrasje van he tuinhuis waar het lekker lommer is.

Zonnige groetjes aan allen.

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

14 sep 2020, 18:38

Oef, ben hier geraakt.
Er was een 'panne' kort in onze buurt, dus geen radio, internet, tv......
Wist niet wat er eigenlijk was, dus naar telenet-gebeld ( bellen was het enige dat wel ging) en die mevr liet me alle kabels uittrekken, enzovoort enzoverder, om tot de conclusie te komen dat het bij die panne zat, de oorzaak, en dat ze kon zien dat ze er aan bezig waren om het te maken.
Om iets na 17 u was het in orde.
Nu hier nog wat lezen zodat ik terug 'meekan' ! 😊 Ben toch blij dat alles nu OK is, want moest een betaling doen, en zo heb ik het ontdekt. Dacht eerst dat het aan de laptop lag......

Dames, nu een boek eten, dan hier wat 'bijlezen' .....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende 😊
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

15 sep 2020, 06:33

Goede morgen seizoentjes,

We staan weer met de vroege en Gimly heeft diarree.Waarschijnlijk door de warmte die eigenlijk weer pats boem was. woensdag zou het dan ineens drastisch verminderen. Beiden buren vonden er niets beter op dan tot na 11 buiten te zitten met al hun buitenlampen aan. Ik had het badkamerraam open staan op kiep en we hoorden de bulderende lach van buurman V. De andere kant was minder luidruchtig maar die zaten misschien ook uit het zich van buurman v, maar dus bij beiden achteraan "sfeerlicht" ( niet de lampjes die je zou gebruiken om effectief 'sfeer' te geven, maar sterke lampen zodat je nog kan zien wat je doet/loopt.) Ventje had een slechte dag, Tom was in vertraging en dat werkte al op ventje dus onze eitjes hebben we dan ook weer niet opgegeten. alleen een potje kaasblokjes. Ik kon dus de slaap moeilijk vinden, ventje had dan ook diarree zonder dat hij een ijsje had gegeten of aan het snacken was geslagen. ik was aan het twijfelen of ik na de kaasblokjes nog me aan een ijsje zou wagen maar dat heb ik dan net gedaan. er hangt een waterverdamper met citronella-olie aan het raam vooraan, maar 1 mug werd daar niet door afgeschrikt. opnieuw opstaan en mijn oren gaan inwrijven met citroen eau de cologne. dan kreeg ik door de zenuwen dat ik niet in slaap geraakte, slijmen en dus dat werd een pilletje. heb er dan maar ook 1-tje genomen om te kunnen inslapen. wat uiteindelijk als de lichten gedoofd waren aan beide kanten langzaam ging. Midden in de nacht ( rond 3 u 's nachts) liet er hier iemand honden uit. geblaf. heb het 'opdrogend' bewijsmateriaal in het midden van de rijweg gezien dus ik weet wie. Dus we hebben een volle takenlijst vandaag. eerst gaan we ons aankleden en om leesvoer. dan gaan we met pauzes de keuken aanpakken minus de gietijzeren stoofpot. en deze namiddag zien dat we nog power genoeg hebben om die vloer aan te pakken. anders is het voor woensdag. met ook nog bellen met de buro om ergens volgende week Ir. te zenden. de rest is volgeboekt met kine-afspraken, doktersbezoeken met bloedafname, consultaties en Covidtests en Denervaties.
Ondertussen is het pensioendossier van ventje in orde aan het komen en zijn de misverstanden tussen het hospitaal en DKV ook opgelost. Er vertrek een ship, maar ze mogen geen havens aandoen. dus werd er al weer gekeken wat ze konden uitgeven aan extra activiteiten. Het zelfde geldt voor de 'feestjes' in Brussel. het lijkt er wel op dat iedereen tegen december op negatief wil komen te staan wat niet naar de zin zal zijn van het rekenhof en ventje die nu duidelijke symptomen van pensioenittis heeft.*zucht* ik denk dat ik die eens naar zijn huisdokter sleur want stress is niet goed voor mij en al zeker niet voor de Gimly. die ligt al veel eerder over zijn g*t dan ik. Hopelijk was het gewoon de hitte die hem diarree deed krijgen en is het niet weer een haarbal sessie.
denk dat ik weer in de kosten ga vallen want de koffiemachine deed vreemd. maakte rare geluiden aan het eind van een capsule.
Mijn stempelkussens zijn ook toegekomen dus we kunnen er aan beginnen. het was al bijna 4 uur eer de postbode arriveerde. dus zijn normale uur ( rond 11) daar moeten we niet meer op rekenen.
Dat weten we dus ook al weer.
En op het to do lijstje staat ook het snijden van papier en het knippen van een vel met kerstkatjes op. dat kan morgen ook maar dan kan de papiersnijmachine niet helemaal open staan. we zullen zien hoe ver we er geraken vandaag. Rome is ook niet gebouwd in 1 dag.
ik hoor dat Gimly de deur naar gang heeft opengezet. Die zal wel een paar uren wegblijven.
Zo, ik ga de koffie opdrinken. me eerst bezig houden met Fb. moet neef nog een messengerbericht sturen.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe en geniet nog van de zon.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

15 sep 2020, 09:00

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes.

Muddy Maddy, fijn dat het dossier van ventje langzaamaan in orde aan het komen is.

Heb mijn planning voor vandaag al gemaakt. Het is dinsdag, dus worden boven de slaapkamers en de badkamer volledig gepoetst, nieuwe overtrekken zoals elke week en de rest van het badlinnen wassen. Dee witte badmatjes worden vervangen door de grijze, dus ook de witte handdoeken moeten verwisseld worden door de grijze. Als daar alles gedaan is en alles terugstaat en het bed opgemaakt is, volgt de strijk .
Living en keuken zijn voor het slapen gaan volledig opgeruimd, dus daar moet ik gewoon even met de stofzuiger langs, zo ook de WC beneden, de hal en de kamer van Matice. Ga eerst die 2 verdiepingen stofzuigen, dan kan ik boven op mijn gemak doorwerken.

Moet als ik gedaan heb ook nog naar de apotheek en naar de krantenwinkel voor een nieuwe zakagenda, dat doe ik met de fiets. Mijn grote agenda heb ik al, dat is een reuze gemakkelijke, ben die dit jaar ook aan het gebruiken.

Gisteren even naar de ACT*ON geweest, voor kaarsenaanstekers en een nieuwe LED kaars om voor het raam te zetten. De mijne was helemaal krom getrokken door de warmte van de zon. Doe die ' s avonds altijd aan, een lichtje in de duisternis. Maar wist niet dat die kaars niet tegen warmte kon. Ze heeft nu een bizarre vorm.
Door Led kaarsen te gebruiken ( niet overal natuurlijk) heb ik Matice als puppy geleerd dat kaarsen warm zijn en hij er moet afblijven en dat is me goed gelukt . Net zoals hij weet dat hij niet richting BBQ mag lopen of die nu gebruikt is of niet. Maar als die aan is, zoals gisteren, blijft er voor alle zekerheid 1 persoon op het boventerras, om zij veiligheid te kunnen garanderen. Manlief had een witte kaars gekozen. Daar kost dat echt niets.

Zo, het is al laat, ga beginnen. Zou graag in de late namiddag gedaan hebben, strijk incluis + een aantal korte pauzes.

Ik had de verf uit de autozetel gekregen , met gewoon warm water met daarin een goede scheut dreft detergent + pure detergent op de vlek en met een nagelborsteltje en je ziet er niets meer van. Manlief was opgelucht.

Ik wens iedereen zonder namen een prettige dinsdag, liefst zonder pijn en andere ongemakken.
Liefs en een dikke knuffel voor elk.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

15 sep 2020, 09:35

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
Zonnig en al warm, ik heb al gedoucht
en een boke gegeten, de huiselijke taken
zijn voor straks....eerst even hier goeiedag
komen zeggen en dan nog wat verder gepruts
zoals elke dag aan de kaartjes.... :lol:
ik krijg de dagen weer wel vol :)

clive jij ook het hele program, zoals elke dag :lol:
goed dat je Matice geleerd hebt om bij vuur
uit de weg te blijven, net als kindjes in huis
die moeten dat ook leren hé
Rust nemen tussenin en regelmatig drinken vandaag :mrgreen:

M-M, ook een drukke week, dat geloop voor
de gezondheid vraagt ook veel tijd en dan
je huishouden erbij.... je weet wat te doen :roll:

M-J, gisteren panne in de buurt, dat is heel vervelend
je wil en moet vanalles doen en het lukt niet
zonder stroom of internet.... heel ambetant
maar 't is gelukkig opgelost.... al goed!

Helena, vandaag zal het waarschijnlijk te warm zijn buiten
we krijgen 34° voor mij is dat teveel buiten
Ik hou het in de koelte binnen...
morgen zou het menselijker zijn wat de ° betreft
en dan kan er weer buiten gekomen worden
en doorgewerkt, ik kan niet tegen de warmte
het beneemt me de adem :oops: :oops:

Ik ben gisteren niet meer gaan wandelen
want zoon is geweest om iets op de pc
in orde te brengen....en gelukkig kent hij er wat van :roll:
maar hij is wel de hele namiddag bezig geweest
en 't is nog niet allemaal oké, maar ik kan doen wat
ik moet doen en ik kan hier komen :lol:
de andere taken zijn voor hem, een van de volgende dagen :oops:

Aan alle seizoentjes een fijne dag en geniet van deze dag
nadien zijn het weer normale temperaturen :lol:
Blijf gezond en veilig....
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

15 sep 2020, 11:45

Hoi iedereen,

Het was weer de bomma op avontuur naar het stad vandaag.
Deze keer was de start zonder hindernissen.
Onderweg maar één keer moeten foeteren op een dwarsligger.
Tja, als je geen kruisteken hebt leren maken, kan je misschien ook links en rechts niet uit mekaar houden.

De binnenvaart is weer goed op gang.
Aan de brug gekomen stond die loffelijker gewoonte weer open.
Een groot binnenschip moest door kunnen varen.
Naar het schijnt vergt het doorvaren van het bruggedeelte schipperskunst.
De boot mag er niet rechttoe rechtaan door.
Gelegenheid om mijn masker aan te doen.
Vanaf de brug verplicht in de gekende winkelstraten.

Brood en beenhouwer zonder ongelukken doorworsteld.

Ik kom terug aan de brug.
Staat die toch weer niet open zeker.
Deze keer voor een pleziervaartuigje.
Met zicht op een mooi gebruinde knappe kapitein met blote bast....
Zijn muze hing op een stoel in de kajuit te hangen.

Ik moet nog eens achterhalen wie mij vrolijk toewuifde van achter haar masker en fietshelm.
Ik veronderstel mijn schoonzus of een kennisje van in de buurt.
Ik leid dat af uit hun magere gestalte en kledij...
Ik heb maar vrolijk terug gewuifd.

Zoals altijd heb ik alles met aandacht en eerbied gelezen.

Oma-c heeft het mooi samengevat.
Ik heb al beslist van het vandaag voor de rest van de dag kalm aan te doen...

Clive, dat doe ik ook, badmatje en handdoeken assorti...
Bij mij varieert het van lichtblauw tot koningsblauw.

Aan iedereen maak er een fijne zonnige dag van binnen of buiten naar keuze.

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

15 sep 2020, 15:43

Goede middag seizoentjes allemaal,
Weer fijn om alle avonturen te lezen ! Gelukkig dat de vlek-verf verdwenen is ... zou toch zonde geweest zijn. En net als HvT en Clive, heb ik ook ( al is het maar in 2 kleuren) badmatjes en handdoeken/washandjes in zandkleur en bordeaux en dat moet ook assorti zijn. Poetske weet het ook al :D
Ze heeft gisteren als extraatje alle lusters aan de plafonds en stopcontact plaatjes in elke kamer af gewassen. Ik was wel een beetje verlegen, toen ik het 1e emmertje sop zag ...
En de snoei-man is gisteren geweest om van voor en achter alles beginnen te snoeien, tenminste van 11tot 3 uur want toen zat de remorque al bom vol. Hij kwam nog uit bij een hoekje helemaal achterin, waar mijn kleinzoon in zijn kleuterjaren naar zijn "bos" trok . Lees: wat struikgewas met heel veel hulst. Er stonden wat stenen op elkaar als stoeltje , met Lego blokken in een oude zak en nog een trommeltje met bordjes en kopjes van een plastic thee-serviesje en een oude tuinkabouter. Vondst van de week :D
Hij heeft planten te voorschijn gehaald, waar ik al niet meer van wist dat ik ze had. Vlg week dinsdag 2e aanval. Ik had het liever allemaal achter elkaar gehad, maar je moet al blij zijn om iemand te krijgen. En een beetje geduld hebben ...
Een Chippendale zoals bij HvT is het niet, hij vroeg ook wel of dat hij zijn trui/t-s en t-shirt uit mocht doen. ik had bij de koude drank ook een flesje zonne-olie gezet als grapje en dat was een brede glimlach waard.
En jullie weeral bezig voor Kerstmis ! Kun je toch niet indenken met zulke temperaturen ?
En je weet pas wat "stroom" is als het plots niet meer werkt ..
Hoe zou het met W.E. zijn en haar a.s. verhuis ?
Ik ga een wasje vouwen en wat strijken binnen en dan de koers even volgen, maar ze moeten nog ruim 70 km, kijk gewoonlijk naar de laatste 20 km. Mijne chou Wout Van Aert verjaart vandaag hoorde ik net, zal vanavond iets op zijn en jullie gezondheid drinken, dames!! Santé :D

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 sep 2020, 17:17

Hallo iedereen,

Het tuigje voor Spaanse Woef is gisteren aangekomen, ik denk dat dat niet rapper kan :D .Hij heeft het vandaag al eens uitgeprobeerd.Manlief zei dat hij zo braaf was tijdens de wandeling.Ja, ja maar dat blijft niet duren, eenmaal hij het tuigje gewend is, is hij terug zichzelf :D .

En nu minder goed nieuws: er is corona in het wzc van vader.De oorzaak is gekend, ja, als je je niet houdt aan de regels :roll: :roll: .Nu afwachten, alle bewoners worden deze week getest en het personeel ook.Hebben nog geen bericht gekregen van directie.Ja, als je dat hoort , is het toch schrikken.

Straks gaan we bbq-en , gewoon onder ons.Het is eigenlijk de 2de keer deze zomer, normaal doen we dat meer.Deze zomer staat het op een laag pitje.

Dames, tot morgen allemaal.

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

15 sep 2020, 17:57

Dag seizoentjes allemaal ,
Anjelierken : dat is wel schrikken dat het virus in het WZC zit waar je vader is ....
Dan zal bezoek wel niet meer mogen .... Jammer .
Granny M : Ja, ben nog steeds volop bezig met ruimen en sommige kleding al in plastieken bakken te doen (of weg te gooien ) .. Daarnaast allerlei administratieve afspraken maken voor en na de verhuis ....
Krijg ik daarnet bericht van een opkoper / opruimer van nog bruikbare spullen dat ze mijn piano en kasten niet komen halen :cry: :( :( . Die maken nochtans huizen leeg en verkopen tweedehands spullen ..... Dan maar de kringwinkel proberen .......
Clive : gelukkig heb je een oplossing gevonden om die verfvlekken weg te krijgen .... dat was een meevaller ..
HVT : nog meer avonturen beleefd ...... ;-)
OMA C : nog even geduld vooraleer de temperatuur weer een beetje normaal wordt ....
Hopelijk kunnen we wat slapen vannacht ....... want de dagen vliegen voorbij ..... Groetjes aan alle seizoentjes !!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 sep 2020, 07:58

Afbeelding

Weeral in de helft van de week de dagen vliegen....
goede morgen alle seizoentjes :wink:
vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
dus ja, dan begin ik maar wat vroeger hé :roll:
't zijn alle dagen gelijke dagen,
vandaag zou het weer een warme dag worden
we zien het wel... ik wens allen een fijne woensdag

en sterkte aan anjelierken dat je geen bezoek
aan je vader kan brengen in het WZC
Hopelijk loopt het allemaal goed af :oops:

Iedereen een aangename dag, nog een zomerdag
hopelijk niet te warm, meer dan 25° is niet nodig...

Helena, clive, M-M, M-J, granny M, mammyretro,
en al wie ik weer vergeet, sorry, geniet van de dag

wilde eend zal volop aan 't inpakken zijn, nog even
en je kan al een en ander overbrengen naar de nieuwe woning :lol:
dan ben je het daar al rap gewend :lol:
ik ga naar de regenkamer en dan ontbijten....
de zon is er net doorgekomen...
Hou het allemaal veilig want 't is weer erg aan 't worden :oops:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

16 sep 2020, 08:49

Goede morgen seizoentjes,

Blijkt dat wij alle drie bemest waren met een vorm van buikgriep. Ventje en Gimly eerst, ik gisteren.
veel en erge krampen en de rest van de reutemeut. heb het pas onder controle gekregen toen mijn electrolyte waarden weer normaal kwamen. dat heb je met niet eten en pillen nemen tegen suiker en een diureticum voor je bloeddruk. Lesjes geleerd, ventje zal voortaan toch zien dat ik eet.
wou wel een kippensoepje drinken maar het was tè warm. zelfs koffie smaakte niet.
Had ijs en ijskoude voeten en na 8-en gewoon naar boven gegaan om ze op te warmen. daarmee in slaap gevallen en goed kunnen doorslapen. ventje gaat vandaag naar de apotheek en neemt dus ook al de boodschappen van de winkel mee. Morgen moet ik pas op 16 u 30 naar de kine dus in principe kon Ir. komen. maar ik zal vandaag bellen. staat het in hun computer en zijn er geen misverstanden. Jan vroeg aan ventje waar ik was omdat ik niet gekomen was om te leesvoer te halen. hij zei dat ik buikpijn had en niet te ver van een wc wilde zijn. Kan gebeuren zei onze krantenman. Moet nog de libelle uitlezen.
Het is een ferm stuk afgekoeld. geen buren buiten deze keer. de ene kant was met z'n schoonvader op schock- lees: ergens naartoe en de andere zat eenzaam alleen, vermoedelijk was er niemand al thuis, ten minste reeds, al.
De 'aapjes' gaan naar school. die zijn die kinderen die hier in onze straat spelen ( en vanmiddag zal dat niet anders zijn) en apenstreken uithalen. ( lees met stenen gooien naar elkaar en de auto's) ze troepen samen met 3, soms vergezeld van een oudere ( broer, neef, van het zelfde land) in de traditionele klederdracht van een losse broek boven een hemd met spleten langszij. ( snapt iemand waar ik naartoe wil, kan niet op de naam komen)
Als de moeder buiten komt is die een 'gordijn'. zo van die lange hoofddoeken met versieringen. denk dat die regio India zijn. maar van het boeren India. ze spreken dan ook geen woord nederlands, de 'aapjes' luisteren niet naar ongelovigen want er is ooit iemand uit een aanpalende straat bedreigd door de vader Met Een Mes! ongelovigen moeten niet zeggen hoe de kinderen opgevoed moeten worden. Ongelovigen moeten de kinderen met rust laten. Ja, wadde, leg dat dan maar eens uit aan uw autoverzekering dat er een deuk van een steen inzit. geloof niet dat er dekking is voor opzettelijke vernieling. schijnt dat het dan onder de noemer valt: Vandalisme.
We gaan nog ergens naartoe in dit land *schudt hoofd*
Anjelier: wat een pech dat er besmetting zijn van Covid in het wzc van je vader. hopelijk krijg je hem terug snel te zien. zou jammer zijn en dat voor een paar lakse bezoekers. Hier moeten de ouders aan de schoolpoort verplicht een mondmasker dragen. loopt ook elke dag een soort van wijkagent rond aan de schoolpoort om te controleren. mag wel niet beboeten. alleen verwittigen.
Spaanse woef opnieuw ingerijgd? :D Hij zal inderdaad braaf genoeg zijn tot het zijn lichaamsvorm aanneemt. Dat kost zeker veel? Zo'n op maat gemaakt tuigje?
Granny M: wat een verhaal weer! zou zo'n Chippendale als als tuinman wel zien zitten maar ik heb maar een koertje. Kleinzoon zijn schuilplaats gevonden met wat schatten. :)
Wilde eend: wat jammer van je piano. je zou toch denken dat die opkopers daar wel brood in zien.
Kringloop is ook wel heel kieskeurig geworden hoor! zij moeten ook een 'winst' maken. wij moeten bv van te voren een e-mail sturen met wat we kwijt willen en dan nog.... eenmaal ter plaatse kan de vrachtwagen het toch nog weigeren. Doe maar naar het containerpark, klinkt het dan. Ja, maar wie zal helpen? wij hebben geen aanhang voor een remorque. zouden dan nog een moeten huren en iemand vragen ( mits een flinke vergoeding) om hun wagen te gebruiken en dan mag je nog niet zelf rijden, of mee rijden: Covid!!!
Heb gisteren een brief gekregen van de dagkliniek op 8/10 om 9u 45. staat wel niet op dagkliniek maar het is weer een standaard afsprakenbrief, vandaar de verwarring de laatste keer. zal ze zelf wel bellen. ventje is nu weg met mijn telefoon omdat de app er op staat.
Fijne dag seizoentjes, Keep safe!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

16 sep 2020, 10:41

Hallo iedereen,

Wilde eend2 en Oma-C: tot hiertoe mogen we nog op bezoek, we hebben nog geen bericht gekregen met maatregelen.Denk dat ze nog iedereen moeten testen.Ze weten het pas van zondag.Afwachten .

MM: de prijs viel mee, voor het tuigje + verzendkosten ( kwam uit Nederland) 49euro.Je kunt dat tuigje ook zelf samenstellen, je kan kiezen welke kleur, of er sierlinten moeten opgenaaid worden, welke gespen, welke slotjes, enz.Manlief zegt wel, dat het meer werk vraagt om het aan te doen.Bij het vorige was het juist het harnasje over zijn kop doen en achter de voorpoten vastklikken.Bij dit het je al 4 gespen om vast te klikken.Heb het bestelt bij Wikkies in Nederland, je moet maar eens op de website kijken.

Zijn van plan om in de namiddag met de fiets tot bij zoon te rijden, is wel een hele rit.Maar ook mooi , je kan geruime tijd langs de rivier rijden.

Dames, tot morgen allemaal.

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

16 sep 2020, 13:58

Even rap zijn..... We zijn momenteel aan zee, wat profiteren van de gezonde lucht.
Ben met mijn data bezig dus niet te lang. Laptop is ook mee, ga hem straks installeren en dan zal het beter gaan....
Dames, tot straks......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 sep 2020, 20:08

Afbeelding

Goede avond alle seizoentjes,
weeral avond en ik vind dat de dagen
al ferm aan 't korten zijn... :roll:
't is 20 u en al bijna donker :oops:
Er was veel zon vandaag maar ook veel wind
Seffens nog even de vuilzak buiten zetten
morgen donderdag is het weer ophaling
Mag het niet vergeten want met die warmte
gaat het ruiken en dat is niet aangenaam :oops:

Voor allen een fijne avond verder en straks een goeie nacht :lol:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".