Goede morgen seizoentjes,
onze krantenboer mag zich aan een fikse boete verwachten want die was open. Sigaretten zijn geen voedingsmiddelen zei de federale agent. hij is niet van plan te betalen. Voor hem is dat een van zijn belangrijkste inkomsten naast de lotto en die gokmachine die daar staat. ze "smoren" hier nog een beetje af in de wijk hoor! Dan de boekskes ( hopelijk zijn die ook te krijgen dinsdag...) en wenskaarten.
Er is al gevochten in de winkels voor 1 pak wc-papier.

en in 1 supermarkt was er bij de conserven alleen augurken te verkrijgen. Ventje begrijpt die niet die nog after lockdown parties gegeven hebben.
kreeg gisteren namiddag een sms-je van de aanstaande echtgenoot van nichtje. om me te bedanken voor het leuke kaartje! Ik had het eerder opgestuurd: 3 dagen onderweg + 1 leveringsdag. Hij krijgt zijn post normaal nog in Gent waar hij werkt. Dus wonen ze in het weekend samen.( en vakanties edm)
Anjelier: vind dat ook sneu voor de trouwers. geen feest mogen geven. En daar zoveel geld voor betaald te hebben. Hopelijk krijgen ze hun totaal bedrag terug en geen annulatie geld.
Oma C: onze vriend Hans moest vrijdag een Ct-scan, maar hij mocht het ziekenhuis niet binnen!
uitgesteld.
Wilde Eend: dan denk de heer hesp niet na. je hebt al je zuurverdiende centen aan een abonnement voor cultuur betaald en dan zou je dat moeten laten vallen, juist om dat de voorstellingen niet mogen doorgaan en die mensen anders ook niet betaald worden. Wij hebben hier normaal jaarlijks een amateurtoneel, maar dit jaar niet. ze grepen naast de subsidie van 't stad. De handelaarsbond kan er ook niets aan doen. En zij zijn ook de dupe. Wat? 10 weken? 't land komt zot! 't is nu al zo.
je kan gaan wandelen enzo, maar iets gaan drinken of eten is dan weer verboden? komaan zeg.
ventje zei me van op de koer te wandelen als ik me verveelde. Je kan ook niet naar de bloemenwinkel want ook dat is geen voeding. Kleerwinkels mogen wel van ma-t-vrij.
Hoorde van mijn moeder dat de markt in brugge was doorgegaan. Die stond al van 8 u 30 aan de lidl maar die gaan nu pas open om 9 u 30 kwestie van aanvullen. er was geen Ham, dus heeft ze garnalen gekocht die ze in mayonaise ging doen en dan had ze ook eten.
Take-away mag maar je moet vooraf betalen en ze zetten het aan je deur en bellen aan.
Vind ik ook 2 keer niets. dat doen de koeriers al, maar dan is het een briefje. moeten hier nog twee pakjes toekomen. 1 maandag maar dan gaan wij met tuutje naar de garage. dichtbij is een self-wash en hij kan een goede wasbeurt wel gebruiken. Ventje heeft een speciale doos met produkten gekocht overlaatst in promo.
wij gaan ons bezig houden met de boerderij en onze dvd's.
Ga koffie nr 2 gaan maken en daarna eens doorsurfen naar fb om te zien wat er allemaal gebeurd is.
Fijne dag seizoentjes, zij die zon hebben geniet ervan.