In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Halli hallo allemaal, ben ik ook weer van de partij!
Eindelijk, de druk en stress weg, de jaarlijkse Vergadering hebben we weer goed doorstaan!
De 1ste x voor mij zo'n grote verantwoordelijkheid, en dat met een ex-voorzitter in de zaal die zat te springen om te muggenziften, heel negatief asociaal man met narcistische trekken.
We hebben dus de tijd genomen vooraf om erg goed voorbereid te zijn op eventuele pogingen de boel in de soep te draaien. En we zijn geslaagd met ons nieuw team, op elkaar ingespeeld, en steunend als één blok... ik ben erg voldaan.
Zo, ik heb hier alles proberen door te lezen, en de massa prachtige natuurfoto's bewonderd. heb er zelf ook een aantal gemaakt de laatste tijd, maar alles staat nog op de phone, en moet ik downloaden. Of kan dat ook anders?
Jammer Bert, dat je zoveel last had van migraine...heeft de luchtdruk er wat mee te maken? Of iets wat je vaak eet, dat die migraine triggert? Of ben je soms toe aan een bril?
Zonnebloemetje : prachtige bloementuin heb je, echt een buitenleefplaats!
Sarina, jij komt ook op de mooiste plaatsjes : zalig!
Die zwemvijver, daar zou ik zo ingedoken zijn daarstraks
Marietteke, heerlijk : garnaalkroketjes met frietjes! En zeker warm, hier hadden we 30°...
En mama-inge, hoop dat je genoot van je BBQ-partij!
Lenk : dat je rug betert, en nu maar afvinken op de kalender tot je ook op pensioen kan!
Hoop dat ik niemand vergat....dan maar welterusten iedereen

Eindelijk, de druk en stress weg, de jaarlijkse Vergadering hebben we weer goed doorstaan!
De 1ste x voor mij zo'n grote verantwoordelijkheid, en dat met een ex-voorzitter in de zaal die zat te springen om te muggenziften, heel negatief asociaal man met narcistische trekken.
We hebben dus de tijd genomen vooraf om erg goed voorbereid te zijn op eventuele pogingen de boel in de soep te draaien. En we zijn geslaagd met ons nieuw team, op elkaar ingespeeld, en steunend als één blok... ik ben erg voldaan.
Zo, ik heb hier alles proberen door te lezen, en de massa prachtige natuurfoto's bewonderd. heb er zelf ook een aantal gemaakt de laatste tijd, maar alles staat nog op de phone, en moet ik downloaden. Of kan dat ook anders?
Jammer Bert, dat je zoveel last had van migraine...heeft de luchtdruk er wat mee te maken? Of iets wat je vaak eet, dat die migraine triggert? Of ben je soms toe aan een bril?
Zonnebloemetje : prachtige bloementuin heb je, echt een buitenleefplaats!
Sarina, jij komt ook op de mooiste plaatsjes : zalig!
Die zwemvijver, daar zou ik zo ingedoken zijn daarstraks

Marietteke, heerlijk : garnaalkroketjes met frietjes! En zeker warm, hier hadden we 30°...
En mama-inge, hoop dat je genoot van je BBQ-partij!

Lenk : dat je rug betert, en nu maar afvinken op de kalender tot je ook op pensioen kan!
Hoop dat ik niemand vergat....dan maar welterusten iedereen

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Zaterdag kon ik niet i.v.m. de klus die ik toen had bij onze oudste zoon.
Dus heb ik dat gisteren ingehaald om met het mooie weer onze achtertuin ‘de polder’ in te gaan op ‘t
, en geloof me… dan is ‘t enkel maar genieten voor mij, niks meer of minder..! Voor de liefhebber:

Beelden verspringen
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
PS.

Laatst gewijzigd door Remie op 16 mei 2022, 09:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
-

Discussiëren met een vrouw is als het lezen van een softwarelicentieovereenkomst……
Op een gegeven moment negeer je alles en kies je voor ‘aanvaarden’.

Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Goede morgen
we starten met een goeie 19° en naar het schijnt gaan we vandaag richting 25°.
Binnen blijven (weeral) zal het beste zijn aangezien ik niet tegen de zon kan.
De bloempot staat er nog. Zal maar hout vasthouden, seffens is die misschien weg.
Alles blijft er maar stoffig bij liggen. Vensters en deuren, auto's, alles onder een zwarte laag stof.
Kan ook niet anders hé als het zo droog blijft. We hebben nood aan wat regenwater.
Allé, 'k ga nog een kopje koffie drinken....
we starten met een goeie 19° en naar het schijnt gaan we vandaag richting 25°.
Binnen blijven (weeral) zal het beste zijn aangezien ik niet tegen de zon kan.
De bloempot staat er nog. Zal maar hout vasthouden, seffens is die misschien weg.
Alles blijft er maar stoffig bij liggen. Vensters en deuren, auto's, alles onder een zwarte laag stof.
Kan ook niet anders hé als het zo droog blijft. We hebben nood aan wat regenwater.
Allé, 'k ga nog een kopje koffie drinken....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke , leuk foto's van jou .
Z'bloemeke jouw tuin ziet eruit als een waar paradijsje.
Bert , hier is het ook zo stoffig . Er mag regen vallen van mij.
Remie , veel plezier op jouw fietstocht.
Ponneke de jaarvergadering overleefd . Lastig zo'n narcistische ex-voorzitter
Sarina , dat park is zooooo mooooi.
Inge was lekker aan de BBQ .
Verder met jullie allemaal alles goed hoop ik ?
Ik ben werken in de winkel vandaag . Fijne maandag en toedeloeeeee

Marietteke , leuk foto's van jou .
Z'bloemeke jouw tuin ziet eruit als een waar paradijsje.
Bert , hier is het ook zo stoffig . Er mag regen vallen van mij.
Remie , veel plezier op jouw fietstocht.
Ponneke de jaarvergadering overleefd . Lastig zo'n narcistische ex-voorzitter
Sarina , dat park is zooooo mooooi.
Inge was lekker aan de BBQ .
Verder met jullie allemaal alles goed hoop ik ?
Ik ben werken in de winkel vandaag . Fijne maandag en toedeloeeeee

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita
Goedemorgen iedereen,
Alweer mooie foto's zien passeren en de rest proberen bij te lezen.
Zonnebloemetje, zo fleurig jullie tuin.
En bij jullie schijnt altijd de zon, zelfs als het regent
Oei Bert, denk je niet dat het zonnige weer van de laatste dagen de reden is dat het hier stiller is?
Meer niet.
Marietteke, leuke foto aan de koivijver.
Het was een druk maar fijn weekend.
We hadden een familiefeest, een aangename locatie, prettig gezelschap, zonnig weer en iedereen heeft genoten.
Druk was het wel de ganse familie telt ondertussen 47 personen
Het was vooral leuk iedereen nog eens terug te zien, dat was bij sommigen even geleden.
Bert, bij mij is het vooral de hooikoorts waar ik last van heb met dit droge weer.
Gelukkig jouw migraine over, dat kan soms wel een paar dagen duren, hé.
Stof ligt hier ook genoeg hoor, maar dat zal overal nu wel het geval zijn, veronderstel ik.
Straks misschien wat regen, zo is het toch voorspeld.
Fijne dag nog iedereen met wat je ook doet, of niet doet
Alweer mooie foto's zien passeren en de rest proberen bij te lezen.
Zonnebloemetje, zo fleurig jullie tuin.
En bij jullie schijnt altijd de zon, zelfs als het regent
Oei Bert, denk je niet dat het zonnige weer van de laatste dagen de reden is dat het hier stiller is?
Meer niet.
Marietteke, leuke foto aan de koivijver.
Het was een druk maar fijn weekend.
We hadden een familiefeest, een aangename locatie, prettig gezelschap, zonnig weer en iedereen heeft genoten.
Druk was het wel de ganse familie telt ondertussen 47 personen
Het was vooral leuk iedereen nog eens terug te zien, dat was bij sommigen even geleden.
Bert, bij mij is het vooral de hooikoorts waar ik last van heb met dit droge weer.
Gelukkig jouw migraine over, dat kan soms wel een paar dagen duren, hé.
Stof ligt hier ook genoeg hoor, maar dat zal overal nu wel het geval zijn, veronderstel ik.
Straks misschien wat regen, zo is het toch voorspeld.
Fijne dag nog iedereen met wat je ook doet, of niet doet
-
Bert
Ja Sita, 'k weet het. Maar ik had een half slaappilleke ingenomen daar ik moeilijk kon slapen de voorbije nachten door die migraine.
En dan floep ik er wel eens domme dingen door, waarvan ik dan pas achteraf besef wat ik getypt heb.
Het was dus hoogtijd dat ik in mijn bedje kon kruipen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
zojuist is er hier een onweer gepasseerd met enkele fikse regenbuien en dat was welkom
want alles is toch veel te droog en zo is het zand en het stof van de daken ook weer weg geregend
en het ruikt echt fris nu buiten
wat er vandaag op mijn programma staat weet ik nog niet want dat hangt van het weer af
dus afwachten is de boodschap
ponneke oei zo gestrest geweest voor die vergadering met gelukkig een goeie afloop
Remie je hebt het juist hoor wat dat onweer betreft want das hetzelfde die daarjuist voorbij ons is gepasseerd , maar het viel mee en nu is het al terug aan 't opklaren , maar misschien zal het tegen dan naar een andere kant opschuiven en kan jij toch droog gaan fietsen , dus geniet er van
en Toos en Henk vandaag vind ik echt goed
Bertje het zal vandaag misschien ook wel eens regenen daar bij jullie volgens de weerman van deze morgen op de radio , en geniet van je koffie hé
An veel plezier daar in de winkel
Sita een leuk weekend gehad met de familie , dat mag ook eens hé na al die corona toestanden
Lenk nu zal het niet lang meer duren om op pensioen te gaan , goed hé
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename maandag verder
daaaaaaag

zojuist is er hier een onweer gepasseerd met enkele fikse regenbuien en dat was welkom
want alles is toch veel te droog en zo is het zand en het stof van de daken ook weer weg geregend
en het ruikt echt fris nu buiten
wat er vandaag op mijn programma staat weet ik nog niet want dat hangt van het weer af
dus afwachten is de boodschap
ponneke oei zo gestrest geweest voor die vergadering met gelukkig een goeie afloop
Remie je hebt het juist hoor wat dat onweer betreft want das hetzelfde die daarjuist voorbij ons is gepasseerd , maar het viel mee en nu is het al terug aan 't opklaren , maar misschien zal het tegen dan naar een andere kant opschuiven en kan jij toch droog gaan fietsen , dus geniet er van
en Toos en Henk vandaag vind ik echt goed
Bertje het zal vandaag misschien ook wel eens regenen daar bij jullie volgens de weerman van deze morgen op de radio , en geniet van je koffie hé
An veel plezier daar in de winkel
Sita een leuk weekend gehad met de familie , dat mag ook eens hé na al die corona toestanden
Lenk nu zal het niet lang meer duren om op pensioen te gaan , goed hé
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename maandag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
halloooo
zojuist van een heerlijk koffietje genoten sè
en dat smaakte weer
Sarina bij jou nog geen regen awel het was een onweer die hier langs de kust passeerde en zo naar boven trok Nederland binnen aan de westkant en nu is het hier echt veel frisser met een frisse wind en dat is veel beter dan die warmte vind ik , maar om al het stof en zand weg te spoelen mag het wel nog meer regenen
ik heb nu alles open gezet om die frisse wind binnen te laten
allé ik ga nog eens met mijn stofzuiger rondgaan sè voor de middag
daaaaaaag

zojuist van een heerlijk koffietje genoten sè
en dat smaakte weer
Sarina bij jou nog geen regen awel het was een onweer die hier langs de kust passeerde en zo naar boven trok Nederland binnen aan de westkant en nu is het hier echt veel frisser met een frisse wind en dat is veel beter dan die warmte vind ik , maar om al het stof en zand weg te spoelen mag het wel nog meer regenen
ik heb nu alles open gezet om die frisse wind binnen te laten
allé ik ga nog eens met mijn stofzuiger rondgaan sè voor de middag
daaaaaaag

hallooooo een goeie middag iedereen
hier al een tijdje bewolkt en dat heb ik graag
maar wel veel wind die voor wat afkoeling zorgt en das goed
nu aan het middageten beginnen
eerst een lekker zelfgemaakt tomatengroenten soepje met balletjes
en dan snitzels met een slaatje en puree
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

hier al een tijdje bewolkt en dat heb ik graag
maar wel veel wind die voor wat afkoeling zorgt en das goed
nu aan het middageten beginnen
eerst een lekker zelfgemaakt tomatengroenten soepje met balletjes
en dan snitzels met een slaatje en puree
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allen en smakelijk eten voor die aan tafel zitten
Ik zit hier met een welverdiende koffie even pause te genieten
Heb de badkamer en toilet - tegeltjes al tot het plafond goed afgesopt, en besloten dat de plafonds wel een nieuwe laag verf kunnen gebruiken. Dus straks of morgen maar eens naar de doe het zelf-winkel en een grote emmer verf halen. Wat als we al eens beginnen, kunnen we best ineens alles in orde brengen. Natuurlijk hoeft dat niet allemaal in één keer, maar als je het bij de hand hebt ben je zo weer bezig
Het grootste werk is de voorbereiding : alles met tape afplakken (en dat is echt geen klus voor puber)
Bovendien heb ik heel wat liters verf nodig om die klus te klaren. Maar goed, dit is al geleden van na de brand, dus geen luxe....
Op mijn scherm staat : straks regen, en nu 23° - en dat is tegen gisteren een aangenaam gevoel!
Aangezien het gaat regenen, heeft ramen zemen geen zin, behalve binnen misschien...
Ik zal eens zien hoe ik makkelijk die foto's van mijn phone haal, dan zien jullie wat hier al bloeit
Want ik geniet zo van jullie bloeiende pracht en natuur, dus tijd dat de mijne erbij kunnen.
Zalig Sita, met een grote familie een top-feest dus! Zeker na die lange lockdown die we doorstonden.
Zo, pause voorbij, nog even mezelf nuttig maken, tot laters!

Ik zit hier met een welverdiende koffie even pause te genieten
Heb de badkamer en toilet - tegeltjes al tot het plafond goed afgesopt, en besloten dat de plafonds wel een nieuwe laag verf kunnen gebruiken. Dus straks of morgen maar eens naar de doe het zelf-winkel en een grote emmer verf halen. Wat als we al eens beginnen, kunnen we best ineens alles in orde brengen. Natuurlijk hoeft dat niet allemaal in één keer, maar als je het bij de hand hebt ben je zo weer bezig

Het grootste werk is de voorbereiding : alles met tape afplakken (en dat is echt geen klus voor puber)
Bovendien heb ik heel wat liters verf nodig om die klus te klaren. Maar goed, dit is al geleden van na de brand, dus geen luxe....
Op mijn scherm staat : straks regen, en nu 23° - en dat is tegen gisteren een aangenaam gevoel!
Aangezien het gaat regenen, heeft ramen zemen geen zin, behalve binnen misschien...
Ik zal eens zien hoe ik makkelijk die foto's van mijn phone haal, dan zien jullie wat hier al bloeit
Want ik geniet zo van jullie bloeiende pracht en natuur, dus tijd dat de mijne erbij kunnen.
Zalig Sita, met een grote familie een top-feest dus! Zeker na die lange lockdown die we doorstonden.
Zo, pause voorbij, nog even mezelf nuttig maken, tot laters!

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Ik zag dat ik nog niet binnen geweest Was.
Vanmorgen druk met de was en daarna zou ik rustig een kopje thee drinken, ging de bel.
Een afspraak die we vergeten waren.
Nadien nog wat gepoetst in huis.
Inmiddels ligt de was gevouwen in de mand
En hebben we hier een paar druppels regen gehad
Ik zag dat ik nog niet binnen geweest Was.
Vanmorgen druk met de was en daarna zou ik rustig een kopje thee drinken, ging de bel.
Een afspraak die we vergeten waren.
Nadien nog wat gepoetst in huis.
Inmiddels ligt de was gevouwen in de mand
En hebben we hier een paar druppels regen gehad