In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
wij hebben zojuist een koffietje gedronken sè en dat smaakte
en we hebben ook al naar een film gekeken na de middag maar mijn ogen zijn tussenin toch enkele keren toe gevallen want ik voelde mij erg moe in mijn hoofd
en morgen doe ik het ook rustig aan want als ik het zo bedenk dan zouden de meeste mensen die zich ziek voelen zoals ik, de ganse dag in de zetel liggen en niks doen maar dat kan ik mij niet permiteren en dus doe ik toch het nodige zo goed en zo kwaad als dat gaat
marietteke is die wonde op jou knie goed ontsmet ????? want daar moet je toch mee opletten hoor
hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je morgen van je verjaardag genieten
Sarina das echt schandalig van jou zoon dat hij zo weinig tijd vrij maakt voor jou
en tis toch wel erg dat je kleinkind jullie niet meer herkent en hoe oud is nu ??????
allé mijn droogkast roept en het was de laatste voor vandaag
daaaaaaag

wij hebben zojuist een koffietje gedronken sè en dat smaakte
en we hebben ook al naar een film gekeken na de middag maar mijn ogen zijn tussenin toch enkele keren toe gevallen want ik voelde mij erg moe in mijn hoofd
en morgen doe ik het ook rustig aan want als ik het zo bedenk dan zouden de meeste mensen die zich ziek voelen zoals ik, de ganse dag in de zetel liggen en niks doen maar dat kan ik mij niet permiteren en dus doe ik toch het nodige zo goed en zo kwaad als dat gaat
marietteke is die wonde op jou knie goed ontsmet ????? want daar moet je toch mee opletten hoor
hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je morgen van je verjaardag genieten
Sarina das echt schandalig van jou zoon dat hij zo weinig tijd vrij maakt voor jou
en tis toch wel erg dat je kleinkind jullie niet meer herkent en hoe oud is nu ??????
allé mijn droogkast roept en het was de laatste voor vandaag
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Sarina meid ik begrijp heel goed hoe jij je voelt nu na het blitz bezoek. Je ziet er naar uit en daarna is de teleurstelling zoooooo groot. En wat nog erger is dat je kleinkind je niet meer herkent. Je wil die in je armen sluiten maar het kind is bang jij en je man zijn een vreemde voor hem/haar. Tja na 2 jaar. Je vraagt je dan steeds af wat hebben wij misdaan dat wij ons kleinkind niet mogen zien, verwennen, omarmen.
Ik sta er dan nog comfortabeler voor ik zie hem 2 keer per jaar jij 1 keer per 2 jaar.
Maar een troost wel een magere ik heb sinds het blitzbezoek in juni ook niets meer gehoord hoor. Zelfs niet om te zeggen, wouw veel pikante peperkes al gepluk en die zijn pikanter dan die. Of om te zeggen lekkere koolrabi of courgette. Geen woord geen sms geen mail niets.
Meisje als je wil ventileren je weet me te vinden hé.
Marietteke ik heb aan je gedacht niet alleen gisteren maar extra nog eens deze middag toen ik op het terras in de abdij zat. Ik was blij je te lezen toen we terug thuiswaren. Verzorg je goed hé. Maar ik denk dat jij dat wel kan niet? Hou je hand maar flink in de gaten dat er niets gebroken is. Geniet van je verjaardag morgen hoor. Jij een leeuwtje ik ook hé.
Zonnebloemeke ook nog in de lappenmand hou je maar rustig hoor. Niet teveel willen doen en die middagdutjes zullen je goed doen. Genezend zoiets
Riemi een terugval verzorg je hé. Veel beterschap en sterkte
Ponneke hoe gaat het met je teen, voel je al beterschap
Bertje ik ga hout vast houten privé heb ik nog niet veel spammail gekregen. Maar ik ben wel heel alert ook. Dat het mij niet zal overkomen ga ik niet verkondigen het is rapper gebeurt dan je denkt
An, een lidl ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit ben binnen geweest. Ben het ook niet van plan.
Gerda, genoten van je vakantie en nu terug huisje thuisje, ik hoop dat je man maandag niet terug moet beginnen. Alles behalve leuk dan.
nieuws uit het verre D. in België. Wij zijn naar een plantententoonstelling van fuchsia's geweest in de abdij van de gemeente waar Marietteke woont. Maar wel met de fiets hé. Was heerlijk fietsen in totaal zo een 48 km gedaan. E-bike hé. Ik ben niet Annemiek van Vleuten hé.
Lenka heeft ook genoten die heeft eigenlijk niet geslapen, vooral rondgekeken als een koningin in haar koets. Die ligt nu uitgeteld te snurken alsof zij getrapt heeft.
Nu een lekkere pizza van bij de Italiaan in de oven steken. Een dagje vakantie in eigen land. Het deed deugd
Leuterkes allemaal dan vergeet ik niemand te vermelden hou het veilig en gezond en beterschap voor die het nodig hebben
Ik sta er dan nog comfortabeler voor ik zie hem 2 keer per jaar jij 1 keer per 2 jaar.
Maar een troost wel een magere ik heb sinds het blitzbezoek in juni ook niets meer gehoord hoor. Zelfs niet om te zeggen, wouw veel pikante peperkes al gepluk en die zijn pikanter dan die. Of om te zeggen lekkere koolrabi of courgette. Geen woord geen sms geen mail niets.
Meisje als je wil ventileren je weet me te vinden hé.
Marietteke ik heb aan je gedacht niet alleen gisteren maar extra nog eens deze middag toen ik op het terras in de abdij zat. Ik was blij je te lezen toen we terug thuiswaren. Verzorg je goed hé. Maar ik denk dat jij dat wel kan niet? Hou je hand maar flink in de gaten dat er niets gebroken is. Geniet van je verjaardag morgen hoor. Jij een leeuwtje ik ook hé.
Zonnebloemeke ook nog in de lappenmand hou je maar rustig hoor. Niet teveel willen doen en die middagdutjes zullen je goed doen. Genezend zoiets
Riemi een terugval verzorg je hé. Veel beterschap en sterkte
Ponneke hoe gaat het met je teen, voel je al beterschap
Bertje ik ga hout vast houten privé heb ik nog niet veel spammail gekregen. Maar ik ben wel heel alert ook. Dat het mij niet zal overkomen ga ik niet verkondigen het is rapper gebeurt dan je denkt
An, een lidl ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit ben binnen geweest. Ben het ook niet van plan.
Gerda, genoten van je vakantie en nu terug huisje thuisje, ik hoop dat je man maandag niet terug moet beginnen. Alles behalve leuk dan.
nieuws uit het verre D. in België. Wij zijn naar een plantententoonstelling van fuchsia's geweest in de abdij van de gemeente waar Marietteke woont. Maar wel met de fiets hé. Was heerlijk fietsen in totaal zo een 48 km gedaan. E-bike hé. Ik ben niet Annemiek van Vleuten hé.
Lenka heeft ook genoten die heeft eigenlijk niet geslapen, vooral rondgekeken als een koningin in haar koets. Die ligt nu uitgeteld te snurken alsof zij getrapt heeft.
Nu een lekkere pizza van bij de Italiaan in de oven steken. Een dagje vakantie in eigen land. Het deed deugd
Leuterkes allemaal dan vergeet ik niemand te vermelden hou het veilig en gezond en beterschap voor die het nodig hebben
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Lenk, leuk fuchsia's, heb je foto's??
Sarina, naar zo'n visite
Marieteke, oei dat ziet er naar uit.
Hoop dat je niets gebroken hebt
Maar een verstuiking is ook behoorlijk pijnlijk
Gerda, weer terug van vakantie
Huishoudelijke klusjes heb ik niet gedaan hoor
Alleen 1 was gedraaid en opgehangen + een wasjes gevouwen en opgeruimd
Werk is folders rond brengen, dat is elke zaterdag ochtend
Zijn we zo'n anderhalf a 2 uurtjes mee zoet
Lenk, leuk fuchsia's, heb je foto's??
Sarina, naar zo'n visite
Marieteke, oei dat ziet er naar uit.
Hoop dat je niets gebroken hebt
Maar een verstuiking is ook behoorlijk pijnlijk
Gerda, weer terug van vakantie
Huishoudelijke klusjes heb ik niet gedaan hoor
Alleen 1 was gedraaid en opgehangen + een wasjes gevouwen en opgeruimd
Werk is folders rond brengen, dat is elke zaterdag ochtend
Zijn we zo'n anderhalf a 2 uurtjes mee zoet
Laatst gewijzigd door mama-inge op 31 jul 2022, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Sita

Marietteke,
Van harte een heel fijne verjaardag gewenst
Geniet van jouw dag, in de mate van het mogelijke.
En laat de pannenkoekjes smaken.
Goedemorgen iedereen,
Sarina en Lenk, mijn hart breekt wanneer ik jullie verhaal over de kleinkinderen lees...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Marietteke van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een hele fijne dag samen, lekker pannekoeken eten.
Ook veel beterschap.

Een hele fijne dag samen, lekker pannekoeken eten.
Ook veel beterschap.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Lenk en Sarina , wat vreselijk dat jullie je kleinkinderen zo weinig mogen zien.
Ik word er bedroefd van
Ponneke , hoe gaat het met je teen ?
Marietteke , met jouw hand ?
Z'bloemeke , hoe met jouw bronchitis ?
Gerda heeft een fijne vakantie gehad . Welkom terug.
Hier regent het een beetje nog , de tuin is dankbaar voor de regen die al gevallen is .
Gister een leuke kwis op tv gezien Holland-België gepresenteerd door Nederlandse Art Rooijakkers en de Vlaamse Jonas Van Geel. Gwen van Poorten en Martijn Koning streden onder leiding van Ruben Nicolai tegen het team van Louis Talpe met daarin Guga Baúl en Koen Wauters . Erg leuk , heb veel gelachen .
Kwam ook nog een kwisvraag in terug met ribbedebie , moest gelijk aan Bert denken
( België heeft gewonnen haha ) .
https://www.gids.tv/tv-gids/uitzending- ... ie/7185391
Nu koffie . Tot later . Fijne zondag allen .
Hopelijk straks zon , nu regen ...
Lenk en Sarina , wat vreselijk dat jullie je kleinkinderen zo weinig mogen zien.
Ik word er bedroefd van
Ponneke , hoe gaat het met je teen ?
Marietteke , met jouw hand ?
Z'bloemeke , hoe met jouw bronchitis ?
Gerda heeft een fijne vakantie gehad . Welkom terug.
Hier regent het een beetje nog , de tuin is dankbaar voor de regen die al gevallen is .
Gister een leuke kwis op tv gezien Holland-België gepresenteerd door Nederlandse Art Rooijakkers en de Vlaamse Jonas Van Geel. Gwen van Poorten en Martijn Koning streden onder leiding van Ruben Nicolai tegen het team van Louis Talpe met daarin Guga Baúl en Koen Wauters . Erg leuk , heb veel gelachen .
Kwam ook nog een kwisvraag in terug met ribbedebie , moest gelijk aan Bert denken
https://www.gids.tv/tv-gids/uitzending- ... ie/7185391
Nu koffie . Tot later . Fijne zondag allen .
Hopelijk straks zon , nu regen ...

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Marietteke :
PROFICIAT MET UW GEBOORTEDAG ! ! !
Maak er een fijne dag van, met mooie herinneringen. Met allen die je lief zijn
van ♥
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

en