In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (5)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Goed bezig Mariettekemarietteke schreef: ↑06 nov 2022, 16:20
mijn twee zwerfkatjes , en het regende zo , dat ik hun eten effe in zijlngang heb gezet ,

En wat stond er op 't menu voor je zwerfkatjes?
U kennende... zal dat vast en zeker iets van kaviaar geweest kunnen zijn denk..!
-
Boerenkool op de akker en gekookte op 't bord Marietteke. En da's me lekker joh...!
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer iedereen
hier al gans de dag regen maar nu is het efkes over
en wij hebben daar geen last van want we houden het gezellig binnen in de warmte
en daarbij ik moet mij rustig houden van de dokter met die Achillespees ontsteking
mijn maag doet natuurlijk wel raar door die ontstekingsremmers waar ik niet goed tegen kan maar er zit niks anders op als ik wil dat het geneest en ik kan toch niet de rest van mijn leven in mijn zetel blijven zitten hé , en zo'n ontsteking kan heel hardnekkig zijn volgens de dokter
An laat het stoofpotje jullie smaken hoor , ik heb gisteren ook een lekkere Vlaamse hutsepot klaar gemaakt en mijn pot was zo groot dat ik er voor de helft van de straat had
Remie een rustig dagje daar bij jullie , dat kan ik geloven na zo'n beroerde zaterdag in het ziekenhuis
vlug beterschap voor Gina hoor
marietteke wat leuk die katjes en zo'n mooi rostje , wauw
ze hebben wel geluk dat jij daar woont
jadi ook een rustig dagje bij jullie
hier ook naar een film gekeken die opgenomen was
en is je ventje nu al weer wat beter ??????
mama-inge wat leuk de hondjes die zich kunnen uitleven , en die kleine is al bijna zo groot als die andere
gerda ja ik zou ook wel willen dat iedereen terug komt zoals Bertje en Sarina en Lenk en Sita
maar misschien gebeurd dat ook wel eens hé , wie weet
en iedereen is hier terug welkom hé
allé ik ga nog wat tv kijken sè
vorige nacht waren er al 3 kleine egeltjes te zien in plaats van 2 de nacht er voor op de camera , maar ik heb jammer genoeg geen mooie foto kunnen maken van de drie samen en misschien heb ik morgen wel geluk op de beelden van volgende nacht , wie weet
ik heb in ieder geval de potjes met egelvoer nog wat voller gevuld zodat ze allemaal goed kunnen eten voor dat ze in winterslaap gaan
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een gezellige avond verder en geniet er van want dat zullen wij ook doen
daaaaaaag

hier al gans de dag regen maar nu is het efkes over
en wij hebben daar geen last van want we houden het gezellig binnen in de warmte
en daarbij ik moet mij rustig houden van de dokter met die Achillespees ontsteking
mijn maag doet natuurlijk wel raar door die ontstekingsremmers waar ik niet goed tegen kan maar er zit niks anders op als ik wil dat het geneest en ik kan toch niet de rest van mijn leven in mijn zetel blijven zitten hé , en zo'n ontsteking kan heel hardnekkig zijn volgens de dokter
An laat het stoofpotje jullie smaken hoor , ik heb gisteren ook een lekkere Vlaamse hutsepot klaar gemaakt en mijn pot was zo groot dat ik er voor de helft van de straat had
Remie een rustig dagje daar bij jullie , dat kan ik geloven na zo'n beroerde zaterdag in het ziekenhuis
vlug beterschap voor Gina hoor
marietteke wat leuk die katjes en zo'n mooi rostje , wauw
ze hebben wel geluk dat jij daar woont
jadi ook een rustig dagje bij jullie
hier ook naar een film gekeken die opgenomen was
en is je ventje nu al weer wat beter ??????
mama-inge wat leuk de hondjes die zich kunnen uitleven , en die kleine is al bijna zo groot als die andere
gerda ja ik zou ook wel willen dat iedereen terug komt zoals Bertje en Sarina en Lenk en Sita
maar misschien gebeurd dat ook wel eens hé , wie weet
en iedereen is hier terug welkom hé
allé ik ga nog wat tv kijken sè
vorige nacht waren er al 3 kleine egeltjes te zien in plaats van 2 de nacht er voor op de camera , maar ik heb jammer genoeg geen mooie foto kunnen maken van de drie samen en misschien heb ik morgen wel geluk op de beelden van volgende nacht , wie weet
ik heb in ieder geval de potjes met egelvoer nog wat voller gevuld zodat ze allemaal goed kunnen eten voor dat ze in winterslaap gaan
nog een gezellige avond verder en geniet er van want dat zullen wij ook doen
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Voilà, je suis revenue du voyage avec ma chienne 
Ja, dus 2 dagen Metz (FR) via Luxemburg, en bij terugkomst even de Duitse grens over gewipt. 3 verschillende landen in één weekend
We hadden succes
Dat de Fransozen het zaterdag nog verdroegen dat ze op hun bek gingen...maar de uppercut van vandaag was er teveel aan! Terwijl ze anders de tijd nemen uitgebreid te aperitieven, waren ze er allemaal vandoor voor het zover was, met hun kampioenen die verslagen werden door mijn snotneus. Ben dan maar gezellig bij m'n andere vrienden gaan zitten tot de prijzen uitgereikt werden. Groot jolijt, en heel geslaagd weekend gehad. 
Heb trouwens genoten van de mooie foto's, zonnebloemetje, Marietteke, Inge
Lekker drankje van Jadi, en de levende stoofpot van An!
Wij hadden trouwens fris, maar droog weer : beide dagen!
Voor nu wens ik nog snel iedereen een fijne nachtrust toe, en zoete dromen.

Ja, dus 2 dagen Metz (FR) via Luxemburg, en bij terugkomst even de Duitse grens over gewipt. 3 verschillende landen in één weekend
We hadden succes

Heb trouwens genoten van de mooie foto's, zonnebloemetje, Marietteke, Inge
Lekker drankje van Jadi, en de levende stoofpot van An!
Wij hadden trouwens fris, maar droog weer : beide dagen!
Voor nu wens ik nog snel iedereen een fijne nachtrust toe, en zoete dromen.

-

Tijdens ons rustige dagje mooie sport op TV gezien gisteren.
Vandaag heb ik voor mezelf nog ’n afspraak staan in het ziekenhuis, hoop weer thuis te zijn net voor mijn middag

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Ponneke , le jour de gloire est arrivé
Gefeliciteerd met je overwinning . De Fransen verslagen hihi , dat vonden ze niet leuk zo te lezen.
Z'bloemeke , is je achillespees ontsteking wel al wat aan het beteren ?
Gerda , ik hoop ook dat iedereen terugkomt , maar ik moest gelijk aan de spreuk denken : Mensen gaan en komen in je leven , soms voor lang en soms maar voor even .
Remie , succes in het zkh . Is Gina al weer wat opgeknapt ?
Ik ben helpen in de winkel vandaag . Fijne dag allemaal en toedeloe .
Ponneke , le jour de gloire est arrivé
Gefeliciteerd met je overwinning . De Fransen verslagen hihi , dat vonden ze niet leuk zo te lezen.
Z'bloemeke , is je achillespees ontsteking wel al wat aan het beteren ?
Gerda , ik hoop ook dat iedereen terugkomt , maar ik moest gelijk aan de spreuk denken : Mensen gaan en komen in je leven , soms voor lang en soms maar voor even .
Remie , succes in het zkh . Is Gina al weer wat opgeknapt ?
Ik ben helpen in de winkel vandaag . Fijne dag allemaal en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
deze ochtend nog wat nattigheid gevallen maar echt weinig hier tussen Brugge en Oostende
en nu is het wat aan 't opklaren , dus afwachten zeker wat de dag verder gaat brengen
wij hebben zojuist een koffietje gedronken met een tarteletje er bij en het smaakte
ponneke proficiat om die Fransozen op hun eigen terrein te verslaan met jou superbeestjes
en dat zal zeker wel deugd gedaan hebben
en je hebt er bijna een wereldreis van gemaakt in één weekend
maar dat moet ook eens kunnen hé , en nu kunnen je hondjes terug wat uitrusten en jij ook want ik kan me inbeelden dat dat veel werk teweeg brengt zo'n weekend
Remie veel succes in het ziekenhuis en een goeie uitslag
An mijn Achillespees is eigenlijk nog niet beter maar volgens de dokter zal dat iets van lange duur zijn en om te beginnen moet ik zeker al 3 weken ontstekingsremmers nemen en ook veel stilzitten wat ik ook probeer en gisterenavond toen ik pas in bed lag kon ik weer niet direct slapen door de pijn in mijn been en das echt ambetant hoor
veel werkplezier nog in de winkel
gerda wat een leuk plaatje en nog een aangename dag samen met je ventje
marietteke gisteren van een lekkere wafel genoten , awel groot gelijk hoor
want het leven is al kort genoeg en we moeten er van profiteren als dat kan
nog een fijne dag verder vandaag
daaaaaaag

deze ochtend nog wat nattigheid gevallen maar echt weinig hier tussen Brugge en Oostende
en nu is het wat aan 't opklaren , dus afwachten zeker wat de dag verder gaat brengen
wij hebben zojuist een koffietje gedronken met een tarteletje er bij en het smaakte
ponneke proficiat om die Fransozen op hun eigen terrein te verslaan met jou superbeestjes
en dat zal zeker wel deugd gedaan hebben
en je hebt er bijna een wereldreis van gemaakt in één weekend
maar dat moet ook eens kunnen hé , en nu kunnen je hondjes terug wat uitrusten en jij ook want ik kan me inbeelden dat dat veel werk teweeg brengt zo'n weekend
Remie veel succes in het ziekenhuis en een goeie uitslag
An mijn Achillespees is eigenlijk nog niet beter maar volgens de dokter zal dat iets van lange duur zijn en om te beginnen moet ik zeker al 3 weken ontstekingsremmers nemen en ook veel stilzitten wat ik ook probeer en gisterenavond toen ik pas in bed lag kon ik weer niet direct slapen door de pijn in mijn been en das echt ambetant hoor
veel werkplezier nog in de winkel
gerda wat een leuk plaatje en nog een aangename dag samen met je ventje
marietteke gisteren van een lekkere wafel genoten , awel groot gelijk hoor
want het leven is al kort genoeg en we moeten er van profiteren als dat kan
nog een fijne dag verder vandaag
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Ponneke
-
Zonnebloemetje,

-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Fijne middag dames, en dank voor de felicitaties, het was wel even een opkikker van formaat
De beide kampioenenteefjes zijn ook nog wereldkampioen...en de eigenaars dus echt niet blij
ik kan er weer even mee verder!

En we gaan even bekomen van alles nu.
Zonnebloemetje : zorg voor jezelf!
An, veel plezier in de winkel
Gerda en Jadi, zorg voor je ventje
En nu batterijtjes opladen! Want heel binnenkort volgt nog een erg lange autotocht...later meer
De beide kampioenenteefjes zijn ook nog wereldkampioen...en de eigenaars dus echt niet blij
ik kan er weer even mee verder!
En we gaan even bekomen van alles nu.
Zonnebloemetje : zorg voor jezelf!
An, veel plezier in de winkel
Gerda en Jadi, zorg voor je ventje
En nu batterijtjes opladen! Want heel binnenkort volgt nog een erg lange autotocht...later meer

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Vanmorgen een afspraak en huishoudelijke klusjes gedaan plus een was gedraaid
Man moest begin van de middag naar een dorp verderop, daar is bos, dus honden in de auto en een wandeling daar gedaan
De kinderen zijn weer thuis van school
Jongste zoon even geholpen met huiswerk
En nu een kop thee
Ponneke, gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn.
Zonnebloemetje, ons kruimeltje groeit goed en is inderdaad al een eind op weg naar de andere.
Remie, alles goed gegaan in het ziekenhuis? En fijn dat gina zich weer beter voelt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen een afspraak en huishoudelijke klusjes gedaan plus een was gedraaid
Man moest begin van de middag naar een dorp verderop, daar is bos, dus honden in de auto en een wandeling daar gedaan
De kinderen zijn weer thuis van school
Jongste zoon even geholpen met huiswerk
En nu een kop thee
Ponneke, gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn.
Zonnebloemetje, ons kruimeltje groeit goed en is inderdaad al een eind op weg naar de andere.
Remie, alles goed gegaan in het ziekenhuis? En fijn dat gina zich weer beter voelt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft