welkom iedereen in een knus hoekje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
bekske hartelijk bedankt voor de
verjaardags wensen hoor
het is hier weer al heel warm pffffff,maar het zal veranderen na de middag.
gisteravond heeft het gebliksemd . de voorbode van wat komen gaat!
het mag afkoelen ,en een goede regenbui is meer dan welkom.
bekske heb je last van de warmte binnen in huis?
voldoende water drinken hé

verjaardags wensen hoor
het is hier weer al heel warm pffffff,maar het zal veranderen na de middag.
gisteravond heeft het gebliksemd . de voorbode van wat komen gaat!
het mag afkoelen ,en een goede regenbui is meer dan welkom.
bekske heb je last van de warmte binnen in huis?
voldoende water drinken hé

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hallo bekske gisteren hier een ferme bui gedaan samen met lichtspel en gerommel,
en toch is het vandaag weer zo warm, geduld zal morgen afkoelen zijn,
hoop dat je arts je kan helpen, en minder pijn zult hebben,
rust nu uit en blijf zo veel mogelijk uit de zon,
veel drinken groetjes van krakje,
en toch is het vandaag weer zo warm, geduld zal morgen afkoelen zijn,
hoop dat je arts je kan helpen, en minder pijn zult hebben,
rust nu uit en blijf zo veel mogelijk uit de zon,
veel drinken groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen hopelijk niet weggesmolten een knusse avond en een hopelijke rustige nacht voor straks groetje .De huisarts is geweest ging maandag een afspraak maken in ziekenhuis want vond het niet normaal dat ik nog zoveel pijn heb met die zware pijnstillers .Was ernstig dan hij gedacht heeft zei hij dus nu afwachten en voorlopig verdoen tot ik in ziekenhuis ben geweest .Nu hopen dat er met het voorspelde onweer niet teveel schade of overstroming van komt .De huisarts vond het hier in huis goed ondanks ik niks heb om af te koelen en de deuren staanop een kier voor als ze buiten moeten .Ga morgenvroeg naar de apotheker gaan want ik heb nog al vandoen nu .Hij heeft drie briefjes geschreven daarvoor alsook al een brief opgemaakt voor ziekenhuis.Ook de kinesist is geweest maar dat heeft ook al weinig niks in feite uitgehaald .Afijn ja gewoon rustig blijven en zal zien als de huisarts een mail stuur met datum en uur voor ziekenhuis groetje
-
Bert

Goede middag Bekske,
eindelijk regen en afkoeling. Kan deugd doen hé.
Goed nieuws dus, ze gaan verder zoeken naar de oorzaak van uw pijn.
Hopelijk vinden ze nu eens van waar die pijn komt in uw arm.
Ze zullen toch eens iets moeten vinden. Dit is bijna niet meer leefbaar.
Ik ken iemand in de vriendenkring die ook een pijnlijke arm had,
maar ze zaten ook op het verkeerde spoor.
Na lang zoeken bleek het uiteindelijk van de nekwervels te komen.
Nog een goed weekend Bekske
-

hallo iedereen een knusse avond en een rustige nacht.Deze morgen met de viervoeters een wandeling gedaan .daarna naar de apotheker moet maandag nog eens terug gaan .Ook is er weer een medicijn dat vervangen moet worden omdat het medicijn dat ik nodig heb niet meer te verkrijgen is .Dat isnu al het vijfd medicijn dat niet te verkrijgen meer is dit jaar dat ik moet vervangen voor een ander medicijn.Ook moet er de laatste maanden regelmatig terug gegaan worden omdat het bestelt moet worden .Er zijn geen nieuwemedicijnen want ik neem deze al jaren afijn ja .Daarjuist met mijn arm willen omhoog doen voor iets is het zwart voor de ogen geworden .Normaal is dat niet ben benieuwd voor maandag als huiarts ga laten weten wanneer ik naar ziekenhuis kan gaan .En benieuwd wat het is .Er over piekeren is geen oplossing zal wel horen zien alshet zover is .Een avond wandeling zit er niet in want het regent regelmatig goede buien.Nu vind iedereen de regen goed maar binnen een paar dagen zullen ze weer op zon roepen .Hopelijk word het niet zo warm meer maar dat is ook afwachten .Het is nu wel frisjes in huis heb nu een gilet met mouwen aan .Nu eens kijken of er iets deftig op tv is waarschijnlijk niet .Want ze zullen denken dat iedereen op reis is .Aan de mensen die thuis zijn die niet op reis kunnen denken ze niet .Nu ga ik dit posten en ga genieten van de avond groetje
-

hallo iedereen een leuke dag .Ik heb een rotte nacht achter de rug .Als het zo warm was deze week heb ik amper gezweet .Maar nu van gisteren in delate avond benik voordurend kletsnat van het zweet .Ben meerdere keren opgeweest vannacht om even naar buiten te gaan voor friste .Nu ben ik nog aan het zweten nog nooit meegemaakt nu dat het fris is met fijne regen begrijp het niet .Maar ja hetis nu zo zal wel eensbeteren .Het is nog donker vind ik maar hier is het dus fijne regen dat er valt .Je ziet wel aan gras dat het nodig was en hier en daar begin het terug groener te zien.Straks proberen de vogelkooien proper te maken .De grote parkieten kooi is het zwaarst maar heb heel de dag tijd om het te doen zodat ze proper zitten .Ze krijgen wel iedere dag vers water om de drinken en het badje zodat ze in water kunnen spartelen.Vooral de grote parkieten doen het graag een badje nemen .Als het in de loop van de dag opklaar en niet meer regent dan zal ik zien om een wandeling te maken met de viervoetersZo nu een ontbijt zodat ik stevig sta om de dag te beginnen groetje tot later
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goedemorgen bekske
wat lees ik ? nog altijd zo zweten ,zelfs nu het afgekoeld is.
u doet toch geen sprintje rond de blok hé snachts
grapje hoor,nee maar de hitte zit nog in de grond,en dus de lucht is ook nog
warm. even een goede ontbijt nemen,en als het kan ,eens uw benen strekken,en een
toerke doen met de viervoeter

wat lees ik ? nog altijd zo zweten ,zelfs nu het afgekoeld is.
u doet toch geen sprintje rond de blok hé snachts
grapje hoor,nee maar de hitte zit nog in de grond,en dus de lucht is ook nog
warm. even een goede ontbijt nemen,en als het kan ,eens uw benen strekken,en een
toerke doen met de viervoeter

medion AKOYA i5 -10400 windows11
-
Bert

Goede morgen Bekske.
Oei Bekske, zo slecht geslapen door de warmte? Misschien door een bijwerking van
een pijnstiller.
En de hitte zit inderdaad ook nog binnen. Nu zal dit wel rap beteren.
Hopelijk geen onweer gehad? Hier wel veel regen.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier wat motregen, ook killer, doet wel goed zo warm niet meer,
wens je een inzicht voor jou dat ze weten vanwaar die pijn komt,
ja tegenwoordig zijn de medicijnen niet zo meer te verkrijgen,
en moet je weer andere proberen, denk dat ze liever naar buitenland
sturen daar kunnen ze meer aan verdienen,
ook oppassen als je nieuwe moet nemen, kan een bijwerking zijn
dat beetje zwart voor ogen had,
geniet wel van je viervoeters groetjes van krakje,

wens je een inzicht voor jou dat ze weten vanwaar die pijn komt,
ja tegenwoordig zijn de medicijnen niet zo meer te verkrijgen,
en moet je weer andere proberen, denk dat ze liever naar buitenland
sturen daar kunnen ze meer aan verdienen,
ook oppassen als je nieuwe moet nemen, kan een bijwerking zijn
dat beetje zwart voor ogen had,
geniet wel van je viervoeters groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

hallo iedereen hier heeft het de hele dag fijne regen geweest .Daardoor geen blokske om.ONdanks het hier fris is in huis 22 graden zweet ik alsof ik in een sauna zit.Heb al twee maal iets droog moeten aan doen .Als de kleren nat voelen is het aangenaam om te dragen daardoor iets anders aan gedaan .Komt het nu van de pijn ofmedicijn ik weet het gewoon niet .De dagen daarvoor als het zo snikheet was zweten ik amper en içshet enorm .Zonder iets te doen .Maar ja als het morgen nog zo is aan de huisarts inlichtingen vragen daarover .Ik voel me er niet zo best mee.Ik heb een handdoek op mijne nek liggen .Als ik op bed lig daar ligt een grootstrandlaken op waar toch zweet intrek.Nu een stukje eten en dan zie ik wel wat ik ga doen zal wel rusten zijn groetje