Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, oeps. Gevallen. Is dat nu een indruk van mij of val jij veel tegenwoordig. Want in de tram overlaatst ben je ook gevallen als ik me dat nog goed herinner. Zou dat als je de volgende keer naar de huisarts gaat, toch eens aankaarten. Nu is het altijd redelijk goed afgelopen, maar je kunt eens brute pech hebben en iets breken. Wil me niet bemoeien hoor. Verzorg je maar goed vandaag.
Anjelier, ja, de post, daar heb ik ook eens over liggen nadenken. Ik hoop dat jouw vader er zich van bewust is dat jullie hem niet mogen bezoeken en dat hij niet verdrietig is.
MJ, wat een zotte afspraken. Gisteren kreeg ik een brief van het ziekenhuis dat mijn tweede MRI zeker doorgaat, vond dat heel raar want mijn eerste gaat niet door. Maar mijn verbazing was vlug opgelost, want plots kreeg ik telefoon van de desbetreffende dienst dat ook deze MRI niet doorgaat. Moet na 6 april terugbellen. Ook van het hotel in Texel kregen we een mail en een heel vriendelijk telefoontje dat ze zondag dicht gaan, maar dat wisten we eigenlijk al . Nu ja , uitstel = geen afstel.
Oma-C, vensters gewassen, staat ook nog op mijn lijstje, maar heb een beetje buikgriep en dat put me een beetje uit. Maar vandaag is het al wat beter dan eergisteren en gisteren. Dus kunnen we er terug tegenaan.
Wilde eend , ben zo blij met mijn kaartje want mijn verjaardag valt in het water. Manlief vindt dat vooral spijtig. Maar we vieren die wel eens op een andere dag als al die heisa achter de rug is. Ben ook geen klein kind meer.
Muddy Maddy, mag ventje nu niet constant thuis werken ? Zou logisch zijn toch?
Onze dierenarts liet gisteren weten dat hij gewoon doorwerkt, maar enkel op afspraak, want zijn wachtkamer is veel te klein om daar met mensen te zitten. Hij prefereerde huisbezoeken. Maar hopelijk hebben we hem niet nodig voor onze krullenbol.
Gisteren hier veel politie in straat gezien, er blijven mensen bestaan die alle regels aan hun laars lappen en gewoon buiten in een groepje staan te keuvelen zelfs de afstand niet respecterend. Op die manier geraken we er nooit uit natuurlijk. Gisteren is manlief gaan wandelen met Matice. Vandaag kan ik wel al terug mee, denk ik. Maar dan zijn we met ons 3, krijgen we dan ook een gasboete

.
Matice eet echt wel veel beter sinds ik verse groentjes ( boontjes en worteltjes) in zijn eten doe. Het valt echt op. Nu, een grote eter zal het nooit worden.
Gisteren is mijn pakje aangekomen. Uitstekend gekozen op mijn rok. Het was de post die het bracht, was niet zo'n vriendelijke dame, gaf het op armlengte af, helemaal mee akkoord, maar er kon zelfs geen alsjeblieft vanaf. En ze keek met zo'n kwade blik naar mij dat ik even dacht dat ik persoonlijk het coronavirus in het land had gebracht. Nu ja, ken ze , die is nooit vriendelijk. We mogen al blij zijn dat we nog pakjes mogen ontvangen.
Zo lieve mensen. Hou de moed erin, ooit wordt deze toestand geschiedenis. Liefs aan jullie allen en een hele dikke knuffel.