Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ja, Sander: eerst moest hij autolessen volgen en dan heeft Corona stokken in de wielen gestoken bij het naar werk zoeken. Met de brouwerij is hij overeengekomen, heeft het plakkaat Te Huur verwijderd want er kwam toch niemand op af en is aan de slag gegaan, te laat natuurlijk want toen de café's mochten heropenen was hij nog aan het schilderen.
Nu is het bijna allemaal af maar nu heeft hij natuurlijk de tegenslag van de hitte en van Corona: voortdurend ontsmetten is veel bijkomend werk maar hij is streng en zorgt ervoor dat alles in orde is. Ik had het liever anders gezien: al die kosten die hij van zijn spaargeld gemaakt heeft zullen toch moeten opbrengen en of dat voor het ogenblik al het geval is, daar twijfel ik aan. Ook voor Christa is het weer bijspringen en helpen, net als voorheen!
Ik maak er me niet druk in, ik ben al blij dat hij hard werkt en zich inzet, hopelijk lukt het;;; na de hitte en Corona! maar daar wachten velen op!
Nik was hier vanmorgen, hij maakte met Els gisteren een fietstochtje in Harelbeke over de brug naast de markt (jammer dat ze die volgebouwd hebben, zo lelijk!) Ze hebben daar naast het kleine brugje parasols en een waar ontspanningsterrein aangelegd, misschien een tip voor onze fietsers?
Nu is het bijna allemaal af maar nu heeft hij natuurlijk de tegenslag van de hitte en van Corona: voortdurend ontsmetten is veel bijkomend werk maar hij is streng en zorgt ervoor dat alles in orde is. Ik had het liever anders gezien: al die kosten die hij van zijn spaargeld gemaakt heeft zullen toch moeten opbrengen en of dat voor het ogenblik al het geval is, daar twijfel ik aan. Ook voor Christa is het weer bijspringen en helpen, net als voorheen!
Ik maak er me niet druk in, ik ben al blij dat hij hard werkt en zich inzet, hopelijk lukt het;;; na de hitte en Corona! maar daar wachten velen op!
Nik was hier vanmorgen, hij maakte met Els gisteren een fietstochtje in Harelbeke over de brug naast de markt (jammer dat ze die volgebouwd hebben, zo lelijk!) Ze hebben daar naast het kleine brugje parasols en een waar ontspanningsterrein aangelegd, misschien een tip voor onze fietsers?
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Pfff
Hier nog niets onweer, nog geen drupje gezien; het zou welkom zijn hoor.
Een hele dag binnen zitten omdat het daar iets frisser is
niets voor mij !
'k heb al alle stoelen en zetels uitgeprobeerd
Nu nog eens hier.
Hier nog niets onweer, nog geen drupje gezien; het zou welkom zijn hoor.
Een hele dag binnen zitten omdat het daar iets frisser is
'k heb al alle stoelen en zetels uitgeprobeerd
Nu nog eens hier.
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
deze nacht niks afgekoeld

deze nacht niks afgekoeld

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Goeiemorgen
't is nog steeds van dat
een verfrissende douche genomen
maar 't helpt niet lang....
Niet zagen Rita
Straks toch naar zee, was reeds afgesproken.
Niet naar Knokke of Blankenberge
maar naar Nieuwpoort waar B en Cie een vakantiehuis huren.
Een van onze maatjes mag vandaag kaarsjes uitblazen.
Blaas maar vlug Erika want die 62 vlammetjes geven ook weer warmte.

't is nog steeds van dat
een verfrissende douche genomen
maar 't helpt niet lang....
Niet zagen Rita
Straks toch naar zee, was reeds afgesproken.
Niet naar Knokke of Blankenberge
Een van onze maatjes mag vandaag kaarsjes uitblazen.
Blaas maar vlug Erika want die 62 vlammetjes geven ook weer warmte.

Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Inderdaad je gat plakt vast op eender waarop je gaat zitten. Heb een katoenen laken over relax zetel gelegd om het te vermijden.
Gisteravond tot 11 u bij buren in de tuin gezeten, onze kleinzoon zijn jeugdvriend nodigde ons uit, heeft een huisje juist over het onze.
Ga me klaar maken om naar Knokke te vertrekken,, zal wel binnen mogen zeker
ziekenhuis bezoek
De warmte en het vochtig gevoel geeft nog meer problemen zeker voor de ademhaling met masker op.
Groetjes en tot in den draai
Corry
Gisteravond tot 11 u bij buren in de tuin gezeten, onze kleinzoon zijn jeugdvriend nodigde ons uit, heeft een huisje juist over het onze.
Ga me klaar maken om naar Knokke te vertrekken,, zal wel binnen mogen zeker
De warmte en het vochtig gevoel geeft nog meer problemen zeker voor de ademhaling met masker op.
Groetjes en tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Ik heb weer een logeetje sedert gisterenavond, normaal kwam ze pas deze morgen maar haar ouders vroegen of ze gisterenavond al mocht komen omdat het 30°was op haar kamer!
Is nu gelukkig niet meer zo warm als gisteren, toen was het 37° in de schaduw op ons terras en vandaag slechts 33°...ja nog te warm maarja we moeten het ondergaan!
Veel succes Corry in de kliniek en hopelijk word je goed geholpen!
Yvette zijn moeilijke tijden lees ik voor Sander!
En er is er één jarig hoerahoera

Ik ga naar een kinderfilm kijken op Netflix samen met Elise heb het beloofd!
Tot later daag...
Ik heb weer een logeetje sedert gisterenavond, normaal kwam ze pas deze morgen maar haar ouders vroegen of ze gisterenavond al mocht komen omdat het 30°was op haar kamer!
Is nu gelukkig niet meer zo warm als gisteren, toen was het 37° in de schaduw op ons terras en vandaag slechts 33°...ja nog te warm maarja we moeten het ondergaan!
Veel succes Corry in de kliniek en hopelijk word je goed geholpen!
Yvette zijn moeilijke tijden lees ik voor Sander!
En er is er één jarig hoerahoera

Ik ga naar een kinderfilm kijken op Netflix samen met Elise heb het beloofd!
Tot later daag...
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
We kunnen alleen maar hopen dat het beter wordt voor Sander, na de hitte en Corona nu hij al die kosten en werk gedaan heeft.
Ik was vanavond uitgenodigd bij Christa, in haar "kinderbubbel" maar ik heb gisterenavond al afgezegd, ik kan deze hitte niet aan, word er niet goed van!
Deze namiddag kwam Vicky kuisen. Ik was weer eens content dat ze maar 3uur kuist, ook voor haar was het niet te doen op het terras noch om buiten ruiten te kuisen, ik hou toch werkelijk rekening met haar wat kan en niet kan, ik was al lang blij dat ze toch in deze extreme hitte mijn veranda dweilde!
Morgen ga ik ook nog niet naar de markt, heb wel maar één pakje vis meer maar volgende week zal het hopelijk niet meer zo warm zijn!
Hopelijk was het voor Rietjes en W. toch iets koeler in Nieuwpoort!
Ik was vanavond uitgenodigd bij Christa, in haar "kinderbubbel" maar ik heb gisterenavond al afgezegd, ik kan deze hitte niet aan, word er niet goed van!
Deze namiddag kwam Vicky kuisen. Ik was weer eens content dat ze maar 3uur kuist, ook voor haar was het niet te doen op het terras noch om buiten ruiten te kuisen, ik hou toch werkelijk rekening met haar wat kan en niet kan, ik was al lang blij dat ze toch in deze extreme hitte mijn veranda dweilde!
Morgen ga ik ook nog niet naar de markt, heb wel maar één pakje vis meer maar volgende week zal het hopelijk niet meer zo warm zijn!
Hopelijk was het voor Rietjes en W. toch iets koeler in Nieuwpoort!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Last van behandeling gisteren, de verdoving was niet voldoende zelf na bij spuiten , hebben moeten stoppen, pijn was ondraaglijk.
Uitleg, dit kan gebeuren. In de loop der jaren al 5 maal behandeld geweest, nooit voorgehad.
Hebben een opname gemaakt, huisdokter zal er hopelijk een schrijven over krijgen, donderdag als hij naar hier komt voor Stafke het eens vragen.
Ivette, gezellig café van je kleinzoon,
dat alles goed komt.
Ga koffie zetten ben al voor 6 u op.
Groetjes, blijf binnen zal het niet te doen zijn zelfs aan zee niet.
Corry.
Uitleg, dit kan gebeuren. In de loop der jaren al 5 maal behandeld geweest, nooit voorgehad.
Hebben een opname gemaakt, huisdokter zal er hopelijk een schrijven over krijgen, donderdag als hij naar hier komt voor Stafke het eens vragen.
Ivette, gezellig café van je kleinzoon,
Ga koffie zetten ben al voor 6 u op.
Groetjes, blijf binnen zal het niet te doen zijn zelfs aan zee niet.
Corry.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Bedankt maatjes voor de lieve wensen hier en elders. Altijd leuk dat men toch nog aan je denkt
Hier waar ik woon is al veel in het nieuws geweest de laatste tijd, zal vandaag niet anders zijn ze hebben gisteren de plas ( grote trekpleister ) gesloten wegens overlast zoals in Blankenberge.
Hou jullie fris en gezond
Hier waar ik woon is al veel in het nieuws geweest de laatste tijd, zal vandaag niet anders zijn ze hebben gisteren de plas ( grote trekpleister ) gesloten wegens overlast zoals in Blankenberge.
Hou jullie fris en gezond
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Goeiemorgen
Ja Erika, 'k had het net gehoord op de radio; tja die bendes verleggen zich gewoon hé en gaan boel zoeken waar het druk is.
't was best te doen gisteren aan zee, een zeebriesje en niet al te druk toch niet toen wij er waren, 't zal wel drukker geweest zijn in de late namiddag maar toen zaten we gezellig op het terras van het huurhuis.
Voor vandaag staan weer een 40-tal fietskm gepland en als ik nu buiten kijk dan overweeg ik toch mijn regenjasje mee te nemen
Nu eerst de logeerkamer klaar maken want vanavond logeetjes

Ja Erika, 'k had het net gehoord op de radio; tja die bendes verleggen zich gewoon hé en gaan boel zoeken waar het druk is.
't was best te doen gisteren aan zee, een zeebriesje en niet al te druk toch niet toen wij er waren, 't zal wel drukker geweest zijn in de late namiddag maar toen zaten we gezellig op het terras van het huurhuis.
Voor vandaag staan weer een 40-tal fietskm gepland en als ik nu buiten kijk dan overweeg ik toch mijn regenjasje mee te nemen
Nu eerst de logeerkamer klaar maken want vanavond logeetjes

Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
Erika heeft al langs een andere weg een proficiat gekregen
maar nu nogmaals langs hier, proficiat
weer mooie foto's
ben al vroeg gaan wandelen met Quickie
en er was een klein windje die deugt deed
maar binnen koelt het niet af
maar er komt verbetering voor donderdag

Erika heeft al langs een andere weg een proficiat gekregen
maar nu nogmaals langs hier, proficiat
weer mooie foto's
ben al vroeg gaan wandelen met Quickie
en er was een klein windje die deugt deed
maar binnen koelt het niet af
maar er komt verbetering voor donderdag

-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Op het terras buiten weeral 28° en er zit geen zon uit, van mij mag ze vandaag achter de wolken blijven hoor tot als alles weer eens afgekoeld is!
Corry o dat moet pijnlijk geweest zijn, hopelijk kan je toch nog geholpen worden!
Die amokmakers die overal de boel op stelten zetten en vechten zouden goede straffen moeten krijgen, daar is onze overheid een beetje te laks in vind ik!
Gisteren is een vriendin langsgekomen met verse vijgen van haar boom, ik ga dus confituur maken!
Anders niet speciaals te melden, gewoon ons logeetje een fijne tijd bezorgen...
Tot later daag...
Op het terras buiten weeral 28° en er zit geen zon uit, van mij mag ze vandaag achter de wolken blijven hoor tot als alles weer eens afgekoeld is!
Corry o dat moet pijnlijk geweest zijn, hopelijk kan je toch nog geholpen worden!
Die amokmakers die overal de boel op stelten zetten en vechten zouden goede straffen moeten krijgen, daar is onze overheid een beetje te laks in vind ik!
Gisteren is een vriendin langsgekomen met verse vijgen van haar boom, ik ga dus confituur maken!
Anders niet speciaals te melden, gewoon ons logeetje een fijne tijd bezorgen...
Tot later daag...
You only have one life...live it!
-
goeie morgen allemaal