In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
jadi wij zijn hier ook gans de namiddag binnen gebleven en wat tv gekeken en tussenin een koffietje gedronken , kortom een rustige namiddag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
Jadike , ...mag niet hoor ...wildplassen noemen ze dat ;Aan de mannen ik zou het nu niet riskeren om buiten te gaan piesen hoor...
euh ...verleden maand was m'n ventje in Antwerpen ,
hij moest nog de bus naar huis nemen ,
maar jeetje ..hij moest zonodig een plasje doen ,
en dacht .."effe tegen 'n boom in 'tparkje" ,
maar wat dacht ja ...ja politie had het gezien ,
...gevolg een gasboete ...50 euro moesten we betalen ,
wel een duur plasje hé
bloemeke wel leuk dat je zo'n "handige harry " in huis hebt ,
ik moet altijd de hulplijn inschakelen van m'n zoon
Bertje ja hopelijk kunnen we slapen ,
jeetje wat een wind seg ,
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie morgen leutertjes allemaal
tis droog buiten maar het waait nog goed door maar gelukkig niet zo erg meer als gisterenavond
alhoewel ik heb goed geslapen van 22.30u tot 3.30u en dan eens naar de badkamer geweest en daarna dadelijk weer geslapen tot deze morgen , maar gelukkig was de wind gisterenavond gedraaid naar het westen en dan hebben wij er hier niet zoveel last van als dat hij uit het zuiden zou komen en nu is het ergste toch voorbij volgens het weerbericht
we hebben zojuist een koffietje gedronken sè en nu gaan we nog efkes binnen en buiten bij de Colruyt voor enkele dingen die bijna uit zijn en daarna ga ik nog mijn verse soep mixen en opkoken en het middageten klaarmaken
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een aangename maandag verder
daaaaaag

tis droog buiten maar het waait nog goed door maar gelukkig niet zo erg meer als gisterenavond
alhoewel ik heb goed geslapen van 22.30u tot 3.30u en dan eens naar de badkamer geweest en daarna dadelijk weer geslapen tot deze morgen , maar gelukkig was de wind gisterenavond gedraaid naar het westen en dan hebben wij er hier niet zoveel last van als dat hij uit het zuiden zou komen en nu is het ergste toch voorbij volgens het weerbericht
we hebben zojuist een koffietje gedronken sè en nu gaan we nog efkes binnen en buiten bij de Colruyt voor enkele dingen die bijna uit zijn en daarna ga ik nog mijn verse soep mixen en opkoken en het middageten klaarmaken
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een aangename maandag verder
daaaaaag

Bert
Hey leutertjes,
ik heb al mijn "ronde van de living" gedaan, wat boodschappen gedaan, betalingen gedaan, mails beantwoord, en nog van alles en nog wat. Middagmaal is ook reeds binnen gespeeld.
De wind is reeds fel verminderd. Gelukkig geen schade gezien buiten.
Ik heb er mijn slaap alvast niet voor gelaten. Het was maar buiten.
En moest er iets zijn door de stormwind, wat kan men daar dan aan doen? Niets dus, alleen bellen naar 1722 en geduld hebben. Als het dringend is, met gewonden, dan 112.
Ondanks de wind die wat lawaai maakt is het precies nogal stil.
Bekske, de wind getrotseerd deze morgen om het deurtje hier open te doen.
Ben ik blij om, zo kan ik binnen om iets te drinken.

Bloemeke is ook al binnen gewaaid zie ik. En ook goed geslapen.
Is er nog koffie over??

Allé, ben er dan ook maar mee weg.
ik heb al mijn "ronde van de living" gedaan, wat boodschappen gedaan, betalingen gedaan, mails beantwoord, en nog van alles en nog wat. Middagmaal is ook reeds binnen gespeeld.
De wind is reeds fel verminderd. Gelukkig geen schade gezien buiten.
Ik heb er mijn slaap alvast niet voor gelaten. Het was maar buiten.
En moest er iets zijn door de stormwind, wat kan men daar dan aan doen? Niets dus, alleen bellen naar 1722 en geduld hebben. Als het dringend is, met gewonden, dan 112.
Ondanks de wind die wat lawaai maakt is het precies nogal stil.
Bekske, de wind getrotseerd deze morgen om het deurtje hier open te doen.
Ben ik blij om, zo kan ik binnen om iets te drinken.
Bloemeke is ook al binnen gewaaid zie ik. En ook goed geslapen.
Is er nog koffie over??
Allé, ben er dan ook maar mee weg.
-
Sita

Goeiemiddag iedereen,
Bert, ik had beloofd dat, als ik nog eens frangipanetaart zou bakken, jou wat zou doorsturen.
Bij deze ...
Jammer genoeg geen dessertjes meer voor jou
En wie is de winnaar van "de ronde van de living" ?
Bloemeke, de rijsttaart ziet er inderdaad ook lekker uit.
En je ventje kan zich amuseren met zijn nieuwe PC. Altijd leuk zo'n nieuw speelgoed.
Marietteke, jouw man een "plasboete" gekregen ?
Sookie zal een echt prinsesje worden, zo te lezen.
Maar als je een huisdier wil moet je er ook goed voor zorgen, hé.
En net zoals Bloemeke, ik kijk uit naar de suikerbonen
Nog een mooie dag gewenst aan iedereen.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal...…
iedereen bedankt voor de felicitaties....erg leuk
was een gezellige dag...….
wat een storm brrrr….vanmorgen zus weggebracht naar duitsland
goed te rijden gelukkig,1 flinke bui gehad
en wind viel mee....
hier bij de buren boom omgewaaid zal zo foto sturen
mooie plaatjes allemaal,,,
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Bert
Ooh Sita, het water komt me in de mond bij het zien van het taartje. Ik eet dat zoooooo graag
maar jammer genoeg moet ik een beetje opletten voor mijn suikergehalte.
Is nog niet spectaculair hoog, maar toch hoog genoeg om aan de pillen te zitten.
En de ronde win ik altijd hé, niet moeilijk want ik ben maar alleen.
Ghyra, gelukkig niet te veel wind gehad op weg naar Duitsland. Ja, er zijn veel mensen die schade hebben.
Gelukkig komt dat niet zo dikwijls voor zo'n storm.
Marietteke, haha, een gasboete om een plasje te doen. In 't stad zijn ze dat niet gewoon hé.
Kijk maar even op den buiten, de boeren staan ook te plassen op hun veld. En de koetjes dan
Leutertjes, ik zal jullie nog een leuke avond wensen en tot latersss...
-
halloooo een goeie avond iedereen
allé tis hier toch al gans de dag droog gebleven nie ver van Brugge en 't zeetje
en de wind is ook al ietske minder
mijn ventje en ik hebben deze namiddag nadat we onze koffie gedronken hadden een kast die in de living staat eens op orde gebracht en we hadden veel over en in de kringwinkel zullen ze weer tevreden zijn als ze ons zullen zien komen en iemand anders zal er misschien blij mee zijn
ik ben nog een lekker koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten en bij ons moet het daarom geen zondag zijn hoor om 's morgens koekebrood te eten want wij eten iedere morgen koekebrood en dat smaakt altijd lekker
mjammie Sita die taart van jou blinkt in mijn ogen en ze ziet er echt lekker uit hoor
en ik ben er zeker van dat ze goed zal smaken ook
Bertje als je nu eens een half stukje zou eten dan is je goesting toch een beetje over , want je alles ontzeggen kan toch ook niet en das ook niet iedere dag hé dat je eens zou zondigen
ghyra amai al naar Duitsland gereden vandaag met je zusje en is dat ver van bij jou ????
Bekske , halloooo
marietteke , jadi , Lenk , omadina en miesje
ook een goeie avond
allé tis alweer etenstijd sè en ik krijg al honger
nog een gezellige avond voor iedereen
daaaaag

allé tis hier toch al gans de dag droog gebleven nie ver van Brugge en 't zeetje
en de wind is ook al ietske minder
mijn ventje en ik hebben deze namiddag nadat we onze koffie gedronken hadden een kast die in de living staat eens op orde gebracht en we hadden veel over en in de kringwinkel zullen ze weer tevreden zijn als ze ons zullen zien komen en iemand anders zal er misschien blij mee zijn
ik ben nog een lekker koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten en bij ons moet het daarom geen zondag zijn hoor om 's morgens koekebrood te eten want wij eten iedere morgen koekebrood en dat smaakt altijd lekker
mjammie Sita die taart van jou blinkt in mijn ogen en ze ziet er echt lekker uit hoor
en ik ben er zeker van dat ze goed zal smaken ook
Bertje als je nu eens een half stukje zou eten dan is je goesting toch een beetje over , want je alles ontzeggen kan toch ook niet en das ook niet iedere dag hé dat je eens zou zondigen
ghyra amai al naar Duitsland gereden vandaag met je zusje en is dat ver van bij jou ????
Bekske , halloooo
marietteke , jadi , Lenk , omadina en miesje
ook een goeie avond
allé tis alweer etenstijd sè en ik krijg al honger
nog een gezellige avond voor iedereen
daaaaag

Bert
Ghyra, uw boom stond recht maar de foto niet.
Ik heb de boom plat gelegd. Een Brussels kieken met het hart op de juiste plaats.

Ik heb de boom plat gelegd. Een Brussels kieken met het hart op de juiste plaats.

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Haaaaiii leuterkes
Ik weet het ik verwaarloos jullie. Maar tijd, tijd, tijd, die vliegt zeker met deze storm gewoon weg. Het giet hier weeral en er komt nog meer volgens buienradar.
Deze nacht slecht geslapen, er klepperde iets in de buurt dat me wakker hielt. Dus oordopjes In, maar dat vind ik niet comfortabel.
Gelukkig kon ik vandaag van thuis uit werken. Scheelt een verplaatsing in de storm in in de regen.
Gisteren met ons bruintje toch nog in de late voormiddag een wandeling gedaan, beestje had geen rust, maar god wat een wind zeg. Pff ik was blij dat ik thuis was
Leuterkes, geniet van jullie avond allemaal en tot..... zo snel ik kan
Liefs Lenk
Ik weet het ik verwaarloos jullie. Maar tijd, tijd, tijd, die vliegt zeker met deze storm gewoon weg. Het giet hier weeral en er komt nog meer volgens buienradar.
Deze nacht slecht geslapen, er klepperde iets in de buurt dat me wakker hielt. Dus oordopjes In, maar dat vind ik niet comfortabel.
Gelukkig kon ik vandaag van thuis uit werken. Scheelt een verplaatsing in de storm in in de regen.
Gisteren met ons bruintje toch nog in de late voormiddag een wandeling gedaan, beestje had geen rust, maar god wat een wind zeg. Pff ik was blij dat ik thuis was
Leuterkes, geniet van jullie avond allemaal en tot..... zo snel ik kan
Liefs Lenk
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik ben hier niet geraakt vandaag..
Daarnet ferme rukwinden en ferm regen, voor ons erger dan gisteren
De school was ook niet open vandaag
En de schoolbel is afgewaaid.
Tot morgen iedereen
toedeloe...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bert
Goede morgen leutertjes,
ben nog eens binnen gewaaid. Ja hoor, nog veel wind geweest maar heb toch goed geslapen.
Nu staat er nog steeds een strakke wind en het is maar fris.
Deze voormiddag moet ik even naar de grote stad. Dik tegen mijn zin, maar het moet.
Niet alles kan blijkbaar opgelost worden met computer en telefoon.
Maar allé, dat is dan ook gepasseerd en in orde. De korte pijn.
Leutertjes, tot nog eens....
ben nog eens binnen gewaaid. Ja hoor, nog veel wind geweest maar heb toch goed geslapen.
Nu staat er nog steeds een strakke wind en het is maar fris.
Deze voormiddag moet ik even naar de grote stad. Dik tegen mijn zin, maar het moet.
Niet alles kan blijkbaar opgelost worden met computer en telefoon.
Maar allé, dat is dan ook gepasseerd en in orde. De korte pijn.
Leutertjes, tot nog eens....