In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

puzzel

01 jun 2020, 20:48

het moet mooi zijn die boeken, maar hou zelf meer van thrillers, Miss Marple enz. van A.C. ook

miesmarpel

01 jun 2020, 20:56

Hoi, Puzzel,

ben ook ne grote fan van Agatha Christie , van Miss Marple en Poirot !!!
heb al haar boeken ( pockets) , en kijk ook graag naar de series op dvd.

nog ne fijne avond !

puzzel

02 jun 2020, 06:16

GDM, verveelt ons nooit Mies.

Remie

02 jun 2020, 06:22

Afbeelding

Afbeelding Goeiemorgen Luitjes Afbeelding

Na enkele dagen flink beroerd geweest te zijn gaat ’t nu weer ietsepietsie beter met deze jongen.
Sta nog behoorlijk gammel op me stelten, dus ’t zal nog niet direct het bootje "REMIE" gaan worden vandaag, misschien dat ik morgen heel effe ’n kijkje kan/mag gaan nemen van Afbeelding (mijn vrouw Gina) hoe de situatie daar is.

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

puzzel

02 jun 2020, 06:53

ben blij je neus weer te zien, Remie, maar hou je zelf in acht!
Net ff een bakske aan mijn man gebracht, nou ben ik aan de beurt. Over een half uur melk brengen aan BB.

Ik kan me de demonstraties heel goed voorstellen en ik vind ze ook terecht. Maar misschien dat nou op een andere manier doen in deze Coronatijd?

Bekske

02 jun 2020, 07:42

Afbeelding

grootjegerda

02 jun 2020, 08:23

GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

Afbeelding

Vanmorgen al vroeg koffie gedronken met mannetje, hij is weer op weg naar Zweden.
Het is al een lekker weertje.

Remie welkom terug!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

omadina

02 jun 2020, 08:57

Goede morgen aan jullie allemaal !

Hoop dat jullie het Pinksterenweekend goed en "gezellig" doorgebracht hebben.
Aan zee was het al behoorlijk druk, vooral aan de kraampjes waar ijsjes verkocht werden...
Ik heb het bij een fietstochtje gehouden door de duinen en de mooie natuur.

Straks om 9u30 tot 10u30, ons eerste dubbelspelletje tennis sinds maart.... 't zal wennen worden. Alles op afstand, enz.... en niks open, geen kleedkamers of toilet, en geen cafetaria.....en toch willen we een beetje bewegen hé, samen met 3 andere vrienden.

Maatjes, hou jullie goed !
Groetjes.
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

grootjegerda

02 jun 2020, 09:21

omadina schreef:
02 jun 2020, 08:57

Straks om 9u30 tot 10u30, ons eerste dubbelspelletje tennis sinds maart.... 't zal wennen worden. Alles op afstand, enz.... en niks open, geen kleedkamers of toilet, en geen cafetaria.....en toch willen we een beetje bewegen hé, samen met 3 andere vrienden.

Goed bezig omadina, ik doe het je niet na.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

jadi

02 jun 2020, 10:15

Afbeelding
Goede morgen deze morgen en iedereen, de zon schijnt wat moet een mens nog meer hebben.Iedereen is optimistisch vind ik..
Aan zee veel te veel volk zag ik op tv. Hoe dom kan een mens zijn. Hopelijk komt er daar geen miserie van.Diegene die zich nog houden aan de regels zijn dan 2de maal hokvast
Soit......veel weet ik niet te vertellen.Die witte pluisjes dwarrelen hier als confetti in huis rond..Alle ramen aan de schaduwzijde staan open.Je waant je buiten..Zaliggg....gewoon..
Wandelingetje gedaan in de stad langs het water..dat gaf nog wat verkoeling daar de jonge kanovaarders ons nat spoten,..aangename afwisseling
En verder...ja ...lezen, computeren, kokske spelen, een beetje van dit en beetje van dat...En zo gaat de dag ook voorbij
Ik wens jullie een fijne dag toe
toedeloe
menu:die moet ik nog halen voor vanmiddag de vleesafdeling in mijn diepvries is leeg :lol: Intussen ook avondeten meebrengen.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

An-W

02 jun 2020, 10:25

Goedemorgen allemaal ,

OmaDina aan de tennis , sportief hoor !

Remie , fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt hoor !

Jadi , hier ook veel witte pluisjes naar binnen waaiend .
Volgens mij zijn dat pluizen van populieren bomen .

Aan zee hier in Noord-Holland ook druk , maar nog niet zo druk als bij een demonstratie in Amsterdam.
Ik hoop dat een zekere burgemeester haar biezen mag gaan pakken hierdoor ........wat een brevet van onvermogen in deze tijd !!! Iedereen spreekt er schande van .

Wij gaan straks op e-bike jacht
Afbeelding

Fijne dinsdag voor jullie .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

puzzel

02 jun 2020, 10:35

en de burgemeester dacht haar eigen straatje schoon te vegen na commentaar op de Ned. tv. Ze heeft het alleen maar erger gemaakt.
Het is niet haar eerste blunder hé?! Dus .....

thijli

02 jun 2020, 11:39

goedemorgen

even tijd om hier wat neer te pennen.

Heb de boodschappen van de Aldi al weer voor de hele week binnen.

Ja die Halsema moet maar gauw vertrekken,ze had ook al gezegd dat ze het in Amsterdam zo wilde houden zonder toeristen,zullen de ondernemers blij mee zijn. :(

Remie fijn dat je je weer wat beter voelt,nog maar kalm aan doen.

Die foto met de engelse tuin is prachtiggg.

An succes met uitzoeken.

Hoop dat ik binnenkort weer naar mijn zusje in het dorp van Gerda kan gaan.Maar doe het voorzichtig aan vanwege de gezondheid van mijn mannetje.Wil niks oplopen waardoor ik hem ziek maak.

wens jullie een fijne dag.
Iedere dag een lach

puzzel

02 jun 2020, 14:05

ik vind het geen gezellige winkel, de Aldi. Mijn man wil dat ik morgen erheen ga voor oa mandarijnen, nou hoop ik wel dat ze zoet zijn.

thijli

02 jun 2020, 14:52

Puzzel zo houd ik niet van de Lidl
Mijn fruit haal ik meestal bij de groenteboer
Iedere dag een lach