In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes
Ik kom ook nog eens binnen springen. Eerste week terug aan het werken zit er op, dan is er weinig tijd om de leuteren. Mijn dagen zijn precies weer veel te kort. Of wel ik teveel doen.
Zonnebloemeke een hernia, ai ai ai, laat je maar goed verzorgen en rustig aan hé.
Bertje weer last van je moteurke hou je maar rustig. Nog 1 dag en dan zou het eindelijk terug koel worden. Het is hier ook weeral warm. Was net even in de tuin, maar rap terug binnen. lekker koel, binnen 24 graden is best aangenaam.
Jadi, van dat ijsblokje in de wijn, wel dat ga ik deze avond eens proberen. Hier staat ook nog witte wijn koud
Ik heb net een bak tomaten ontpit. Die staan nu op het vuur. Straks de weckpotjes is en dan de steriliseerpot in. Voorraad tomatensaus voor deze winter. Njam njam.
Alle leuterkes een fijne vrijdag nog
Ik kom ook nog eens binnen springen. Eerste week terug aan het werken zit er op, dan is er weinig tijd om de leuteren. Mijn dagen zijn precies weer veel te kort. Of wel ik teveel doen.
Zonnebloemeke een hernia, ai ai ai, laat je maar goed verzorgen en rustig aan hé.
Bertje weer last van je moteurke hou je maar rustig. Nog 1 dag en dan zou het eindelijk terug koel worden. Het is hier ook weeral warm. Was net even in de tuin, maar rap terug binnen. lekker koel, binnen 24 graden is best aangenaam.
Jadi, van dat ijsblokje in de wijn, wel dat ga ik deze avond eens proberen. Hier staat ook nog witte wijn koud
Ik heb net een bak tomaten ontpit. Die staan nu op het vuur. Straks de weckpotjes is en dan de steriliseerpot in. Voorraad tomatensaus voor deze winter. Njam njam.
Alle leuterkes een fijne vrijdag nog
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag allemaal
zojuist onze koffie gedronken sè en nu moet ik mij klaar maken om naar de kinesist te vertrekken
dus tot later nog eens hé
daaaaaag

zojuist onze koffie gedronken sè en nu moet ik mij klaar maken om naar de kinesist te vertrekken
dus tot later nog eens hé
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal , of bijna avond alweer .
Zonnebloemetjes succes bij de kinesist en rustig aan.
Lenk weer druk aan het werk geweest . Was het ook zo warm bij jullie ?
Jadi zat om 12 uur al aan de wijn haha . Lekker hoor
Vanmorgen was de kapster bij mij en daarna naar de zumba ( te warm eigenlijk daarvoor , we vielen bijna flauw haha ) . Tussendoor boodschappen , markt , stof zuigen , was enzzzz. Fysio oefeningen gedaan.
Vanmiddag thee leuten gedaan bij vriendin en haar nieuwe tuinmeubelen ingewijd .
Marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari : ik wens jullie allemaal een hele fijne avond.
Vanavond lekker een filmpje pakken met een wijntje en een kaasje :
( ps. dit is de kat van mijn jongste dochter , het is me een zuipschuit hoor
)

Zonnebloemetjes succes bij de kinesist en rustig aan.
Lenk weer druk aan het werk geweest . Was het ook zo warm bij jullie ?
Jadi zat om 12 uur al aan de wijn haha . Lekker hoor
Vanmorgen was de kapster bij mij en daarna naar de zumba ( te warm eigenlijk daarvoor , we vielen bijna flauw haha ) . Tussendoor boodschappen , markt , stof zuigen , was enzzzz. Fysio oefeningen gedaan.
Vanmiddag thee leuten gedaan bij vriendin en haar nieuwe tuinmeubelen ingewijd .
Marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari : ik wens jullie allemaal een hele fijne avond.
Vanavond lekker een filmpje pakken met een wijntje en een kaasje :
( ps. dit is de kat van mijn jongste dochter , het is me een zuipschuit hoor

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
ja 'n "pakkerig" weertje hé ,
maar toch wel beter dan het geweest is ,
grootjegerda , die mooie nagels zijn niet van mij hoor ,Marietteke de nagels weer mooi.
die zijn van bloemeke ,
maar mijn haartjes zijn wél gedaan
An wildflower , haha toffe foto !
en jou haartjes ook weeral mooi ,
amaai zal wel zweten zijn op de zumba ,
bloemeke hopelijk heb je wat beterschap met je kiné ,
mamainge , de kids ook weeral naar school ,
Lenk terug aan den arbeid ,
ja aan vakantie komt ook 'n eind hé ,
nog veel "werkgenot "
Bertje , koffietje , gaat er altijd wel in hoor ,
jadi, geniet van je wijntje hoor ,
puzzel , gebakken petatjes ,
altijd lekker ,
thijli , sita ,
en iedereen 'n fijne avond nog ,
geluk vind je onverwacht
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
ik ben al aan de wasjes bezig en ze gaan goed vooruit
dadelijk nog eens met mijn stofzuiger rondgaan sè en daarna de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen terwijl er andere wasjes in de wasmachine en de droogkast draaien
hier binnen is het 20° en das best aangenaam en er is veel wind vandaag en bewolkt
en volgens regenradar zal er weldra iets uit de lucht vallen maar das geen probleem , we zitten toch binnen hé
Lenk en ben je het alweer gewoon om te gaan werken ????
thijli de kinesist heeft mij gisteren uitgerokken met een speciale machine terwijl ik dan helemaal ingesnoerd lig op een tafel
An-W wat een leuke foto van die poes met haar wijnglas
marietteke vandaag zal het beter zijn om eens te gaan fietsen nu het niet zo warm meer is
puzzel ook een goeie morgen
gerda mooie afbeelding van een zonsopgang
mama-inge hier is het al frisser hoor binnen
allé ik ga verder doen sè
onze menu voor deze middag
zelfgemaakte balletjes in tomatensaus met puree en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
voor alle leutertjes nog een fijne zaterdag verder
daaaaaag

ik ben al aan de wasjes bezig en ze gaan goed vooruit
dadelijk nog eens met mijn stofzuiger rondgaan sè en daarna de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen terwijl er andere wasjes in de wasmachine en de droogkast draaien
hier binnen is het 20° en das best aangenaam en er is veel wind vandaag en bewolkt
en volgens regenradar zal er weldra iets uit de lucht vallen maar das geen probleem , we zitten toch binnen hé
Lenk en ben je het alweer gewoon om te gaan werken ????
thijli de kinesist heeft mij gisteren uitgerokken met een speciale machine terwijl ik dan helemaal ingesnoerd lig op een tafel
An-W wat een leuke foto van die poes met haar wijnglas
marietteke vandaag zal het beter zijn om eens te gaan fietsen nu het niet zo warm meer is
puzzel ook een goeie morgen
gerda mooie afbeelding van een zonsopgang
mama-inge hier is het al frisser hoor binnen
allé ik ga verder doen sè
onze menu voor deze middag
zelfgemaakte balletjes in tomatensaus met puree en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart
voor alle leutertjes nog een fijne zaterdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, ik heb niet veel tijd ben aan het oefenen...
https://www.youtube.com/watch?v=N67GdbRa5NY
Prachtig toch !
Fijne dag allen
toedeloe
menu: wok van kip
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.