welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

07 aug 2019, 08:56

ja ik ben later doordat ik weer eens pas om 4 uur in slaap gesukkelde ben door de pijn in de arm enz dat is nu al 9 weken en nog twee weken geduld voordat ik naar ziekenhuis kan gaan groetje

Afbeelding

Bekske

07 aug 2019, 19:08

Afbeelding
een leuke avond iedereen en voor straks rustige nacht slaapwel groetje

zonnebloemetje

07 aug 2019, 19:54

hey Bekske

ik kom jou nog een goeie avond wensen en een goede nachtrust
en hopelijk kan je een beetje slapen vannacht
veel sterkte en hopelijk niet teveel pijn vannacht

groetjes zonnebloemetje

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

krakje

07 aug 2019, 21:07

hallo bekske niet fijn met pijn te leven, en nog 14 dagen wachten is lang,
wens je deze nacht toch eens beetje rustige slaap met minder pijn,
ik heb vandaag naar ziekenhuis geweest voor diabetes,
gisteren avond beetje in paniek, meten via censor en daar kwam gewoon LO op,
dan met stripje terug weer LO, zo een paar keer geprobeerd, voelde hypo,
dus iets genomen en cola gedronken, gewoon gaan slapen,
om 4 uur in de nacht terug gemeten bijna 300 beetje bij gespoten,
dus deze voormiddag naar diabetes verpleegster voor nacontrole van censor,
vertelde wat ik voor had, dit machientje gaat niet
lager dan 41 dus op hun pc stond dat ik 40 had, dus veel te laag,
arts was nieuwsgierig en is ook komen kijken, heel goed was zijn reactie,
binnen een maand terug voor controle, nu alleen me behelpen
om die censor te plaatsen binnen 14 dagen,
wens je een fijne nacht en dat je kunt slapen groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

08 aug 2019, 07:51

Afbeelding
een knusse gezellige dag iedereen .Misschien dat de tuinhulp in de late namiddag ga komen afwachten dus .Het is raar ik neem nu zo een zware pijnstillers alles voelt verdoofd aan behalve arm en schouder waar het eigenlijk moet voor dienen .Morgen komt de huisarts weer zal zien wat hij nu te vertellen heeft .Ook komt de kinesist morgen afijn ja .Ga nu me klaarmaken en dan een onbijt en als de juffers klaar staan de benen strekken met blokske rond .Dat is toch een goed half uurtje .Het is wel raar je ziet niemand maar blijf niet even staan of ze kloppen op hun venster om verder te gaan.Nu dit posten en geniet iedereen groetje

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

08 aug 2019, 10:30

goedemorgen bekske :D
Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske

08 aug 2019, 18:58

Afbeelding
hallo iedereen een knusse avond en voor straks slaapwel.De tuinhulp had eerst laten weten van vandaag in de late namiddag .Nu stond hij hier van iets voor de middag .Afijn de haag is gesnoeid en gras afgereden dus kan er weer paar weken proper zijn .De haag was op korte tijd enorm gegroeid .Ik vind het spijtig dat ik niet meer zelf kan doen maar ja blij dat ik nu toch iemand heb .Om me uit de nood te helpen liever een verzorgde tuin dan een verwaarloze tuin toch .Nu ga ik even naar nieuws zien en dan zien wat de juffers hier willen .Deze morgen wilde eentje niet lag nog goed de slapen rusten .groetje

zonnebloemetje

08 aug 2019, 19:01

hey Bekske

hopelijk heb je niet teveel pijn gehad vandaag
ik denk echt dat die pijn in jou arm van je nekwervels zou kunnen komen
maar ik ben natuurlijk geen dokter hé , dus zal je moeten afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen
verder nog een aangename avond samen met je beestjes

groetjes zonnebloemetje

Afbeelding
Bert

08 aug 2019, 21:04

Nog een fijne avond Bekske, en hopelijk een goede nachtrust.

Afbeelding

Bekske

09 aug 2019, 08:47

Afbeelding

Afbeelding
een leuke dag wens ik jullie en geniet .Straks komt de kinesist en huisarts .Ben blij dat de huisarts komt voel me enorm ellendig door de medicijnen en zonder is het niet te doen .Misschien andere ik weet het niet .Van vandaag nog 14 dagen voordat ik naar ziekenhuis kan gaan .Ik kan je verzekeren dat nu al meer dan 9 weken met zware pijn een hel is .Ik mag wel binnen 14 dagen naar ziekenhuis gaan maar hoelang gaat het nog duren die pijn .Want direkt opgelost zal het zeker niet zijn .Afijn ja afwachten en vooral aftellen groetje
Bert

09 aug 2019, 13:04

Goede middag Bekske,

hopelijk ben je geholpen door de dokter. Zo veel pijn, dat
is toch niet te doen. Veel sterkte.
Hier al enkele uren aan het regenen.

Afbeelding

gerarda

09 aug 2019, 21:46

bekske moet toch verschrikkelijk zijn dat die pillen niet helpen .En al die moderne toestellen waar de medische wereld mee werkt en toch kunt ge niet rap geholpen worden. Feitelijk zoudt ge moeten de ambulance bellen en naar spoed gaan ,maar met de hondjes kunt gij dat niet hé.
Hopelijk kan de huisarts u iets geven die helpt

groetjes gerarda

slaapwel

Bekske

10 aug 2019, 07:54

Afbeelding

Afbeelding
goede dag iedereen geniet van het weekend om het even welk weer het is .In de mogelijkheid van .Gisteren avond was de huisarts laat en ik was te moe om nog iets te posten .De huisarts vind het zelf heel erg dat je zo lang moet wachten om te gaan naar ziekenhuis .Volgens hem zit het verlof wel mee tussen want rond deze tijd gaan de meeste in verlof zei hij .Moet nog naar de apotheker gaan iets anders kan hij niet voorschrijven want het heeft geen zin.Zei hij dat hij lichtere pijnstillers zo voorschrijven als deze niet helpen .Proberen iets minder te nemen als hetmogelijk is zei hij .Hij weet het zelf niet in begin dacht hij dat het niet zo ernstig was als nu .Vind het spijtig dat hij niet meer kan doen .Gewoon trachten rustig te blijven en hij begrijpt het als je pijn heb dat je dan van alles zo willen doen om het tochmaar te verminderen .Afijn ja doorbijten en dagen af tellen .Anders gaan de dagen zo snel nu is het volgens mij op slakkengang .DEhuisarts ga ook nog een week in verlof na 15 augustus .De apotheker ga dan ook in verlof .De poetshulp en gezinshulp ook .Kortom iedereen ga in verlof die ik nodig heb .Niks aan de doen groetje aan iedereen

zonnebloemetje

10 aug 2019, 15:53

hey Bekske een goeie namiddag

ik kom jou veel sterkte toe wensen en tis toch wel jammer dat je niet dadelijk geholpen kan worden met zoveel pijn en zoals jou huisarts zegt is het nu een moeilijke periode als je hulp nodig hebt met iedereen die nu in verlof gaat , want ik heb het zelf meegemaakt 2 jaar geleden kort na mijn knie operatie waardoor ik ook lang met veel pijn heb moeten verder lopen in de verlof periode voor ik kon geholpen worden
nu nog een beetje tandjes bijten en hopelijk kan je na je ziekenhuis bezoek dan vlug geholpen worden zodat je dan minder pijn zal hebben
verder nog een fijne zaterdag voor jou en je beestjes

groetjes zonnebloemetje

Afbeelding

Bekske

10 aug 2019, 18:04

Afbeelding
hier veel wind nog meer dan deze voormiddag .Van morgen naar apotheker geweest en daarna een toertje gedaan .Het is raar je ziet niemand op straat maar blijf niet even staan of er word op de venster geklopt.Meer heb ik niet te zeggen groetje aan iedereen