Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Zalige Hoogdag iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Eindelijk eens een wat frissere nacht gehad.
Wat is dat nu vandaag ???
Zaterdag, Zondag, Feestdag, Dinsdag ???
'k weet het niet meer, te meer daar ik gisteren gekuist heb wat normaal op maandag gebeurt .
Wat het ook is we proberen er een mooie dag van te maken.
Voor alle moekes en afgeleiden ervan van de regio Antwerpen

Ivette, mooi maar triest poezenverhaal, het schrijven zit blijkbaar goed in de familie.
Menu : wok met chipolata worstjes
Namiddagactivitiet : Wandelen
Eindelijk eens een wat frissere nacht gehad.
Wat is dat nu vandaag ???
Zaterdag, Zondag, Feestdag, Dinsdag ???
'k weet het niet meer, te meer daar ik gisteren gekuist heb wat normaal op maandag gebeurt .
Wat het ook is we proberen er een mooie dag van te maken.
Voor alle moekes en afgeleiden ervan van de regio Antwerpen

Ivette, mooi maar triest poezenverhaal, het schrijven zit blijkbaar goed in de familie.
Menu : wok met chipolata worstjes
Namiddagactivitiet : Wandelen
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen, fijne feestdag.
Staf ligt van gisteren in het ziekenhuis.
Het uitstellen van noodzakelijk bloed heeft zijn gevolgen, er moeten enkele onderzoeken aan voorafgaan alvorens hij bloed krijgt
Ik kan daar zo boos om worden, zeg hem al meer dan een maand dat deze transfusie dringend nodig is, zijn gezicht kleurt grauwt , slecht voor zijn hart.
Heb nu een akkoord met huisarts gemaakt, deze komt maandelijks bloed trekken.
Dochter komt woensdag samen met Benny mijn tuintje wieden en samen eten.
Het is enorm druk aan zee, kijk uit naar september.
Groetjes en hou jullie haaks.
Corry
Staf ligt van gisteren in het ziekenhuis.
Het uitstellen van noodzakelijk bloed heeft zijn gevolgen, er moeten enkele onderzoeken aan voorafgaan alvorens hij bloed krijgt
Ik kan daar zo boos om worden, zeg hem al meer dan een maand dat deze transfusie dringend nodig is, zijn gezicht kleurt grauwt , slecht voor zijn hart.
Heb nu een akkoord met huisarts gemaakt, deze komt maandelijks bloed trekken.
Dochter komt woensdag samen met Benny mijn tuintje wieden en samen eten.
Het is enorm druk aan zee, kijk uit naar september.
Groetjes en hou jullie haaks.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Oei Corry, dat is slecht nieuws, hopelijk wordt hij gauw beter, gelukkig is het niet zo heet meer!
Annelien (Christa's dochter) is vandaag 26 jaar. Ik heb al 2x haar voice mail getroffen, makkelijk toch die smartphones!!!
Ik had ook Luc's foto's uit de Pfalz op een stick gekregen, nu staan ze allemaal mooi op volgorde, ikke content! Ik krijg er wat van als de foto's door mekaar zitten, er is wat werk aan maar dan beleef je de reis opnieuw zoals die verlopen is!
Ik heb ook al gebeld naar Sarah: ze gaan toch nog een klein katje aanschaffen om Sitka gezelschap te houden, amai in dat kleine appartement en die beesten kunnen nooit buiten!
Jammer dat ze niet wachten tot ze volgend jaar in hun huis met tuin kunnen verhuizen maar ja, ik kan me daar niet mee moeien hé, ze doen toch hun eigen gedacht!
Voor iedereen zalige Hoogdag!
Annelien (Christa's dochter) is vandaag 26 jaar. Ik heb al 2x haar voice mail getroffen, makkelijk toch die smartphones!!!
Ik had ook Luc's foto's uit de Pfalz op een stick gekregen, nu staan ze allemaal mooi op volgorde, ikke content! Ik krijg er wat van als de foto's door mekaar zitten, er is wat werk aan maar dan beleef je de reis opnieuw zoals die verlopen is!
Ik heb ook al gebeld naar Sarah: ze gaan toch nog een klein katje aanschaffen om Sitka gezelschap te houden, amai in dat kleine appartement en die beesten kunnen nooit buiten!
Jammer dat ze niet wachten tot ze volgend jaar in hun huis met tuin kunnen verhuizen maar ja, ik kan me daar niet mee moeien hé, ze doen toch hun eigen gedacht!
Voor iedereen zalige Hoogdag!
Ivette
-
Met de paraplu in aanslag zijn we op stap geweest; niet nodig gehad maar hier thuis lag alles toch weer nat als we thuis kwamen.

Zoals je dit bloemenveldje hier ziet werd er op meerdere plaatsen zoiets aangelegd voor de vlinders en bijtjes maar is daar toch een of andere lummel die zomaar alles met gif bespoten heeft zeker

Erika, waar heb ik dat shirtje nog gezien ????
Je ziet het wordt gedragen hé

Zoals je dit bloemenveldje hier ziet werd er op meerdere plaatsen zoiets aangelegd voor de vlinders en bijtjes maar is daar toch een of andere lummel die zomaar alles met gif bespoten heeft zeker

Erika, waar heb ik dat shirtje nog gezien ????
Je ziet het wordt gedragen hé

Oud maar niet Out
-
Goedemorgen :
Wat is ons landje mooi, Rietjes jullie weten plekjes waar Ik zou willen bijzijn.
Geniet van je foto’s, heb er al enkel aan ons dochter doorgestuurd, zij fietsen ook veel. Soms met auto naar de fietsroute welke ze willen maken.
Staf nog in het ziekenhuis, kreeg een tweede zakje bloed, vandaag controle of het voldoende is. Ziet er heel wat beter uit
Gister een leuke avond doorgebracht met jeugdvriend van onze kleinzoon. Was hier om vandaag zijn huurders te ontvangen. We hebben samen een flesje rode wijn gekraakt.
Ivette, jonge mensen hebben iets in hun hoofd en het eruit praten daar kan je best niet aan beginnen. Geen goed gedacht maar ze zullen wel verwend worden en zijn gelukkig met twee
Mooi kapsel Veveke, je oogt nog heel jong, goede genen van je mama.
De radio aan , mag een beetje luider zijn. Even alleen heeft zijn charme nu ik weet dat alles goed komt.
In onze omgeving zijn alle mogelijke plaatsen om te parkeren bezet. . Ons park heeft noch nooit zoveel verhuringen gekend.
Bianca, zou gisteren met Eleanor op bezoek zijn geweest T. Is voor twee dagen in Antwerpen, misschien vandaag in de voormiddag als ik weet dat mijn ventje na de middag naar huis mag.
Groetjes
Corry
Wat is ons landje mooi, Rietjes jullie weten plekjes waar Ik zou willen bijzijn.
Geniet van je foto’s, heb er al enkel aan ons dochter doorgestuurd, zij fietsen ook veel. Soms met auto naar de fietsroute welke ze willen maken.
Staf nog in het ziekenhuis, kreeg een tweede zakje bloed, vandaag controle of het voldoende is. Ziet er heel wat beter uit
Gister een leuke avond doorgebracht met jeugdvriend van onze kleinzoon. Was hier om vandaag zijn huurders te ontvangen. We hebben samen een flesje rode wijn gekraakt.
Ivette, jonge mensen hebben iets in hun hoofd en het eruit praten daar kan je best niet aan beginnen. Geen goed gedacht maar ze zullen wel verwend worden en zijn gelukkig met twee
Mooi kapsel Veveke, je oogt nog heel jong, goede genen van je mama.
De radio aan , mag een beetje luider zijn. Even alleen heeft zijn charme nu ik weet dat alles goed komt.
In onze omgeving zijn alle mogelijke plaatsen om te parkeren bezet. . Ons park heeft noch nooit zoveel verhuringen gekend.
Bianca, zou gisteren met Eleanor op bezoek zijn geweest T. Is voor twee dagen in Antwerpen, misschien vandaag in de voormiddag als ik weet dat mijn ventje na de middag naar huis mag.
Groetjes
Corry
-
goeie morgen allemaal
Corry ik denk aan je en Stafke
en een grote proficiat aan Joke

Corry ik denk aan je en Stafke
en een grote proficiat aan Joke

-
Hello
Lekker toertje gaan fietsen deze namiddag in de omgeving van Deinze, net toen we daar een terrasje deden hebben ze de hemelsluizen open gezet.
Regen vesten aan en toch maar doorrijden, we hebben de tocht wel enkele km ingekort , gestrand op 35.

Met de BATHO naar de andere kant

Kasteel van Ooidonk

let niet op mijn kapsel, ik had mijn helm net afgedaan

prachtige bomenlaan
en dan is het toestel opgeborgen om droog te houden ...
Lekker toertje gaan fietsen deze namiddag in de omgeving van Deinze, net toen we daar een terrasje deden hebben ze de hemelsluizen open gezet.
Regen vesten aan en toch maar doorrijden, we hebben de tocht wel enkele km ingekort , gestrand op 35.

Met de BATHO naar de andere kant

Kasteel van Ooidonk

let niet op mijn kapsel, ik had mijn helm net afgedaan

prachtige bomenlaan
en dan is het toestel opgeborgen om droog te houden ...
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal
een echte fotogalerie

een echte fotogalerie

-
Goede middag
Mijn ventje is weer thuis, gisteren zijn derde zakje bloed gekregen , nadien om 6 u gaan halen.
Je moet niet vragen hoe dringend het,was.
Hou mijn hart vast voor wat het nog volgen kan.
Bedankt voor jullie attentie naar hem.
Ga koken, heb zeetong met prei en aardappelen,, het mag vandaag een beetje meer zijn
Salloder
Corry
Rietjes ons dochter gebruikt al jaren deze link wat fietsrouten betreft, toch bedankt.
Mijn ventje is weer thuis, gisteren zijn derde zakje bloed gekregen , nadien om 6 u gaan halen.
Je moet niet vragen hoe dringend het,was.
Hou mijn hart vast voor wat het nog volgen kan.
Bedankt voor jullie attentie naar hem.
Ga koken, heb zeetong met prei en aardappelen,, het mag vandaag een beetje meer zijn
Salloder
Corry
Rietjes ons dochter gebruikt al jaren deze link wat fietsrouten betreft, toch bedankt.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rietjes, ik heb die link ook naar Nik doorgestuurd maar hij is daar ook al een hele tijd heel content van, bedankt!
Hier is het nu ferm aan het regenen, hopelijk is het toch morgen beter, ik zou graag naar de markt gaan om eens "buiten te komen" en vis te kopen!
Hier is het nu ferm aan het regenen, hopelijk is het toch morgen beter, ik zou graag naar de markt gaan om eens "buiten te komen" en vis te kopen!
Ivette
-
Ondanks de dreigende wolken zijn we toch op stap gegaan met de fiets deze namiddag.
Niet al te ver weg van huis voor het geval van onweer
Het tochtje verliep met afwisselend regenjas of zonnebril, best leuk.
De hop staat op zijn hoogst, bijna klaar om geplukt te worden en verwerkt tot ondermeer lekker bier

Nee, het is geen GALG ook al is het in de streek onder die naam gekend.
Het is een orientatiepunt uit een vroeger doolhof.
Een doolhof dat aangelegd werd als vermaak van de adelijke dames terwijl hun mannen op jacht waren.

Waar je ook rijdt in de westhoek, je vindt er stille getuigen van de grote oorlog

Niet al te ver weg van huis voor het geval van onweer
Het tochtje verliep met afwisselend regenjas of zonnebril, best leuk.
De hop staat op zijn hoogst, bijna klaar om geplukt te worden en verwerkt tot ondermeer lekker bier

Nee, het is geen GALG ook al is het in de streek onder die naam gekend.
Het is een orientatiepunt uit een vroeger doolhof.
Een doolhof dat aangelegd werd als vermaak van de adelijke dames terwijl hun mannen op jacht waren.

Waar je ook rijdt in de westhoek, je vindt er stille getuigen van de grote oorlog

Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Ben zo blij dat het niet meer zo warm is jullie ook zekers?
Corry wens een voorspoedig herstel aan Staf en hopelijk luistert hij in het vervolg wat beter naar jou!
Al iets gehoord van Bianca wanneer ze deze week kan langskomen met Eleanor?
Rita ik heb er waarschijnlijk overgekeken maar ik wil ook wel graag die link naar wandelroutes...of zijn het enkel fietsroutes?
Prachtige streek ook hé daar aan het kasteel van Ooidonk, vele jaren terug gingen wij in die streek veel wandelen, wij wandelden van in Deinze langs het kanaal naar Astene en vandaar langs de velden naar Het kasteel van Ooidonk waar we in het etablissement ernaast iets gingen drinken!
Gisteren een wandeling gemaakt langs de vesten van Sluis was toch ook goed voor 8000 stappen.
Straks moet ik op controle naar de tandarts, ik doe het 2 x per jaar want heb veel last van tandsteen!
En ga dan mijn make halen om te komen eten...ik maak mosselen in witte wijn klaar mmm...mijn make maakt dat niet klaar hé voor haar alleen en ze is content dat ze dan bij ons mag komen eten.
Ik ga aan de slag tot later daag...
Ben zo blij dat het niet meer zo warm is jullie ook zekers?
Corry wens een voorspoedig herstel aan Staf en hopelijk luistert hij in het vervolg wat beter naar jou!
Al iets gehoord van Bianca wanneer ze deze week kan langskomen met Eleanor?
Rita ik heb er waarschijnlijk overgekeken maar ik wil ook wel graag die link naar wandelroutes...of zijn het enkel fietsroutes?
Prachtige streek ook hé daar aan het kasteel van Ooidonk, vele jaren terug gingen wij in die streek veel wandelen, wij wandelden van in Deinze langs het kanaal naar Astene en vandaar langs de velden naar Het kasteel van Ooidonk waar we in het etablissement ernaast iets gingen drinken!
Gisteren een wandeling gemaakt langs de vesten van Sluis was toch ook goed voor 8000 stappen.
Straks moet ik op controle naar de tandarts, ik doe het 2 x per jaar want heb veel last van tandsteen!
En ga dan mijn make halen om te komen eten...ik maak mosselen in witte wijn klaar mmm...mijn make maakt dat niet klaar hé voor haar alleen en ze is content dat ze dan bij ons mag komen eten.
Ik ga aan de slag tot later daag...
You only have one life...live it!
-
goeie morgen iedereen
anders niks te vertellen

anders niks te vertellen