In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
vanmorgen een bui. Jaaa dacht ik en toen was het al voorbij.
Zonnebloemke kan nog veel doen op één dag. Kijk maar uit aub > je hebt maar één rug, niet forceren de boel, dat bed verschonen kan ook je man doen.
Mama-inge>rustig bij de buren, bij hen is de schoolweek ook weer "echt" begonnen?
Zonnebloemke kan nog veel doen op één dag. Kijk maar uit aub > je hebt maar één rug, niet forceren de boel, dat bed verschonen kan ook je man doen.
Mama-inge>rustig bij de buren, bij hen is de schoolweek ook weer "echt" begonnen?
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
Gisteren zat de warmte nog zo binnen ,
dus mijne poets naar vandaag verschoven ,
eindelijk kan ik terug mijn droogkast opzetten ,
en heb ik terug zachte handdoeken , om me af te drogen ,
want met die warmte altijd zo gedroogd , kon niet anders ..te warm !
Eindelijk terug ons gewoon weertje ..zalig !
Gisteren 'n lekker pak friet gegeten van 't frituur , ..gevolg ..halve kilo bijgekome,
bloemeke het zal voor morgen zijn , ons fietstochtje ,
ik heb nog een "snoepbon" voor mijn verjardag gekregen ,
en dat is in Terhagen , wel zo'n 24 kilometerkens heen én terug
allee ik wens iedereen nog een fijne dag
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
voila sè we hebben zojuist onze koffie gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte
en we zijn ook naar een film aan 't kijken die ik op de digicorder heb opgenomen maar zo kan je stoppen met kijken als je wil en dan iets later terug verder kijken en dat zullen we dan ook doen
granny M leuk dat je er weer eens bent hoor
jadi niet veel tijd ????? het is wel weekend hé dus doe maar eens op 't gemakske
puzzel ja bij mij moet alles vooruit gaan en ik heb graag alles op tijd gedaan en ook al heb ik ergens pijn dan probeer ik dat toch te doen als het een beetje gaat en ik verdeel ook mijn werkjes over gans de dag zodat ik niet teveel achter elkaar moet doen als het niet goed gaat
en mijn ventje heeft ook al mankementen want hij is al 2x geopereerd van een nekhernia die toen ook nog mislukt was en die niet goed gekomen is maar sommige werkjes proberen we toch samen te doen
marietteke daar moet je niet van wakker liggen hoor want tegen morgen is die halve kilo er weer af
en mijn droogkast staat ook al de ganse dag te draaien in mijn garage voor de achterdeur die open staat
daarjuist een mooie foto toegestuurd gekregen van Celine die voor 4 dagen naar Lier is op jumping met 1 van haar paarden en haar vriend die ook mee is op jumping met zijn paard
daaaaaag

voila sè we hebben zojuist onze koffie gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte
en we zijn ook naar een film aan 't kijken die ik op de digicorder heb opgenomen maar zo kan je stoppen met kijken als je wil en dan iets later terug verder kijken en dat zullen we dan ook doen
granny M leuk dat je er weer eens bent hoor
jadi niet veel tijd ????? het is wel weekend hé dus doe maar eens op 't gemakske
puzzel ja bij mij moet alles vooruit gaan en ik heb graag alles op tijd gedaan en ook al heb ik ergens pijn dan probeer ik dat toch te doen als het een beetje gaat en ik verdeel ook mijn werkjes over gans de dag zodat ik niet teveel achter elkaar moet doen als het niet goed gaat
en mijn ventje heeft ook al mankementen want hij is al 2x geopereerd van een nekhernia die toen ook nog mislukt was en die niet goed gekomen is maar sommige werkjes proberen we toch samen te doen
marietteke daar moet je niet van wakker liggen hoor want tegen morgen is die halve kilo er weer af
en mijn droogkast staat ook al de ganse dag te draaien in mijn garage voor de achterdeur die open staat
daarjuist een mooie foto toegestuurd gekregen van Celine die voor 4 dagen naar Lier is op jumping met 1 van haar paarden en haar vriend die ook mee is op jumping met zijn paard
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita

Goedemiddag iedereen,
Marietteke, maak je niet teveel zorgen over die halve kilo, die gaat er wel weer af na je fietstocht.
Nog wat genieten moet ook kunnen.
Vandaag 2 keer slecht nieuws gekregen over mensen die ik goed ken ...
En dan worden veel zaken relatief.
Ik wens iedereen een mooi en gezond weekend toe.
-
hallooooo
ik ben nu een lekker koekebroodje aan 't bakken en deze voormiddag heb ik al een meergranenbroodje gebakken
Sita slecht nieuws gekregen , veel sterkte hoor
en ook voor jou nog een mooi weekend verder
en nu ist alweer tijd voor het avondeten
dus eerst nog mijn broodje snijden met mijn snijmachine en dat zal weer smaken zo vers
daaaaag

ik ben nu een lekker koekebroodje aan 't bakken en deze voormiddag heb ik al een meergranenbroodje gebakken
Sita slecht nieuws gekregen , veel sterkte hoor
en ook voor jou nog een mooi weekend verder
en nu ist alweer tijd voor het avondeten
dus eerst nog mijn broodje snijden met mijn snijmachine en dat zal weer smaken zo vers
daaaaag

halloooo een goeie avond iedereen
tis alweer tijd om te slapen , allé voor mij toch want ik ben echt moe
dus voor iedereen nog een rustige nacht verder
slaapwel en tot morgen

tis alweer tijd om te slapen , allé voor mij toch want ik ben echt moe
dus voor iedereen nog een rustige nacht verder
slaapwel en tot morgen

puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, ik had richting Sita ook wat geschreven, maar ik zie het niet meer>zal wel iets verkeerds gedaan hebben.
Sita, weer merk je dat het leven niet meevalt en dat je moet omarmen met wat wél hebt. Het is allemaal heel verdrietig en we moeten zuinig zijn op onszelf én op elkaar."Kind" komt goed, duurt lang hoor.
Sita, weer merk je dat het leven niet meevalt en dat je moet omarmen met wat wél hebt. Het is allemaal heel verdrietig en we moeten zuinig zijn op onszelf én op elkaar."Kind" komt goed, duurt lang hoor.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen, zon komt en zon gaat...Gaat het regenen of niet? Dat zullen we allemaal deze avond weten
Hier gaat de kermis(je) open deze namiddag. De rups, eendjesvissenkraam, kindervliegerkes en een schietkraam dat is het
Geen oliebollenkraam bij mij is dat dan dus geen kermis
Deze voormiddag gaan zien naar onze dochter haar nieuwe poes..Ze zijn die gisteren gaan halen in Den Haag.
Deze namiddag naar de plaatselijke brouwerij even zien wat er daar te doen is..En zo zal de dag ook voor bij zijn
Straks voetjes onder tafel in vier sterren restaurant: de Frituur...
Ik wens jullie een fijne zondag toe
toedeloe
*zondagsgrapje was TE , ik kreeg al rode kaken van het lezen alleen.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Sita

Goedemorgen iedereen,
Bloemeke en puzzel, bedankt. Alles vraagt tijd, ja.
Als zulke dingen gebeuren wordt hetgeen je hebt plots nog dierbaarder. En warmer ook.
Tegelijk besef je hoe broos het leven is. Eén knip en het kan gebeurd zijn.
Hoe ouder je wordt, hoe vaker je afscheid moet nemen. Zo is dat nu eenmaal.
Regen en zon wisselen elkaar hier af.
Een mooie metafoor voor hoe ik me nu voel. En voor het leven.
Ik wens iedereen nog een aangename zondag en geniet van alles wat je doet vandaag.
Tot later
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Sita dat is naar nieuws . Ja dan ga je alles in een ander licht zien he ?
Zonnebloemetje wat een leuke foto van Celine op haar paard .
Wint ze veel prijzen ?
Tontoos , ja die buien zijn kort maar hevig . Koelt wel lekker af
Jadi , ik zie bij jou boterstad staan . Is dat een NL of een Vlaamse boterstad ?
Hier in NL zijn bijna alle kermissen afgelast .
Maar de oliebollenkramen gaan in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag eerder open dan normaal. 1 oktober in plaats van 1 november .De gemeentes hebben dit besloten omdat de oliebollenbakkers dit jaar nog nauwelijks inkomsten hebben door de coronacrisis, omdat veel kermissen en festivals geschrapt zijn. De kramen mogen dan tot eind januari 2021 blijven staan
Marietteke is haar halve kilo er aan het af-fietsen naar Terhagen .
Wat heb je gehaald op je " snoepbon " ?
Wij gaan vanmiddag ook fietsen , als de buien in het westen verdwenen zijn.
Fijne zondag allemaal .

Sita dat is naar nieuws . Ja dan ga je alles in een ander licht zien he ?
Zonnebloemetje wat een leuke foto van Celine op haar paard .
Wint ze veel prijzen ?
Tontoos , ja die buien zijn kort maar hevig . Koelt wel lekker af
Jadi , ik zie bij jou boterstad staan . Is dat een NL of een Vlaamse boterstad ?
Hier in NL zijn bijna alle kermissen afgelast .
Maar de oliebollenkramen gaan in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag eerder open dan normaal. 1 oktober in plaats van 1 november .De gemeentes hebben dit besloten omdat de oliebollenbakkers dit jaar nog nauwelijks inkomsten hebben door de coronacrisis, omdat veel kermissen en festivals geschrapt zijn. De kramen mogen dan tot eind januari 2021 blijven staan
Marietteke is haar halve kilo er aan het af-fietsen naar Terhagen .
Wat heb je gehaald op je " snoepbon " ?
Wij gaan vanmiddag ook fietsen , als de buien in het westen verdwenen zijn.
Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Sita sterkte met het slechte nieuws wat je gehad hebt,je merkt het echt als je ouder wordt hoe veel mensen om je heen wegvallen.
Tontoos dat was dus een kort rondje.
Hier wisselen regen en zon elkaar af.
ik ga nog even met de was verder.
fijne dag allen.
Sita sterkte met het slechte nieuws wat je gehad hebt,je merkt het echt als je ouder wordt hoe veel mensen om je heen wegvallen.
Tontoos dat was dus een kort rondje.
Hier wisselen regen en zon elkaar af.
ik ga nog even met de was verder.
fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-
halloooo een goeie middag allemaal
ik ben al een speltbroodje aan 't bakken om vanavond vers van te eten , mjammie dat zal weer smaken
we hebben een beetje lang geslapen maar tis zondag en er staat vandaag toch niks speciaals op ons programma dus alles kan en niks moet en ik moet ook een beetje rekening houden met mijn rug
puzzel ook weer al vroeg uit de veren zeker ???
jadi ist kermis bij jullie ?? en ik wist eigenlijk niet dat er al kramen mochten staan met die corona
en die oliebollen zal je zelf moeten bakken denk ik als je er wil eten
en laat de frietjes jullie smaken hé
Tontoos oei al een frisse douche gekregen deze morgen vroeg , toen was ik nog in dromenland hoor en hopelijk heb je van jou 11 uurtje genoten
Sita het leven is niet altijd gemakkelijk en een afscheid is altijd moeilijk , nogmaals veel sterkte hoor
An-W , ja Celine valt toch regelmatig in de prijzen hoor en ze rijd echt wel goed
wij hebben haar deze voormiddag ook al zien rijden op de live stream op onze laptop en ze had een foutloze ronde
en nog veel fietsplezier hoor deze namiddag
thijli nog aan de wasjes bezig zo te zien
allé en nu ga ik aan 't middageten beginnen sè
onze menu
frietjes met kalkoenpavee in champignonroomsaus en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart , mjammie
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

ik ben al een speltbroodje aan 't bakken om vanavond vers van te eten , mjammie dat zal weer smaken
we hebben een beetje lang geslapen maar tis zondag en er staat vandaag toch niks speciaals op ons programma dus alles kan en niks moet en ik moet ook een beetje rekening houden met mijn rug
puzzel ook weer al vroeg uit de veren zeker ???
jadi ist kermis bij jullie ?? en ik wist eigenlijk niet dat er al kramen mochten staan met die corona
en die oliebollen zal je zelf moeten bakken denk ik als je er wil eten
en laat de frietjes jullie smaken hé
Tontoos oei al een frisse douche gekregen deze morgen vroeg , toen was ik nog in dromenland hoor en hopelijk heb je van jou 11 uurtje genoten
Sita het leven is niet altijd gemakkelijk en een afscheid is altijd moeilijk , nogmaals veel sterkte hoor
An-W , ja Celine valt toch regelmatig in de prijzen hoor en ze rijd echt wel goed
wij hebben haar deze voormiddag ook al zien rijden op de live stream op onze laptop en ze had een foutloze ronde
en nog veel fietsplezier hoor deze namiddag
thijli nog aan de wasjes bezig zo te zien
allé en nu ga ik aan 't middageten beginnen sè
onze menu
frietjes met kalkoenpavee in champignonroomsaus en een slaatje
en bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk rijsttaart , mjammie
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
De boterstad in de Westhoek (West-Vlaanderen) niet ver van de Belgische kust..An-Wildflower schreef: ↑23 aug 2020, 10:20
Maar de oliebollenkramen gaan in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag eerder open dan normaal. 1 oktober in plaats van 1 november .De gemeentes hebben dit besloten omdat de oliebollenbakkers dit jaar nog nauwelijks inkomsten hebben door de coronacrisis, omdat veel kermissen en festivals geschrapt zijn. De kramen mogen dan tot eind januari 2021 blijven staan![]()
Wat een toeval gisteren is onze dochter in Den Haag geweest om haar poes te halen...
Njammie oliebollen met appel er in...het water komt zo in mijn mond.
Hier kan je in sommige tearooms dit eten maar het zijn zo'n kleine exemplaren...pffff....en dan nog duur ook
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.