In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal......
ben er weer,paardagen weggeweest naar de camping .
mooi weer gehad,en ik mocht mijn zus weer halen
kan de grens weer over,allebei de prik gehad.
vandaag weer naar huis gebracht en zelf ook thuis
is goed warm,
hopelijk met iedereen alles goed.....
ja we hebben geluk gehad met het voetbal,was spannend.....
jadi lekker ijsje...mmmmmmmm
fijne avond allemaal......hou jullie gezond....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Hier vanmorgen eerst wat huishaat klusjes gedaan.
En om half 11 stonden vrienden van ons op de stoep met hun 2 jongste kinderen ( 1 en 4 jaar) en 's middags hun andere 2 kinderen (6 en 8 jaar) er ook bij.
Dolle pret met alle kinderen in huis en tuin.
Vanavond met zijn allen frietjes gegeten en daarna zijn ze naar huis vertrokken
Hier vanmorgen eerst wat huishaat klusjes gedaan.
En om half 11 stonden vrienden van ons op de stoep met hun 2 jongste kinderen ( 1 en 4 jaar) en 's middags hun andere 2 kinderen (6 en 8 jaar) er ook bij.
Dolle pret met alle kinderen in huis en tuin.
Vanavond met zijn allen frietjes gegeten en daarna zijn ze naar huis vertrokken
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal :
Zonnebloemetje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers hallooooooo ......
Vandaag op de planning ( samen met mijn man hoor ) : 2 wasjes ophangen in de tuin , wat andere huishaatklusjes , een verzekering omzetten , een fietstochtje langs het nabij gelegen dorp/stadje waar een Lidl is ( paar dingetje nodig van Lidl - ben er in geen tijden geweest ,vind het geen prettige winkel ).
Fijne dag allemaal . Toedeloe .

Zonnebloemetje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers hallooooooo ......
Vandaag op de planning ( samen met mijn man hoor ) : 2 wasjes ophangen in de tuin , wat andere huishaatklusjes , een verzekering omzetten , een fietstochtje langs het nabij gelegen dorp/stadje waar een Lidl is ( paar dingetje nodig van Lidl - ben er in geen tijden geweest ,vind het geen prettige winkel ).
Fijne dag allemaal . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede frisse morgen iedereen
Zalig dat windje, kan toch deugd doen hé..
En vooral als je minder goed hebt geslapen.
Gisteren avond met het naar bed gaan, voelde mijn man zich opeens draaierig en kon op zijn benen niet meer staan
Ik had net de tijd om de kruk te nemen..
Wens jullie allen een onbezorgde dag toe..
toedeloekes
menu: gehaktbroodjes met wortels..(het is nu wat frisser en ventje geeft daar goesting op)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
wij zijn zojuist een koffietje gaan drinken naar onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge en het was er zaaaalig binnen bij de airco want buiten vinden wij het nu te warm maar daar hadden de meeste mensen een ander idee over want gans het terras zat vol en zo hadden wij heel veel plaats binnen
en we hebben daar ook al gereserveerd om morgenmiddag te gaan eten want donderdag is voor mij een speciale dag maar morgen komt het ons beter uit om te gaan lunchen en dat zal weer eens smaken sè
jadi oei das niet normaal hé van jou ventje en ik zou daar toch niet gerust in zijn en zeker zo rap mogelijk een dokter raadplegen want je weet maar nooit
hopelijk is het niks ergs maar eens een controle laten doen van de dokter kan nooit geen kwaad
gerda , thijli , An , mama-inge , Bekske en puzzel
en iedereen die ik hier nog niet gezien heb vandaag
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaag

wij zijn zojuist een koffietje gaan drinken naar onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge en het was er zaaaalig binnen bij de airco want buiten vinden wij het nu te warm maar daar hadden de meeste mensen een ander idee over want gans het terras zat vol en zo hadden wij heel veel plaats binnen
en we hebben daar ook al gereserveerd om morgenmiddag te gaan eten want donderdag is voor mij een speciale dag maar morgen komt het ons beter uit om te gaan lunchen en dat zal weer eens smaken sè
jadi oei das niet normaal hé van jou ventje en ik zou daar toch niet gerust in zijn en zeker zo rap mogelijk een dokter raadplegen want je weet maar nooit
hopelijk is het niks ergs maar eens een controle laten doen van de dokter kan nooit geen kwaad
gerda , thijli , An , mama-inge , Bekske en puzzel
en iedereen die ik hier nog niet gezien heb vandaag
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoi hoi hoe later op de avond hoe ....
Vandaag weer een dagje van tuin home Office gewerkt. Was weer heerlijk zitten tussen de bomen en onder de parasol.
Nu is het klef en plakkerig aan het worden, dus effe boven op mijn slaapkamer de mobiele airco opgezet.
Ik kijk echt niet uit naar de komende dagen. Het voorspelde weer is niet mijn ding. Ik word er bovendien heel chagrijnig van
Deze avond op het menu een slaatje met warme geitenkaas.
Geniet van je uitje morgen zonnebloemeke laat het je smaken
Goede avond alle leuterkes tot de volgende
Vandaag weer een dagje van tuin home Office gewerkt. Was weer heerlijk zitten tussen de bomen en onder de parasol.
Nu is het klef en plakkerig aan het worden, dus effe boven op mijn slaapkamer de mobiele airco opgezet.
Ik kijk echt niet uit naar de komende dagen. Het voorspelde weer is niet mijn ding. Ik word er bovendien heel chagrijnig van
Deze avond op het menu een slaatje met warme geitenkaas.
Geniet van je uitje morgen zonnebloemeke laat het je smaken
Goede avond alle leuterkes tot de volgende