welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 jan 2019, 11:18

GOEIEMORGEN BEKSKE,INDERDAAD HET IS
BEREKOUD BUITEN...MAAR HET IS WINTER :?
DUS LEKKER WARM BINNEN BLIJVEN IN HUIS; :D

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske

21 jan 2019, 17:38

Afbeelding
ja de avond is er weer .Deze voormiddag een brief voor pensioen dienst gaan posten .Had een grote omslag gekregen met de datum wanneer ik in pensioen kan gaan .Met papieren die ingevuld moesten worden en opgestuurd worden .Eind van dit jaar zo ik in pensioen gaan .Afijn de papieren zullen hopelijk terecht komen bij hen .Ik heb geen kaartlezer maar ik heb liever zwart op wit op papier in mijn handen .Want als de pc eens niet werk of kapot ga .Nu afwachten want er zullen nog wel papieren verstuurd worden denk ik .Het was aangenaam in de zon goed aangekleed .Daarmee had ik al een wandelingske gedaan .Ik heb welpostzegels in huis een geluk want anders moest ik de bus nemen om er te gaan kopen.Nu genieten van een tv avond want ik heb soep met een sandwich geeten zopas .Zo ik wens iedereen een aangename avond en nacht groetje

zonnebloemetje

21 jan 2019, 19:32

hey bekske een goeie avond

ik kom je nog een gezellige avond en een rustige nacht toewensen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske

22 jan 2019, 07:44

Afbeelding
ja ik ben er weer .Ik wens jullie iedereen lezers bezoekers een fijne dag toe .Zonder uitschuivers als er sneeuw komt .Deze voormiddag komt de gezinshulp voor boodschappen te doen .Dus weinig tijd want ik moet me klaarmaken en nog eten .Ondertussen met mail bezig met iemand die andere verlichting lusters in living zo plaatsen.De onderhandelingen daarover zijn bezig .Ja via mail omdat het anders niet ga .Ik kan in deze verlichting moeilijk nieuwe lampen steken en er  branden nog amper lampen .Deze zijn al oud dus vervangen nu dat ik iemand gevonden heb .Hou je rustig binnen als je niet buiten moet groetje

zonnebloemetje

22 jan 2019, 09:07

hey Bekske , een goeie morgen

hier ligt er al een mooi laagje sneeuw en het sneeuwt nog altijd goed door
dus als het bij jou ook sneeuwt goed oppassen dat je niet uit glijd als je buiten komt
want een ongelukje is rap gebeurd
verder nog een fijne dinsdag vandaag

daaaaag

Afbeelding

hoshinkido

22 jan 2019, 12:19

DAG BEKSKE?WAT LEES IK, U GAAT OOK OP PENSIOEN :D
JA HEB HET OOK MEEGEMAAKT ,FORMULIEREN INVULLEN
IK HEB ER MEE NAAR DE VAKBOND GEWEEST,DAAR HEBBEN
ZE ALLES GEREGELD ( OOK HOEVEEL IK GING KRIJGEN) :wink:
 IK WENS JOUW EEN WELVERDIEND PENSIOEN BEKSKE :D
HEB JUIST SNEEUW GERUIMD VOOR MIJN GARAGE,
EN OOK 50METER   STOEP! ZODAT  DE OUDERE MENSEN  NIET KUNNEN VALLEN.
EN WIE HET NIET GELOOFD ,KOMT MAAR KIJKEN :wink:

Bekske

23 jan 2019, 08:14

Afbeelding
gisteren avond was ik te moe om nog langs te komen .Nu wens ik iedereen een gezellige woensdag groetje .Als je niet buiten moet blijf dan maar rustig binnen want een uitschuiver val is nu wel snel gebeurd .Heb nu op de stoep zout gestrooid dat ik gisteren gekocht heb daarvoor .Verder nog geen nieuws hier

billyken999

23 jan 2019, 10:55

goede morgen bekske en wie langs komt 
hier ook dik pak sneeuw ,billy vind dat wel fijn in sneeuw lopen
zo ben je straks ook op pensioen gelijk ik ,let ook maar op met zo weer

Afbeelding

foto van deze morgen
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske

23 jan 2019, 17:38

Afbeelding
ik kom iedereen een knusse gezellige avond wensen en voor straks een rustige nacht .Morgen vroeg rond 8 uur komt er iemand langs om ander verlichting te plaatsen in living .Dus zal ik later zijn dan anders .Heb hier oude lusters (luchters) hangen .Maar je kunt met heel veel kracht en hopelijk zonder krak aan de bol die over de lampen sta andere lampen plaatsen .Nu zijn er nog weinig lampen die er branden dus zo ik die lampen moeten vervangen .Maar ik zelf kan het niet meer dus laat ik maar nieuwe plaatsen .Afijn ja dan ben ik hopelijk jaren gerust.En zo is weer een stukje vernieuwd .Dus ga ik ook op tijd naar dromenland maar eerst tv kijken en hopelijk is er iets moois op anders doe ik haakwerk .De sjaal waar ik mee bezig ben is meer dan half af .Groetje en maak het binnen maar lekker warm en knus en geniet ervan dat ga ik ook doen

Bekske

24 jan 2019, 07:17

Afbeelding
in de rapte even iedereen een fijne dag wensen .Zal straks iets meer nieuws hebben .Als hij geweest is en de nieuwe verlichting omhoog hang groetje

hoshinkido

24 jan 2019, 10:10

goeiemorgen bekske :D

nieuwe verlichting hangen ,lees ik :D

Afbeelding

zonnebloemetje

24 jan 2019, 11:27

hey Bekske een goeie morgen

veel succes met je nieuwe verlichting
en zo ben je dan weer voor een tijdje gerust want zonder gaat het niet hé

groetjes en nog een aangename winter dag verder

Afbeelding

Bekske

24 jan 2019, 17:33

Afbeelding
een knusse gezellige avond iedereen voor straks een rustige nacht zonder spoken of dromen.Ik was de moe nadat ze weg waren als de nieuwe verlichting omhoog hangde .Heb dan maar gerust .De prijs viel goed mee en ze hebben de oude lusters mee gedaan .Ze gingen ze naar containerpark doen alsook de verpakking van de nieuwe lampen .Straks als het pikdonker is zal ik beter zien als het brandt .Dat is nu ook vernieuwd dus is alles nu in orde toch.Heb ook al ondertussen iets geeten maar het smaakte me gewoonniet .Tegenwoordig zin hebben in iets en na een paar happen gaat het tegen.Ik ga nu richting tv eens kijken wat voor nieuws eris geniet van jullie avond dat ga ik ook dozen groetje

Bekske

25 jan 2019, 09:44

Afbeelding
ik ben laat maar ik heb weinig geslapen pas om 6 uur in slaap gevallen .Dus wens ik iedereen nu een knusse vrijdag toe groetje

gerarda

26 jan 2019, 05:26

Dag Bekske,
Ik zal maar zeggen goede morgen ,want het is nu 5,30 U en ik zit aan de pc zoals ge ziet.Slechte nacht gehad niet veel geslapen en dan maar opgestaan .
Misschien dat ik nog eens terug ga want wat zit ik hier te doen.
Kuisen doe ik  ook op het gemak elke dag iets.En ik  ben nu  begonnen aan mijn grote kuis.Eens de kasten uit kuisen en ja ik ben een weg smijter .Soms doe ik wat te snel weg maar ja de winkels moeten ook  draaien.
Ik begin veel dingen die beneden stonden in de kast  naar bovenkast te verhuizen. Want dat weer recht staan als ik eens in de onderkasten gezeten heb ja dat begint zwaar te wegen om mij weer recht te krijgen.
Een mens moet zijn gemak zelf zoeken hé.

Alli ik ga nog wat gaan snurken en buiten word het al wat zachter weer .ik heb al controle gedaan met mijn neus  :D

Groetjes Gerarda 
Afbeelding