welkom iedereen in een knus hoekje(2)
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hallo bekske heb je blokje rond gewandeld, een frisse neus gehaald,
wij hebben gewoon de kelder onderhanden genomen,
alleen kan ik dit niet meer, kan nergens op staan,
en de bovenste schappen is te hoog voor mij,
hoelang moet je nog wachten op die operatie,
maar dan is er nog een revelatie periode die je moet overbruggen,
je zult wel hulp moeten hebben om je aan te kleden ,
hoop dat je dan van die pijnen verlost zult zijn,
groetjes van krakje,

wij hebben gewoon de kelder onderhanden genomen,
alleen kan ik dit niet meer, kan nergens op staan,
en de bovenste schappen is te hoog voor mij,
hoelang moet je nog wachten op die operatie,
maar dan is er nog een revelatie periode die je moet overbruggen,
je zult wel hulp moeten hebben om je aan te kleden ,
hoop dat je dan van die pijnen verlost zult zijn,
groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen ik moet straks met hoortoestel gaan want het werk niet .Kan me een beetje behelpen met de andere die nog werk .Ja ik heb van beide kanten eentje .Ben benieuwd wat het ga zijn .Heb ondervonden dat mijn gehoor achteruit is gegaan .De 13 december is die operatie gepland .Nu vrijdag voor die pre operatie onderzoek gaan en dan na 14 dagen is het zover .Dus nog meer dan drie weken tanden bijten .Daarna nog de herstelperiode .Dus volgend jaar in maart april zo het in orde moeten zijn .Geduld is een schone deugd .Er zullen nog vele slaaploze nachten volgen .Dat wachten op operatie is er teveel aan .En daarna is wachten of het volledig in orde zal zijn .Want ik heb nu voor de moment geen kracht meer in arm .Nog even een poging wagen en dan me klaarmaken om met dat hoortoestel te gaan natuurlijk is het uit garantie .groetje aan iedereen
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hey Bekske
van harte proficiat met je verjaardag
nog veel sterkte en hopelijk gaat het een beetje met de pijn
groetjes zonnebloemetje en Picasso*
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
bekske ,van harte gefeliciteerd lieverd ,
nog vele jaren op sennet hoor
dikke knuffel en xxx

nog vele jaren op sennet hoor

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hallo bekske ben een dag te laat om je een gelukkige verjaardag te wensen,
hoop en wens je een goed afloop van operatie en dat je zonder pijn verder kunt,
dat zou een fijne na verjaardag wensen kunnen zijn, nog vele jaartjes erbij
en geniet van je viervoeters dat zijn ware vrienden,
wens een gezond leventje verder groetjes van krakje,

hoop en wens je een goed afloop van operatie en dat je zonder pijn verder kunt,
dat zou een fijne na verjaardag wensen kunnen zijn, nog vele jaartjes erbij
en geniet van je viervoeters dat zijn ware vrienden,
wens een gezond leventje verder groetjes van krakje,

-

hallo iedereen ondanks een rotte nacht achter de rug ben ik er weer .Morgen komt de huisarts want moet vrijdag naar ziekenhuis voor die pre operatie onderzoeken .En dan is het nog 14 dagen voordat het zover is .Dat wachten met pijn begin ik enorm moe te worden.Maar ja als je dat hoort van andere mensen weet je dat je niet alleen ben .Vanaf vrijdag tot de 8 december gaan ze hier de straat vernieuwen .Dus volgende week geen hulp .Want het is nu al hier moeilijk om de parkeren .Vrijdag moet ik ook de bus nemen verder van mijn huis .Want er mag geen verkeer komen hier dus een hele week lang .Hopelijk is het op een week klaar .Het is 23 jaar geleden dat ze hier de straat gedaan hebben .Nu dus eerst asfalt wegnemen en dan twee lagen nieuwe asfalt leggen.Heb zelfs de kapster moeten afzeggen en die komt dan pas eind december .Nu eerst iets eten dan weer mijn snoepjes nemen die ik ook beu begin te worden .Geniet van jullie dag groetje aan iedereen schrijvers en lezers
-

hallo vooral lezers en een beetje schrijvers een leuke dag voor jullie.Spijtig dat er hier zo weinig schrijven maar ja niemand is verplicht .Ondanks ik veel steun heb aan wat er geschreven word .Straks de huisarts en morgen ziekenhuis voor die pre operatie onderzoek .Ben benieuwd wat de huisarts ga zeggen maar ik vrees dat mijn andere schouder dezelfde weg .Aan het opgaan is of is die soms te zwaar belast kan ook maar heb mijn twijfels erover .Doordat de pijn hetzelfde is als die schouder waar operatie moet gebeuren .De tijd kruip hier nu traag voorbij nog 14 dagen geduld moet ik hebben .Die tijd komt wel met veel geduld en tanden bijten.Afijn ja gewoon rustig afwachten en hopen dat ik me vergis met de andere schouder ondanks de twijfel erover.Weet nu al dat ik in december na operatie op niet veel hulp moet rekenen .Want ja het valt in een moeilijke periode .Poetshulp denk ik niet dat er ga zijn in december die dat hier komt is in december er niet .Ze hebben de weinig poetshulpen alsook willen ze die periode verlof enz .Als die vanmij terugkomt in januari zal het op dinsdag voormiddag zijn in plaats van donderdag .Haar dagen en uren veranderd ze .Anders moet er weer een ander komen afijnja het zijn mijn zorgen wel .Moest het even kwijt meer niet groetje
.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Bekske, Wat een ellende allemaal, niet leuk maar het is niet anders
en als er zo weinig hulp is .... dat is triest...
Ik kan je alleen veel sterkte wensen.... en goede moed...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

gisteren was de huisarts laat was bijna 19 uur normaal rond 16 uur of iets later .Hij heeft de papieren ingevuld die ik straks moet mee nemen voor die preoperatie onderzoek .Zo het zelf wel gekunnen hebben maar .Nu weet ik dat alles juist ingevuld is .Rond de middag dus naar ziekenhuis moet wel naar andere plaats gaan om bus te nemen .Want vanaf vandaag tot 8 december gaan ze hier de asfalt vernieuwen op de straat.Waardoor er geen verkeer mag doorkomen ook niet parkeren .Dus volgende week ook geen hulp voor de boodschappen .De huisarts vind het goed dat ik nu de arm draag .Heb het van een grote vierkante sjaal een draagdoek gemaakt en met spelden vastgezet .Hij vond het goed zo moet hem ook aandoen om naar ziekenhuis te gaan .Op deze manier zegt hij leer ik er al mee omgaan .Want ik zal weken na de operatie mijn arm ook moeten dragen ondersteunen .Nog 14 dagen voor de operatie wachten met pijn duurt enorm lang .Het enige dat ik kan doen is aftellen en veel geduld hebben .De maand december heb ik ook geen poetshulp ik zalproberen .Om alles te poetsen nog voor de operatie iedere dag iets want tot januari als de poetshulp terugkan het niet blijven liggen dat werk.Nu terug een pijnstiller genomen en terug proberen de oogluiken te sluiten .Want het zal snel rond de middag zijn en ik moet zien dat ik toch iets meer uitgeslapen ben .Groetje aan iedereen
-
och bekske wat een miserie met die poetshulpen,
en juist nu dat je zeker hulp nodig hebt heb je er geen of weinig,
en je eten brengen ze dat je kunt toch zelf geen maken,
voor jou geld nu alleen maar rust en rust,
en ja zagen doe je niet alleen maar je zorgen uit spreken,
doe ik ook soms dat lucht heel veel op, dus doe maar we luisteren,
zal misschien een paar dagen er uit zijn als de nieuwe pc er is,
groetjes van krakje,
en juist nu dat je zeker hulp nodig hebt heb je er geen of weinig,
en je eten brengen ze dat je kunt toch zelf geen maken,
voor jou geld nu alleen maar rust en rust,
en ja zagen doe je niet alleen maar je zorgen uit spreken,
doe ik ook soms dat lucht heel veel op, dus doe maar we luisteren,
zal misschien een paar dagen er uit zijn als de nieuwe pc er is,
groetjes van krakje,
-

hallo iedereen de laatste tijd ben ik enorm moe vooral tegen de avond.Gisteren naar ziekenhuis geweest voor die onderzoeken .Die de narcose toepast daar heb ik meer dan een uur opgewacht .En stond nog geen10 minuten later al op de gang .Gewoon om te zeggen welke onderzoeken er moesten gedaan worden .Alsook wanneer met de bloedverdunner te stoppen .De verpleegkundige hebben de lijst nagezien dat ik moest invullen .Bloed genomen een filmke van het hart .Dan kwam ik daar een buurvrouw tegen daar even mee gepraat.Was toch meer dan twee uren weggeweest .Ze waren hier nogal blij als ik thuis kwam .Ik laat ze in de keuken rond lopen niet in de bench als ik voor onbepaalde tijd weg ga.Ze hadden toch niks gedaan ja ik heb hen onmiddelijk buiten in de tuin gelaten .Nu aftellen voor de operatie .Weet nu dat de schouder eerst verdooft word en daarna krijg ik een kleine lichte volledig verdoving .Heb weer snoepje genomen want ik was in mijn slaap weer op de schouder gerold .Dat doet geen deugd .Daardoor dat zo moeilijk kan slapen .Ik maak al een tijdje geen eten .Ik koop bereide schotels die heel lekker zijn om op de warmen in microgolfoven .Sommige zullen hun neus er voor optrekken .Maar beter dit dan gewoon iedere dag brood .Duur is het niet in vergelijking als je het zelf moet kopen de aardappelen ,groenten vlees .Dan heb je nog veel werk eraan om klaar te maken .Ik maak graag eten maar nu dat ik zo op sukkel ben niet .Na de operatie als alles in orde is maak ik terug zelf eten.Ook voorlopig soep in plastieke potten dat ook lekker is .Nu voorlopig zorg ik voor mijn gemak .Brood ismijn ding niet zo nu terug een beetje de oogluiken sluiten