In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
En wanneer is het vaderdag in Nederland, kwestie dat ik nog wat extra kan oefenen hé.

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeienavond allemaal
vandaag eigenlijk geen tijd gehad voor de pc
want de zaterdag heb ik het altijd nogal druk hé
maar ik kom toch nog iedereen een goeie avond wensen
al ben ik echt al heel moe
dus voor iedereen slaapwel en een goede nachtrust
tot morgen

vandaag eigenlijk geen tijd gehad voor de pc
want de zaterdag heb ik het altijd nogal druk hé
maar ik kom toch nog iedereen een goeie avond wensen
al ben ik echt al heel moe
dus voor iedereen slaapwel en een goede nachtrust
tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Goede morgen deze morgen
we liggen terug aan de regen. Niet zo veel maar het ligt goed nat.
Ik heb het natuurlijk liever droog en wat kouder...
Wij zitten hier met de handen in ons haar. Problemen tot en met.
Onze energieleverancier (Watz) is failliet van vorig jaar december.
Geen probleem zou men denken. Contact opgenomen toen met een van de grootste spelers
op de markt, Luminus. Onmiddelijk een contract gekregen en dan is het begonnen.
Nu hebben ze zonder iets te laten weten het contract geannuleerd en een eindfactuur gestuurd tot eind december.
Die klantendienst trekt op geen Kl.... Heb reeds 3x een uur aan de telefoon gehangen zonder ook maar
iemand aan de lijn te krijgen. Ofwel word de lijn onderbroken na meer dan een uur wachten!!
Maar nog niemand kunnen spreken. Naar het schijnt is dat een veel voorkomend probleem bij Luminus en ben ik niet de enige die dit voor heeft.
Zijn wel betalende lijnen hé.
Op mails reageren ze ook al helemaal niet en op hun zogezegde contactformulieren ook niet.
En de chat op FB hebben ze uitgeschakeld.
Met andere woorden, men kan daar nergens z'n ei kwijt!
Triestig is dat voor zo'n firma!!
Dus ben ik daar nu al enkele dagen mee bezig. Komt daar nog bij dat mijn tikker mij wel laat voelen dat ik wat kalm aan moet doen, maar probeer dat dan maar eens. En natuurlijk ook al een paar nachten slecht geslapen.
Dus weer op zoek naar een nieuwe leverancier......Leve 2022!
Remie, mooie puzzel van Alf!!! Ik heb nog zon popje liggen ergens in een kast. Is ongeveer 25 cm groot.
Vandaag zondag rustdag, maar ja, dat is het bijna elke dag.
Natuurlijk film kijken na de middag. Weet nog niet wat het zal worden.
Ben ermee weg, want moet nog ontbijten. Dit wegens te lang geslapen...
we liggen terug aan de regen. Niet zo veel maar het ligt goed nat.
Ik heb het natuurlijk liever droog en wat kouder...
Wij zitten hier met de handen in ons haar. Problemen tot en met.
Onze energieleverancier (Watz) is failliet van vorig jaar december.
Geen probleem zou men denken. Contact opgenomen toen met een van de grootste spelers
op de markt, Luminus. Onmiddelijk een contract gekregen en dan is het begonnen.
Nu hebben ze zonder iets te laten weten het contract geannuleerd en een eindfactuur gestuurd tot eind december.
Die klantendienst trekt op geen Kl.... Heb reeds 3x een uur aan de telefoon gehangen zonder ook maar
iemand aan de lijn te krijgen. Ofwel word de lijn onderbroken na meer dan een uur wachten!!
Maar nog niemand kunnen spreken. Naar het schijnt is dat een veel voorkomend probleem bij Luminus en ben ik niet de enige die dit voor heeft.
Zijn wel betalende lijnen hé.
Op mails reageren ze ook al helemaal niet en op hun zogezegde contactformulieren ook niet.
En de chat op FB hebben ze uitgeschakeld.
Met andere woorden, men kan daar nergens z'n ei kwijt!
Dus ben ik daar nu al enkele dagen mee bezig. Komt daar nog bij dat mijn tikker mij wel laat voelen dat ik wat kalm aan moet doen, maar probeer dat dan maar eens. En natuurlijk ook al een paar nachten slecht geslapen.
Remie, mooie puzzel van Alf!!! Ik heb nog zon popje liggen ergens in een kast. Is ongeveer 25 cm groot.
Vandaag zondag rustdag, maar ja, dat is het bijna elke dag.
Natuurlijk film kijken na de middag. Weet nog niet wat het zal worden.
Ben ermee weg, want moet nog ontbijten. Dit wegens te lang geslapen...
Laatst gewijzigd door Bert op 16 jan 2022, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Goh Bert, wat 'n verhaal zeg, zeker triest..!Bert schreef: ↑16 jan 2022, 09:09Met andere woorden, men kan daar nergens z'n ei kwijt!
En toch ga ik voor jullie
dat jullie weer, en wel zo rap als mogelijk, uit deze klote situatie komen..!Nu hoor ik links en rechts om me heen, dat het hier in Nederland niet veel anders gesteld is met de energiebedrijven op dit ogenblik... maar dat is voor jullie natuurlijk 'n schrale troost om te lezen dat het niet alleen bij jullie zo is.
Hou je taai hè, wind je niet al teveel op... Sterkte..!
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Bert , dat is toch wat met die energieleveranciers .
Hier in NL zijn er ook al een paar middelgrote failliet gegaan ( Welkom Energie, SEPA Green Energy, Anode , Fenor , Enstroga ) waaronder die van oudste dochter .
Klanten van het energiebedrijf moeten door een curator ondergebracht worden bij andere energieleveranciers , waar ze vaak 2 tot 3 keer zo veel per maand moeten gaan neertellen . Het is schandalig ! Gelukkig krijgen we van de overheid geld om dat te compenseren.
Bert , denk om je hart hoor , niet te druk maken .
Remie , haha Alf . Was die niet buitenaards , uit de ruimte ? Ik weet het niet meer
Hier is de Voice of Holland subiet van de buis gehaald vanwege vermeende 'MeToo' praktijken .
De partner van Linda de Mol trekt zich terug van het programma en tegen Ali B is een aangifte gedaan.
Er zal nog een beerput opengaan denk ik
Koffie !!!
Fijne dag allemaal en toedeloeeeeee.

Bert , dat is toch wat met die energieleveranciers .
Hier in NL zijn er ook al een paar middelgrote failliet gegaan ( Welkom Energie, SEPA Green Energy, Anode , Fenor , Enstroga ) waaronder die van oudste dochter .
Klanten van het energiebedrijf moeten door een curator ondergebracht worden bij andere energieleveranciers , waar ze vaak 2 tot 3 keer zo veel per maand moeten gaan neertellen . Het is schandalig ! Gelukkig krijgen we van de overheid geld om dat te compenseren.
Bert , denk om je hart hoor , niet te druk maken .
Remie , haha Alf . Was die niet buitenaards , uit de ruimte ? Ik weet het niet meer
Hier is de Voice of Holland subiet van de buis gehaald vanwege vermeende 'MeToo' praktijken .
De partner van Linda de Mol trekt zich terug van het programma en tegen Ali B is een aangifte gedaan.
Er zal nog een beerput opengaan denk ik
Koffie !!!

Fijne dag allemaal en toedeloeeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allen
Fijne zondag
menu: friet met frikadellen op aanvraag, daarna koffie met appelcake
Zondagsgrapje.
We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het verjaardagsfeest.
We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en lieten de kat uit.
We belden een taxi ... en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had.
Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
Mijn vrouw, die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht. Dus zei ze tegen de chauffeur : " Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen..."
Wat later dook ik uiteindelijk ook in de taxi:
" Sorry dat het zo lang duurde" zei ik. " Maar die stomme trut had zich verstopt onder het bed. Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen. Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben! Maar 't is gelukt, ik heb haar uiteindelijk beneden gekregen en in de kelder gezwierd ! Hopelijk schijt ze vannacht weer niet op de patatten !"
Er viel een oorverdovende stilte in de taxi...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Alsjeblieft An, wat info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Alf_(televisieserie)
Had je natuurlijk zelf ook effe kunnen doen, maar 'gemak dient de mens' toch hè An.

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne zondag
Vanmorgen beetje uitgeslapen en daarna wat afbakbroodjes in de oven gegooid
Net wat tv gekeken, een programma wat ik altijd op zondag terug kijk
Verder zien we wel wat de dag ons brengt.
Bert wat vervelend van die energieleverancier
Het is wel een zootje, succes en sterkte er mee.
Vanmorgen beetje uitgeslapen en daarna wat afbakbroodjes in de oven gegooid
Net wat tv gekeken, een programma wat ik altijd op zondag terug kijk
Verder zien we wel wat de dag ons brengt.
Bert wat vervelend van die energieleverancier
Het is wel een zootje, succes en sterkte er mee.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
ik ben al een lekkere groentenstampot met spekjes en allemaal lekker wintergroentjes aan 't maken
en die staat al een tijdje te koken
wij hadden het de afgelopen week nogal druk met enkele afspraken en veel boodschappen
en donderdag moesten we al om 8.30u in de garage zijn want er was een foutje aan de bestuurders gordel en ze hebben in de garage een nieuwe geplaatst maar volledig gratis hé want het was garantie , dus das goed hé en nu is het terug in orde en we zijn echt wel héél tevreden daar in Brugge in die garage
ooooooo Remie wat leuk die puzzel van Alfje
ik vind het jammer dat Alf niet meer te verkrijgen is tussen al die andere pluche beesten want dan zou ik er zeker één kopen
puzzel hopelijk ben je al beter nu , spoedig beterschap hoor
Bertje denk aan je tikker hé want je zo druk maken is nergens goed voor
en met een beetje geluk zal dat zeker wel in orde komen , we duimen hé
An ik heb het gisteren ook gehoord op het nieuws op VTM dat er daar bij jullie boel is met de " voice "
en wij hebben ook al onze koffie binnen en het smaakte
jadi hier deze namiddag ook koffie met appelcake die ik donderdag heb gebakken
en in mijn koele berging kan ik die in een afgesloten doos meer dan een week vers houden want ik bak er altijd twee en dan kunnen we toch een tijdje weg
laat de frietjes maar smaken hé , wij hebben er gisteren gegeten
mama-inge groot gelijk dat je wat langer hebt geslapen want tis toch zondag en dat mag wel eens hoor
marietteke nog een spoedig herstel hoor voor je ventje
en bij jou zal hij wel goed verzorgd worden
een welgemeende knuffel van mijn ventje en van mijzelf

allé en nu de aardappelen schillen en koken om bij mijn groentenstamppot te doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige zondag verder
daaaaaaag

ik ben al een lekkere groentenstampot met spekjes en allemaal lekker wintergroentjes aan 't maken
en die staat al een tijdje te koken
wij hadden het de afgelopen week nogal druk met enkele afspraken en veel boodschappen
en donderdag moesten we al om 8.30u in de garage zijn want er was een foutje aan de bestuurders gordel en ze hebben in de garage een nieuwe geplaatst maar volledig gratis hé want het was garantie , dus das goed hé en nu is het terug in orde en we zijn echt wel héél tevreden daar in Brugge in die garage
ooooooo Remie wat leuk die puzzel van Alfje
ik vind het jammer dat Alf niet meer te verkrijgen is tussen al die andere pluche beesten want dan zou ik er zeker één kopen
puzzel hopelijk ben je al beter nu , spoedig beterschap hoor
Bertje denk aan je tikker hé want je zo druk maken is nergens goed voor
en met een beetje geluk zal dat zeker wel in orde komen , we duimen hé
An ik heb het gisteren ook gehoord op het nieuws op VTM dat er daar bij jullie boel is met de " voice "
en wij hebben ook al onze koffie binnen en het smaakte
jadi hier deze namiddag ook koffie met appelcake die ik donderdag heb gebakken
en in mijn koele berging kan ik die in een afgesloten doos meer dan een week vers houden want ik bak er altijd twee en dan kunnen we toch een tijdje weg
laat de frietjes maar smaken hé , wij hebben er gisteren gegeten
mama-inge groot gelijk dat je wat langer hebt geslapen want tis toch zondag en dat mag wel eens hoor
marietteke nog een spoedig herstel hoor voor je ventje
en bij jou zal hij wel goed verzorgd worden
een welgemeende knuffel van mijn ventje en van mijzelf

allé en nu de aardappelen schillen en koken om bij mijn groentenstamppot te doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige zondag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Jadi

zo net terug van de wandeling. Brr was maar frisse wind. En uiteraard kregen we een bui op onze kop
Bert miserie met de elektriciteit. Niet aan je tikker laten komen hé. Zonder kunnen ze je niet zetten.
Zonnebloemeke na zo een frisse wandeling zou een portie groentenstampot wel smaken.
Remie ik moet je puzzeltje nog maken. Dat is voor subiet
Ja van de Voice of Holland heb ik ook meegekregen. Stond gisteren al in de krant
Zo subiet een pistolettje eten en daarna zie ik wel wat ik ga doen. Ik vermoed puzzelen

zo net terug van de wandeling. Brr was maar frisse wind. En uiteraard kregen we een bui op onze kop
Bert miserie met de elektriciteit. Niet aan je tikker laten komen hé. Zonder kunnen ze je niet zetten.
Zonnebloemeke na zo een frisse wandeling zou een portie groentenstampot wel smaken.
Remie ik moet je puzzeltje nog maken. Dat is voor subiet
Ja van de Voice of Holland heb ik ook meegekregen. Stond gisteren al in de krant
Zo subiet een pistolettje eten en daarna zie ik wel wat ik ga doen. Ik vermoed puzzelen
vragen voor Vaderdag... en dan zal je eens wat gaan beleven..!

en