In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
deze middag zoals iedere dag naar het middagnieuws gekeken op tv
en wat erg wat er daar allemaal gebeurd in Oekraïne
en die mensen die daar wonen zijn er de dupe van natuurlijk
en dat allemaal de schuld van die dominante Poetin die zo nodig zijn imago moet opkrikken
Bertje goed gezegd hoor van jou want wij hebben hier een luxe leven in vergelijking met die mensen daar
en we hebben zeker geen reden om te klagen , want daar worden die mensen gebombardeerd en sommigen hebben zelfs geen dak meer boven hun hoofd omdat hun huis verwoest is door de bommen
Remie ik heb het ook gelezen op een andere topic en jij hebt ook groot gelijk hoor , want hoe egoïstisch zijn sommige mensen om hier nu over hun luxe problemen te zitten klagen als je dan bedenkt dat ze zich niks aantrekken van die mensen die het daar zo moeilijk hebben en uit hun land moeten vluchten als ze al niet eerder doodgeschoten worden , zulke mensen zijn altijd maar met hunzelf bezig en hebben echt geen ziertje medeleven met hun medemensen , een echte schande ist
Lenk weet je al iets van de dierenarts ivm jou bruintje ??????????????
ik ben er zelf van op mijn ongemak , dus laat maar iets weten hoor en hopelijk is het goed nieuws
gerda wat een mooi initiatief daar bij jullie voor die mensen in Oekraïne
Sita héél mooi gemaakt hoor van jou die postzegels
jadi ik ook met mijn twee benen tegelijk uit bed opgestaan hoor , want anders val ik om en ik moet mij nu al vast houden als ik mijn eerste stappen zet uit bed door mijn evenwichtsprobleem , maar er zijn ergere dingen hé in 't leven
mama-inge jou fotomodel heeft er verstand van hé om te poseren
marietteke wij hebben enkele jaren geleden eens postzegels laten maken van Celine met haar paard en het was heel mooi hoor maar de prijs ben ik vergeten en ik weet nog dat de prijs ietske meer was dan van een gewone postzegel
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke en Sarina
nog een fijne vrijdag verder
en nu nog wat kleine werkjes doen terwijl het hier zonnig is
en tis hier gelukkig al gans de dag droog gebleven , dus we mogen niet klagen hé
daaaaaaag

deze middag zoals iedere dag naar het middagnieuws gekeken op tv
en wat erg wat er daar allemaal gebeurd in Oekraïne
en die mensen die daar wonen zijn er de dupe van natuurlijk
en dat allemaal de schuld van die dominante Poetin die zo nodig zijn imago moet opkrikken
Bertje goed gezegd hoor van jou want wij hebben hier een luxe leven in vergelijking met die mensen daar
en we hebben zeker geen reden om te klagen , want daar worden die mensen gebombardeerd en sommigen hebben zelfs geen dak meer boven hun hoofd omdat hun huis verwoest is door de bommen
Remie ik heb het ook gelezen op een andere topic en jij hebt ook groot gelijk hoor , want hoe egoïstisch zijn sommige mensen om hier nu over hun luxe problemen te zitten klagen als je dan bedenkt dat ze zich niks aantrekken van die mensen die het daar zo moeilijk hebben en uit hun land moeten vluchten als ze al niet eerder doodgeschoten worden , zulke mensen zijn altijd maar met hunzelf bezig en hebben echt geen ziertje medeleven met hun medemensen , een echte schande ist
Lenk weet je al iets van de dierenarts ivm jou bruintje ??????????????
ik ben er zelf van op mijn ongemak , dus laat maar iets weten hoor en hopelijk is het goed nieuws
gerda wat een mooi initiatief daar bij jullie voor die mensen in Oekraïne
Sita héél mooi gemaakt hoor van jou die postzegels
jadi ik ook met mijn twee benen tegelijk uit bed opgestaan hoor , want anders val ik om en ik moet mij nu al vast houden als ik mijn eerste stappen zet uit bed door mijn evenwichtsprobleem , maar er zijn ergere dingen hé in 't leven
mama-inge jou fotomodel heeft er verstand van hé om te poseren
marietteke wij hebben enkele jaren geleden eens postzegels laten maken van Celine met haar paard en het was heel mooi hoor maar de prijs ben ik vergeten en ik weet nog dat de prijs ietske meer was dan van een gewone postzegel
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke en Sarina
nog een fijne vrijdag verder
en nu nog wat kleine werkjes doen terwijl het hier zonnig is
en tis hier gelukkig al gans de dag droog gebleven , dus we mogen niet klagen hé
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Even snel een berichtje want ik zit bij de kapper.
We hadden een afspraak bij de DA om 15.30. Alles is oke met onze. Bruine meid. Het is een vetbol. Pff wat een opluchting.
Zonnebloemeke hoe lief van dat je er zo mee inzat.
Iedereen dank je wel voor de steun. Doet goed echt waar
We hadden een afspraak bij de DA om 15.30. Alles is oke met onze. Bruine meid. Het is een vetbol. Pff wat een opluchting.
Zonnebloemeke hoe lief van dat je er zo mee inzat.
Iedereen dank je wel voor de steun. Doet goed echt waar
-
Sita
Lenk, ik ben heel blij met het goede nieuws
Gelukkig konden jullie snel bij de dierenarts terecht en dan nog eens met een goed resultaat.
Het zal een hele geruststelling zijn.
Inge, ik heb de bewerking in een PB verstuurd.
Veel puzzelplezier verder.
Nu eens kijken naar het journaal.
Maar ik vrees dat er niets positiefs zal inzitten
Gelukkig konden jullie snel bij de dierenarts terecht en dan nog eens met een goed resultaat.
Het zal een hele geruststelling zijn.
Inge, ik heb de bewerking in een PB verstuurd.
Veel puzzelplezier verder.
Nu eens kijken naar het journaal.
Maar ik vrees dat er niets positiefs zal inzitten
-
Bert
Hey leuterkes,
Lenk, ben blij te horen dat het goed nieuws was bij de DA.
Sita, heel mooi gemaakt hoor die postzegels. Chapeau!!
Nu weet ik echt niets van nieuws om hier neer te pennen.
Dus, leuterkes, nog een fijne avond en voor straks slaapwel......
Lenk, ben blij te horen dat het goed nieuws was bij de DA.
Sita, heel mooi gemaakt hoor die postzegels. Chapeau!!
Nu weet ik echt niets van nieuws om hier neer te pennen.
Dus, leuterkes, nog een fijne avond en voor straks slaapwel......
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeieavond
vanmorgen op kontrol geweest , bij cardioloog in ziekenhuis ,
en alles was ok
Lenk ik ben zo blij , dat alles ok is met bruintje ,

AN W ...wat een toffe foto van je ,
moest er echt mee lachen ,
grootjegerda mooie tekst ,
Remie , weer zo'n toffe puzzel gemaakt , thanks !
Bertje je kasten weer eens bijgevuld ,
'n mens heeft toch wat nodig op 'n week ,
om te eten hé
Sita waauw , ook zo mooi , die Nederlandse postzegel
met Caitlynn
bloemeke , weer 'n mooie aanwinst verkregen ,
voor je verzameling , tof !
Ik heb ook al eens op de site gaan zien ,
en het kost 30 euro voor zo'n blad postzegels te kopen ,
maar nu weet ik niet meer hoeveel zegels er op stonden ,
puzzel miesje ghyra ,
en iedereen 'n fijne avond
vanmorgen op kontrol geweest , bij cardioloog in ziekenhuis ,
en alles was ok
Lenk ik ben zo blij , dat alles ok is met bruintje ,

AN W ...wat een toffe foto van je ,
moest er echt mee lachen ,
grootjegerda mooie tekst ,
Remie , weer zo'n toffe puzzel gemaakt , thanks !
Bertje je kasten weer eens bijgevuld ,
'n mens heeft toch wat nodig op 'n week ,
om te eten hé
Sita waauw , ook zo mooi , die Nederlandse postzegel
met Caitlynn
bloemeke , weer 'n mooie aanwinst verkregen ,
voor je verzameling , tof !
Ik heb ook al eens op de site gaan zien ,
en het kost 30 euro voor zo'n blad postzegels te kopen ,
maar nu weet ik niet meer hoeveel zegels er op stonden ,
puzzel miesje ghyra ,
en iedereen 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Leuterkes ik ga eruit
Ik zal hopelijk deze nacht wel goed slapen
Inge welke legpuzzel ben jij aan het maken.? Ik een Anton Pieck. Ik heb heel veel legpuzzels spijtig dat je zo ver weg woont anders kon je er gerust komen lenen. En idd de tijd vliegt als je er me bezig bent. Ik hoop morgen terug verder te kunnen
Hey mijn bruintje komt binnen heeft haar bot gevonden en begint lekker te knabbelen.
Remie, Bert en zonnebloemeke gelijk heb je, ik denk dan altijd dat soort mensen mag ook deelnemen aan verkiezingen. Laag heel laag. En mensen met een iq en eq van nul mag op fora eb FB een profiel aanmaken
Ik ga en glaasje wijn nemen nu tv kijken
Ik zal hopelijk deze nacht wel goed slapen
Inge welke legpuzzel ben jij aan het maken.? Ik een Anton Pieck. Ik heb heel veel legpuzzels spijtig dat je zo ver weg woont anders kon je er gerust komen lenen. En idd de tijd vliegt als je er me bezig bent. Ik hoop morgen terug verder te kunnen
Hey mijn bruintje komt binnen heeft haar bot gevonden en begint lekker te knabbelen.
Remie, Bert en zonnebloemeke gelijk heb je, ik denk dan altijd dat soort mensen mag ook deelnemen aan verkiezingen. Laag heel laag. En mensen met een iq en eq van nul mag op fora eb FB een profiel aanmaken
Ik ga en glaasje wijn nemen nu tv kijken
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goedenacht allemaal
Phoeeee het duurt wel ff voor je hier door uit bent gelezen als je laat binnen komt
De tijd die ik vandaag tussendoor had, is helemaal aan de russische waanzin opgegaan (geen hoofdletter meer voor die pipo's)
Zag ik zo'n tank zomaar over een auto heen rijden
Dan begint een mens toch na te denken, zijn die behekst met z'n allen? Dit is toch niet meer normaal!
Maar heel verdrietig dat hulp uitblijft, die staan daar zo'n beetje op zichzelf aangewezen.
Allereerst : gave foto's van mooie honden, en die zegels zijn echt top geworden
Trouwens je kan nu ook je creditcard laten personaliseren met een foto naar keus.
Gaaf Lenk, dat je geen zorgen om je lieve bruintje meer moet hebben, en geniet nu maar je nachtrust....
En remie, zal ik morgen eens op zoek gaan naar een gaaf stel benen voor je?
Fijn Marietteke dat ook jouw controle bij de cardioloog prima was, is toch een verluchting.
Hier was het vanalles wat weer, zon, regen, hagel, weer zon, en stevige ijzige wind, nu tegen vriespunt aan, er is buiten al stevig gestrooid zag ik.
Mijn laatste klus voor nu: enkele honden kammen nog, mijn rug zal me dankbaar zijn dat ik het verdeel
Die puzzel zal het helaas niet meer worden vrees ik, en zulk een mooie net!
Voor jullie fijne avnond en welterusten meteen!
Phoeeee het duurt wel ff voor je hier door uit bent gelezen als je laat binnen komt
De tijd die ik vandaag tussendoor had, is helemaal aan de russische waanzin opgegaan (geen hoofdletter meer voor die pipo's)
Zag ik zo'n tank zomaar over een auto heen rijden
Dan begint een mens toch na te denken, zijn die behekst met z'n allen? Dit is toch niet meer normaal!
Maar heel verdrietig dat hulp uitblijft, die staan daar zo'n beetje op zichzelf aangewezen.
Allereerst : gave foto's van mooie honden, en die zegels zijn echt top geworden
Trouwens je kan nu ook je creditcard laten personaliseren met een foto naar keus.
Gaaf Lenk, dat je geen zorgen om je lieve bruintje meer moet hebben, en geniet nu maar je nachtrust....
En remie, zal ik morgen eens op zoek gaan naar een gaaf stel benen voor je?

Fijn Marietteke dat ook jouw controle bij de cardioloog prima was, is toch een verluchting.
Hier was het vanalles wat weer, zon, regen, hagel, weer zon, en stevige ijzige wind, nu tegen vriespunt aan, er is buiten al stevig gestrooid zag ik.
Mijn laatste klus voor nu: enkele honden kammen nog, mijn rug zal me dankbaar zijn dat ik het verdeel
Die puzzel zal het helaas niet meer worden vrees ik, en zulk een mooie net!
Voor jullie fijne avnond en welterusten meteen!

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
nog efkes in de rapte want ik ben moe
Lenk oef wat een geruststelling dat jou bruintje in orde is
ik ben echt blij dat je goed nieuws hebt en das een pak van mijn hart
en hopelijk zal jij nu ook beter slapen met dat goed nieuws
marietteke ook goed gekeurd door de cardioloog , goed hoor want das ook belangrijk hé als de motor van je lichaam niks mankeert
en nu ist tijd voor mijn bedje sè
voor iedereen slaapwel en tot morgen

nog efkes in de rapte want ik ben moe
Lenk oef wat een geruststelling dat jou bruintje in orde is
ik ben echt blij dat je goed nieuws hebt en das een pak van mijn hart
en hopelijk zal jij nu ook beter slapen met dat goed nieuws
marietteke ook goed gekeurd door de cardioloog , goed hoor want das ook belangrijk hé als de motor van je lichaam niks mankeert
en nu ist tijd voor mijn bedje sè
voor iedereen slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***