In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Sarina , mooie foto's had jij nog op de stapel liggen . Die van die boot is wel heel bijzonder
Remie ook weer mooie foto's gemaakt onderweg .
Marietteke , zeker spannend deze zwangerschap .
Inge , succes met krantjes bezorgen .
Wat raar die controle na een half jaar. Kon dat niet eerder ?
Bert al een wandeltochtje gemaakt en Remie zit al op de fiets .
Vandaag ga ik even langs mijn werk , even kletsen , 11 juli ga ik weer werken.
Ook even langs de Holland & Barrett , heb een bestelling van zwangere dochter .
Nu aan de koffie . Fijne dinsdag allemaal .

Sarina , mooie foto's had jij nog op de stapel liggen . Die van die boot is wel heel bijzonder
Remie ook weer mooie foto's gemaakt onderweg .
Marietteke , zeker spannend deze zwangerschap .
Inge , succes met krantjes bezorgen .
Wat raar die controle na een half jaar. Kon dat niet eerder ?
Bert al een wandeltochtje gemaakt en Remie zit al op de fiets .
Vandaag ga ik even langs mijn werk , even kletsen , 11 juli ga ik weer werken.
Ook even langs de Holland & Barrett , heb een bestelling van zwangere dochter .
Nu aan de koffie . Fijne dinsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
het zal volgens het weerbericht een mooie dag worden vandaag
en ik heb al gereserveerd daarjuist om deze middag samen met Celine te gaan lunchen , want dat heeft ze nog tegoed voor mijn verjaardag maar doordat ze het tegenwoordig zo druk heeft op haar werk kan het nu pas omdat ze deze middag toch eens 1.30u vrij heeft wat ze de vorige weken niet kon
wij zijn al vroeg op want de ruimdienst komt dadelijk en alles staat al klaar zodat alles rap gaat
Remie en Bertje , wat zijn jullie mannen toch sukkelaars hé
en wat zouden jullie doen zonder jullie vrouwtje
gerda ook een goeie morgen
mama-inge veel succes bij de kaakchirurg
marietteke oei een verzopen kieken , ha ha ha
en Rozetteke zit ook een beetje op de sukkel zie ik , ja das ouder worden zeker
doe maar eens de groetjes hé en ook van mijn ventje
Sarina weeral mooie fotootjes hoor
An we hebben het hier gezien op tv van die tornado , wat erg voor die mensen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaaag

het zal volgens het weerbericht een mooie dag worden vandaag
en ik heb al gereserveerd daarjuist om deze middag samen met Celine te gaan lunchen , want dat heeft ze nog tegoed voor mijn verjaardag maar doordat ze het tegenwoordig zo druk heeft op haar werk kan het nu pas omdat ze deze middag toch eens 1.30u vrij heeft wat ze de vorige weken niet kon
wij zijn al vroeg op want de ruimdienst komt dadelijk en alles staat al klaar zodat alles rap gaat
Remie en Bertje , wat zijn jullie mannen toch sukkelaars hé
en wat zouden jullie doen zonder jullie vrouwtje
gerda ook een goeie morgen
mama-inge veel succes bij de kaakchirurg
marietteke oei een verzopen kieken , ha ha ha
en Rozetteke zit ook een beetje op de sukkel zie ik , ja das ouder worden zeker
doe maar eens de groetjes hé en ook van mijn ventje
Sarina weeral mooie fotootjes hoor
An we hebben het hier gezien op tv van die tornado , wat erg voor die mensen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie dinsdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen leutertjes, ik heb mooi weer besteld vandaag
Al dat ge-onweer wordt een mens gauw beu
Grootje-gerda dank voor de koffie, je been weer beter?
Sarina, jij zet gelijk de tafel vol, super van je, even tijd voor nemen nu het kan
Een keertje huisarts is alvast een goede start voor je, die mensen zijn meestal heel goed op de hoogte welk soort hulp beschikbaar en wenselijk is, die kan dus helpen als de beste!
Zonnebloemetje op de rustige toer, dat is nieuws!
An, pakje voor het olifantenkind : daar heeft die kleine op gewacht, wedden dat het gebeurt zogauw het pakje geleverd is!
Inge, hebben jullie nog veel krantjes? Wordt hier elke week minder....ik zoek er vooral de kortingsbonnen uit
Verder, kaakchirurg....jij liever dan ik
En de heren zijn het huis ontvlucht lees ik, pantoffelhelden!
Zelf heb ik ook een rustig - aan dagje. Even batterijen opladen, zaterdag weer een show, voorlopig de laatste. Die is door onze vereniging georganiseerd, en daar moet je dus naartoe.
Nu maar verder met orde scheppen, en misschien de naaimachine erbij halen straks... zien wel
Heel fijne relaxte dag allen en tot laterse

Al dat ge-onweer wordt een mens gauw beu
Grootje-gerda dank voor de koffie, je been weer beter?
Sarina, jij zet gelijk de tafel vol, super van je, even tijd voor nemen nu het kan
Een keertje huisarts is alvast een goede start voor je, die mensen zijn meestal heel goed op de hoogte welk soort hulp beschikbaar en wenselijk is, die kan dus helpen als de beste!
Zonnebloemetje op de rustige toer, dat is nieuws!
An, pakje voor het olifantenkind : daar heeft die kleine op gewacht, wedden dat het gebeurt zogauw het pakje geleverd is!

Inge, hebben jullie nog veel krantjes? Wordt hier elke week minder....ik zoek er vooral de kortingsbonnen uit
Verder, kaakchirurg....jij liever dan ik

En de heren zijn het huis ontvlucht lees ik, pantoffelhelden!
Zelf heb ik ook een rustig - aan dagje. Even batterijen opladen, zaterdag weer een show, voorlopig de laatste. Die is door onze vereniging georganiseerd, en daar moet je dus naartoe.
Nu maar verder met orde scheppen, en misschien de naaimachine erbij halen straks... zien wel
Heel fijne relaxte dag allen en tot laterse

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

prima weertje voor mij ,
ni té warm en zalig op 't fietske ,
allee ik heb geen chanche met mijne nieuwe pc ,
mijn zoon moet er mee terug naar de winkel ,
want er komt helemaal niks meer uit ,
ponneke dat heb je goed gedaan ,
dat mooie weer besteld ,
Sarina geen plannen vandaag ,
gewoon de dag nemen zoals hij komt ,
Bertje wat "n mooi plaatje van dat bieke ,
bloemeke , dat is genieten ,
samen uit met Celine ,
Remie en Bertje ,

goed luisteren naar 't vrouwtje hoor ..of anders ..
verder wens ik iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Wat betreft de afspraak bij de kaakchirurg, denk inderdaad dat er werder geen plaats was.
Stond binnen 15 minuten al weer buiten
Foto gemaakt en even in de mond gekeken en wat vragen beantwoord en klaar
De kranten zijn 2 streekkranten, die hebben we standaard elke week.
Soms 1 of meerdere folders erbij
En de folders van het weekend, dat wisselt per week
Daarnaast nog het dorpskrantje, wat 1x per 2 week komt
Wat betreft de afspraak bij de kaakchirurg, denk inderdaad dat er werder geen plaats was.
Stond binnen 15 minuten al weer buiten
Foto gemaakt en even in de mond gekeken en wat vragen beantwoord en klaar
De kranten zijn 2 streekkranten, die hebben we standaard elke week.
Soms 1 of meerdere folders erbij
En de folders van het weekend, dat wisselt per week
Daarnaast nog het dorpskrantje, wat 1x per 2 week komt
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond allen, zalig weertje is dit!
Bah mama-inge, dat was ook een rondje voor niks bij die kaakchirurg, gewoon zijn kassa spekken
Zo'n krantjesronde lijkt me nu wel leuk om doen, maar bij regen of felle kou brrrrrrrr!
Oeie Marietteke, je nieuwe PC al pleite, daar scheelde van het begin dus wat aan!
Seffens genieten van een zelf gemaakt ijsje met alles op en aan
En voor de rest even chill, fijne avond alvast iedereen

Bah mama-inge, dat was ook een rondje voor niks bij die kaakchirurg, gewoon zijn kassa spekken

Zo'n krantjesronde lijkt me nu wel leuk om doen, maar bij regen of felle kou brrrrrrrr!
Oeie Marietteke, je nieuwe PC al pleite, daar scheelde van het begin dus wat aan!
Seffens genieten van een zelf gemaakt ijsje met alles op en aan
En voor de rest even chill, fijne avond alvast iedereen

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Mooier weer om te fietsen als gisterenochtend mag/kan ’n mens zich bijna niet wensen, ’t was genieten..!
Collage fietstochtje gisterenochtend voor de liefhebber:

En zoals Bert ook al laat zien, gaat het vandaag ook weer mooi worden om te fietsen, dus nadat ik voor
met de
het rondje door huisje Weltevree heb moeten doen, kan ik ook weer ’n stukje gaan fietsen.Zij (HM) vraagt zich nu steeds maar af of ik soms ergens in de polder ‘n lief heb zitten, want als ik thuiskomt… ben ik (natuurlijk) afgepeigerd..!

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
-
Goedemorgen allen ,
Sarina , ik weet hoe je je voelt . Het kan een zware wissel op je zelf trekken als iemand die je lief is zo tobt met zijn gezondheid . Weet er alles van . En je cijfert jezelf weg , niet doen !
Ik kom ook even zeuren : Mijn man( met focale-epilepsie ) is ook nog steeds ( na 4 ! jaar ) niet goed ingesteld op de juiste medicijnen . Zit net de bijwerkingen te lezen van dit nieuwe medicijn wat hij zo nodig moest gaan proberen van de neuroloog ( moest langzaam afgebouwd/opgebouwd worden met andere medicijn , duurt ondertussen ook al weken ) , want dat zou veel minder bijwerkingen geven . Wat denk je ? Ik leg de folders van de oude en de nieuwe medicijnen naast elkaar , precies dezelfde bijwerkingen staan er op . Pfffff . Schiet mij maar lek . Dinsdag weer een consult . Soms is het middel erger dan de kwaal zei de neuroloog vorige keer . Nou ik vind van niet , aanvallen zijn ook vreselijk , maar goed ..... Genoeg gezeurd voor vandaag .
Olifant-dochter nog steeds niet bevallen
Straks , net als Remie , stukje fietsen in de polder . Het wordt warm vanmiddag .
Fijne woensdag allemaal .

Sarina , ik weet hoe je je voelt . Het kan een zware wissel op je zelf trekken als iemand die je lief is zo tobt met zijn gezondheid . Weet er alles van . En je cijfert jezelf weg , niet doen !
Ik kom ook even zeuren : Mijn man( met focale-epilepsie ) is ook nog steeds ( na 4 ! jaar ) niet goed ingesteld op de juiste medicijnen . Zit net de bijwerkingen te lezen van dit nieuwe medicijn wat hij zo nodig moest gaan proberen van de neuroloog ( moest langzaam afgebouwd/opgebouwd worden met andere medicijn , duurt ondertussen ook al weken ) , want dat zou veel minder bijwerkingen geven . Wat denk je ? Ik leg de folders van de oude en de nieuwe medicijnen naast elkaar , precies dezelfde bijwerkingen staan er op . Pfffff . Schiet mij maar lek . Dinsdag weer een consult . Soms is het middel erger dan de kwaal zei de neuroloog vorige keer . Nou ik vind van niet , aanvallen zijn ook vreselijk , maar goed ..... Genoeg gezeurd voor vandaag .
Olifant-dochter nog steeds niet bevallen
Straks , net als Remie , stukje fietsen in de polder . Het wordt warm vanmiddag .
Fijne woensdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'