Goedemorgen Seizoentjes,
Eerst en vooral, Bekske, bedankt voor het mooie paaskaartje. Echt lief van jou.
Pasen is hier een beetje verlopen in mineur. Had zondag de Paastafel echt wel heel mooi gedekt, manlief was naar de bakker de bestelling halen en plots was hij daar weer, die vieze M. Het was een zware opstoot waar ik enkele daagjes zoet mee was. Nu is het weer helemaal over. Ik snap niet waar ik de aanvallen blijf halen, neem mijn medicatie daarvoor heel stipt en toch.
Bloed was ook geprikt en daaruit bleek dat mijn nieren het niet zo goed doen. Moet voorlopig 2 liter water per dag drinken. Ik heb daarvoor een drinkbus gekocht van 1 liter die ik dus 1X moet bijvullen. Ik had eerst geprobeerd 2 literflessen water klaar te zetten, maar dat lukte me echt niet, vandaar deze drinkfles met inhoudsopgave en motivatietekstjes en dat gaat heel erg goed. Ik heb genoeg zei de huisarts, slecht werkende nieren kan ik volgens hem missen als kiespijn.
Ze zijn gisteren het gras komen bijzaaien wat betekent dat Matice gisteren en vandaag niet in de tuin mag voor zijn eigen veiligheid. Dus hem met de leiband regelmatig uitlaten is nu de boodschap. Maar morgen mag hij er al terug in. Op het einde van volgende week komen ze de tuin diverticulteren en nog eens bijzaaien. En wat dan volgt, heb ik de tuinman nog niet gevraagd. Gras maaien doet manlief zelf ,maar voor de rest heeft hij echt geen tijd.
Ik wens iedereen een fijne donderdag en de zieken met een speciale vermelding voor Oma C, heel veel beterschap. Liefs aan jullie allemaal en een dikke knuffel voor iedereen die er eentje wil.