gegroet iedereen

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

21 nov 2016, 07:37

Afbeelding

Bekske

22 nov 2016, 06:55

Afbeelding
Na de middag weer op controle bij oogarts .Alsook komt de gezinshulp eindelijk eens voor 4 uren .Zodat zij met mij naar oogarts kan rijden in plaats van bus.Dan kan er ook nog boodschappen gedaan worden .Zodat ik terug in voorraad heb .en ook vers zoals fruit en groenten .In de vriezer steek wel een beetje groenten maar dat laat ik liever steken om zeker niet zonder groenten te vallen .Ben benieuwd wat ze nu ga zeggen want het is niet zoals ze zegt .Ik weet het demoed erin houden en hopen dat het nog verbeterd .Maar heb mijn twijfels erover .Bij de vorige oogoperatie werd er ook van alles gezegd en toch is dat nooit goed gekomen .Ja ik zie wel maar niet zoals voor de operaties ondanks er vele tegen mij zegde je gaat beter zien na de oogoperatie .Zelfs zegde ernog enkele weken terug iemand tegen mij je geraakt vanuwe bril af dat is niet zo .Zelfs dat probleem met licht blijft kan niet tegen het licht .Maar ja er zijn erger dingen dan dat ..Ik ga nu lekker ontbijten zodat een goede start van de dag heb .En maak geen plannen meer wat ik in de dag ga doen zie wel hoe het in de dag gaat want tegen vermoeidheid is weinig te doen .Het overvalt je zo plots en rusten help wel iets maar niet veel .De ene dag is niet hetzelfde als de andere dag .Soms heb ik wel in de dag minder vermoeidheids periode en dat zijn mijn beste dagen dan.Maar dat is twee keer per week endanmoet ik van genieten .Nu naar de keuken want mijn varken (maag) is aan het knorren groetje

Bekske

23 nov 2016, 05:57

Afbeelding
gisteren naar oogarts geweest moet nog druppels gebruiken .En volgende maand terug op controle .Maar nu zegt ze niet het zal nog beteren .Maar misschien dat het nog iets beter word .Volgend maand dan de glazen van bril aanpassen.Nu gaat die groepspraktijk van oogartsen volgend jaar verhuizen .De dierenarts dat hier regelmatig kom is ook al verhuist .En de huisarts gaat de 1 januari ook verhuizen om samen te werken met enkele artsen .Vandaag komt de kinesist iets na de middag .Want de pink en ringvinger blijven hun slaap houden .Waardoor er regelmatig iets uit de handen val de elleboog is opgezwollen evenals de schouder .Dat is juist aan de rechterkant .Gisteren eindelijk eens op een deftige manier zonder te haasten boodschappen gedaan .Ben eerst naar een andere winkel geweest waar ik nooit geweest was en dan nog naar de aldi dat is op dezelfde weg .Een geluk dat er een bankkaart bestaat want ze heeft dienst mogen doen .Had een nieuwe ontvangen en die genomen want na nieuwjaar zo die oude kaart niet meer gaan .Moest dus proberen of ze werkte .Enkele jaren terug heb ik eens voorgehad dat de nieuwe kaart niet werkte .Dus was het een dag van vele euros uit te geven .Maar heb nu toch een voorraad .Groetje

Bekske

24 nov 2016, 07:33

Afbeelding
moet voort doen want de poetsdienst komt deze morgen .Morgen ook een drukke dag met kinesist en huisarts .Ga nu koffie zetten eerst de bonen malen terwijl het water kookt .En dan opgieten en klaar is de koffie.Want ik zet altijd koffie klaar als de poetsdienst enz komt ik zelf drink geen koffie wel veel thee .Met enorme vele smaken zodat iedere dag iets anders is.geniet van de dag groetje

Bekske

25 nov 2016, 08:02

Afbeelding
vandaag geen gewone vrijdag voor mij .Alhoewel ik deze dag wel niet vier .Ben vanmorgen door mijn drie rakkers al heel goed begroet zouden ze het soms voelen groetje

Oma-C

25 nov 2016, 11:04

Afbeelding
Geniet van deze dag Bekske, hij komt maar één keer in een jaar... :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

piepje

25 nov 2016, 14:30

Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

Bekske

26 nov 2016, 07:59

Afbeelding
gisteren alleen de kinesist en huisarts alsook de buurmannen gezien .Heb een blauwe plek op elleboog door de behandeling van kinesist .De drie hier hebben van s'morgens tot daar juist nogal knuffels komen geven .Anders geven ze ook wel knuffels maar nu was het dubbel zoveel.Dus was het een rustig dagje gisteren wel heel lang op huisarts gewacht was .Heel laat tegenover anders daardoor kon ik niet naar apotheker gaan want als het donker is kom ik niet buiten .Er loopt hier nogal vreemd volk voorbij en vele wonen in die sociale flats een beetje verder .Het is niet zo ver vanmij en ik ga dan niet graag buiten met de donker.Ben nog niet zo lang geleden lastig gevallen geweest in de dag dus kijk ik voordurend rond als ik buiten kom .Heb wel een paraplu mee voor het geval waar ik toch een klop kan mee geven als het nodig is .Geniet van jullie weekend om het even hoe .Ik geniet van mijne thee nu ontbijt is al binnen groetje
Afbeelding
piepje en oma c bedank voor de wensen en mooie plaatjes

Bekske

27 nov 2016, 08:06

Afbeelding

Bekske

28 nov 2016, 09:51

Afbeelding
ben geen sikkepit waard gisteren een zware migraine aanval gekregen groetjes

Bekske

29 nov 2016, 07:36

Afbeelding

Bekske

30 nov 2016, 07:51

Afbeelding
de maand is weer voorbijgevlogen .Elk jaar gaat er eentje op dieet en als het nieuwe jaar begint is hij terug dik ?Gisteren is de gezinshulp geweest maar volgende week komt ze niet er zijn er al in verlof.En veel hulp moet ik de volgende maand niet verwachten want er gaan die periode vele in verlof .Dus gisteren weer een reserve voorraad aangelegd.Wil ik iets vers zal ik het zelf moeten gaan halen .Ik hoop dat dat ik volgend maand nog kan buiten komen dat er geen wit tapijt komt want met een rollator .Is zeker niet te doen om buiten te komen en de 20 december moet ik terug op controle bij oogarts voor bril aan te passen .Nu heb ik dagelijks hoofdpijn door de onaangepaste bril .Kleed jullie maar warm aan want de vriezenman is geweest groetje

Bekske

01 dec 2016, 08:19

Afbeelding

Bekske

02 dec 2016, 08:38

Afbeelding
gisteren had ik eventjes enorm lastig was kwaad op mijn eigenzelf.Had op bed ander lakens gelegd .Maar wat ik heb enorm afgezien voordat het gedaan was .En daarna gewoon doodop dat ik moest rusten .Terwijl ik aan het rusten was dacht weer een stapje achteruit .Van begin dit jaar tot nu ben ik al enkele reuznstappen achteruit gegaan .Heb daarna toch nog een klein wandelingske gedaan maar ook daarna was het rusten .Ga wel dagelijks een kleine wandeling doen maarhet word ook lastig om het te doen .Niet alleen omwille van de rug maar ook de benen en voeten waar niet alleen atrose in is maar ook zenuwpijnen .Maar ja krakende karren lopen het langst zeggen ze hier toch .Geniet van iedere dag om het even hoe groetje ps.straks de kinesist voor r elleboog en schouder

Bekske

03 dec 2016, 08:36

Afbeelding
gisteren zei er een heer tegen mij jij durft met een rollator buiten komen .Waarom niet zei ik zijn dame durfde niet omdat ze zich schaamde dat ze dat nodig had .Ja zei ik dan is er 1 oplossing maar binnen blijven .En hoeveel gaan er niet mee zei ik daar kreeg ik geen antwoord op .Als ik buiten wil gaan ben ik verplicht om daar mee te gaan om steun te hebben .Ik word wel veel nagekeken door de mensen waarschijnlijk omdat ik niet zo oud ben .Tegenover dat je veel ziet die ouder zijn
.Maar ja daar trek ik me niks van aan heb geen zin om binnen de 4 muren te zitten .Straks doe ik terug een wandeling goed aangekleed ik moet in beweging blijven wel meestal op een slakkengang maar ik geraak er ook groetje