In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Als er onder jullie mensen zijn, die graag oude muziek van de jaren 50-60-70 horen dan moet je eens opzoeken op het net:
Radio Minerva . Be en de live stream inschakelen, onder o.a. het puzzelen zalige muziek ! Probeer het eens , ik ben een super-fan
Ja, dat legpuzzelen wordt sinds deze week een verslaving onderhand, maar ik probeer het niet uit de hand te laten lopen....Was een hele leuke tip !
Radio Minerva . Be en de live stream inschakelen, onder o.a. het puzzelen zalige muziek ! Probeer het eens , ik ben een super-fan
Ja, dat legpuzzelen wordt sinds deze week een verslaving onderhand, maar ik probeer het niet uit de hand te laten lopen....Was een hele leuke tip !
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
lekker patat vers gebakken jammie.
Grannym ik heb meestal radio 5 aan staan ook eerlijk oude muziek.maar ik weet niet of je dat ook in België kunt krijgen.
Ga weer schaatsen kijken.
ik wens iedereen een heel fijn weekend
lekker patat vers gebakken jammie.
Grannym ik heb meestal radio 5 aan staan ook eerlijk oude muziek.maar ik weet niet of je dat ook in België kunt krijgen.
Ga weer schaatsen kijken.
ik wens iedereen een heel fijn weekend
Iedere dag een lach
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal.....
wat is het guur buiten,waait en het is koud
maar moet er toch uit
hier bewolkt maar geen zon.
mooie plaatjes,gedichtje en bewerkte plaatjes.....
ook van een hond
jullie druk aan het puzzelen,deed ik eerst ook,maar nu ff geen geduld
te onrustig ook al zou het goed zijn......
fijne avond allemaal..en hou jullie gezond
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Bert
Dit zijn geen echte frietjes puzzel. Wij maken dit hier op deze manier met gekookte aarappelblokjes.
Smaakt inderdaad lekker maar helemaal anders dan echte frietjes.
GrannyM en thijli, ik heb mij onlangs een internetradio (receiver) aangeschaft, muziek van in de verste uithoeken van de wereld. En zeer helder van klank.
Maar tenslotte kan men toch maar naar 1 zender luisteren hé.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik heb hem op de achtergrond aan staan nu . De live stream . Leuke muziek . Dank u .
(https://www.radio-minerva.be/page.php?id=1)
Ik zelf ben fan van NPO radio 5 .
Luisterliedjes voor altijd: de beste muziek van de jaren 60, 70 en 80 tot en met nu .
( https://www.nporadio5.nl/online-radio-l ... n/gedraaid )
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
An-WF,
heb meteen naar Theater van het sentiment gekeken, maar krijg het geluid er niet door.
Straks even aan de buurman vragen, wat ik verkeerd doe .maar de play-list was al aangenaam om te zien
En dikke proficiat voor jullie veldrijdsters, was spannend. Morgen hopelijk mijn favorietje op podium: Tom Pidcock, maar ik vrees ervoor ....
heb meteen naar Theater van het sentiment gekeken, maar krijg het geluid er niet door.
Straks even aan de buurman vragen, wat ik verkeerd doe .maar de play-list was al aangenaam om te zien
En dikke proficiat voor jullie veldrijdsters, was spannend. Morgen hopelijk mijn favorietje op podium: Tom Pidcock, maar ik vrees ervoor ....
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
............................................

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
mijn zaterdag is hier voorbij gevlogen en nu dat ik mijn laptop open doe zie ik dat er hier al heel veel gepost is in ons k&t huisje en das leuk
deze voormiddag een grote pot lekkere erwtensoep gekookt met spekjes , mjammie
en deze middag heb ik zuurkool klaar gemaakt met worstjes en spek en dat smaakte hoor
en tussenin ook nog gans de dag bezig geweest aan de wekelijkse wasjes op nachttarief en deze voormiddag ook een lekker meergranenbroodje gebakken en nu ben ik nog een koekebroodje aan 't bakken
deze namiddag hebben wij ons geplaceerd in onze zetel en naar een mooie film gekeken op de digicorder en tussenin een koffietje gedronken met stuk frangipanne , mmmmmm
marietteke ik heb dat eens gecontroleerd bij mijn plaatjes en mijn ventje ( picasso* ) heeft indertijd die foto gemaakt van jou wagentje met die strik er rond
en de burgemeester van Oostende die ziet er volgens mij uit als een overjaarse hippie en ik versta niet nu dat de kappers gesloten zijn dat zijn vrouw zijn haar niet kan bijknippen want ik heb deze week ook mijn ventje zijn haar wat bijgeknipt en nu ziet het er weer proper uit zodat hij overal mag komen
en ik ben ook geen kapster maar als je een beetje handig bent moet dat toch lukken vind ik
puzzel mijn schoonmoeder heeft mij al meer dan 46 jaar laten voelen dat ik niet goed genoeg ben en nu dat ze in het rusthuis wonen zou ik opeens goed genoeg zijn om hun was te doen , awel er is geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt om hun was te doen , met alle Chinezen maar niet met de deze
ik heb hier ook al mooie moppen zien staan
en frankje heeft weer een kunstwerkje gemaakt
maar ik kan niet ver genoeg terug scrollen om iedereen te zien
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
nog een gezellige warme avond verder
daaaaag

mijn zaterdag is hier voorbij gevlogen en nu dat ik mijn laptop open doe zie ik dat er hier al heel veel gepost is in ons k&t huisje en das leuk
deze voormiddag een grote pot lekkere erwtensoep gekookt met spekjes , mjammie
en deze middag heb ik zuurkool klaar gemaakt met worstjes en spek en dat smaakte hoor
en tussenin ook nog gans de dag bezig geweest aan de wekelijkse wasjes op nachttarief en deze voormiddag ook een lekker meergranenbroodje gebakken en nu ben ik nog een koekebroodje aan 't bakken
deze namiddag hebben wij ons geplaceerd in onze zetel en naar een mooie film gekeken op de digicorder en tussenin een koffietje gedronken met stuk frangipanne , mmmmmm
marietteke ik heb dat eens gecontroleerd bij mijn plaatjes en mijn ventje ( picasso* ) heeft indertijd die foto gemaakt van jou wagentje met die strik er rond
en de burgemeester van Oostende die ziet er volgens mij uit als een overjaarse hippie en ik versta niet nu dat de kappers gesloten zijn dat zijn vrouw zijn haar niet kan bijknippen want ik heb deze week ook mijn ventje zijn haar wat bijgeknipt en nu ziet het er weer proper uit zodat hij overal mag komen
puzzel mijn schoonmoeder heeft mij al meer dan 46 jaar laten voelen dat ik niet goed genoeg ben en nu dat ze in het rusthuis wonen zou ik opeens goed genoeg zijn om hun was te doen , awel er is geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt om hun was te doen , met alle Chinezen maar niet met de deze
ik heb hier ook al mooie moppen zien staan
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
nog een gezellige warme avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Neen puzzel, wat ik bedoel zijn gekookte en daarna gefrituurde aardappelen in blokjes.
Gebakken aardappelen zijn ook eerst gekookt maar dan gebakken in een pan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zal wel heel dom van me zijn, maar ik snap nog steeds niet dat ik soms lees "ik kan verder niet terug-scrollen", help mij eens uit de brand omdat wel te snappen Z-Bloemetje?zonnebloemetje schreef: ↑30 jan 2021, 18:25
Zelf ga ik dan gewoon terug naar een vorige pagina, en lees dan alles van die dag of zelfs van dagen ervoor.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...