Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm

07 feb 2020, 11:12

Goeie bijna middag

Dag 11 en moest die linkerkuit mij geen parten spelen zou ik zeggen alles OK, dus bijna alles OK.

't zijn wel lange dagen hoor als je moeilijk buiten kunt, de boeken vliegen erdoor.

Menu : worst, gestoofde endijvie, aardappels, vanillepudding
Oud maar niet Out

corry

08 feb 2020, 08:27

Afbeelding

Goedemorgen

Laatste vooronderzoek voor Staf afgerond. Volgende week resultaat en behandelingen gekend.

Rietjes, stap voor stap komt alles goed.

Er is storm op komst, ben er benauwd van, vingers kruisen.

Joke , je hebt een helder hoofd , vaardige handen, een groot hart voor je gezin. Geniet van alles wat je dierbaar is. Doe ik ook al dwalen mijn gedachten naar ...... zulk iets kan je niet stoppen.

Dochter komt na haar vroege dienst.

Groetjes

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm

08 feb 2020, 09:17

Goeiemorgen

Toch al iets beter geslapen deze nacht maar nog helemaal niet zoals het zou moeten hoor.

De eerste druppels zijn hier al gevallen, zoudat me nu binnen houden ???
'k zal toch mijn stapoefening moeten doen hoor :!:
:idea: ipv een boodschappenlijstje te maken voor W grijden we samen naar de supermarkt, dat zal toch ook al een flinke wandeling zijn met de winkelkar dan maar :wink:

Menu : macaroni met hesp en kaassaus en eerst preisoep voor het goede doel :roll:
De maand februari is er hier telkens soepverkoop !
En alle goede doelen van onze eigen gemeente steun ik hé.
Oud maar niet Out

meme-rietje

08 feb 2020, 09:36

goeie morgen allemaal
hier begint het ook te regenen
die soep.....heb er goesting naar
toch een beetje boodschappen doen vandaag

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette

08 feb 2020, 09:58

Rietjes, je verbaast me met elk schrijven; ik ging niet zo rap vooruit en op stap maar jij bent natuurlijk jonger, sterker , beter geoefend en wilskrachtiger dan ik!
Tot ik zelf naar de kinesiste wandelde ben ik binnen gebleven met wat gymnastiek.
(er staat een rood foutlijntje omdat ik kinesiste vrouwelijk laat zijn, raar toch dat dames altijd mannelijk moeten genoemd worden bvb mevrouw de notaris enz! belachelijk vind ik!
Ik heb gisteren vergeten Thuis op te nemen, ga eens mijn buurvrouw vragen hoe het verlopen is want ik vind het niet om te kijken op de computer!
Ivette

meme-rietje

08 feb 2020, 10:05

ik heb geen inspiratie voor het middagmaal
wat.......groot vraagteken :?:

Ivette

08 feb 2020, 13:03

Ik heb hier nog geen reactie gezien op de Mia's, niemand gekeken?
Ik vond het niet denderend en vooral nog veel goeie zangers die NIET genomineerd worden, dat moet ook onaangenaam zijn voor die mensen!
Al die rap muziek ken ik zelfs niet dus ga ik er zeker niet voor stemmen!

Ik heb nog brood gehaald dan moet ik zeker morgen niet buiten!
Ivette

Ritavdm

08 feb 2020, 18:01

Een toertje in de supermarkt leverde me dan toch wat stappen op voor vandaag en dan nog een kwartier op de hometrainer erbij... we zullen maar zeggen dat het goed is.

Zo goed dat ik hier binnen zelfs al af en toe op zoek moet gaan naar mijn kruk :lol:

Morgen buiten komen ???
't zal wel moeten want we hebben familiefeest
Oud maar niet Out

Ritavdm

08 feb 2020, 18:01

Een toertje in de supermarkt leverde me dan toch wat stappen op voor vandaag en dan nog een kwartier op de hometrainer erbij... we zullen maar zeggen dat het goed is.

Zo goed dat ik hier binnen zelfs al af en toe op zoek moet gaan naar mijn kruk :lol:

Morgen buiten komen ???
't zal wel moeten want we hebben familiefeest
Oud maar niet Out

meme-rietje

09 feb 2020, 08:38

goeie morgen
yep het is waaiende wind

Afbeelding

Ritavdm

09 feb 2020, 09:12

Goeiemorgen

Hoor de wind waait door de bomen ....

nee, ' t is Sint Niklaas niet die gaat komen maar Chiara, veel gevaarlijker dan de Sint :wink:

Straks familiefeest, gelukkig maar op nauwelijks een halve km van huis
'k dacht zelfs te voet te gaan want in en uit de wagen stappen is nogal pijnlijk
maar de wind doet me er toch anders over denken.

Wie niet buiten moet blijf aub binnen en controleer eerst nog maar eens goed of alles vastligt wat kan.
Oud maar niet Out

omadina

09 feb 2020, 09:25

Dag maatjes,

Amai, misschien op een verkeerd knopje gedrukt, alles "foetsjie" !
Sorry maatjes, dat is nu al de tweede dag op rij, ik begrijp er niks meer van...

Ik wens jullie allemaal een mooie zondag, hopelijk valt de storm mee en is het minder erg dan voorspeld.
Ik verwacht mijn kleinzoon Danté en zijn meisje Céleste tot rond 11 uur. Ze zijn beiden 18 en Céleste heeft al haar rijbewijs.

Ik volg jullie allemaal en had al een woordje voor jullie allemaal ! Dus, Rietjes, je bent flink aan het revalideren, doe maar rustig aan.
Corry, voor jou ook veel goede moed, nu je toch al een datum kent !
Ook nog vele groeten voor Yvette, altijd klaar voor familie en vrienden.
Groetjes, Majoker, Viv, Erika, Michelly, Mémérietje... en iedereen van ons Oase-hoekje !

Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

corry

09 feb 2020, 09:59

Goedemorgen

Alles is binnen wat buiten niet kon blijven staan.
Voel het aan mijn onderdanen.

De storm is aan het opladen, op het ogenblik geen rukwinden, daar heb ik angst van, het zijn deze welke schade kunnen geven.

Rietjes je doet dat goed, zonder kruk op den draai, herinner dat het mij ook overkwam.
Heb vroeger mijn revalidatie mogen beëindigen .

Dochter is bij haar vriend, deze woont te Oostende, ze wil naar de storm gaan kijken, zal niet alleen zijn. Mijn gedacht goed zot. 🤨😡

Vingers kruisen zodat we er zonder schade vanaf komen, de kust steek altijd een tandje bij wat storm betreft.

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ivette

09 feb 2020, 10:33

Rietjes, voorzichtig hé niet te overmoedig worden! Toch veel plezier gewenst!
Rietjes, ik ben de tel kwijt hoe dikwijls ik al op de pijl gedrukt heb onder Nancy's gekruiste armen om de video af te spelen bij VRT nu!!!Vroeger is het me gelukt, deze keer krijg ik wel dat ultra korte filmke maar niet de uitzending.
Tot nu toe valt die storm nogal mee, ik ben blij dat er elektriciteit is want pas dan is het een echt drama!
Nog een goeie zondag allemaal!
Omadina, schattig hé twee zulke jonge gastjes. Toen mijn kleinkinderen zo oud waren verbaasde ik me erover dat we al op 18 en amper 20 trouwden, snottebellen zoals we het in WVl noemen! Nu we hebben het toch goed gedaan al die jaren samen!
Allez dat het nu juist vandaag zulk stormweer is met uw bezoek!
Maak er toch maar een gezellige dag van!
Ivette

Ritavdm

09 feb 2020, 19:40

Geslaagd familiefeest gehad
wel vermoeiend voor mij
maar dan ga ik volgende nacht misschien eens beter slapen.

Nu nog hopen dat iedereen veilig thuisraakt en voor geen verrassingen komt te staan bij thuiskomst.
Oud maar niet Out