In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
het zonnetje dat hier al van deze morgen aanwezig was speelt nu verstoppertje achter de wolken
en morgen zal het nog wat frisser zijn , maar tis nog altijd geen zomer hé en daarvoor is het nog wat te vroeg
ik ga dadelijk nog een buitenwerkje doen sè waarvan ik vind dat het nodig is en terwijl het nu droog is moet ik er van profiteren want de rest van de week mogen we buien verwachten
dus tot later
daaaaaaag

het zonnetje dat hier al van deze morgen aanwezig was speelt nu verstoppertje achter de wolken
en morgen zal het nog wat frisser zijn , maar tis nog altijd geen zomer hé en daarvoor is het nog wat te vroeg
ik ga dadelijk nog een buitenwerkje doen sè waarvan ik vind dat het nodig is en terwijl het nu droog is moet ik er van profiteren want de rest van de week mogen we buien verwachten
dus tot later
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede middag allemaal......
ja is even een tijd geleden dat ik er was,
maar het camping seizoen is aangebroken,dus met het
mooie weer er naar toe.....heerlijk daar kan ik niet op sennet,
en op foon lukt het niet altijd
maar mochten jullie mij missen
hopelijk met iedereen alles goed???zieken beterschap.....
we genieten maar zoveel als het kan,van het mooie weer
deze week wat minder.......
voor iedereen hier het allerbeste,en blijf vooral gezond,
groetjes en tot de volgende keer.......doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes
Ik kom ook nog eens binnenwaaien. Weeral mooie foto's gezien top hoor. Hou ik van.
Druk WE gehad, veel gewassen, alles kon zo lekker buiten drogen. Het beddengoed van de twee bedden inclusief de matrasbeschermers zijn gewassen en lekker op een uurtje droog. Dus dezelfde dag weer op het bed. Heerlijk
Vandaag was het nog heerlijk weer, deur open, verwarming af en genieten van de lucht en de vogeltjes terwijl ik werk.
Gisterenavond me op twee dingen betrapt
- geen rugpijn tijdens het bereiden van het avondeten.
- ik wilde een artikel doorvegen maar het was een echt tijdschrift en geen iPad artikel. Ik heb met mezelf goed gedachten
Wat een Ebike betreft. Ik heb er eentje, duur ja weet ik. Maar het rijdt zalig, zacht, zonder problemen, zonder inspanning, maar ik heb een Ebike en geen Spedelec hé. Trappen moet je natuurlijk wel hé maar geen weerstand heb je. Mijn fiets kan max 25 per uur als je dit zelf wil. Je rijdt zo snel als je zelf wil. Rijdt je sneller als 25 krijg je geen ondersteuning meer. Een Ebike moet je zien als elektrische ondersteuning als het wat moeilijk is. Je hebt nog steeds schakelingen hé. meer of minder ondersteuning, hogere of lagere versnelling. Neen bank hoef je er niet van zijn. De Ebike hé, niet de Spedelec.
Sarina als je eens met mijn fiets wil proberen altijd welkom hoor. Kan je voelen en daarna nadenken hé. Man heeft een elektrische bakfiets, kan ons bruintje mee. En leuk dat ze dat vind. Indien interesse wil ik wel effe kort een foto zetten om daarna te verwijderen. Neen geen toestemming om bij te houden en om op internet te zetten. In kan ook de foto per mail sturen.
Zo genoeg geschreven, ben precies een boek aan het schrijven.
Ik kom ook nog eens binnenwaaien. Weeral mooie foto's gezien top hoor. Hou ik van.
Druk WE gehad, veel gewassen, alles kon zo lekker buiten drogen. Het beddengoed van de twee bedden inclusief de matrasbeschermers zijn gewassen en lekker op een uurtje droog. Dus dezelfde dag weer op het bed. Heerlijk
Vandaag was het nog heerlijk weer, deur open, verwarming af en genieten van de lucht en de vogeltjes terwijl ik werk.
Gisterenavond me op twee dingen betrapt
- geen rugpijn tijdens het bereiden van het avondeten.
- ik wilde een artikel doorvegen maar het was een echt tijdschrift en geen iPad artikel. Ik heb met mezelf goed gedachten
Wat een Ebike betreft. Ik heb er eentje, duur ja weet ik. Maar het rijdt zalig, zacht, zonder problemen, zonder inspanning, maar ik heb een Ebike en geen Spedelec hé. Trappen moet je natuurlijk wel hé maar geen weerstand heb je. Mijn fiets kan max 25 per uur als je dit zelf wil. Je rijdt zo snel als je zelf wil. Rijdt je sneller als 25 krijg je geen ondersteuning meer. Een Ebike moet je zien als elektrische ondersteuning als het wat moeilijk is. Je hebt nog steeds schakelingen hé. meer of minder ondersteuning, hogere of lagere versnelling. Neen bank hoef je er niet van zijn. De Ebike hé, niet de Spedelec.
Sarina als je eens met mijn fiets wil proberen altijd welkom hoor. Kan je voelen en daarna nadenken hé. Man heeft een elektrische bakfiets, kan ons bruintje mee. En leuk dat ze dat vind. Indien interesse wil ik wel effe kort een foto zetten om daarna te verwijderen. Neen geen toestemming om bij te houden en om op internet te zetten. In kan ook de foto per mail sturen.
Zo genoeg geschreven, ben precies een boek aan het schrijven.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Ontbijten, Douchen, Fietsen, Lunchen, Tukkie, Koffie, beetje op dit
Geitending klooien en misschien wat TV (Sport) kijken,
.Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Vandaag ander weer op komst , een waterig zonnetje hier .
Ik las iets over een e-bike . Wij zijn blij met onze e-bike ( Bosch middenmotor , accu 400 watt , hij gaat max 25 km p/u ) . Ik heb ook vaak rugklachten , maar fietsen gaat prima zo .
Onderstaande foto gemaakt na onze avondwandeling . Nu het door zomertijd langer licht is gaan we elke avond een rondje wandelen na het avondeten .
Deze narcis heeft meerdere bloemen op 1 steel , ik vind het mooi .

Fijne dinsdag allemaal
Vandaag ander weer op komst , een waterig zonnetje hier .
Ik las iets over een e-bike . Wij zijn blij met onze e-bike ( Bosch middenmotor , accu 400 watt , hij gaat max 25 km p/u ) . Ik heb ook vaak rugklachten , maar fietsen gaat prima zo .
Onderstaande foto gemaakt na onze avondwandeling . Nu het door zomertijd langer licht is gaan we elke avond een rondje wandelen na het avondeten .
Deze narcis heeft meerdere bloemen op 1 steel , ik vind het mooi .

Fijne dinsdag allemaal

Laatst gewijzigd door An-W op 29 mar 2022, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Sita
Lenk, fijn dat je aan de beterhand bent.
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet

Sarina, hoe het komt, weet ik niet,
maar het geeft mij altijd een blij gevoel wanneer ik een vlinder zie
Mooi die kleine vos, ik heb hier al een paar dagpauwogen gezien.
Remie, bij de buren hebben ze een vijver met vissen.
Geregeld zag ik een hongerige reiger langskomen en soms had hij beet.
Nu is een net over de vijver gespannen, geen reiger meer te zien.
An, prachtig de narcissen met verschillende bloemkelken, dat geel voelt zo zomers aan.
Hier worden het ook wel paasbloemen genoemd.
Fijne dag nog iedereen.
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet

Sarina, hoe het komt, weet ik niet,
maar het geeft mij altijd een blij gevoel wanneer ik een vlinder zie
Mooi die kleine vos, ik heb hier al een paar dagpauwogen gezien.
Remie, bij de buren hebben ze een vijver met vissen.
Geregeld zag ik een hongerige reiger langskomen en soms had hij beet.
Nu is een net over de vijver gespannen, geen reiger meer te zien.
An, prachtig de narcissen met verschillende bloemkelken, dat geel voelt zo zomers aan.
Hier worden het ook wel paasbloemen genoemd.
Fijne dag nog iedereen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, het is een ander weertje vandaag. Alhoewel dat we nog niet mogen klagen. Het is droog, en de zon probeert door de wolken te komen.
De voormiddag is hier weer voorbij gevlogen. Telefoon van de dochter (elke woensdag vrij van haar werk) , ook nog van mijn vriendin. Dus de HH is wat blijven liggen, met uitzondering met de grote "kruimeldief" rond gelopen.. (=draadloze stofzuiger). En ons bed opgemaakt
Nu vlug naar de keuken, om te koken
Ik wens iedereen een fijne namiddag toe
Hier gaat de namiddag in bij de pedicure, en daarna naar de garage er brand een oranje lampje in mijn auto. En verder zien we wel
O ja op de middag komt de verzekering kijken naar het dak (stormschade)
toedeloe
menu; tagliatelle met gehaktballetjes/champignons in tomatensaus (voor ventje champignons vervangen door kleine tomaatjes)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.