Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, hoop dat het in orde komt met dat euvel van de verwarming. Het is te koud zonder.
MJ, blij dat de stenen liggen. Ja , je moet ze regelmatig eens inborstelen met rijnzand. Het zal mooi zijn nu.
Omasenga, blij jou te lezen.
Zwanenmeer, een leuke dag gehad met jouw vriendin, fijn zo.
Gisteren een heel lange dag gehad. In alle vroegte met manlief vertrokken naar Leuven waar hij moest zijn voor zijn werk. Van 09.00H tot 10.00H een klein ontbijtje gaan genieten in een Italiaans zaakje, lekkere koffie verkeerd en een lekkere Italiaanse croissant. Het was dan markt in Leuven, die ik niet kon ontlopen daar ze in de belangrijkste winkelstraat stond. Enfin, om 10.00H was alles open en het oorspronkelijke windowshoppen resulteerde in een rood shirt met lange mouwtjes voor mij en een prachtige zijden polo voor manlief. En tot mijn grote verbazing was het toen al tijd manlief te gaan opwachten aan de hoofdingang van KBC. Ook geluk gehad met het weer, geen paraplu nodig gehad.
Even samen iets gaan drinken en dan naar Hasselt. Hadden daar nog wat tijd over en eindelijk een degelijke lente/ zomerjasje gevonden van fatsoenlijke kwaliteit gevonden voor Baby D. Heb 3 jaar gekocht op aandringen van ex- buurmeisje en de oma, mijn buurvrouw dus. Baby D is echt groot voor zijn leeftijd. Het is een heel leuk jasje dat je aan 2 kanten kunt dragen. En daarvoor in een outletwinkel nog een heel mooi hemdje gevonden aan - 70% ook voor 3 jaar. Verkoopster van de winkel waar we het jasje gekocht hadden was zo lief het hemdje in het jasje te stoppen zodat het een mooi geheel werd en ze pakte het supermooi in. Het gekke is dat ik zelf in deze kinderboetiek zelf voor mij ooit nog veel gekocht heb, zo lang bestaat die al. Dus zijn Pasen heb ik al. Mag van manlief nu niets meer kopen voor hem tot zijn verjaardag in september omdat het nogal een prijzig jasje was. En ik kan hem geen ongelijk geven. Koop dan nog wel wat paaseitjes voor hem. Maar ben blij dat ik een mooi en degelijk jasje gevonden heb.
Dan naar de afspraak in Hasselt. Enfin , om een lang verhaal kort te maken, we waren om 19.00H thuis.
Ik had Niels zijn slaapbank niet dicht gedaan zodat hij heel comfortabel kon liggen. Zijn dan wel geen boodschappen meer gaan doen omdat ik het niet over mijn hart kreeg hem weer alleen te laten. Die gaan we dus straks doen. En dat was mijn dag gisteren. Vandaag was ik dan ook pas om 08.30H op, had mijn alarm bewust niet gezet.
Zo en nu ga ik het licht HH doen. Dat is maar een klein uurtje werk.
Heel veel beterschap voor de zieken en de zieke familieleden, sterkte voor hen die het nodig hebben en liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.