Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
meme-Rietje, je hebt toch een goeie GPS die het gewoon is naar jou te luisteren, luister jij nu eens naar de GPS en je vindt het wel 
JA 't is van dat hoor hij vroeg om een boterhammeke met soep aangezien ik niets voorzien had.
JA 't is van dat hoor hij vroeg om een boterhammeke met soep aangezien ik niets voorzien had.
Oud maar niet out !
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Ik denk dat ik de fout van tommeke gevonden heb, had het eens ingesteld om parking te vinden terplaatse en dat zal het geweest zijn, telkens bij een afrit heb je meestal ook parkings hé ( allez denk ik toch ) heb het nu uitgeschakeld en ben benieuwd op mijn volgende tour :lol:en anders zal het in de toekomst een nieuwe worden 
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Goedenamiddag allemaal!
Alle foto’s weg dacht al dat het aan mijn IPad lag maar lees dat jullie het ook voorhebben!
Meme-rietje wat heb jij voorgehad misschien dat jij je stil moet houden?
Was 3 u. toen we in bed lagen deze nacht, ja na de laatste voorstelling zijn we met de hele cast blijven hangen hé, was heel gezellig en tof!
Ja vies weertje hé, onze zoon en zijn gezinnetje hadden een wknd aan zee geboekt en het zal jammer genoeg een nat weekend geweest zijn!
Mijn mama belde ons uit bed rond 9u30 haar brandalarm ging al de ganse nacht af en of we kwamen kijken dus wij vlug onze kleren aan en 10 minuten later stond ik juist met mijn sackosse in mijn handen om naar daar te vertrekken toen ze terug belde dat we niet meer moesten gaan...ze had ondertussen mijn broer opgebeld en die zou het fixen, ons mama word in januari 86 en geduld heeft ze blijkbaar uit haar woordenboek geschrapt!
Deze avond ga ik naar een toneelstuk kijken in Ingelmunster samen met mijn mede collega’s toneelspeelsters, mijn ventje gaat niet mee want die heeft een verkoudheid en hoest de longen uit zijn lijf!
En nu ga ik ons een koffietje maken sie, heb tiramisu mmmm...
Nog een fijne zondag en tot later!
Alle foto’s weg dacht al dat het aan mijn IPad lag maar lees dat jullie het ook voorhebben!
Meme-rietje wat heb jij voorgehad misschien dat jij je stil moet houden?
Was 3 u. toen we in bed lagen deze nacht, ja na de laatste voorstelling zijn we met de hele cast blijven hangen hé, was heel gezellig en tof!
Ja vies weertje hé, onze zoon en zijn gezinnetje hadden een wknd aan zee geboekt en het zal jammer genoeg een nat weekend geweest zijn!
Mijn mama belde ons uit bed rond 9u30 haar brandalarm ging al de ganse nacht af en of we kwamen kijken dus wij vlug onze kleren aan en 10 minuten later stond ik juist met mijn sackosse in mijn handen om naar daar te vertrekken toen ze terug belde dat we niet meer moesten gaan...ze had ondertussen mijn broer opgebeld en die zou het fixen, ons mama word in januari 86 en geduld heeft ze blijkbaar uit haar woordenboek geschrapt!
Deze avond ga ik naar een toneelstuk kijken in Ingelmunster samen met mijn mede collega’s toneelspeelsters, mijn ventje gaat niet mee want die heeft een verkoudheid en hoest de longen uit zijn lijf!
En nu ga ik ons een koffietje maken sie, heb tiramisu mmmm...
Nog een fijne zondag en tot later!
One life...live it !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
ik begrijp de vraag niet hoor veve?veve schreef: Meme-rietje wat heb jij voorgehad misschien dat jij je stil moet houden?
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
De Kerstshow was mooi gisterenavond maar er werd nogal veel in gebabbeld! de decors waren zoals gewoonlijk fantastisch maar ze moesten misschien wat besparen door de gage van Mireille Mathieu die waarschijnlijk nog altijd een dure madame is want er zongen veel beginnende artiesten.
Ik heb een fruittaart gebakken en de drie Okra vriendinnen uitgenodigd op de koffie voor we naar het toneel trokken
in Lichtervelde, was eens geen dijenkletser maar zeer goed gespeeld.
Ik kon wel achteraf niet meer met de spelers klappen, ik moest direct mee naar huis, als men zelf niet rijdt dan is dat zo hé, volgend jaar zal ik proberen met iemand anders mee te rijden!
Morgen komt de poetsvrouw, heb nog taart over om samen koffie te drinken in de namiddag.
Viv ik duim voor Genk vanavond, liever Genk dan Anderlecht!
Ik heb een fruittaart gebakken en de drie Okra vriendinnen uitgenodigd op de koffie voor we naar het toneel trokken
in Lichtervelde, was eens geen dijenkletser maar zeer goed gespeeld.
Ik kon wel achteraf niet meer met de spelers klappen, ik moest direct mee naar huis, als men zelf niet rijdt dan is dat zo hé, volgend jaar zal ik proberen met iemand anders mee te rijden!
Morgen komt de poetsvrouw, heb nog taart over om samen koffie te drinken in de namiddag.
Viv ik duim voor Genk vanavond, liever Genk dan Anderlecht!
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
vandaag de zelfde routine als elke dag
niks specials
just een wasje
nog geen plaatjes
vandaag de zelfde routine als elke dag
niks specials
just een wasje
nog geen plaatjes
Groetjes van meme-rietje,
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Gisteren was ik hier vlug, maar dan lag de site out, voor aanpassingswerken, en ondertussen,hoe gaat dat, was ik met van alles bezig, en ben ik er niet meer geraakt.
Zaterdag zijn mijn jongste dochter, haar man en de twee kleinzonen, Danté en Mauro langs geweest. Ik was blij ze eens te zien, en een beetje te kunnen praten. Het staat nog niet helemaal vast wanneer onze nieuwjaarsbijeenkomst zal zijn, ik dacht eerst 30 december, maar Danté is gevraagd mee te gaan dat weekend met zijn vriendinnetje en haar ouders. En, zei hij ik zou er toch graag ook bij zijn, het is al zolang geleden dat ik mijn nichtjes Luna en Maïté zag... dus nu moeten ze een andere datum kiezen.
Gisteren namiddag ben ik ook naar een optreden geweest, een klassiek concert in ons mooie dorpskerkje . Het waren 15 korte stukken van gekende componisten, zang van een gekende sopraan, Inge Zutterman begeleid aan het orgel door Steven Verplancke. Het was een organisatie door het Davidsfonds, wel ik ben blij dat ik een kaart gekocht heb, want het was echt heel mooi.
Achteraf was er nog een receptie voorzien in het dorpscafé "De Welkom". Zoveel volk, gelukkig hadden ze enkele jonge mensen, die ons vlot bedienden.
Vévé, ik hoor dat je ook goed geamuseerd hebt, en nu nog één keer jullie stuk opvoeren, en dan beginnen een nieuw instuderen...Spoedige genezing voor je ventje. Ik begrijp wat mémérietje wil zeggen hoor , Vévé, vroeger was ze altijd bezig, ik heb haar daarvoor zo vaak bewonderd, dat ze alles deed voor haar ventje. Ze waren een modelkoppel.
Nu dat weggevallen is, het verdriet blijft, maar mémérietje je bent moedig, en neemt initiatief om van het leven te genieten. Je kleindochtertje gaan afhalen van school, jaja, je gps zal je de weg wel tonen, maar ik zou ook zo zijn... oei, ik ken de weg daar niet...
't Is weer maandag , straks nog eens een uurtje tegen dat balletje gaan slaan, liefst binnen de lijnen, en zo moeilijk mogelijk dat de tegenstander er niet bij komt. 't Lijkt gemakkelijk, maar.... nu we doen ons best en genieten ervan, al zijn er toch altijd (surtout) mannen (sorry, Robert) die discussiëren of erger... pfff
Voor jullie allemaal, een gezellige dag ! Ondanks wolken en de regen !
omadina
Gisteren was ik hier vlug, maar dan lag de site out, voor aanpassingswerken, en ondertussen,hoe gaat dat, was ik met van alles bezig, en ben ik er niet meer geraakt.
Zaterdag zijn mijn jongste dochter, haar man en de twee kleinzonen, Danté en Mauro langs geweest. Ik was blij ze eens te zien, en een beetje te kunnen praten. Het staat nog niet helemaal vast wanneer onze nieuwjaarsbijeenkomst zal zijn, ik dacht eerst 30 december, maar Danté is gevraagd mee te gaan dat weekend met zijn vriendinnetje en haar ouders. En, zei hij ik zou er toch graag ook bij zijn, het is al zolang geleden dat ik mijn nichtjes Luna en Maïté zag... dus nu moeten ze een andere datum kiezen.
Gisteren namiddag ben ik ook naar een optreden geweest, een klassiek concert in ons mooie dorpskerkje . Het waren 15 korte stukken van gekende componisten, zang van een gekende sopraan, Inge Zutterman begeleid aan het orgel door Steven Verplancke. Het was een organisatie door het Davidsfonds, wel ik ben blij dat ik een kaart gekocht heb, want het was echt heel mooi.
Achteraf was er nog een receptie voorzien in het dorpscafé "De Welkom". Zoveel volk, gelukkig hadden ze enkele jonge mensen, die ons vlot bedienden.
Vévé, ik hoor dat je ook goed geamuseerd hebt, en nu nog één keer jullie stuk opvoeren, en dan beginnen een nieuw instuderen...Spoedige genezing voor je ventje. Ik begrijp wat mémérietje wil zeggen hoor , Vévé, vroeger was ze altijd bezig, ik heb haar daarvoor zo vaak bewonderd, dat ze alles deed voor haar ventje. Ze waren een modelkoppel.
Nu dat weggevallen is, het verdriet blijft, maar mémérietje je bent moedig, en neemt initiatief om van het leven te genieten. Je kleindochtertje gaan afhalen van school, jaja, je gps zal je de weg wel tonen, maar ik zou ook zo zijn... oei, ik ken de weg daar niet...
't Is weer maandag , straks nog eens een uurtje tegen dat balletje gaan slaan, liefst binnen de lijnen, en zo moeilijk mogelijk dat de tegenstander er niet bij komt. 't Lijkt gemakkelijk, maar.... nu we doen ons best en genieten ervan, al zijn er toch altijd (surtout) mannen (sorry, Robert) die discussiëren of erger... pfff
Voor jullie allemaal, een gezellige dag ! Ondanks wolken en de regen !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
majoker - Lid geworden op: 13 okt 2005, 22:48
Goedemorgen allemaal
Grijs en regen

Een bloempje voor allemaal.
Zaterdag naar een Vuurspectakel geweest;
Prachtig, Italiaanse artiesten die een mime act opvoerden .
met vuur en vuurwerk, heel tof
Groetjes Joke
Grijs en regen
Een bloempje voor allemaal.
Zaterdag naar een Vuurspectakel geweest;
Prachtig, Italiaanse artiesten die een mime act opvoerden .
met vuur en vuurwerk, heel tof
Groetjes Joke
ken je zelf,deel je kennis.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen.
Een fijne gezellige zondag was het, samen taart gegeten met vooraf een glaasje bubbels met snacks, en heel veel fruit, twee suikerzieken kleinzonen zijn niet zo op taart belust.
Kinderen hadden het goed samen de strips welke ik kocht waren in trek.
Vandaag komt dochter Inge langs zij kon er gisteren niet bij zijn, tramdienst.
De strijkplank staat klaar, ijzer warm, ga het minste graag doen, mijn rug is de boosdoener.
Groetjes en tot in den draai, op het ogenblik is dat hier.🤗
Corry
Een fijne gezellige zondag was het, samen taart gegeten met vooraf een glaasje bubbels met snacks, en heel veel fruit, twee suikerzieken kleinzonen zijn niet zo op taart belust.
Kinderen hadden het goed samen de strips welke ik kocht waren in trek.
Vandaag komt dochter Inge langs zij kon er gisteren niet bij zijn, tramdienst.
De strijkplank staat klaar, ijzer warm, ga het minste graag doen, mijn rug is de boosdoener.
Groetjes en tot in den draai, op het ogenblik is dat hier.🤗
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
omadina, vroeger "wij" en later ik heb me ook streng aan dezelfde datum gehouden: wij vieren Nieuwjaar de 1e zondagmiddag na Nieuwjaar; Ze houden zich allemaal daaraan, als men begint te verzetten houdt dat niet op, iedereen moet zo druk overal naartoe, hun agenda moeten ze heel strikt bijhouden anders loopt het fout!
Het is maar één keer op een jaar dat ik kan reserveren voor ons alle 11 en ik zie ze nog zo graag eens allemaal samen!
Al begin september heb ik weer geboekt in het kasteel d'Aertrycke (grote naam voor een eenvoudige Passim) waar we al samen 3 jaar vieren met het maandmenu van januari.
Nu ga ik strijken voornamelijk voor Sander, zijn hemden raken op.
Oh ja, Viv, Genk heeft dat alweer goed gedaan hé, ze blijven eerste en laten een verslagen Anderlecht achter op de vierde plaats of: Mark Coucke heeft nog niet veel eer uit zijn voorzitterschap gehaald, de trainer ook niet!
Het is maar één keer op een jaar dat ik kan reserveren voor ons alle 11 en ik zie ze nog zo graag eens allemaal samen!
Al begin september heb ik weer geboekt in het kasteel d'Aertrycke (grote naam voor een eenvoudige Passim) waar we al samen 3 jaar vieren met het maandmenu van januari.
Nu ga ik strijken voornamelijk voor Sander, zijn hemden raken op.
Oh ja, Viv, Genk heeft dat alweer goed gedaan hé, ze blijven eerste en laten een verslagen Anderlecht achter op de vierde plaats of: Mark Coucke heeft nog niet veel eer uit zijn voorzitterschap gehaald, de trainer ook niet!
Ivette
-
schaffen - Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22

Goede morgen iedereen
Het is hier weer grauw en grijs
Mijn maandag job zit er weer op
Je moet niet sorry zeggen omadina , het is zo dat er veel venten niet tegen hun verlies kunnen en zeker niet als ze verliezen van vrouwen , dan is hun eer aangetast
Nog een fijne dag iedereen , geniet er van
Groetjes
Robert
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Goed bijna middag allemaal!
Ja meme- rietje Omadina heeft het hier uitgelegd en nu versta ik het!
Corry die bewerkingen van jou heb ik nog allemaal hoor, die bewerking van Elise heb ik nog afgedrukt en in een kadertje gezet op mijn kast!
Word een rustig dagje vandaag, deze namiddag eens naar mijn ma en deze avond notenleer, en straks aan mijn eten beginnen kippegyros en savooikool misschien rare combinatie kan eventueel nog rauw witloof ook snijden met een appeltje in en wat yohurtmayonaise is ook lekker!
Nog een fijne dag allemaal en tot later....

Ja meme- rietje Omadina heeft het hier uitgelegd en nu versta ik het!
Corry die bewerkingen van jou heb ik nog allemaal hoor, die bewerking van Elise heb ik nog afgedrukt en in een kadertje gezet op mijn kast!
Word een rustig dagje vandaag, deze namiddag eens naar mijn ma en deze avond notenleer, en straks aan mijn eten beginnen kippegyros en savooikool misschien rare combinatie kan eventueel nog rauw witloof ook snijden met een appeltje in en wat yohurtmayonaise is ook lekker!
Nog een fijne dag allemaal en tot later....

Laatst gewijzigd door veve op 03 dec 2018, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.
One life...live it !