Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

meme-rietje

31 aug 2019, 10:25

goeie morgen allemaal
heb weer mijn oude laptop uitgehaald met zijn nukken
mijnen nieuwe die eigenlijk al twee jaar oud is geprobeerd
en na een lange uitleg alles weg :evil:
zal hem toch moeten leren gebruiken want den deze doet heel raar
gaat nog wel goed om een dvdtje te draaien
ik hou hem daarvoor aan mijn bed voor een filmke
ik weet weer wat gedaan, leren werken met mijnen nieuwe laptop van twee jaar oud :lol:
een heel ander programma

Afbeelding

zo voel ik me nu ook, onwetend

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

31 aug 2019, 10:27

Goeiemorgen

Voor ons Veve : HIP HIP HOERA

Afbeelding

Ivette, geniet van je reis en we kijken al uit naar je altijd goed verzorgde foto's en verslag.

Corry, 't is nu eenmaal zo; hoe ouder we worden hoe meer ongemakken er zijn waar we rekening moeten mee houden.
Oud maar niet Out

Erika1

31 aug 2019, 10:38

Bijdeze staat de datum definitief vast.
Woensdag 18 september, Wenduine 8420
Graaf Jansdijk 18

Zal aanwezig zijn:

Meme-Rietje
Rietjes
Omadina
Joke
Corry
Viv
Michelly
Veve ( nog effe onder voorbehoud ) ze is onderweg, maar de kans is héél groot :wink:
Yvette
Erika
……...

Vul aan wie er nog bij wil zijn
Laatst gewijzigd door Erika1 op 31 aug 2019, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Erika1

31 aug 2019, 10:41

Afbeelding

Gelukkige verjaardag Veve

majoker

31 aug 2019, 11:47

Alleen Joke,
Jantje heeft thuiswacht ,met middagdutje.
Gelukkige verjaardag Veve.
Afbeelding
groetjes Joke
ken je zelf,deel je kennis.

omadina

31 aug 2019, 11:47

Goede middag, moet ik al schrijven.

Eerst en vooral, Vévéke, een heel gelukkige verjaardag ! Geniet er maar van , samen met je ventje en de familie !

Yvette, voor jou een fijne uitstap, naar Spanje, gelijk heb je, je moet nog van alles doen zolang je kan.
Hoop dat je 18de september terug bent en vrij om naar Wenduine te komen.ikzou je heel graag eens ontmoeten.

Corry, ja als je begint te sukkelen is dat niet leuk. Ik ondervind het zelf, het kan aanslepen, hoop dat je toch spoedig helemaal geholpen wordt, en voor Staf, ook het beste, pijn in de rug, en de leeftijd die begint te spelen met je conditie. Hoop dat jullie samen nog kunnen genieten van jullie korte wandelingetjes.
Ik heb al eens gekeken op de website van de Lijn, dat is dan afsteppen Wenduine Centrum, zie nomen de standplaats zo...

Voor iedereen nog een fijne, warme dag !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Erika1

31 aug 2019, 12:30

Dag maatjes,

Ongelooflijk maar iedereen kan erbij zijn :mrgreen:
Heb net nog een update gedaan op het lijstje.

Van de week zag ik het echt niet meer zitten om een beslissing te moeten maken, gelukkig ben ik nu dat het toch met de hele groep kan doorgaan.

Bedankt maatjes

Afbeelding

viv

31 aug 2019, 13:18

Goede middag,

De laatste vakantiedag en alweer een mooie zonnige dag, waarschijnlijk de warmste van dit jaar. Laat ons er dan maar van genieten hé

Veve, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan - verjaren tijdens je vakantie is al een geschenk op zich ;-)

Geweldig hé Erika dat je ons groepje toch nog samen gekregen hebt! Ik heb ondertussen een weekje zee geboekt. Je moet mij dus niet uithalen en moet je geen "tour de Limbourg" maken. Maar in elk geval bedankt !

En verschillende maatjes gaan nog op vakantie voor we samenkomen.
Ivette, als je het nog leest, ik wens je een heel fijne vakantie en een veilige reis.

En Rietjes gaat op de fiets onze contreien onveilig maken (bij wijze van spreken ;-) ) als ik het goed gelezen heb. 500 km!!! Nemen jullie dan de bagage mee op de fiets of is er een "bezemwagen" bij?

Vervelend meme-rietje als die dingen niet meer doen wat ze moeten doen. Er zit waarschijnlijk niets anders op dat er mee leren werken... zal wel lukken ;-)

Moeilijk om te aanvaarden dat het fysiek minder gaat zoals bij oa Corry en oma-dina.
Ik moet ook weer bijkomende onderzoeken laten doen omdat ik pijn blijf hebben na die indeukingsfractuur. Ben blijkbaar een risicopatiënt voor osteoporose geworden.
In mijn hoofd is dat iets voor oudere mensen - sta er niet bij stil dat ik daar nu ook bij hoor... ;-)

Nog een goed weekend iedereen!

Afbeelding
Nog eentje om het af te leren...
Elke dag uren "schuppen" en toch haalt de zee het op het einde van de dag.
"Altijd herbeginnen, dat is levensmoed"....

Afbeelding

Ivette

31 aug 2019, 15:52

Ben ik blij dat ik hier nog even binnenspring, met dank ook aan Erika die me mailde.
Alles staat al klaar, mijn reistas op wieltjes weegt wat zwaarder dan gewoonlijk maar ja ik weet niet of het daar warm zal zijn en ik wil toch niet met bezwete kleren rondlopen!

Ik kom heel graag af op 18 september en verlang al om al mijn favoriete maatjes te zien!
Mocht ons Veve komen dan mag ik misschien mee met haar, ze weet me wonen, ze bezocht me al na mijn heupoperatie. Van Tielt is het niet zo ver dan moet Erika niet zo ver omrijden.
Maar als Veve niet komt, dan hou ik je toch achter de hand hoor Erika, we houden het in 't oog hé of Veve komt. Ik breng alvast mijn cameratje mee en zorg zo voor pakkende herinneringen! Tot ziens allemaal!

Veve zal wel veel vertellen en foto's mailen, de Noorse fjorden vind ik nog altijd "onze" mooiste reis!

VERA-MARIA IK WENS U EEN HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG EN KOM NOG MAAR VELE JAREN IN ONZE OASE , het is altijd fijn u te lezen en Elise te zien opgroeien!

Afbeelding

Nu is het wachten tot het tijd is om wat te eten, al mijn programma's zijn geprogrammeerd vanavond geen TV want het zal gauw 3u15 zijn, raar zal dat doen zo vroeg op!
Ik bedank voor al die gemeende goede reis wensen!
Nu maar hopen dat ik sterk genoeg ben voor een reis met 2x uitslapen en ter plaatse veel bezoeken!
Ik voel me goed en hoop toch nog een paar jaar mee te kunnen reizen, ik doe het nog zo graag en heb al veel trouwe reisvrienden bij, ook dat kan me veel plezier doen!
Ik ben nu al benieuwd om bij mijn terugkeer alle nieuws hier in onze Oase te lezen, fijn toch ons clubje!
Ik ben er mee weg, doeiiii
Ivette

corry

31 aug 2019, 19:02

IVETTE GENIET ERVAN, TOT ZIENS 👋

Goede avond

Wij hebben het zeetje gezien, wel te verstaan via de jachthaven naar het strandcafé

Afbeelding

Groetjes en nog een mooie avond

Corry🤓
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm

31 aug 2019, 19:42

Gelezen en goedgekeurd

een antwoordje voor VIV.
We nemen de bagage mee op de fiets, voor 6 dagen is dat best doenbaar; geen bezemwagen dus, we zijn ook maar met zijn tweetjes hé met elk een dubbele fietszak.
Wat ik teveel mee heb gooi ik weg onderweg :lol:
en wat ik mis koop ik onderweg.
Oud maar niet Out

Erika1

31 aug 2019, 20:11

corry schreef:
31 aug 2019, 19:02
IVETTE GENIET ERVAN, TOT ZIENS 👋

Goede avond

Wij hebben het zeetje gezien, wel te verstaan via de jachthaven naar het strandcafé
Afbeelding

Groetjes en nog een mooie avond

Corry🤓

Erika1

01 sep 2019, 09:39

Goeiemorgen,
Wat een verschil met de vorige dagen :( dan laten wij het zonnetje toch in ons hart schijnen :wink: 8)

vera-maria

01 sep 2019, 14:10

Goedemiddag allemaal.
Bedankt voor de verjaardagswensen 😘 mijn verjaardag heb ik gevierd op een cruiseschip naar de Noorse Fjorden...
Afbeelding
Ik zal dan over ons belevenissen op het schip kunnen vertellen op 18 september, allez voor wie dat interesseert hé!
Lees hier dat Yvette graag heeft dat ik haar ga ophalen op 18 september dat zal ik met plezier doen, ik weet haar niet meer wonen hoor maar mijn gps wel :lol:
Rietjes op fietsvakantie met de kleren in een rugzak, amai nikske voor mij maar chapeau hoor!
Ik ben er weer mee weg, nog een fijne zondag en tot later daag...
Laatst gewijzigd door vera-maria op 01 sep 2019, 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
You only have one life...live it!

Erika1

01 sep 2019, 14:41

Ons BV'ke is terug :mrgreen:
Welkom back Veve :wink: Whoooouuuwwww mooie foto's, moet een hele ervaring zijn hé (top)
Fijn dat je Yvette gaat ophalen de 18e, kunnen wij iets later vertrekken :wink: