In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal , Zonnebloemetje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel, Thijli, mama-inge, frankje, Tontoos, Bekske en Flowers hallooooooo ......
Oei Inge , dat is schrikken . Is alles goed met hem nu ?
Vandaag is het hier vaderdag , dus de kinderen komen vanmiddag gezellig langs.
Het heeft hier vannacht heel hard geregend , groeizaam voor de tuin
Eerst maar even wat krantjes lezen
Fijne zondag allemaal . Toedeloe .

Oei Inge , dat is schrikken . Is alles goed met hem nu ?
Vandaag is het hier vaderdag , dus de kinderen komen vanmiddag gezellig langs.
Het heeft hier vannacht heel hard geregend , groeizaam voor de tuin

Eerst maar even wat krantjes lezen

Fijne zondag allemaal . Toedeloe .

Laatst gewijzigd door An-W op 24 jun 2021, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Alles prima dames.
Hij heeft blaasontsteking en had een antibiotica kuur die niet samen ging met andere medicijnen die hij krijgt
Nu andere medicijnen gekregen en nu gaat het wel weer.
Hij was er behoorlijk naar van op dat moment.
Alles prima dames.
Hij heeft blaasontsteking en had een antibiotica kuur die niet samen ging met andere medicijnen die hij krijgt
Nu andere medicijnen gekregen en nu gaat het wel weer.
Hij was er behoorlijk naar van op dat moment.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo ,
gisteren kon ik niet op sennet ,
had mijn bericht geschreven , maar dan viel ie weg ,
nu zie ik dat het er toch nog opstaat , raar ,
vanmiddag al wat gaan fietsen ,
en 'n creme gaan eten ,
mamaingne ,
gelukkig weer beter met je vader ,
en hebben ze vlug ontdekt wat de oorzaak was , ;
an w , vaderdag bij jullie ,
geniet ervan samen met je familie ,
fijne avond nog voor iedereen
geluk vind je onverwacht
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Zonnebloemetje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel, Thijli, mama-inge, frankje, Tontoos, Bekske en Flowers hallloooooooo.......
Ik ben helpen in de winkel vandaag .
Fijne maandag en toedeloe

Zonnebloemetje , marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel, Thijli, mama-inge, frankje, Tontoos, Bekske en Flowers hallloooooooo.......

Ik ben helpen in de winkel vandaag .
Fijne maandag en toedeloe

Laatst gewijzigd door An-W op 24 jun 2021, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
we zijn vandaag de 21ste juni en dan begint de zomer en het is ook de langste dag van het jaar
en vandaag is het onze huwelijksverjaardag en zijn mijn ventje en ik 47 jaar getrouwd op die langste dag en de kortste nacht van het jaar
het regent hier maar tis niet koud en die regen is goed voor de plantjes in de tuin
zaterdag hebben we de parkiet die nu al 4 maanden in onze tuin logeert kunnen vangen toen zij in haar kotje zat die in een boom hangt en ik had op de camera gezien dat zij de laatste week niet zoveel meer kwam eten in de voederschaal als voordien en dus kon daar maar één reden voor zijn dat zij aan het broeden was en inderdaad er lagen in haar kotje 6 eitjes waar zij iedere nacht in slaapt en het zijn natuurlijk onbevruchte eitjes en dan zou zij daar veel te lang blijven zitten en ondertussen niet genoeg eten en we hebben een goede thuis voor haar gevonden waar ze goed zal verzorgd worden
mama-inge hopelijk is het weer beter met jou vader
An veel werkplezier in die leuke winkel
Bekske hopelijk een beetje goed geslapen
puzzel ook een goeie morgen
marietteke wat jammer dat jou berichtje weg was en een ijsje kan toch lekker smaken hé als het warm is
en ik denk ook dikwijls aan Remie en hoe het nu is met hem , hopelijk geniet hij van zijn vaartochtjes met zijn bootje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
voor iedereen nog een fijne maandag vandaag
daaaaag

we zijn vandaag de 21ste juni en dan begint de zomer en het is ook de langste dag van het jaar
en vandaag is het onze huwelijksverjaardag en zijn mijn ventje en ik 47 jaar getrouwd op die langste dag en de kortste nacht van het jaar
het regent hier maar tis niet koud en die regen is goed voor de plantjes in de tuin
zaterdag hebben we de parkiet die nu al 4 maanden in onze tuin logeert kunnen vangen toen zij in haar kotje zat die in een boom hangt en ik had op de camera gezien dat zij de laatste week niet zoveel meer kwam eten in de voederschaal als voordien en dus kon daar maar één reden voor zijn dat zij aan het broeden was en inderdaad er lagen in haar kotje 6 eitjes waar zij iedere nacht in slaapt en het zijn natuurlijk onbevruchte eitjes en dan zou zij daar veel te lang blijven zitten en ondertussen niet genoeg eten en we hebben een goede thuis voor haar gevonden waar ze goed zal verzorgd worden
mama-inge hopelijk is het weer beter met jou vader
An veel werkplezier in die leuke winkel
Bekske hopelijk een beetje goed geslapen
puzzel ook een goeie morgen
marietteke wat jammer dat jou berichtje weg was en een ijsje kan toch lekker smaken hé als het warm is
en ik denk ook dikwijls aan Remie en hoe het nu is met hem , hopelijk geniet hij van zijn vaartochtjes met zijn bootje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
voor iedereen nog een fijne maandag vandaag
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo
voila sè zojuist een lekkere verse koffie gedronken uit onze senseo en het smaakte
thijli veel succes bij de oogarts
en die parkiet kreeg hier wel iedere dag eten maar nu ist zomer en das eigenlijk een volière vogel en als het weer winter zou worden is er veel kans dat het beestje het niet zou overleven door de koude
het is nog steeds aan 't regenen maar dan blijven we maar gezellig binnen hé
daaaaaag

voila sè zojuist een lekkere verse koffie gedronken uit onze senseo en het smaakte
thijli veel succes bij de oogarts
en die parkiet kreeg hier wel iedere dag eten maar nu ist zomer en das eigenlijk een volière vogel en als het weer winter zou worden is er veel kans dat het beestje het niet zou overleven door de koude
het is nog steeds aan 't regenen maar dan blijven we maar gezellig binnen hé
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
zonnebloemetje schreef: ↑21 jun 2021, 09:31vandaag is het onze huwelijksverjaardag en zijn mijn ventje en ik 47 jaar getrouwd

Gefeliciteerd bloemeke & picasso.