Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie middag
Corry, je ziet er echt waar nog altijd even jong uit.
Ivette, weer eens genoten van je markt uitstap en je inkopen kunnen doen ?
Vandaag in de krant : Liefde is... samen een herfstwandeling maken
Als dat zo is dan viert de liefde hier momenteel hoogtij
want straks gaan we nog maar eens samen op stap .
Menu : varkensgebraad met verse champignons en een natuuraardappel en voor strakjes nog een zelfgebakken wafeltje (of 2) bij de koffie.
Corry, je ziet er echt waar nog altijd even jong uit.
Ivette, weer eens genoten van je markt uitstap en je inkopen kunnen doen ?
Vandaag in de krant : Liefde is... samen een herfstwandeling maken
Als dat zo is dan viert de liefde hier momenteel hoogtij
want straks gaan we nog maar eens samen op stap .
Menu : varkensgebraad met verse champignons en een natuuraardappel en voor strakjes nog een zelfgebakken wafeltje (of 2) bij de koffie.
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Oei ik zie dat ik 2x hetzelfde gepost heb vanmorgen.
Vera al gezien op FB dat ge meedoet aan 1 jaar gratis wens je veel succes. Ik zal alvast een trouwe kijker zijn!
Jawel Rietjes ik heb echt genoten van de markt, om 8u30 wachtte de Belbus al op me hier aan 't Rustoord, tot 11u had ik tijd genoeg om rond te slenteren. Veel volk, niet allemaal gemaskerd, haast de markt van vroeger.
Ik heb in de Hima ook een theepot gevonden (11€ dus niet duur!)met een grotere opening dan die ik nu gebruik dus makkelijker om af te wassen. Ook een degelijke grote pan schoof ik in mijn karretje. Het viskraam heb ik overgeslagen het was daar weer een invasie en dan heb ik de komende weken nog een reden om naar de markt te gaan. Ik kocht ook een passende bruinachtige lange mouwen T-shirt, ik zal wel de mouwen moeten korten als gewoonlijk maar ik ben er heel content van!
aan het groentekraam waar ik al jaren klant ben kocht ik 1e keus witloof om in hesp te rollen met kaas op gebakken voor donderdag als Sander komt eten, spruitjes, peren ,look, mandarijntjes dus ik kan weer weg.
In de Koornbloem moest ik mijn Covid pas tonen, ook daar weer veel volk en eters als voor de Covid.
Afwachten welke nieuwe regels er morgen uit de bus komen, hopelijk niet al te streng zodat alle handelaars die aan het recht krabbelen zijn weer niet op non actief gezet worden!
Als iedereen zijn gezond verstand gebruikt komen we toch al vooruit!
Vera al gezien op FB dat ge meedoet aan 1 jaar gratis wens je veel succes. Ik zal alvast een trouwe kijker zijn!
Jawel Rietjes ik heb echt genoten van de markt, om 8u30 wachtte de Belbus al op me hier aan 't Rustoord, tot 11u had ik tijd genoeg om rond te slenteren. Veel volk, niet allemaal gemaskerd, haast de markt van vroeger.
Ik heb in de Hima ook een theepot gevonden (11€ dus niet duur!)met een grotere opening dan die ik nu gebruik dus makkelijker om af te wassen. Ook een degelijke grote pan schoof ik in mijn karretje. Het viskraam heb ik overgeslagen het was daar weer een invasie en dan heb ik de komende weken nog een reden om naar de markt te gaan. Ik kocht ook een passende bruinachtige lange mouwen T-shirt, ik zal wel de mouwen moeten korten als gewoonlijk maar ik ben er heel content van!
aan het groentekraam waar ik al jaren klant ben kocht ik 1e keus witloof om in hesp te rollen met kaas op gebakken voor donderdag als Sander komt eten, spruitjes, peren ,look, mandarijntjes dus ik kan weer weg.
In de Koornbloem moest ik mijn Covid pas tonen, ook daar weer veel volk en eters als voor de Covid.
Afwachten welke nieuwe regels er morgen uit de bus komen, hopelijk niet al te streng zodat alle handelaars die aan het recht krabbelen zijn weer niet op non actief gezet worden!
Als iedereen zijn gezond verstand gebruikt komen we toch al vooruit!
Laatst gewijzigd door Ivette op 16 nov 2021, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie dinsdag iedereen
zo poetste weg en middagmaal binnen en opgekuist
wastje gedaan en nu siësta
wat wil je ik ben gepensioneerd
straks nog afspraak maken met tandarts
heb zojuist een heel artikel gelezen over lotusvoetjes
dat was werkelijk een hele marteling

zo poetste weg en middagmaal binnen en opgekuist
wastje gedaan en nu siësta
wat wil je ik ben gepensioneerd
straks nog afspraak maken met tandarts
heb zojuist een heel artikel gelezen over lotusvoetjes
dat was werkelijk een hele marteling

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Ik ben vanaf 2 december te zien op de VRT klik op de link
https://www.een.be/1-jaar-gratis/16-nie ... aar-gratis
TV één heeft deze morgen de nieuwe kandidaten bekend gemaakt en nu mag ik foto’s op social media delen maar mag natuurlijk niet verklappen wie wint en wie wanneer en in welke aflevering afvalt!
En de presentator is een bizoetje

Tot later daag…
Ik ben vanaf 2 december te zien op de VRT klik op de link
https://www.een.be/1-jaar-gratis/16-nie ... aar-gratis
TV één heeft deze morgen de nieuwe kandidaten bekend gemaakt en nu mag ik foto’s op social media delen maar mag natuurlijk niet verklappen wie wint en wie wanneer en in welke aflevering afvalt!
En de presentator is een bizoetje

Tot later daag…
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Veveke, proficiat met je deelname aan één jaar gratis, het zal hier zeker niet onopgemerkt voorbijgaan.
Heb je aankondiging gezien, helemaal jij

Gisteren lekker gegeten, gezelschap was super, we kennen elkaar al meer dan 30 jaar, hebben veel lief en leed gedeeld.
Met Staf was het gisteren niet zo goed, had een suikerval, was er niet van bewust, na controle kwam het tevoorschijn.
Stel me daar vragen bij, zulk iets voel je, kleinzonen hebben er ervaringen mee. Ik had al meerdere malen een suikerval na inspanningen en was er niet goed van.
Een zorg meer, morgen mag Staf misschien naar huis.
Blijk kilo’s verliezen, op het ogenblik bijna 7 kilo kwijt
Groetjes
Corry
Heb je aankondiging gezien, helemaal jij

Gisteren lekker gegeten, gezelschap was super, we kennen elkaar al meer dan 30 jaar, hebben veel lief en leed gedeeld.
Met Staf was het gisteren niet zo goed, had een suikerval, was er niet van bewust, na controle kwam het tevoorschijn.
Stel me daar vragen bij, zulk iets voel je, kleinzonen hebben er ervaringen mee. Ik had al meerdere malen een suikerval na inspanningen en was er niet goed van.
Een zorg meer, morgen mag Staf misschien naar huis.
Blijk kilo’s verliezen, op het ogenblik bijna 7 kilo kwijt
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeie morgen
Het grasveldje voor de deur kleurt geel, bruin, ros...
daar moet dringend iets aan gedaan worden
nl blaadjes ruimen en naar de mand brengen die op het einde van de straat staat.
Goed dat die er is en dat de groendienst het regelmatig komt leegzuigen.
Corry, 'k wil ook wel enkel kilo's kwijt maar niet op die manier.
Veve, je weet TV kijken is iets wat op een laag pitje staat bij mij
maar nu ga ik toch wel eens een uitzondering maken.
Succes !
Het grasveldje voor de deur kleurt geel, bruin, ros...
daar moet dringend iets aan gedaan worden
nl blaadjes ruimen en naar de mand brengen die op het einde van de straat staat.
Goed dat die er is en dat de groendienst het regelmatig komt leegzuigen.
Corry, 'k wil ook wel enkel kilo's kwijt maar niet op die manier.
Veve, je weet TV kijken is iets wat op een laag pitje staat bij mij
maar nu ga ik toch wel eens een uitzondering maken.
Succes !
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
Fijne woensdag gewenst geniet er van xxx
staat al opgeschreven in mijn agenda veve

Fijne woensdag gewenst geniet er van xxx
staat al opgeschreven in mijn agenda veve

-
Goeiemorgen
Er is er eentje jarig
en wat voor eentje ????
Corry, het voorbije levensjaar was geen al te goed dus wens ik je voor het volgende niets dan Positieve dingen.

Mijnstrijk is weggewerkt
't konijntje zit al in de pan
mijn keuken is netjes ...
er rest mij nog een hele dag voor ?????
Er is er eentje jarig
en wat voor eentje ????
Corry, het voorbije levensjaar was geen al te goed dus wens ik je voor het volgende niets dan Positieve dingen.

Mijnstrijk is weggewerkt
't konijntje zit al in de pan
mijn keuken is netjes ...
er rest mij nog een hele dag voor ?????
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal !
Vera-Maria, ik volgde dat programma, vroeger ook, en nu zal ik zeker kijken. De presentator is inderdaad een joviale, vriendelijke gast. Ik hoop dat je het ver schopt !
Alles gaat hier zo zijn normale gangetje, geniet nog van het sporten, deze week, toch drie uurtjes, dus klaag zeker niet, zolang dit kan. De rest de dagelijkse dingen, wassen strijken, koken de afwas enz., en ja de wekelijkse schoomaak...
Zaterdag komt de jongste dochter Ilse en haar man Rinus, samen met de jongste kleinzoon Mauro. Daar kijk ik al naar uit !
Ivette blij te horen dat je weer kan genieten van het markten in Roeselare. Ja, hopelijk mag dat zo blijven, al is het met masker op en corona-pas, als je ergens binnengaat. Ik doe zeker mijn best, ook in de club gelden al die maatregelen.
Corry, ik zie hier juist, het is je verjaardag ! Een heel gelukkige verjaardag, en het allerbeste voor jou en Staf, en voor je familie en vrienden!
Veel wandel-en fietsplezier voor jullie Ritavdm, en W. en jullie kameraden.
mémérietje, geniet maar verder van je gepensioneerd zijn, ik doe ook mijn best !
Groetjes aan iedereen, omadina

Vera-Maria, ik volgde dat programma, vroeger ook, en nu zal ik zeker kijken. De presentator is inderdaad een joviale, vriendelijke gast. Ik hoop dat je het ver schopt !
Alles gaat hier zo zijn normale gangetje, geniet nog van het sporten, deze week, toch drie uurtjes, dus klaag zeker niet, zolang dit kan. De rest de dagelijkse dingen, wassen strijken, koken de afwas enz., en ja de wekelijkse schoomaak...
Zaterdag komt de jongste dochter Ilse en haar man Rinus, samen met de jongste kleinzoon Mauro. Daar kijk ik al naar uit !
Ivette blij te horen dat je weer kan genieten van het markten in Roeselare. Ja, hopelijk mag dat zo blijven, al is het met masker op en corona-pas, als je ergens binnengaat. Ik doe zeker mijn best, ook in de club gelden al die maatregelen.
Corry, ik zie hier juist, het is je verjaardag ! Een heel gelukkige verjaardag, en het allerbeste voor jou en Staf, en voor je familie en vrienden!
Veel wandel-en fietsplezier voor jullie Ritavdm, en W. en jullie kameraden.
mémérietje, geniet maar verder van je gepensioneerd zijn, ik doe ook mijn best !
Groetjes aan iedereen, omadina

Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Corry van harte proficiat met uw verjaardag, nog veel gezonde jaren gewenst samen met uw familie en bedankt dat je hier al die jaren komt schrijven!
Nu ga ik aan mijn witloof in hesp met kaas overbakken beginnen, Sander komt eten vanmiddag, heb hem al (te) lang niet meer gezien!
Ivette
-
Corry van harte gefeliciteerd

-
goeie morgen iedereen
ben just terug van kapster
mijn haartjes zijn weer kort kort
ik heb een dessertje mee voor deze namiddag

ben just terug van kapster
mijn haartjes zijn weer kort kort
ik heb een dessertje mee voor deze namiddag

-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede middag,
Mag ik nog binnen?
Vandaag kan ik niet anders dan langs te komen want er is inderdaad eentje jarig!
Corry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Drie verjaardagszoenen en een dikke knuffel - die kan je wel gebruiken geloof ik. Ik denk vaak aan je en leef met je mee.

Ik volg jullie allemaal, hier en op FB, maar de fut ontbreekt me om iets te posten.
Voel me al minder goed van einde september. Voor ik naar huisdokter mocht gaan, moest ik eerst een covid-19 test laten uitvoeren. Ze vragen zich niet af of dat allemaal wel lukt als je alleen en ziek bent…
Gelukkig was die test negatief en kon ik naar de dokter gaan. Heb een puffer en van de die dingen voorgeschreven gekregen maar ondervond niet veel beterschap.
Ondertussen hoest ik nog altijd en alles kost me moeite. Volgende dinsdag heb ik opnieuw een afspraak met de dokter, eerder ging niet. Maandag krijg ik mijn derde vaccinatieprik.
Maar genoeg gezeurd – ik lees dat vele oaserkes last van verkoudheden hebben of gehad hebben. Er bestaan natuurlijk ergere dingen… maar evengoed kan je er behoorlijk ziek van zijn.
Leuke foto Omadina
Dat is Emma en haar veulentje Zjanneke… Ondertussen is Zjanneke een flink paard geworden – ze is zelfs groter dan haar moeder. Zal eens een foto posten bij gelegenheid. Maar voorlopig kan ik niet naar daar want mijn schoonbroer (55j) heeft corona en is behoorlijk ziek. Hij is nochtans gevaccineerd...
Groetjes aan iedereen!
Viv
Veve, ik ga zeker kijken
Mag ik nog binnen?
Vandaag kan ik niet anders dan langs te komen want er is inderdaad eentje jarig!
Corry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Drie verjaardagszoenen en een dikke knuffel - die kan je wel gebruiken geloof ik. Ik denk vaak aan je en leef met je mee.

Ik volg jullie allemaal, hier en op FB, maar de fut ontbreekt me om iets te posten.
Voel me al minder goed van einde september. Voor ik naar huisdokter mocht gaan, moest ik eerst een covid-19 test laten uitvoeren. Ze vragen zich niet af of dat allemaal wel lukt als je alleen en ziek bent…
Gelukkig was die test negatief en kon ik naar de dokter gaan. Heb een puffer en van de die dingen voorgeschreven gekregen maar ondervond niet veel beterschap.
Ondertussen hoest ik nog altijd en alles kost me moeite. Volgende dinsdag heb ik opnieuw een afspraak met de dokter, eerder ging niet. Maandag krijg ik mijn derde vaccinatieprik.
Maar genoeg gezeurd – ik lees dat vele oaserkes last van verkoudheden hebben of gehad hebben. Er bestaan natuurlijk ergere dingen… maar evengoed kan je er behoorlijk ziek van zijn.
Leuke foto Omadina
Dat is Emma en haar veulentje Zjanneke… Ondertussen is Zjanneke een flink paard geworden – ze is zelfs groter dan haar moeder. Zal eens een foto posten bij gelegenheid. Maar voorlopig kan ik niet naar daar want mijn schoonbroer (55j) heeft corona en is behoorlijk ziek. Hij is nochtans gevaccineerd...
Groetjes aan iedereen!
Viv
Veve, ik ga zeker kijken