In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-

Nou kijk ik dadelijk zelf ook eerst even (buiten) naar ’t weer, daarna beslis ik hoe deze ochtend er ongeveer uit gaat zien.
Wordt het plan A of B..!
Voor de liefhebber wat plaatjes fietstochtje gisteren:

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Eenrichtingsverkeer
Floor fietst door een drukke straat.
Een politieagent houdt haar tegen.
“Heb je dat verkeersbord niet gezien?” “Hier mag je niet in, het is eenrichtingsverkeer!”
“O, maar ik rijd toch in één richting, meneer de agent!”

Vriendelijke groet,
en
-

'k Ben er mee weg, is er nog goed weer voor hier....... Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
hier is er al na 9u een regenbui gevallen tussen Brugge en Oostende maar nu is het terug droog en volgens de regenradar komt er nog wat regen onze richting uit maar het zal wel meevallen want de meeste regen en ook onweer zou voor het oosten en het zuiden van het land zijn
we hebben zojuist van onze koffie genoten en nu ga ik nog voor de middag een lekkere appelcake bakken sè
tot later, daaaaaag

hier is er al na 9u een regenbui gevallen tussen Brugge en Oostende maar nu is het terug droog en volgens de regenradar komt er nog wat regen onze richting uit maar het zal wel meevallen want de meeste regen en ook onweer zou voor het oosten en het zuiden van het land zijn
we hebben zojuist van onze koffie genoten en nu ga ik nog voor de middag een lekkere appelcake bakken sè
tot later, daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Hey leuterkes,
hier nog steeds droog. Nog geen regen gezien.
Remie, geniet van uw tochtje met de harley trapson
.
Bloemeke appelcake aan 't bakken? Wil je een stukje doorsturen aub?
Mag dat wel niet eten maar zou toch wel eventjes zondigen voor een stukje cake.
Vandaag druk op de laptop. Heb een paar betalingen gekregen en die moeten toch op tijd afgehandeld worden hé.
Belastingbrief ook ontvangen om in te vullen. Nu ja, dat is niet juist....ik zou beter zeggen om na te zien want het is een vereenvoudigde berekening.
Maar ik weet toch al hoeveel ik nu weer zal moeten betalen. Nog een gemak als ze dat zelf invullen en uitrekenen. Moet ik er mijn hoofd dan niet over breken, enkel de cijferkes nazien.
En verder, niet veel nieuws hier.

hier nog steeds droog. Nog geen regen gezien.
Remie, geniet van uw tochtje met de harley trapson
Bloemeke appelcake aan 't bakken? Wil je een stukje doorsturen aub?
Mag dat wel niet eten maar zou toch wel eventjes zondigen voor een stukje cake.
Vandaag druk op de laptop. Heb een paar betalingen gekregen en die moeten toch op tijd afgehandeld worden hé.
Belastingbrief ook ontvangen om in te vullen. Nu ja, dat is niet juist....ik zou beter zeggen om na te zien want het is een vereenvoudigde berekening.
Maar ik weet toch al hoeveel ik nu weer zal moeten betalen. Nog een gemak als ze dat zelf invullen en uitrekenen. Moet ik er mijn hoofd dan niet over breken, enkel de cijferkes nazien.
En verder, niet veel nieuws hier.
-
hallooooo
mijn appelcake is aan 't bakken en dus tussenin een rustpauze inlassen want lang rechtstaan kan ik niet goed meer met die ziekte in mijn benen
tis hier nu terug een beetje aan 't regenen maar tis niet koud en alles staat hier open
Sarina wat een mooie foto's alweer van jou , jij hebt zeker jou roeping gemist ?????????
Bertje wat toepasselijk die video clip en ik hoor dat ook graag hoor , heel mooi
en ik zou een stukje cake kunnen opsturen met de post maar de kans ik groot dat die lekkere cake al zou beschimmeld zijn als die bij jou aankomt want bij de post zijn niet van de rapste hebben wij al ondervonden
Remie al een fietstochtje gedaan vandaag ???? groot gelijk als het daar nog droog is bij jullie
en mooie fotootjes hoor van bij jullie in de buurt
mama-inge leuk daar bij jullie in het bos zo te zien , toen wij nog in een wandelclub waren konden wij ook genieten van een boswandeling , maar dat kan ik nu helaas niet meer
Sita nog steeds die werkmannen over de vloer , hopelijk niet voor lang meer
Ponneke leuk dat je jongste al in de prijzen is gevallen en zo zie je maar dat al dat werk om te trainen word beloond hé
marietteke mooie foto daar in de tuin van je zusje en natuurlijk zijn we Rozetteke niet vergeten , want jullie zijn echt twee z'n toffe madammen , zeker weten hoor
gerda gaat het een beetje met jou en je ventje ?????????,,
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename maandag verder
allé ik zal eens kijken of mijn cake al uit de oven mag en daarna het middageten klaar maken sè
daaaaaaag

mijn appelcake is aan 't bakken en dus tussenin een rustpauze inlassen want lang rechtstaan kan ik niet goed meer met die ziekte in mijn benen
tis hier nu terug een beetje aan 't regenen maar tis niet koud en alles staat hier open
Sarina wat een mooie foto's alweer van jou , jij hebt zeker jou roeping gemist ?????????
Bertje wat toepasselijk die video clip en ik hoor dat ook graag hoor , heel mooi
en ik zou een stukje cake kunnen opsturen met de post maar de kans ik groot dat die lekkere cake al zou beschimmeld zijn als die bij jou aankomt want bij de post zijn niet van de rapste hebben wij al ondervonden
Remie al een fietstochtje gedaan vandaag ???? groot gelijk als het daar nog droog is bij jullie
en mooie fotootjes hoor van bij jullie in de buurt
mama-inge leuk daar bij jullie in het bos zo te zien , toen wij nog in een wandelclub waren konden wij ook genieten van een boswandeling , maar dat kan ik nu helaas niet meer
Sita nog steeds die werkmannen over de vloer , hopelijk niet voor lang meer
Ponneke leuk dat je jongste al in de prijzen is gevallen en zo zie je maar dat al dat werk om te trainen word beloond hé
marietteke mooie foto daar in de tuin van je zusje en natuurlijk zijn we Rozetteke niet vergeten , want jullie zijn echt twee z'n toffe madammen , zeker weten hoor
gerda gaat het een beetje met jou en je ventje ?????????,,
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename maandag verder
allé ik zal eens kijken of mijn cake al uit de oven mag en daarna het middageten klaar maken sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag, ik kom ook nog even binnen wandelen.
Vanmorgen de kinderen naar school gebracht en daarna gelijk door naar een afspraak
Toen ik thuis was moest er nog werk gedaan worden
Net een boterham op en ik ga zo een eindje lopen met de hond
Straks de kinderen weer uit school halen en dan zien we wel weer wat we verder gaan doen.
Sarina, prachtige foto's maak jij op je wandeltochten
Vanmorgen de kinderen naar school gebracht en daarna gelijk door naar een afspraak
Toen ik thuis was moest er nog werk gedaan worden
Net een boterham op en ik ga zo een eindje lopen met de hond
Straks de kinderen weer uit school halen en dan zien we wel weer wat we verder gaan doen.
Sarina, prachtige foto's maak jij op je wandeltochten
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allen
Ben hier de administratie aan 't bijwerken - slecht idee op maandagmorgen
Krijg mijn kop maar niet leeg, steeds andere gedachten dan waar ik voorzit...
Sarina, ik word wel blij van je mooie fleurige plaatjes, ik probeer de mijne nu van mijn phone te halen
Aaaaaah, en een mooie bewerking van Lieveke
Bert de rekeningen betalen, dat ga ik morgen doen (wie weet brengt de postbode WEER vlug eentje vandaag)
We hebben ook 2 weken geleden onze belastingbrief gekregen om na te kijken, dure fratsen.
Hier voorlopig nog droog, maar zwaar bewolkt, de zon heeft een dagje vrij precies...
Zonnebloemetje aan de bak geweest, lekker appelcake!
Nu maar even verder doen, wat te eten zoeken voor mij, puber is er niet (joepie!), dus lekker relaxed
Fijne dag verder, en beterschap aan de zieken hier

Ben hier de administratie aan 't bijwerken - slecht idee op maandagmorgen
Krijg mijn kop maar niet leeg, steeds andere gedachten dan waar ik voorzit...
Sarina, ik word wel blij van je mooie fleurige plaatjes, ik probeer de mijne nu van mijn phone te halen
Aaaaaah, en een mooie bewerking van Lieveke

Bert de rekeningen betalen, dat ga ik morgen doen (wie weet brengt de postbode WEER vlug eentje vandaag)
We hebben ook 2 weken geleden onze belastingbrief gekregen om na te kijken, dure fratsen.
Hier voorlopig nog droog, maar zwaar bewolkt, de zon heeft een dagje vrij precies...
Zonnebloemetje aan de bak geweest, lekker appelcake!
Nu maar even verder doen, wat te eten zoeken voor mij, puber is er niet (joepie!), dus lekker relaxed
Fijne dag verder, en beterschap aan de zieken hier

-
halloooo een goeie namiddag iedereen
hier al gans de namiddag lichte regen en das goed voor de plantjes en het stof
wij hebben zojuist van die lekkere appelcake gegeten bij onze koffie , mjammie dat was lekker
en wat er de rest van de dag op mijn programma staat dat zal ik nog wel zien
allé ik zal hier efkes trakteren sè
en laat het jullie smaken hoor
daaaaag

hier al gans de namiddag lichte regen en das goed voor de plantjes en het stof
wij hebben zojuist van die lekkere appelcake gegeten bij onze koffie , mjammie dat was lekker
en wat er de rest van de dag op mijn programma staat dat zal ik nog wel zien
allé ik zal hier efkes trakteren sè
en laat het jullie smaken hoor
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***