In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag leutertjes, ik kom ook even dag zeggen!
Was met administratie bezig geweest, en dan wil ik wel eens van dat "ding" weg hier.
Zelfs de honden werden er onrustig van, maar nu ligt alles in siesta, denk dat ik hun voorbeeld volg....
Tamelijk rustig hier, en de temperatuur buiten is zo'n 24°
Sarina, je blijft mooie plaatjes ontdekken, hoe doe je het? Mooie foto's, en wat mag dat grote ding wel zijn?
En ja, grafitti vind ik erg leuk - als het goed gedaan is. Dat "zomaar spuiten" vind ik eerder irritant, maar vaak zie je verrassend mooie kunstwerkjes!
Hoi Gerda, Lenk en Inge
Geniet allen nog maar van de draaglijke warmte, wat nog meer komt, is zeker niet aan mij besteedt

Was met administratie bezig geweest, en dan wil ik wel eens van dat "ding" weg hier.
Zelfs de honden werden er onrustig van, maar nu ligt alles in siesta, denk dat ik hun voorbeeld volg....
Tamelijk rustig hier, en de temperatuur buiten is zo'n 24°
Sarina, je blijft mooie plaatjes ontdekken, hoe doe je het? Mooie foto's, en wat mag dat grote ding wel zijn?
En ja, grafitti vind ik erg leuk - als het goed gedaan is. Dat "zomaar spuiten" vind ik eerder irritant, maar vaak zie je verrassend mooie kunstwerkjes!
Hoi Gerda, Lenk en Inge
Geniet allen nog maar van de draaglijke warmte, wat nog meer komt, is zeker niet aan mij besteedt

-
Bert
Hey leuterkes,
ik heb me tot hier moeten slepen. Ben echt ziek.
Dokter zegt dat het wel een dag of vier kan duren. En mijn nacht in mijn aparte kamer is me ook niet bevallen. En daar moet ik nog een paar nachten doorbrengen...
Sarina, mooi hoor de foto's van de graffiti kunstwerken!
Dokter zegt dat het wel een dag of vier kan duren. En mijn nacht in mijn aparte kamer is me ook niet bevallen. En daar moet ik nog een paar nachten doorbrengen...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Sarina, die foto's heel herkenbaar, zitten ook in mijn bestanden op mijn computer en zoveel meer van de jaren daarvoor.
Tipje in de ochtend heen genieten foto's trekken, een terrasje doen daar lekker iets eten bij de Wattman en daarna terug wandelen. Mss wil je ventje daar wel mee naar toe. En klein dagje samen uit. Niet vermoeiend aan.; Een kopie van dat van ons.
Als je een struize madam ziet met en bruine labrador dat ben ik.
Tipje in de ochtend heen genieten foto's trekken, een terrasje doen daar lekker iets eten bij de Wattman en daarna terug wandelen. Mss wil je ventje daar wel mee naar toe. En klein dagje samen uit. Niet vermoeiend aan.; Een kopie van dat van ons.
Als je een struize madam ziet met en bruine labrador dat ben ik.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bertje goed uitzieken man. Hopelijk snel ervan af. En ja die graffiti staan ook een paar om mijn computer, toevallig daar gestopt ooit en een vriendelijke man verwees ons naar die specifieke straat. wij gaan daar al jaren nu. Heerlijk om te zien. Alleen wat ver voor jullie. Maar toch een uitstap waard hoor, die tekeningen staan er voor een jaar héBert schreef: ↑08 aug 2022, 16:32Hey leuterkes,
Zo de oven roept me
-
Prachtige kunstwerken zijn dat! 
Bert, ik heb met je te doen, het werd net beter......
Ik mis Jdi hier ook...even er tussenuit na alle sessies (groot gelijk!)
Hopelijk verteert haar ventje al die chemo goed
Lenk, deze voor jou!

Ik ga zo vragen aan de buurman, die met Bofrost rijdt wat voor lekkers hij heeft....
Tot laterse

Bert, ik heb met je te doen, het werd net beter......
Ik mis Jdi hier ook...even er tussenuit na alle sessies (groot gelijk!)
Hopelijk verteert haar ventje al die chemo goed

Lenk, deze voor jou!

Ik ga zo vragen aan de buurman, die met Bofrost rijdt wat voor lekkers hij heeft....
Tot laterse
-
Heb mijn ijs gescoord bij de buurman, waar ik bofrost vandaan haalde...geen idee. Het was voerke dus, het ijs is goedgekeurd! Duuuuuus Lenk, ik had en heb veeeeeeeeel ijs! 
Welterusten allemaal, en morgen gezond weer op
Voor de zieken onder ons, snelle beterschap gewenst
Goede gewoonte, dikke knuffel aan elk van ons

Welterusten allemaal, en morgen gezond weer op
Voor de zieken onder ons, snelle beterschap gewenst
Goede gewoonte, dikke knuffel aan elk van ons

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Niets te vertellen sinds gisteravond .
Las net dat Olivia Newton-John is overleden op 73 jarige leeftijd .
Zij kreeg in 30 jaar tijd 4x kanker en daar is ze dan nu aan overleden .
Ik vond haar een goede zangeres en leuke vrouw.
Het word vandaag warm , doe rustig aan allemaal .
Fijne dinsdag allemaal

Niets te vertellen sinds gisteravond .
Las net dat Olivia Newton-John is overleden op 73 jarige leeftijd .
Zij kreeg in 30 jaar tijd 4x kanker en daar is ze dan nu aan overleden .
Ik vond haar een goede zangeres en leuke vrouw.
Het word vandaag warm , doe rustig aan allemaal .
Fijne dinsdag allemaal

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Bert , beterschap hoor . Goed uitzieken .
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Hallo leutertjes, het is hier slechts28° buiten....

Probeer een koel plekje tevinden, en blijf er, ik kan niet goed tegen dat weer
Dus gezorgd voor frisse etenswaren, en gauw één en ander bijgehaald
Vanaf nu alleen nog koud eten hier! Weerverlet voor mij
Wat fris gegeten, de airco aan, en nu plat tot etenstijd
Puber is buiten aan 't snoeien, wat moeten de mensen denken?
Dat hij vooral doet wat hij niet laten kan de zot
Allez tot straks (zelfs m 'n hersenen vallen stil) ................

Probeer een koel plekje tevinden, en blijf er, ik kan niet goed tegen dat weer
Dus gezorgd voor frisse etenswaren, en gauw één en ander bijgehaald
Vanaf nu alleen nog koud eten hier! Weerverlet voor mij
Wat fris gegeten, de airco aan, en nu plat tot etenstijd
Puber is buiten aan 't snoeien, wat moeten de mensen denken?
Dat hij vooral doet wat hij niet laten kan de zot
Allez tot straks (zelfs m 'n hersenen vallen stil) ................
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
wij , mijn ventje en ik zijn deze nacht alletwee ziek geworden
gelukkig heeft mijn ventje veel kunnen slapen , en nu ligt hij ook te slapen in bed maar ik ben om 3u wakker geworden en ik was misselijk en moest overgeven waardoor ik niet meer kon slapen ondanks dat ik erg moe was en ik had koude rillingen en dus heb ik dan maar mijn temperatuur genomen en die was abnormaal laag , 33,3 en ik heb ook motilium genomen tegen het overgeven maar 10 minuten later lag dat er ook uit en zelfs een slokje water kon ik niet binnen houden en dus hebben we van gans de dag nog niks gegeten want mijn ventje zijn keel is heel pijnlijk waardoor hij niet kan slikken
dus hebben we dan maar een test gedaan en die tekende voor alletwee positief op corona
en dus zijn we waarschijnlijk besmet geraakt enkele dagen geleden door mijn zus die ook besmet was toen we naar mijn zieke broer zijn gegaan om hem te helpen toen hij naar het ziekenhuis moest omdat hij ook besmet was met corona en in zijn toestand kan dat zeer gevaarlijk zijn met zijn terminale kanker
en dus was ik deze morgen zoooo ziek dat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan , ik dacht zelfs dat ik naar het ziekenhuis zou moeten want ik heb mij nog nooit zoooo ziek gevoeld
hopelijk duurt het niet te lang
de dokter is ook al langs geweest maar door de corona is hij niet binnen geweest en mijn zus zal dan naar de apotheek gaan om de nodige medicatie
allé voor al de andere zieken vlug beterschap
en nu zal ik maar stoppen want ik voel mij niet goed
daaaaaaaag

wij , mijn ventje en ik zijn deze nacht alletwee ziek geworden
gelukkig heeft mijn ventje veel kunnen slapen , en nu ligt hij ook te slapen in bed maar ik ben om 3u wakker geworden en ik was misselijk en moest overgeven waardoor ik niet meer kon slapen ondanks dat ik erg moe was en ik had koude rillingen en dus heb ik dan maar mijn temperatuur genomen en die was abnormaal laag , 33,3 en ik heb ook motilium genomen tegen het overgeven maar 10 minuten later lag dat er ook uit en zelfs een slokje water kon ik niet binnen houden en dus hebben we van gans de dag nog niks gegeten want mijn ventje zijn keel is heel pijnlijk waardoor hij niet kan slikken
dus hebben we dan maar een test gedaan en die tekende voor alletwee positief op corona
en dus zijn we waarschijnlijk besmet geraakt enkele dagen geleden door mijn zus die ook besmet was toen we naar mijn zieke broer zijn gegaan om hem te helpen toen hij naar het ziekenhuis moest omdat hij ook besmet was met corona en in zijn toestand kan dat zeer gevaarlijk zijn met zijn terminale kanker
en dus was ik deze morgen zoooo ziek dat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan , ik dacht zelfs dat ik naar het ziekenhuis zou moeten want ik heb mij nog nooit zoooo ziek gevoeld
hopelijk duurt het niet te lang
de dokter is ook al langs geweest maar door de corona is hij niet binnen geweest en mijn zus zal dan naar de apotheek gaan om de nodige medicatie
allé voor al de andere zieken vlug beterschap
en nu zal ik maar stoppen want ik voel mij niet goed
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag
ik heb het druk met al mijn katten ,
mijn 2 zwerfpoesjes die ik elke dag 2 x eten geef ,
mijn buurvrouw is naar zee , dus die hare kater ga ik ook 2 x per dag eten geven ,
en dan ons Louiseke niet vergeten hé
bloemeke , wat erg lieveke ,
en dan nog alle twee tegelijk ziek ,
dat zullen wel 'n paar daagjes duren , om uit te zieken ,
veel sterkte , en ik duim dat jullie toch snel weer beter mogen zijn ,
Bertje ook al zo erg , die stomme corona ,
Sarina , leuk om zo'n toffe plekjes te vinden in jou buurt ,
ponneke , ja we houden ons stillentjes hoor ,
tot dat de hittegolf voorbij is , dan komen we terug uit ons "holleke "
Remie , tof dat je er bent voor ons ,
met je puzzel ,
grootjegerda ,