Goede morgen seizoentjes,
Bekske, je hoeft je zeker niet te verontschuldigen voor je berichtje.
Operatie Cake bakken is gelukt!

Ventje had een stuk geproefd voor hij naar bed ging en zei dat die yummy was! vond het wel jammer dat de chocoladekorrels naar de bodem waren gezakt maar dat was juist lekker zei hij.
Op naar ons volgende bakproject!
Heb gisteren via ventje van schoonmoeder een bedanking gekregen voor mijn kaartje. via zijn neus weg heeft ventje dan gevraagd waar de man van nichtje werkte en hij zou elke dag naar G. moeten rijden. nichtje werkt afwisselend in knokke of in de praktijk van haar vader. dus die zien elkaar eigenlijk ook niet veel. daarom heeft hij waarschijnlijk geen tijd gehad om een messenger bedankje te sturen. anders is hij onder de noemer 'de jeugd van tegenwoordig' geschrapt. schoonmoeder vertelde ventje dat ze het kerstkaartje ook nog staan had op de kast. tast nu m'n zakken af!
als we een kadooke gaven voor haar verjaardag en het was iets anders dan een orchidee van een bepaalde bloemenwinkel ( lees duur) dan zag je het na verloop van tijd als je eens bij haar thuis kwam nergens meer. Zo had ze een antiek pop van mij uit engeland aan iemand meegegeven en de troll van ventje stond na 5 jaar niet meer in het drankkarretje.
ventje vertelde zijn moeder dat mijn handen soms niet mee willen. ze schrok daarvan zei hij. ze wist niet dat de arthose zo erg was. nu met die drukpuntbehandeling is dat wel al, beter maar schoonbroer vraagt zich af of er toch geen fybro mee gemoeid is. moet toch naar de dokter en ga vragen welke test dat uitwijzen.
vandaag dus kippenbillen in de sudderpan. ik heb een nieuwe kruidenmix in mijn hoofd nu ik geroosterd paprikapoeder heb gekocht. als dat een schot in de roos is, die mix, zal geroosterd paprikapoeder voortaan ook op het kruidenlijstje staan. zou wel eens durven aan mijn canadese fb vriend Craig vragen of hij enkele produkten uit canada zou kunnen opsturen. er is daar een kant en klare marinade die me ook wel intressant leek maar die bij o&v uit het assortiment is genomen.
of was het bij een andere webwinkel? tegenwoordig als je je fb opendoet krijg je zoveel "op u afgestemde reclame", niet waar HVT? ( bij mij nu momenteel T-shirts met katten en sarcastiche opmerkingen)
Gimly heeft zijn eerste ontbijt gehad en is waarschijnlijk naar boven. aan mijn kant is het nog lekker warm. ha, neen, hij lag aan de voordeur. wil nu zijn "second breakfast" maar ik heb tegen hem gezegd dat hij nog wat moet wachten. raar, maar bij mij luistert hij naar wat ik zeg bv als het nog geen 11 uur is of hij te vroeg is voor zijn vieruurtje.Ventje trekt zich daar vierkant niets van aan en is dan verbaasd dat Gimly over zijn g*t ligt.
vandaag kippenbillen maar wat eten we morgen? ik heb geen idee. ik doe immers geen boodschappen meer. ik zou begot niet meer weten hoe onze ldl er van binnen uitziet! laat staan de carref. erg hè. en ook mede dankzij de verlengde lockdown en dat je maar met 1 persoon binnen mag. de blonde filliaaleidster zal weer mogen roep tegen de "terroristen" van de campings die zich echt van geen bal aantrekken. ( ze doet dat ook tegen klanten- maar ik had daar al iets op gevonden voor ze mij ging viseren- ik zei haar gewoon vriendelijk gedag.)
moeder wist te zeggen dat er weer een meisje die in haar ldl werkte en waar ze een beetje bevriend mee was, veranderd is van Job.
ook kreeg ik weer het semi- verwijt dat ze me heel de week niet gehoord heeft. ja, als ventje hier in de living werkt....
de duiven zitten al achter water te koerren en ja, het gaat opnieuw regenen.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!