Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Hallo allemaal!
Voor ons Corry…

Hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten van je dag Corry, wens je alle positiefs en geef je een dikke knuf
Viv wat fijn om jou hier tegen te komen!
Wij zijn op verplaatsing…tot later daag…
Voor ons Corry…

Hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten van je dag Corry, wens je alle positiefs en geef je een dikke knuf
Viv wat fijn om jou hier tegen te komen!
Wij zijn op verplaatsing…tot later daag…
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Een beetje langer geslapen.
Staf is zwak, ben ervan geschrokken.
Volgende week terug dagopname.
Vivke, ziek en alleen zijn, kan elkeen overkomen al heb je familie.
Veveke en Vivke , bedankt voor jullie wensen.
Kleinzonen hebben hun hoofden bij mekaar gestoken, wij worden bij Gunther en Ineke op 4 december verwacht voor een lunch ter gelegenheid van mijn verjaardag, ook onze kindjes zullen erbij zijn.
Duimen voor Staf dat hij meekan.
Nog een mooie dag het begin naar 83
Corry
Vivke

Een beetje langer geslapen.
Staf is zwak, ben ervan geschrokken.
Volgende week terug dagopname.
Vivke, ziek en alleen zijn, kan elkeen overkomen al heb je familie.
Veveke en Vivke , bedankt voor jullie wensen.
Kleinzonen hebben hun hoofden bij mekaar gestoken, wij worden bij Gunther en Ineke op 4 december verwacht voor een lunch ter gelegenheid van mijn verjaardag, ook onze kindjes zullen erbij zijn.
Duimen voor Staf dat hij meekan.
Nog een mooie dag het begin naar 83
Corry
Vivke

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
vandaag om 11h. naar de tandarts

vandaag om 11h. naar de tandarts

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Goedenavond allemaal!
Zijn nog niet lang thuis van een 4 daagse in de champagnestreek, we waren er samen met de schoonouders van onze zoon!
Zij kennen daar enkele champagneboeren en gaan daar al meer dan 15 jaar, dus nu kennen we ook waar ze goeie champagne verkopen en kunnen wij er dan eens met zijn tweetjes naartoe en ook om de streek te verkennen want het is daar heel mooi, nu konden we niet wandelen tussen de bossen en velden want mijn schoondochter haar mama zit in een rolstoel, ze kan nog stappen met krukken maar alleen om in haar huis rond te lopen!
Dus veel champagne geproefd en gekocht en ook teveel gegeten want er was ‘s avonds een 5 gangenmenu in het hotel waar we verbleven, de uitbaters zijn stadsgenoten van ons en alles was perfect in orde!

Ik heb morgen een afspraak met een journalist en een fotograaf, er komt volgende week een artikel in de krant van West- Vlaanderen over mijn deelname aan1 jaar gratis!
Ook Het Nieuwsblad gaat me nog contacteren en in Libelle komt er ook een klein artikeltje in de week van 2 december, straks ben ik nog een bv
grapje hoor maar ze zullen me wel allemaal kennen in ons stadje!
Corry hopelijk kan Staf mee op 4 december!
Mooie wandeling Rita en mooie foto’s!
Ik ga tv kijken tot later daag…
Zijn nog niet lang thuis van een 4 daagse in de champagnestreek, we waren er samen met de schoonouders van onze zoon!
Zij kennen daar enkele champagneboeren en gaan daar al meer dan 15 jaar, dus nu kennen we ook waar ze goeie champagne verkopen en kunnen wij er dan eens met zijn tweetjes naartoe en ook om de streek te verkennen want het is daar heel mooi, nu konden we niet wandelen tussen de bossen en velden want mijn schoondochter haar mama zit in een rolstoel, ze kan nog stappen met krukken maar alleen om in haar huis rond te lopen!
Dus veel champagne geproefd en gekocht en ook teveel gegeten want er was ‘s avonds een 5 gangenmenu in het hotel waar we verbleven, de uitbaters zijn stadsgenoten van ons en alles was perfect in orde!

Ik heb morgen een afspraak met een journalist en een fotograaf, er komt volgende week een artikel in de krant van West- Vlaanderen over mijn deelname aan1 jaar gratis!
Ook Het Nieuwsblad gaat me nog contacteren en in Libelle komt er ook een klein artikeltje in de week van 2 december, straks ben ik nog een bv
Corry hopelijk kan Staf mee op 4 december!
Mooie wandeling Rita en mooie foto’s!
Ik ga tv kijken tot later daag…
-
goeie morgen iedereen
ze zijn aan het renoveren in de straat achter mij
er staat een contener en het is heel ten tijdvan boem boem boem
hond van de gebuur die jankt heel den tijd door dat lawaai denk ik
dus een rustige zaterdag word het niet

ze zijn aan het renoveren in de straat achter mij
er staat een contener en het is heel ten tijdvan boem boem boem
hond van de gebuur die jankt heel den tijd door dat lawaai denk ik
dus een rustige zaterdag word het niet

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik ben gisteren opgestaan met diarree; Terwijl ik nog aan het opkuisen was belde Nik dat hij langs hier moest passeren, dat hij eens binnen zou komen! Intussen had ik een mail gestuurd naar de huisarts en hij heeft me aangeraden ENTEROL bij de apotheker te halen, rijst te eten, toast enz. Heb ik al allemaal gedaan alhoewel ik niet graag rijst eet! Ik aarzel nu of ik verse soep zou maken, kunnen jullie me misschien goeie raad geven?
Ik ben wel gisterennamiddag naar de Okra vergadering geweest was daar ook koud met die deuren open
Hopelijk betert het toch gauw, misschien niets eten vanmiddag want ik zou graag morgennamiddag meegaan naar het toneel in Lichtervelde!
Ik ben wel gisterennamiddag naar de Okra vergadering geweest was daar ook koud met die deuren open
Hopelijk betert het toch gauw, misschien niets eten vanmiddag want ik zou graag morgennamiddag meegaan naar het toneel in Lichtervelde!
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond
Mooie streek hé Veve en een glaasje lekkere Champagne daar zeg ik nooit nee tegen.
Ivette, hier is er altijd immodium in huis en altijd mee op reis, niet voor mij maar W is daar nogal gevoelig aan.
Een zo'n smeltpilletje en je hebt al resultaat.
Wat ook een heel goed middel is en W heeft het zelfs liever dan immodium is een Ricard drinken zonder water welliswaar.
Deze namiddag zijn we nog maar eens op stap geweest, wandeling van 7 km.... zonder foto's.
Er was echt niets te zien, eentonige kleine straatjes
Nu ga ik mijn pyjama aandoen en zetelen met mijn boek.
Voor straks slaap zacht allemaal met zoete dromen.
Mooie streek hé Veve en een glaasje lekkere Champagne daar zeg ik nooit nee tegen.
Ivette, hier is er altijd immodium in huis en altijd mee op reis, niet voor mij maar W is daar nogal gevoelig aan.
Een zo'n smeltpilletje en je hebt al resultaat.
Wat ook een heel goed middel is en W heeft het zelfs liever dan immodium is een Ricard drinken zonder water welliswaar.
Deze namiddag zijn we nog maar eens op stap geweest, wandeling van 7 km.... zonder foto's.
Er was echt niets te zien, eentonige kleine straatjes
Nu ga ik mijn pyjama aandoen en zetelen met mijn boek.
Voor straks slaap zacht allemaal met zoete dromen.
Oud maar niet Out
-
goeie donkere zondag allemaal
enkele kaarsjes branden in huis
zal gezellig zijn

enkele kaarsjes branden in huis
zal gezellig zijn

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal !
Viv, ik ben ook altijd blij als je hier nog eens binnenkomt. Ik heb er zeker alle begrip voor dat dit niet meer zo regelmatig is. Ja, die mooie foto door jou gemaakt, van moeder paard met kindje(meisje of jongetje paard...haha) dat vind ik zo een mooie. Ik had die dan ook bewaard.
Ivette, ja vervelend moet dat zijn, maar immodium, zoals Ritavdm zegt, daar heb ik ook al van gehoord. Gelukkig heb ik daar geen last van, moet zelfs van de dokter veel fruit en zo eten.
Gisteren een mooie namdiddag gehad met de jongste dochter , haar man en de jongste kleinzoon Mauro. Zijn oudere broer Danté was op 11 november op bezoek geweest, samen met Céleste, zijn vriendin. Nu zal het wel tot kerstmis zijn tot ik ze terugzie. Maar gelukkig is er nog telefoon en kunnen we chatten. Dat doe ik ook vaak met de twee andere dochters en de kleinkinderen.
Het is aan het opklaren, dus ja, straks zeker naar buiten. De duinen zijn nu heel mooi vind ik, De kleuren kan je goed zien, ook op je mooie foto' s Ritavdm.
Geniet allemaal nog van deze zondag; en ja we houden het veilig...
Groetjes, omadina.
Viv, ik ben ook altijd blij als je hier nog eens binnenkomt. Ik heb er zeker alle begrip voor dat dit niet meer zo regelmatig is. Ja, die mooie foto door jou gemaakt, van moeder paard met kindje(meisje of jongetje paard...haha) dat vind ik zo een mooie. Ik had die dan ook bewaard.
Ivette, ja vervelend moet dat zijn, maar immodium, zoals Ritavdm zegt, daar heb ik ook al van gehoord. Gelukkig heb ik daar geen last van, moet zelfs van de dokter veel fruit en zo eten.
Gisteren een mooie namdiddag gehad met de jongste dochter , haar man en de jongste kleinzoon Mauro. Zijn oudere broer Danté was op 11 november op bezoek geweest, samen met Céleste, zijn vriendin. Nu zal het wel tot kerstmis zijn tot ik ze terugzie. Maar gelukkig is er nog telefoon en kunnen we chatten. Dat doe ik ook vaak met de twee andere dochters en de kleinkinderen.
Het is aan het opklaren, dus ja, straks zeker naar buiten. De duinen zijn nu heel mooi vind ik, De kleuren kan je goed zien, ook op je mooie foto' s Ritavdm.
Geniet allemaal nog van deze zondag; en ja we houden het veilig...
Groetjes, omadina.
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Veve, gewoonlijk heb ik daar ook geen last van, ben content dat ik zo regelmatig ben !
Het toneel van deze namiddag in Lichtervelde werd inderhaast vanmorgen afgezegd om dat één van de spelers positief testte, gisterenavond konden ze nog met succes spelen, maar die verdomde Covit speelt velen parten. De spelers hebben daar veel werk ingestoken, de regisseur en andere onkosten moeten betaald worden, allemaal niet gemakkelijk!
Ik ben nog niet beter, eigenlijk was ik er niet rouwig om dat het toneel niet doorging want ik voel me niet gerust!
Ik zal nog eens moeten naar de huisarts gaan.
Ik heb vanmiddag bloemkool en aardappelen gekookt en zo opgegeten, lekker is anders maar ik blijf voorzichtig. Christa was inderhaast bloemkool en wortels komen brengen en Prolardi Therabel tabletten maar ik durf daar allemaal niet mee overdrijven.
Ik zal nu soep maken van wat bloemkool en beetje prei, ik heb wit brood gekocht dat ik kan roosteren, ik moet toch iets eten.
Mens wat ben ik hier aan 't zagen, bedankt voor uw raad, tot in beter tijden!
Het toneel van deze namiddag in Lichtervelde werd inderhaast vanmorgen afgezegd om dat één van de spelers positief testte, gisterenavond konden ze nog met succes spelen, maar die verdomde Covit speelt velen parten. De spelers hebben daar veel werk ingestoken, de regisseur en andere onkosten moeten betaald worden, allemaal niet gemakkelijk!
Ik ben nog niet beter, eigenlijk was ik er niet rouwig om dat het toneel niet doorging want ik voel me niet gerust!
Ik zal nog eens moeten naar de huisarts gaan.
Ik heb vanmiddag bloemkool en aardappelen gekookt en zo opgegeten, lekker is anders maar ik blijf voorzichtig. Christa was inderhaast bloemkool en wortels komen brengen en Prolardi Therabel tabletten maar ik durf daar allemaal niet mee overdrijven.
Ik zal nu soep maken van wat bloemkool en beetje prei, ik heb wit brood gekocht dat ik kan roosteren, ik moet toch iets eten.
Mens wat ben ik hier aan 't zagen, bedankt voor uw raad, tot in beter tijden!
Ivette
-
Goedenavond allemaal!
We zijn juist naar het nieuws aan het kijken, wat een relschoppers allemaal tegen het coronabeleid!
Je kan betogen maar het geweld daarbij amai, de overheid zou kordater moeten optreden en iedereen verplichten om zich te laten vaccineren is mijn mening!
En dan de zorg die uitgesteld is…je zal maar ernstig ziek zijn!
Gisteren had ik dus een afspraak met een journalist en fotograaf voor de krant van west Vlaanderen en die reportage gaat er dus instaan volgende vrijdag!
Wij zijn gaan aperitieven bij vrienden deze voormiddag, we waren er rond 11u en pas thuis rond 14u50, het was heel gezellig en er waren natuurlijk ook hapjes bij!
Ik had niet teveel gedronken mijn wederhelft daarentegen…hij lag direct in slaap in de zetel en heeft niks van de cross gezien op tv!
Ik heb een boek gelezen en nu gaan we kijken naar de plankaerts en naar Undercover!
Wens jullie nog een gezellige zondagavond daag…
We zijn juist naar het nieuws aan het kijken, wat een relschoppers allemaal tegen het coronabeleid!
Je kan betogen maar het geweld daarbij amai, de overheid zou kordater moeten optreden en iedereen verplichten om zich te laten vaccineren is mijn mening!
En dan de zorg die uitgesteld is…je zal maar ernstig ziek zijn!
Gisteren had ik dus een afspraak met een journalist en fotograaf voor de krant van west Vlaanderen en die reportage gaat er dus instaan volgende vrijdag!
Wij zijn gaan aperitieven bij vrienden deze voormiddag, we waren er rond 11u en pas thuis rond 14u50, het was heel gezellig en er waren natuurlijk ook hapjes bij!
Ik had niet teveel gedronken mijn wederhelft daarentegen…hij lag direct in slaap in de zetel en heeft niks van de cross gezien op tv!
Ik heb een boek gelezen en nu gaan we kijken naar de plankaerts en naar Undercover!
Wens jullie nog een gezellige zondagavond daag…
-
goeie morgen iedereen
vandaag komen ze alle drie
de gewone vuilkar, de blauwe zakken en het papier
en de garage is weer opgekuist
en deze namiddag krijg ik een vervang poetste
de mijne haar rug is geblokkeerd,2 weken thuis
mijn familiehulpje komt ook niet,
die heeft iets aan haar schouder
ben benieuwd

vandaag komen ze alle drie
de gewone vuilkar, de blauwe zakken en het papier
en de garage is weer opgekuist
en deze namiddag krijg ik een vervang poetste
de mijne haar rug is geblokkeerd,2 weken thuis
mijn familiehulpje komt ook niet,
die heeft iets aan haar schouder
ben benieuwd

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Wij trekken er straks op uit,
geen zeetje kijken
maar bomen kijken
Menu : entrecôte met prinsessenboontjes en aardappel, als toetje chocomousse
Erg hé wat er allemaal gebeurde gisteren in Brussel.
Wat heeft al dat geweld en vandalisme eigenlijk nog te maken met opkomen voor je gedachtengang ?
Volgens mij waren de helft van de aanwezigen daar gewoon herrieschoppers.
Meme-Rietje, eens een nieuwe gesprekspartner dan bij het poetsen.
Wij trekken er straks op uit,
geen zeetje kijken
maar bomen kijken
Menu : entrecôte met prinsessenboontjes en aardappel, als toetje chocomousse
Erg hé wat er allemaal gebeurde gisteren in Brussel.
Wat heeft al dat geweld en vandalisme eigenlijk nog te maken met opkomen voor je gedachtengang ?
Volgens mij waren de helft van de aanwezigen daar gewoon herrieschoppers.
Meme-Rietje, eens een nieuwe gesprekspartner dan bij het poetsen.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Groeten vanuit het kindvriendelijke Wenduine
Zalig aan ons zeetje, moet ik meer doen.

Morgen derde Corona prik, de week daarop griep spuit.
Nog een mooie avond
Corry
Rietjes breng eens wat mooie bomen mee
Zolang geleden dat ik ze persoonlijk ontmoete, weer een tijd dat voorbij is.
Zalig aan ons zeetje, moet ik meer doen.

Morgen derde Corona prik, de week daarop griep spuit.
Nog een mooie avond
Corry
Rietjes breng eens wat mooie bomen mee
Zolang geleden dat ik ze persoonlijk ontmoete, weer een tijd dat voorbij is.
ik tel alleen de zonnige dagen.