In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Hier nu groeizame regen, zijn veel mensen heel blij mee..!
Plaatjes van fietstochtje vandaag voor de liefhebber :

Beelden verspringen
Menu:

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje schreef: ↑23 mei 2022, 15:31allé ik zal hier efkes trakteren sè en laat het jullie smaken hoor

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

en donderdag is het zover ,
dan gaan ze de kleine Vinnie ophalen ,
spannend , en hoe zal ons Sookie reageren ,
maar we zijn nu wel in blijde verwachting hoor
allee mijn autootje is binnen geweest ,
voor jaarlijkse kontrole , en woensdag mijne fiets ,
voor onderhoud , de eurookens vliegen weer de deur uit ,
Sarina haha goed ideetje ,ponnekeMisschien kun je samen met marietteke wat yoga gaan doen,
Daar wordt je heel zen van![]()
en is echt voor iedereen een aanrader hoor ,
Sita ook leuke vooruitzichten ,
voor de nieuwe badkamer , altijd leuk zo iets nieuw
mama igne , echt mooie omgeving om te wandelen ,
Remie wat mooi , die kippen met hun sokjes aan ,
ik geloof dat bloemeke er ook zo een heeft ,
bloemeke wat ziet die appelcake er goed uit ,
ik dacht nog , "seffens zal Remie er wel ene wegnemen " ,
maar nee , hij heeft braafjes 'n klein stukje genomen , haha
Bertje , ik heb geklikt , maar ik krijg 'n heleboel reklame ,
en moet ook eerst cookies aanvaarden ,
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
En ja ik ben regelmatig blij dat ik kan gaan zitten en even niets meer hoef in de avond
Vanmiddag ook nog een gesprek gehad op school
Kind had een voorlopig advies gekregen voor het voortgezet onderwijs (havo)
Vorige week kreeg hij de uitslag van zijn eindtoets mee en die viel hoger uit (VWO)
Vanmiddag met juf er over gehad en het definitief advies wordt VWO
Maakt op zich voor hem niet zo veel uit want hij word in een havo/atheneum klas geplaatst
En ja ik ben regelmatig blij dat ik kan gaan zitten en even niets meer hoef in de avond
Vanmiddag ook nog een gesprek gehad op school
Kind had een voorlopig advies gekregen voor het voortgezet onderwijs (havo)
Vorige week kreeg hij de uitslag van zijn eindtoets mee en die viel hoger uit (VWO)
Vanmiddag met juf er over gehad en het definitief advies wordt VWO
Maakt op zich voor hem niet zo veel uit want hij word in een havo/atheneum klas geplaatst
-
Bert
Marietteke, gewoon de cookies aanvaarden. Kan geen kwaad en bijna alles wat je met je computer bezoekt plaatst cookies.marietteke schreef: ↑23 mei 2022, 18:25
Bertje , ik heb geklikt , maar ik krijg 'n heleboel reklame ,
en moet ook eerst cookies aanvaarden ,![]()
Als je het echt wil, kan je die er afhalen maar dan komen ze er toch terug op als je die sites nog eens bezoekt. Sennet plaatst ook cookies op uw computer hoor.
En uitkijken naar Vinnie, een mooi vooruitzicht. Ja, hoe zal Sookie reageren hé, da's de vraag.
Remie, gij snoeper! 2 bescheiden plakjes zegt hij, de helft van de cake is verdwenen
Inge, af en toe eventjes uitblazen. Maar ik begrijp het wel dat je het druk hebt.
Sarina, het is net te doen met de belastingen. Maar ik moet elk jaar toch een stuk van mijn spaarboekje inleveren. Mooie foto's altijd van u.
Ponneke, eventjes lekker relaxed vandaag
Ik weet niet wat verder te vertellen, als ik iemand ben vergeten is het niet met opzet hoor.
marietteke, Bloemeke, miesje,
ghyra, Lenk, Sita, An-W, jadi,
thijli, mama-inge, grootjegerda,
puzzel, Remie, Ponneke, Sarina......
Nog een fijne avond verder en voor straks, slaapwel.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bah ik voel me een achterloperke. Te laat en te weinig tijd om te reageren.
Dus steeds echo bericht. Ook is een collega buiten seizoen op vakantie dus ja wie mag extra, ja ik
Dank Sita en Bert voor de teller leuk echt. Zo komt het toch wel heel dichtbij
En nu triest nieuw, ik ben woest, we hadden een huisje met een mezen familie dicht bij een zitplaats in onze tuin, vader en moeder hadden van ons mensen geen schrik. Man had als beveiliging kiekengaas rond de boom gehangen. Een rotkat heeft de gaas toch verknoeid en ja al 2 dagen geen moeder of vader. Man heeft het nestkastje opgedaan en ja hoor twee dode kindjes meesjes. Gestorven van honger en dorst. Waarom haat ik katten. En niemand moet mij vertellen dit is instinct hè. Wel mijn hond is een jachthond die mag van mij niet achter vb eenden jagen opvoeding hè, vanaf vandaag leer ik haar pak rot kat.
Diezelfde rotkatten mogen zogezegd in mij tuin kakken, mijn zorgvuldige opgangen nestkastjes leegroven. Elk zaaibedje voor groenten woelen ze om. Top hè. Een kat mag vrij lopen neen hou je rotkat bij
Pff ik ben boos
Oh ja Sarina voor mijnafscheid ga ik met mijn collega’s bij die bekende Italiaan in die buurt eten. Je zal wel wie
En ik zie veel foto’s van omgevingen die mij wel triggeren. Ook in Nederland, ik vind dit echt een leuk land. Komt tijd zekers. Remie had ik ooit gezegd ooit in de buurt geweest in Gouda en omgeving na een bezoek aan esveld voor twee Acers die prachtig staan in onze tuin
Ik zag lekker appelcake voorbij komen. Tja ik was PIVA bakkerij opleiding begonnen lekkere dingen gemaakt. Maar de rug kan 4 uur rechtstaan inclusief vloeren schuren niet meer aan,
Ponneke ja hoor veel fotosessie zijn wel,om
De laatste
Dus steeds echo bericht. Ook is een collega buiten seizoen op vakantie dus ja wie mag extra, ja ik
Dank Sita en Bert voor de teller leuk echt. Zo komt het toch wel heel dichtbij
En nu triest nieuw, ik ben woest, we hadden een huisje met een mezen familie dicht bij een zitplaats in onze tuin, vader en moeder hadden van ons mensen geen schrik. Man had als beveiliging kiekengaas rond de boom gehangen. Een rotkat heeft de gaas toch verknoeid en ja al 2 dagen geen moeder of vader. Man heeft het nestkastje opgedaan en ja hoor twee dode kindjes meesjes. Gestorven van honger en dorst. Waarom haat ik katten. En niemand moet mij vertellen dit is instinct hè. Wel mijn hond is een jachthond die mag van mij niet achter vb eenden jagen opvoeding hè, vanaf vandaag leer ik haar pak rot kat.
Diezelfde rotkatten mogen zogezegd in mij tuin kakken, mijn zorgvuldige opgangen nestkastjes leegroven. Elk zaaibedje voor groenten woelen ze om. Top hè. Een kat mag vrij lopen neen hou je rotkat bij
Pff ik ben boos
Oh ja Sarina voor mijnafscheid ga ik met mijn collega’s bij die bekende Italiaan in die buurt eten. Je zal wel wie
En ik zie veel foto’s van omgevingen die mij wel triggeren. Ook in Nederland, ik vind dit echt een leuk land. Komt tijd zekers. Remie had ik ooit gezegd ooit in de buurt geweest in Gouda en omgeving na een bezoek aan esveld voor twee Acers die prachtig staan in onze tuin
Ik zag lekker appelcake voorbij komen. Tja ik was PIVA bakkerij opleiding begonnen lekkere dingen gemaakt. Maar de rug kan 4 uur rechtstaan inclusief vloeren schuren niet meer aan,
Ponneke ja hoor veel fotosessie zijn wel,om
De laatste
-
-

I.v.m. Hemelvaartsdag doen wij straks al vroeg de wekelijkse
om de drukte voor te zijn deze week.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 24 mei 2022, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Dat herinner ik me nog Lenk, leuk dat 'n product uit Nederland 't nog steeds zo goed blijft doen in België.
Zoals u begrepen zult hebben wonen wij in de directe omgeving (mag bijna 'n buitenwijk genoemd worden) van Gouda.

En Lenk of wie ook van dit selecte groepje, als u ooit (weer) in deze buurt komt, de koffie, thee of iets dergelijks... staat klaar.
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
het is voorbij die mooie zomer......Was daar geen liedje van??
Haha, voor mij geen probleem en het is nog geen zomer. Vind het beter zo, zonder die grote hitte.
Even overlegd met het vrouwtje wanneer wij de boodschappen gaan doen. Idd, het zal druk worden met een dag ertussen dat de winkels gesloten zijn.
Dus misschien best vandaag dan. Want als er zo'n dag tussen zit denkt iedereen dat ze nooit nog aan eten zullen geraken
.
Ze houden ook geen rekening met mensen met een of andere beperking. Die zouden ze het liefst ergens in een hoekje dumpen.
. Ach ja, men kan maar gebruiken wat er in zit.
Niet iedereen met een beperking zit in een rolwagen. Maar voor hen is dat het beeld dat ze voor ogen hebben.
En dan gaan ze ook nog eens parkeren op plaatsen voor mensen met een beperking.
Wat een mentaliteit toch tegenwoordig. Ik ik ik!
Het ziet er naar uit dat het zonnetje zich toch laat zien.
Allé, tot latersss...
het is voorbij die mooie zomer......Was daar geen liedje van??
Haha, voor mij geen probleem en het is nog geen zomer. Vind het beter zo, zonder die grote hitte.
Even overlegd met het vrouwtje wanneer wij de boodschappen gaan doen. Idd, het zal druk worden met een dag ertussen dat de winkels gesloten zijn.
Dus misschien best vandaag dan. Want als er zo'n dag tussen zit denkt iedereen dat ze nooit nog aan eten zullen geraken
Ze houden ook geen rekening met mensen met een of andere beperking. Die zouden ze het liefst ergens in een hoekje dumpen.
Niet iedereen met een beperking zit in een rolwagen. Maar voor hen is dat het beeld dat ze voor ogen hebben.
En dan gaan ze ook nog eens parkeren op plaatsen voor mensen met een beperking.
Wat een mentaliteit toch tegenwoordig. Ik ik ik!
Het ziet er naar uit dat het zonnetje zich toch laat zien.
Allé, tot latersss...
-
-
Met zo één (jong moedertje, die ik zelfs ken) had ik verleden week nog te maken, ze werd me daar toch boos toen ik heel vriendelijk vroeg of ze niet op 'n verkeerde parkeerplek stond.. oei oei oei, daar lusten de honden geen brood van... Bert.
En geloof me Bert, als er 'n plekje was geweest wat voor mij niet zoveel uitmaakt, had ze mij niet gehoord, doe ik er niet moeilijk over..!

Zo..., die zijn ook weer binnen, wie maakt ons nu nog wat..?