In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu vergat ik nog het belangrijkste om even te delen.
Aan het eind van mijn fietsrondje van vanochtend ben ik nog even het centrum van ons dorp in gefietst, ik wilde
weer eens verrassen en ben namelijk toen via de visboer naar huis gefietst om voor haar kibbeling en voor mij haring te kopen om bij de lunch te gebruiken. U mag het geloven of niet.. maar dat heeft mij weer veel pluspunten opgeleverd.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer
nog niet lang terug thuis van al onze afspraken
Remie ik lust geen bokkepootjes , maar dan heb je er meer voor jou hé
en jullie menu ziet er lekker uit , laat het jullie smaken hoor
en nu gaan wij ook eten na een drukke namiddag
voor iedereen nog een gezellige vrijdagavond
en de terrasjes zitten hier nog allemaal vol met dat mooi weer

nog niet lang terug thuis van al onze afspraken
Remie ik lust geen bokkepootjes , maar dan heb je er meer voor jou hé
en jullie menu ziet er lekker uit , laat het jullie smaken hoor
en nu gaan wij ook eten na een drukke namiddag
voor iedereen nog een gezellige vrijdagavond
en de terrasjes zitten hier nog allemaal vol met dat mooi weer

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Verdorie..! Wat jammer nou Zonnebloemetje..! Geef mij maar eens 'n lijst met welk lekkers u wel graag heeft..?
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.... 
Slaap lekker!

Slaap lekker!

-

Nu ga ik er maar weer vroeg vandoor met mijn
om toch weer één van mijn (bijna) dagelijkse polderrondjes te kunnen doen. Er is nu nog praktisch geen wind, die schijnt straks flink aan te kunnen gaan trekken naar 5 bft dacht ik ergens gelezen te hebben, en dat is dan voor dit manneke effe iets te veel om daar tegenin te moeten pedaleren met dat krakkemikkige lichaampje.
De sportliefhebbers die via TV beelden sport beleven, kunnen hun hart nu helemaal ophalen, ook de Tour de France start vandaag… heerlijk..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Jadi , ik wens je sterkte met minder goed nieuws, wat kleindochter betreft .
Remie , lekker bokkepootjes en kibbeling .
Mooie fietsfoto weer .
Het is vandaag lekker fietsweer , dus wij gaan stuk fietsen om het nuttige met het aangename te verenigen.
Onderweg even naar een grote leuke tweedehands winkel en langs de Praxis , die zit bij ons niet .
Fijne aangename zaterdag allemaal.

Jadi , ik wens je sterkte met minder goed nieuws, wat kleindochter betreft .
Remie , lekker bokkepootjes en kibbeling .
Mooie fietsfoto weer .
Het is vandaag lekker fietsweer , dus wij gaan stuk fietsen om het nuttige met het aangename te verenigen.
Onderweg even naar een grote leuke tweedehands winkel en langs de Praxis , die zit bij ons niet .
Fijne aangename zaterdag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond iedereen
het is hier zopas beginnen regenen en de lucht zit goed grijs , dus zal er nog wat naar beneden vallen
maar soit we zitten binnen en moeten niet meer naar buiten
deze voormiddag naar de thuiszorgwinkel geweest , want mijn huisarts had mij gisteren speciale kousen voorgeschreven omdat mijn voeten serieus dik zitten ondanks dat ik vochtafdrijvers neem , en daarna zijn we op een gezellig terras gaan zitten om onze koffie te drinken onder een parasol en het was daar zaaaaaalig , en in het naar huis rijden nog langs gegaan in de Colruyt en daar een lekker slaatje meegebracht om deze middag op te eten en het smaakte
Remie ik mag van alles van koekjes en gebak , MAAR niks met marsepein , kokos en rozijnen , dus je ziet wel dat ik niet kieskeurig ben maar ik moet niet veel hebben
en je hebt genoten van de koers zeker deze namiddag , ik heb aan jou gedacht toen we de tv aandeden en de koers bezig was , maar je hebt groot gelijk hoor
Anne-marie , mooie foto hoor en dat mooi volk is nogal van een glibberige soort hoor , ha ha
An de centen laten rollen vandaag en gaan shoppen , hopelijk iets moois gevonden
jadi naar het ziekenhuis geweest vandaag ?????? hopelijk wat beterschap
marietteke al weest fietsen zeker met dat mooi weer en hopelijk een beetje goed met je ventje
alle andere leutertjes ook een goeie avond
en nu ist tijd voor het avondeten sè
tot later

het is hier zopas beginnen regenen en de lucht zit goed grijs , dus zal er nog wat naar beneden vallen
maar soit we zitten binnen en moeten niet meer naar buiten
deze voormiddag naar de thuiszorgwinkel geweest , want mijn huisarts had mij gisteren speciale kousen voorgeschreven omdat mijn voeten serieus dik zitten ondanks dat ik vochtafdrijvers neem , en daarna zijn we op een gezellig terras gaan zitten om onze koffie te drinken onder een parasol en het was daar zaaaaaalig , en in het naar huis rijden nog langs gegaan in de Colruyt en daar een lekker slaatje meegebracht om deze middag op te eten en het smaakte
Remie ik mag van alles van koekjes en gebak , MAAR niks met marsepein , kokos en rozijnen , dus je ziet wel dat ik niet kieskeurig ben maar ik moet niet veel hebben
en je hebt genoten van de koers zeker deze namiddag , ik heb aan jou gedacht toen we de tv aandeden en de koers bezig was , maar je hebt groot gelijk hoor
Anne-marie , mooie foto hoor en dat mooi volk is nogal van een glibberige soort hoor , ha ha
An de centen laten rollen vandaag en gaan shoppen , hopelijk iets moois gevonden
jadi naar het ziekenhuis geweest vandaag ?????? hopelijk wat beterschap
marietteke al weest fietsen zeker met dat mooi weer en hopelijk een beetje goed met je ventje
alle andere leutertjes ook een goeie avond
en nu ist tijd voor het avondeten sè
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Enorm Zonnebloemetje..! En nu weer van 't voetbal.zonnebloemetje schreef: ↑29 jun 2024, 19:14
Remie
en je hebt genoten van de koers zeker deze namiddag
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Het was hier vandaag nog 26 graden, begint nu wat te waaien en buienradar zegt dat er vanavond nog wat regen gaat vallen.
Ontzettend druk gehad met verschillende dingen in huis, die even gedaan moesten worden.
Dat even werd dus de hele middag bezig en ik ben nog niet helemaal klaar, maar vind het wel goed voor vandaag.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Het was hier vandaag nog 26 graden, begint nu wat te waaien en buienradar zegt dat er vanavond nog wat regen gaat vallen.
Ontzettend druk gehad met verschillende dingen in huis, die even gedaan moesten worden.
Dat even werd dus de hele middag bezig en ik ben nog niet helemaal klaar, maar vind het wel goed voor vandaag.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Het is gelukkig geen wereldnieuws, maar al 7 maanden is onze tuinvijver lek.
Door de tijd versleten vijverfolie = al 23 jaar oud.
Lang gewacht tot we iemand hadden, eerdat iemand tijd had.
Nu ligt er zeildoek in van 1 mm dik.
Dat gaat in elk geval langer mee dan wij....
De 2 poezen zijn van de buren.

Door de tijd versleten vijverfolie = al 23 jaar oud.
Lang gewacht tot we iemand hadden, eerdat iemand tijd had.
Nu ligt er zeildoek in van 1 mm dik.
Dat gaat in elk geval langer mee dan wij....
De 2 poezen zijn van de buren.

-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Ziet er goed uit Adam.
Welke vissen gaan jullie uitzetten?

Welke vissen gaan jullie uitzetten?

-
Inderdaad Adam, geen wereldnieuws, maar wel weer 'n hele klus..

Maar voor mij is dit nog niet jullie vernieuwde vijver zo aan de tegels langs de vijver te zien.
Laatst gewijzigd door Remie op 30 jun 2024, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.