Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond
Sorry Corry geen bomen
Wandeltocht afgelast.
Nee niet door Corona hoor en ook niet voor iedereen, gewoon voor mezelf;
niet te doen van de pijn in mijn bips uitstralend naar mijn kuit.
Morgen toch nog eens proberen afspraak te maken met de orthopedist.
Sorry Corry geen bomen
Wandeltocht afgelast.
Nee niet door Corona hoor en ook niet voor iedereen, gewoon voor mezelf;
niet te doen van de pijn in mijn bips uitstralend naar mijn kuit.
Morgen toch nog eens proberen afspraak te maken met de orthopedist.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Helaba mereltje, probeer de zon in mijn hart te houden, groeten terug.
Waar is de tijd dat wij in jou hoekje kwamen dansen , weet jij het ook nog ? vrolijk en vrij, ook een beetje weer jong zijn.
Rietjes, pijn is een signaal dat er iets mis is, zo snel mogelijk naar laten kijken.
Nog een mooie avond
Corry
Waar is de tijd dat wij in jou hoekje kwamen dansen , weet jij het ook nog ? vrolijk en vrij, ook een beetje weer jong zijn.
Rietjes, pijn is een signaal dat er iets mis is, zo snel mogelijk naar laten kijken.
Nog een mooie avond
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
agenda weer leeggemaakt
is dat nu zo moeilijk om de regels te volgen,

agenda weer leeggemaakt
is dat nu zo moeilijk om de regels te volgen,

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Afspraak is gemaakt voor de rugdokter, ten vroegste volgende week dinsdag dat wordt dus zeker nog een week pijn lijden.
Ja meme-Rietje, voor sommigen is het blijkbaar zeer moeilijk zich aan de regels te houden. Wij zijn het al langer gewoon hé, hebben het altijd al moeten doen.
Afspraak is gemaakt voor de rugdokter, ten vroegste volgende week dinsdag dat wordt dus zeker nog een week pijn lijden.
Ja meme-Rietje, voor sommigen is het blijkbaar zeer moeilijk zich aan de regels te houden. Wij zijn het al langer gewoon hé, hebben het altijd al moeten doen.
Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Oei Rita ook in de lappenmand, mijn wederhelft ook had zondagavond heel erge diaree en nu een zere kop hij is wat grieperig, hij is ingeënt tegen griep hopelijk geen Corona!
Kreeg daarnet een bericht van een zus van mijn man, ik sta blijkbaar ook in de Dag Allemaal!
Nu vrijdag sta ik in de Krant van West Vlaanderen en volgende week verschijnt een klein stukje in Libelle, amai ik heb nooit gedacht dat mijn deelname zoiets teweeg zou brengen!
Deze namiddag ga ik met vriendinnen naar een voordracht, deze avond is er normaal koorrepetitie maar die is afgelast want de dirigent heeft ondanks een vaccinatie COVID!
Ik ga verder doen met mijn eten, tot later daag…
Oei Rita ook in de lappenmand, mijn wederhelft ook had zondagavond heel erge diaree en nu een zere kop hij is wat grieperig, hij is ingeënt tegen griep hopelijk geen Corona!
Kreeg daarnet een bericht van een zus van mijn man, ik sta blijkbaar ook in de Dag Allemaal!
Nu vrijdag sta ik in de Krant van West Vlaanderen en volgende week verschijnt een klein stukje in Libelle, amai ik heb nooit gedacht dat mijn deelname zoiets teweeg zou brengen!
Deze namiddag ga ik met vriendinnen naar een voordracht, deze avond is er normaal koorrepetitie maar die is afgelast want de dirigent heeft ondanks een vaccinatie COVID!
Ik ga verder doen met mijn eten, tot later daag…
You only have one life...live it!
-
merel-m - Lid geworden op: 26 mei 2003, 21:59
Dag Corrytje ,
Met enige nostalgie denk ik terug aan die plezante jaartjes hier op ons Seniorennet ,
denk ook aan velen die ons ontvallen zijn .
We zijn niet meer van de jongsten , maar we zijn er nog !!
Vriendelijke groeten,
Merel
Klik hier
Met enige nostalgie denk ik terug aan die plezante jaartjes hier op ons Seniorennet ,
denk ook aan velen die ons ontvallen zijn .
We zijn niet meer van de jongsten , maar we zijn er nog !!
Vriendelijke groeten,
Merel
Klik hier
-
groetjes allemaal
Ik wens jullie een prettige dag.
Maak er het beste van.
heb je gezien op Facebook veve , mooi

Ik wens jullie een prettige dag.
Maak er het beste van.
heb je gezien op Facebook veve , mooi

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik was vanmorgen bij de huisarts ik ben weer helemaal in orde, joepie ik mag weer normaal eten en mijn medicatie stoppen. Mijn 3e spuit is al aangevraagd.
Nu ga ik soep maken (wel nog geen ajuin voorstoven), heb paling in saus ontvroren met puree.
Mijn broodrooster om wit brood te roosteren mag ook weer in de kast!
Hooglede telt de meeste corona besmettingen van West-Vl, niet uitnodigend in dit vieze mistweer om buiten te komen!
Nu ga ik soep maken (wel nog geen ajuin voorstoven), heb paling in saus ontvroren met puree.
Mijn broodrooster om wit brood te roosteren mag ook weer in de kast!
Hooglede telt de meeste corona besmettingen van West-Vl, niet uitnodigend in dit vieze mistweer om buiten te komen!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Ik ben net thuis van een ontbijt op verplaatsing met ex- collega’s, normaal doen we dat om de 3 mnd maar nu was het door dat vieze beestje geleden van vorig jaar in juni! Het was heel gezellig en we hebben veel kunnen bijbabbelen, gezamenlijke klanten van vroeger over onze kind en kleinkinderen enz.
Gisteren ben ik dus de Dag Allemaal gaan kopen want ik was benieuwd…

Mijn ventje voelt zich al wat beter want terwijl ik weg was heeft hij de living gedweild en voor zijn middagmaal gezorgd want ik moet geen eten deze middag hoor na het uitgebreid ontbijt van deze morgen!
Deze namiddag moet ik nog naar de bloemenwinkel om een bestelling en dan voor de rest van de dag zetelhangen met mijn nieuwe Libelle!
Wens jullie nog een gezellige namiddag en tot later daag…
Ik ben net thuis van een ontbijt op verplaatsing met ex- collega’s, normaal doen we dat om de 3 mnd maar nu was het door dat vieze beestje geleden van vorig jaar in juni! Het was heel gezellig en we hebben veel kunnen bijbabbelen, gezamenlijke klanten van vroeger over onze kind en kleinkinderen enz.
Gisteren ben ik dus de Dag Allemaal gaan kopen want ik was benieuwd…

Mijn ventje voelt zich al wat beter want terwijl ik weg was heeft hij de living gedweild en voor zijn middagmaal gezorgd want ik moet geen eten deze middag hoor na het uitgebreid ontbijt van deze morgen!
Deze namiddag moet ik nog naar de bloemenwinkel om een bestelling en dan voor de rest van de dag zetelhangen met mijn nieuwe Libelle!
Wens jullie nog een gezellige namiddag en tot later daag…
You only have one life...live it!
-
Goedemorgen
De kijkcijfers zijn altijd goed bij deze quiz, wij gaan ze hoger maken.
Veveke je oogt mooi op tv, je zonnige lach en ook je karakter maken dat je goed in de groep zal liggen.
Gisteren Staf dagziekenhuis, volgende week terug. Nu plasma gekregen.
Confronterend hoe de laatste opname hem zo achteruit heeft gebracht. Het was erg volgens de dokter.
Ondertussen gaan de kilo’s bij mij er verder af, dokter bloed op schildklier laten onderzoeken, al voel ik geen signalen dat deze weer in overdrive is. Stress kan het ook zijn.
Rietjes, klagen doe je niet maar weet heel goed dat je het moeilijk hebt, van hieruit een steunknuffel.
De Corona swingt de pan uit, hou me zoveel mogelijk uit de gemeenschap, winkelen wanneer er weinig volk is. Ook de samenkomsten met kleinzonen en de kinderen zal misschien niet doorgaan.
Jammer voor ons allen.
Nog een fijne dag, ga een eitje bakken.
Corry
De kijkcijfers zijn altijd goed bij deze quiz, wij gaan ze hoger maken.
Veveke je oogt mooi op tv, je zonnige lach en ook je karakter maken dat je goed in de groep zal liggen.
Gisteren Staf dagziekenhuis, volgende week terug. Nu plasma gekregen.
Confronterend hoe de laatste opname hem zo achteruit heeft gebracht. Het was erg volgens de dokter.
Ondertussen gaan de kilo’s bij mij er verder af, dokter bloed op schildklier laten onderzoeken, al voel ik geen signalen dat deze weer in overdrive is. Stress kan het ook zijn.
Rietjes, klagen doe je niet maar weet heel goed dat je het moeilijk hebt, van hieruit een steunknuffel.
De Corona swingt de pan uit, hou me zoveel mogelijk uit de gemeenschap, winkelen wanneer er weinig volk is. Ook de samenkomsten met kleinzonen en de kinderen zal misschien niet doorgaan.
Jammer voor ons allen.
Nog een fijne dag, ga een eitje bakken.
Corry
-
Goedemorgen iedereen
Een hele fijne gezellige knusse warme donderdag toegewenst.
Geniet ervan en veel plezier vandaag.
knufje Corry

Een hele fijne gezellige knusse warme donderdag toegewenst.
Geniet ervan en veel plezier vandaag.
knufje Corry

-
Bij het thuiskomen na boodschappen te hebben gedaan, Staf op de grond aangetroffen, reageerde heel zwak.
Ziekenwagen gebeld, op spoed weten ze noch niet of hij naar huis mag of daar moet blijven.
Veronderstel een bloeddrukval.
Had het jaren geleden ook voor.
Het was niet goed voor mijn hart.
Gelukkig heb ik alles dadelijk op een rijtje, toch maande de ze me aan even tot rust te komen alvorens naar het ziekenhuis te rijden.
Corry
Ziekenwagen gebeld, op spoed weten ze noch niet of hij naar huis mag of daar moet blijven.
Veronderstel een bloeddrukval.
Had het jaren geleden ook voor.
Het was niet goed voor mijn hart.
Gelukkig heb ik alles dadelijk op een rijtje, toch maande de ze me aan even tot rust te komen alvorens naar het ziekenhuis te rijden.
Corry