welkom in een knus hoekje 6

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

06 jan 2026, 14:38

ik ben verplicht om twee uren per dag te stappen .Heb geen zin om rond de tafel mijn rondjes te draaien en dat zouden er dan heel veel zijn .Heb wel een wandelstok .Maar voor buiten gebruik ik de hondenbuggy als steun en daar ligt alles in .OM als ze hun behoefte doen om het op te kuizen .Als het niet hard is spoelen we het met water en borsteltje weg .Alsook ik raap het gewoon met keukenpapier op en werp het thuis weg .Want er laten er veel hun honden iets doen maar rapen het niet op .Ik laat het proper achter want er zijn vele mensen die klagen van als ze nog maar zien als een hond zich neer zet .Of dat ze klagen omdat je op hun stoep voorbij komen met de opmerking met u vuile beesten enz..ik doe wel in huis men huishoudelijk werk en krijg af en toe hulp van een buur .Maar ik probeer zoveel mogelijk men plan te trekken .Mijn dieren geven me steun om door te zetten .Ben dankbaar met men oude buren maar ja als je zovelen jaren woont dan weet je wie hulp nodig heeft in een of ander geval .zoals een naaiwerkje of andere hulp waar ik hen kan bij helpen .Voor de moment is mijn hulp wel op een laag pitje maar toch probeer ik .Heb gisteren nog iemand plezier met iets gedaan ..Ik heb toch liever dit weer dan regenwant dan is het binnen blijven en rond tafel stappen om de nodige beweging te hebben zo wie dit niet wil lezen scrol dan maar door groetje

krakje

06 jan 2026, 18:19

ja vandaag een halve dag ziekenhuis, moest onder de MRI maar is 1 uur later
begonnen dan ik afspraak had,
in een ziekenhuis ben je een nummer, maar ondertussen zit je er warm,
volgende week voor de uitslag gaan,
tussen door is jongste zoon uit dit ziekenhuis ontslagen en mocht samen met mij naar huis,
hij heeft die laatste nieuwe vibrator ingeplant gekregen,
en zo gaat de dag ook voorbij, vind het koud, grtjs van krakje,

bekske er bestaat zoiets als een loop rol die je thuis kunt gebruiken als het regent,
je kinesist kan je misschien meer uitleg geven daarover, en wat de mensen zeggen niks van aantrekken,
misschien dat ze jaloers zijn op je diertjes,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

Gisteren, 09:12

Afbeelding
vandaag zouden leveren maar het is verschoven naar zaterdag heb nog een beetje voorraad in huis wel maar geen fruit voor mij .Dus een paar dagen zonder fruit hopelijk leveren ze zaterdag .We zijn al buiten geweest wel een felle wind maar we konden goed stappen geniet om het even hoe groetje

krakje

Gisteren, 15:27

bekske hoe dikwijls ga je met je hondjes per dag wandelen,
en hoe lang duren die wandelingen, als je die minuten
samen telt kom je dan niet aan die 2 uren, probeert het eens,

alles wit, een pak sneeuw bijgekomen,
normaal ga ik naar buurvrouw maar heb afgebeld
ga er niet door, heb schrik om te vallen, en zij ook,
dus blijven we binnen, afwachten wat morgen zal zijn,
ik ga genieten van een tasje koffie en kijken naar buiten,
grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.