Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie avond
Goed zo Corry, zal wel weer een geruststelling zijn.
De weergoden en mijn goeie conditie
dwingen me buiten te komen ; de winter, regen, ziekte.... het gedwongen binnen blijven zal nog lang genoeg duren
Deze namiddag dus weer de stapschoenen aan voor 8 km wandelgenot, net over de grens. Nu mocht net nog wel vanaf morgen wordt de grens met Frankrijk weer afgesloten.

Goed zo Corry, zal wel weer een geruststelling zijn.
De weergoden en mijn goeie conditie
Deze namiddag dus weer de stapschoenen aan voor 8 km wandelgenot, net over de grens. Nu mocht net nog wel vanaf morgen wordt de grens met Frankrijk weer afgesloten.

Oud maar niet Out
-
Goeiemorgen
Mijn huisje is al opgeruimd, mijn strijk weggewerkt...
Ja als je wilt op stap gaan moet je 's morgens vroeg wat werken hé.
Menu : Quiche met ham en prei (meme-Rietje
)
Namiddagactiviteit : We zien nog wel maar 't zal zeker buiten zijn
Mijn huisje is al opgeruimd, mijn strijk weggewerkt...
Ja als je wilt op stap gaan moet je 's morgens vroeg wat werken hé.
Menu : Quiche met ham en prei (meme-Rietje
Namiddagactiviteit : We zien nog wel maar 't zal zeker buiten zijn
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
en met kaas ?
goeie middag iedereen
deze morgen om een nieuwe relax
en een nieuw strijkijzer geweest
met mijn relax komen ze dinsdag
zo....ben mijn centjes weer kwijt
moet nu weer hertellen hé Corry

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
-
goeie morgen iedereen,

-
Voor zij die er woensdag bij waren : 'k heb een blauw truitje gevonden....euh gekocht, in het juiste kleur.
Erika, we horen noch zien ze maar 'k weet dat ze komt lezen; hier gaat ze vast en zeker op reageren
.
Menu : kippeblokjes in zoetzure saus
Straks wordt Mauricke gevormd, zonder publiek, zonder feest.
Ook het 12-jarig meisje dat gisteren de dood vond onder een vrachtwagen zou erbij geweest zijn, 't wordt dus vast een viering met een lach en een traan.
Ja het meisje behoorde tot zijn vriendenkring, tot juli zaten ze nog op dezelfde school
Erika, we horen noch zien ze maar 'k weet dat ze komt lezen; hier gaat ze vast en zeker op reageren
Menu : kippeblokjes in zoetzure saus
Straks wordt Mauricke gevormd, zonder publiek, zonder feest.
Ook het 12-jarig meisje dat gisteren de dood vond onder een vrachtwagen zou erbij geweest zijn, 't wordt dus vast een viering met een lach en een traan.
Ja het meisje behoorde tot zijn vriendenkring, tot juli zaten ze nog op dezelfde school
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Vroeg op, Staf 2 uur later, slaapt nu in zijn zetel naast mij.
Gisteren een gedeelte van muur voorkant afgeschuurd, heeft geen deugd gedaan.
Als ik het zou vragen de kinderen deden het voor mij.
Toch zolang mogelijk zelf oplossen.
We gaan onze overgordijnen vervangen door verduistering rolgordijnen.
Had overgordijnen gewassen, Staf had de kracht niet om ze op te hangen. Ik kan het ook niet mijn kristallen in middenoor zijn de reden ervan.
Weer iets om het makkelijker te maken.
Zo komt mondjesmaat de leeftijd stokken in de wielen steken. Voor alles is een oplossing als de wil er is.
Mooie beelden van buiten, weldra herfst, kijk uit naar die prachtige herfstkleuren.
Morgen samen op den draai, weegschaal kopen, Staf moet zijn gewicht bijhouden, had deze uit ons huis verbannen.
Ook voor verduistering gaan kijken, het zal een afwisseling zijn in Staf zijn dagelijks leven.
Een etentje plakken we er dan ook ineens aan.
Buurvrouw is jarig wij zijn al 31 jaar beste maatjes
Bewerking dateerde van enkele jaren geleden.

Veveke, hoe is het je mama ?
Rietjes pulletje gevonden, welk kleurtjes zoek je nog
Rietepetietje, je boekhouding zal een ernstige deuk gekregen hebben, gelukkig was onze samenkomt vooraf.

Maak er een mooie dag van, wij gaan hier in de buurt uit eten, hoop dat we het zonder auto kunnen doen
Corry
Groetjes en hou de zon vast, ze geeft energie en vitamientjes.
Corry
.
Vroeg op, Staf 2 uur later, slaapt nu in zijn zetel naast mij.
Gisteren een gedeelte van muur voorkant afgeschuurd, heeft geen deugd gedaan.
Als ik het zou vragen de kinderen deden het voor mij.
Toch zolang mogelijk zelf oplossen.
We gaan onze overgordijnen vervangen door verduistering rolgordijnen.
Had overgordijnen gewassen, Staf had de kracht niet om ze op te hangen. Ik kan het ook niet mijn kristallen in middenoor zijn de reden ervan.
Weer iets om het makkelijker te maken.
Zo komt mondjesmaat de leeftijd stokken in de wielen steken. Voor alles is een oplossing als de wil er is.
Mooie beelden van buiten, weldra herfst, kijk uit naar die prachtige herfstkleuren.
Morgen samen op den draai, weegschaal kopen, Staf moet zijn gewicht bijhouden, had deze uit ons huis verbannen.
Een etentje plakken we er dan ook ineens aan.
Buurvrouw is jarig wij zijn al 31 jaar beste maatjes
Bewerking dateerde van enkele jaren geleden.

Veveke, hoe is het je mama ?
Rietjes pulletje gevonden, welk kleurtjes zoek je nog
Rietepetietje, je boekhouding zal een ernstige deuk gekregen hebben, gelukkig was onze samenkomt vooraf.
Maak er een mooie dag van, wij gaan hier in de buurt uit eten, hoop dat we het zonder auto kunnen doen
Corry
Groetjes en hou de zon vast, ze geeft energie en vitamientjes.
Corry
.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeiemorgen
'T was spannend hé die tijdrit, heb het laatste halfuur meegevolgd vanop het toppeke van mijn stoel
.
Corry , 't is eerder een t-shirt hoor dan een pulleke maar wel in het juiste blauw, 't wordt dus verder zoeken naar iets zwaarders in die kleur want 't zal helaas geen zomer blijven hé.
Ja Corry we moeten het onszelf op allerlei manieren wat makkelijker maken om zolang mogelijk zelfstandig te zijn.
Menu : scampi diabolique; meme-RIetje jij hebt me op het idee gebracht door het over die lekkere scampi te hebben van in de Vivaldi in Ieper.
'T was spannend hé die tijdrit, heb het laatste halfuur meegevolgd vanop het toppeke van mijn stoel
Corry , 't is eerder een t-shirt hoor dan een pulleke maar wel in het juiste blauw, 't wordt dus verder zoeken naar iets zwaarders in die kleur want 't zal helaas geen zomer blijven hé.
Ja Corry we moeten het onszelf op allerlei manieren wat makkelijker maken om zolang mogelijk zelfstandig te zijn.
Menu : scampi diabolique; meme-RIetje jij hebt me op het idee gebracht door het over die lekkere scampi te hebben van in de Vivaldi in Ieper.
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Mag ik hier nog binnen ? Ja ik weet het, lang geleden dat ik hier nog kwam. Ik heb alles bijgelezen, en zie dat jullie met enkele vriendinnen een mooie dag aan zee hebben gehad.
Mooie foto's van de streek Ritavdm, ja ik lees dat je door Koksijde gepasseerd bent, jammer, ik had je wel graag eens tegengekomen.
De laatste tijd hou ik het kalmpjes aan, ja de dagelijkse werkjes komen er zeker bij, en in augustus heb ik wel bezoek gehad, praktisch ieder weekend van de kinderen en kleinkinderen, elk om beurt natuurlijk.
Nu plannen ze om op bezoek te komen op 3 oktober. Ik vind dat natuurlijk fijn, en hoop dat het kan.
Ik zal nu maar eens mijn oudste dochter opbellen, om te horen wat ze met de zussen afgesproken is. Ze wilden eigenlijk dat een verrassing zou zijn voor mijn verjaardag, maar met deze rare tijden is dat niet zo makkelijk natuurlijk...
Voor jullie allemaal, een gezellige mooie zondag. Geniet nog maar van het mooie weer !
Vele lieve groeten, omadina
Mag ik hier nog binnen ? Ja ik weet het, lang geleden dat ik hier nog kwam. Ik heb alles bijgelezen, en zie dat jullie met enkele vriendinnen een mooie dag aan zee hebben gehad.
Mooie foto's van de streek Ritavdm, ja ik lees dat je door Koksijde gepasseerd bent, jammer, ik had je wel graag eens tegengekomen.
De laatste tijd hou ik het kalmpjes aan, ja de dagelijkse werkjes komen er zeker bij, en in augustus heb ik wel bezoek gehad, praktisch ieder weekend van de kinderen en kleinkinderen, elk om beurt natuurlijk.
Nu plannen ze om op bezoek te komen op 3 oktober. Ik vind dat natuurlijk fijn, en hoop dat het kan.
Ik zal nu maar eens mijn oudste dochter opbellen, om te horen wat ze met de zussen afgesproken is. Ze wilden eigenlijk dat een verrassing zou zijn voor mijn verjaardag, maar met deze rare tijden is dat niet zo makkelijk natuurlijk...
Voor jullie allemaal, een gezellige mooie zondag. Geniet nog maar van het mooie weer !
Vele lieve groeten, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
hhmmmm lekker dat eet ik ook graag, scampi diabolique