In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Remie ..oh ! zo mooi dat liedje ,
ik zat hier met tranen in mijn ogen ,
ze deed me op een of andere manier aan m'n moeke denken ,
remie heb je 'n plastic over je zadel getrokken ,
schuif je er dan niet af
jadi , toch weer tof ! van die scheet ,
Sarina , ik had het ook op tv gezien ,
waar ze gisteren kerst aan 't vieren waren
mama igne , ja véél te koud op 't fietske hoor
ponneke , gelukkig 'n betere dag dan gisteren ,
houden zo ,
an w geniet van je tulpenboompje hé
bloemeke , ons bezig bijtje ,
altijd is ze in de "weer "
Sarina , mijne bult is al wat verminderd hoor ,Hoe hebt ge dat gedaan gekregenHopelijk dat je er niet veel last van hebt, buiten een bult
en hopelijk geen hoofdpijn
maar ik heb wel hoofdpijn gehad ,
en hoe ik dat deed ?
gewoon het keukenkastje wat te fors dicht willen doen ,
maar mijne kop was nog wat in de weg ,
en .."boenk" het was raak met de punt van de kast
allee ik heb er toch niets aan overgehouden hoor
Bertje ..joehoe ..snik ..snik
je bent ons al helemaal vergeten hé
ik wens iedereen nof 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ja het was gisteren eigenlijk niet te doen.
Maar man had de auto mee
En ik moest een nieuwe winterjas voor jongste kopen (en nog wat andere dingen)
De rits van zijn goede jas is stuk (niet te repareren) en hij had een oude aan die hem te klein is en ook al het 1 en ander aan mankeert
Dus ook echt een andere nodig omdat we morgen een uitje hebben
Maar man had de auto mee
En ik moest een nieuwe winterjas voor jongste kopen (en nog wat andere dingen)
De rits van zijn goede jas is stuk (niet te repareren) en hij had een oude aan die hem te klein is en ook al het 1 en ander aan mankeert
Dus ook echt een andere nodig omdat we morgen een uitje hebben
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
snik snik, ben terug door mijn rug gegaan. Dit maal trekt de pijn tot in mijn knie. ik had al pijn en had gezegd ik moet gaan zitten nu maar neen ik moest verder doen en toen was het te laat. een pijnscheut in de rug, bij het vooroverbuigen. Ik denk dat de buurt mijn gil gehoord heeft. Ik geraakte amper terug recht
En Remie je bent gezegend hoor ik heb mijn kleinkind en dochter sinds half augustus niet meer gezien. Doet dat pijn ja maar een brede rug kan je kweken, weet ik ondertussen.
ik ga onderuit.
En Remie je bent gezegend hoor ik heb mijn kleinkind en dochter sinds half augustus niet meer gezien. Doet dat pijn ja maar een brede rug kan je kweken, weet ik ondertussen.
ik ga onderuit.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Lenk wat erg

Weer door je rug gegaan , blijft zwakke plek denk ik . Beterschap met je rug .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag bestaat de dag voor mij hoofdzakelijk uit ’t kijken naar de Ronde van Vlaanderen op TV.
Onder u zullen er zeker zijn die denken, wat ’n idioot, da’s voor mij geen enkel probleem hoor… die mogen/moeten er ook wezen toch….

En geloof me, deze irritante idioot gaat er weer echt voor zitten om er dan vervolgens enorm van te genieten..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Mijn ontbijtje ( granen en fruit ) heeft weer gesmaakt .
Eerst maar eens koffie zetten
@Sarina , hier wordt ook de hele week regen voorspeld , dus ook vandaag nog maar genieten.
en jullie een fijne zondag wensen natuurlijk ....
Mijn ontbijtje ( granen en fruit ) heeft weer gesmaakt .

Eerst maar eens koffie zetten

@Sarina , hier wordt ook de hele week regen voorspeld , dus ook vandaag nog maar genieten.
en jullie een fijne zondag wensen natuurlijk ....

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
An-W mijn voorkeur gaat naar notengranola met halfvolle yoghurt.. njammie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zondagsgrapje.
Op een dag vraagt een meisje aan haar mama:
"Mama, vanwaar komen de allereerste ouders?"
"Wel," antwoordt haar mama, "God heeft de eerste mensen, Adam en Eva, op de wereld gezet.
Adam en Eva hebben dan kinderen gekregen die op hun beurt ouders geworden zijn enzovoort, enzovoort.
Het is zo dat de humane familie is ontstaan."
Twee dagen later stelt het meisje dezelfde vraag aan haar vader.
Deze antwoordt: "Kijk, miljoenen jaren geleden evolueerden de apen langzaam tot wat de mensen vandaag zijn."
Het meisje staat perplex en loopt snel naar haar mama:
"Mama, waarom zeg jij me dat de eerste mensen door God op de wereld werden gezet, terwijl papa zegt dat mensen eigenlijk van de apen afstammen?"
Haar moeder antwoordt met een glimlach:
"Dat is heel simpel liefje. Ik heb je verteld over mijn familie en papa over de zijne!"
Fijne zondag iedereen
menu: friet met vol au vent
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie zondagmorgen allemaal
ik ben al laat maar ik heb al een beetje naar "de ronde " gekeken en daarna gezellig samen met mijn ventje een heerlijk koffietje gedronken en tis zondag en dus doe ik eens niet veel hoor vandaag
ik heb nog een extra wasje gedaan en dat zit nu in de droogkast maar das de laatste voor dit weekend
ik heb hier ook alweer mooie fotootjes gezien maar er staat al veel geschreven om op alles te reageren nu
Lenk pas maar op hoor met jou pijnlijke rug want als ik dat zie dan gaat het van kwaad naar erger
het zou misschien een goed idee zijn om aan je huisarts een voorschrift te vragen om in het ziekenhuis een MRI scan of een CT scan te laten maken zodat je weet wat er in jou rug aan de hand is want rugwervels zijn echt delicaat en voor je het weet krijg je daardoor nog andere problemen er bij die nog erger kunnen zijn
veel beterschap en hou je maar rustig
Sarina ha ha ha dat zou inderdaad handig zijn als ik meer armen zou hebben
marietteke gelukkig dat je niet gekwetst bent aan je hoofd en hopelijk gaat die bult weer weg
Reme hier staat de tv ook op de koers hoor , veel kijkgenot vandaag
An ik heb jaren geleden ook ontbijtgranen gegeten 's morgens maar ik heb eens gehoord dat daar heel veel suiker in verwerkt is en of dat waar is weet ik eigenlijk niet hoor , maar laat het je smaken
jadi ha ha ha wat een goeie mop , en wij hebben gisteren frietjes gegeten
allé ik ga verder doen want mijn droogkast roept
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

ik ben al laat maar ik heb al een beetje naar "de ronde " gekeken en daarna gezellig samen met mijn ventje een heerlijk koffietje gedronken en tis zondag en dus doe ik eens niet veel hoor vandaag
ik heb nog een extra wasje gedaan en dat zit nu in de droogkast maar das de laatste voor dit weekend
ik heb hier ook alweer mooie fotootjes gezien maar er staat al veel geschreven om op alles te reageren nu
Lenk pas maar op hoor met jou pijnlijke rug want als ik dat zie dan gaat het van kwaad naar erger
het zou misschien een goed idee zijn om aan je huisarts een voorschrift te vragen om in het ziekenhuis een MRI scan of een CT scan te laten maken zodat je weet wat er in jou rug aan de hand is want rugwervels zijn echt delicaat en voor je het weet krijg je daardoor nog andere problemen er bij die nog erger kunnen zijn
veel beterschap en hou je maar rustig
Sarina ha ha ha dat zou inderdaad handig zijn als ik meer armen zou hebben
marietteke gelukkig dat je niet gekwetst bent aan je hoofd en hopelijk gaat die bult weer weg
Reme hier staat de tv ook op de koers hoor , veel kijkgenot vandaag
An ik heb jaren geleden ook ontbijtgranen gegeten 's morgens maar ik heb eens gehoord dat daar heel veel suiker in verwerkt is en of dat waar is weet ik eigenlijk niet hoor , maar laat het je smaken
jadi ha ha ha wat een goeie mop , en wij hebben gisteren frietjes gegeten
allé ik ga verder doen want mijn droogkast roept
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag en fijne zondag allen!

Smakelijk voor de goede eters!
Mijn wellness- uurtjes zitten er op, en wat heeft het me goed gedaan!
De rest van de dag lekker zen, niks in de planning...zalig!
Mijn stoere puber kijkt naar de koers, daar heb ik dus ook geen kind aan
Jadi: schitterende mop!
Marietteke, goed dat het maar een bult was, uitkijken dus voor kwetsuren
Groot gelijk Sarina, profiteer er nog van vandaag, we hebben eindelijk nog eens zon!
Iedereen een fijne zondag, tot laters

Smakelijk voor de goede eters!
Mijn wellness- uurtjes zitten er op, en wat heeft het me goed gedaan!
De rest van de dag lekker zen, niks in de planning...zalig!
Mijn stoere puber kijkt naar de koers, daar heb ik dus ook geen kind aan
Jadi: schitterende mop!
Marietteke, goed dat het maar een bult was, uitkijken dus voor kwetsuren
Groot gelijk Sarina, profiteer er nog van vandaag, we hebben eindelijk nog eens zon!
Iedereen een fijne zondag, tot laters

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
tja wat doe je zo op 'n zondagnamiddag ,?
effe naar tearoom geweest , en ...genieten hé
mijn zoon en schoondochterje zijn er ook weer door ,
nog wel 'n moe gevoel , maar toch genezen ,
Lenk , ocharme , hopelijk heb je niet teveel pijn aan je rug ,
Sarina weer mooie foto's van rivierenhof zie ik , tof !
ponneke amaai serieus ontbijt ,
en ik lust alles wél wat erop ligt hoor
bloemeke , gezellig met jullie tweetjes ,
genieten van de kleine dingen ,
meer moet dat niet zijn hoor ,
jadi , je moppeke , weer grandioos
an w ziet er lekker uit ,
je ontbijtgranen
Remie genoten van de koers ?
fijne avond nog voor iedereen
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige koude namiddag iedereen
wat heeft onze koffie gesmaakt sè met een lekker stuk zelfgebakken appelcake er bij en enkele paaseitjes
en meer moet da nie zijn hé
de tv staat aan voor de aankomst van " de ronde " en het zal spannend worden zo te zien
marietteke wat ziet jou haar er mooi van kleur uit , wauw en je staat er zo goed mee , echt waar
en groot gelijk hoor dat je iets lekkers bent gaan eten bij de koffie in de tearoom
Sarina oei alweer van jou ventje moeten scheiden na een kort weekend
en wij kijken ook niet zoveel naar de koers hoor , maar " de ronde " vind ik toch iets speciaal
en enkele jaren geleden is " de ronde " door ons dorp gereden en dat was toch wel iets héél speciaal hoor
en ik ben wel supporter van " club Brugge " maar naar een voetbal wedstrijd zitten kijken dat doe ik niet want dat boeit mij niet om daar zolang naar te kijken
Ponneke amai wat er daar op dat bord ligt daar moet ik wel 3 maaltijden aan eten , zoveel
en groot gelijk dat je het op 't gemakske doet vandaag , hier is het vandaag ook zo
yes yes yes Mathieu Vanderpoel heeft zojuist " de ronde" gewonnen , goed gedaan van hem
en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

wat heeft onze koffie gesmaakt sè met een lekker stuk zelfgebakken appelcake er bij en enkele paaseitjes
en meer moet da nie zijn hé
de tv staat aan voor de aankomst van " de ronde " en het zal spannend worden zo te zien
marietteke wat ziet jou haar er mooi van kleur uit , wauw en je staat er zo goed mee , echt waar
en groot gelijk hoor dat je iets lekkers bent gaan eten bij de koffie in de tearoom
Sarina oei alweer van jou ventje moeten scheiden na een kort weekend
en wij kijken ook niet zoveel naar de koers hoor , maar " de ronde " vind ik toch iets speciaal
en enkele jaren geleden is " de ronde " door ons dorp gereden en dat was toch wel iets héél speciaal hoor
en ik ben wel supporter van " club Brugge " maar naar een voetbal wedstrijd zitten kijken dat doe ik niet want dat boeit mij niet om daar zolang naar te kijken
Ponneke amai wat er daar op dat bord ligt daar moet ik wel 3 maaltijden aan eten , zoveel
en groot gelijk dat je het op 't gemakske doet vandaag , hier is het vandaag ook zo
yes yes yes Mathieu Vanderpoel heeft zojuist " de ronde" gewonnen , goed gedaan van hem
en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Enorm Marietteke..!