In de Vier Seizoenen reeks 23 Zomer 2021
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
En we zijn maar weer opgestaan omdat het niet lukte om verder te slapen.
Overbuurman komt net thuis, die gaat nu slapen.
Vandaag de rest van de chinees en vanavond moeten we naar schoonbroer voor de behandeling en langs moeder. Gimly zal niet content zijn. Morgen bloeduitslag.
Buurman was gisteren weer aan 't kloppen en klieven. Hoe die huizen hier nog overeind staan met al die gaatjes is mij een raadsel. ( Ze zijn van 1950)
't weer ziet er niet echt fameus uit.
Gisteren gezien dat nummer 4 nu voor take-away.com werkt. een extra jobke waarschijnlijk voor de zomermaanden te overbruggen. met drie kinderen en een man die niet mag werken wegens medische reden zullen ze wel af en toe krap zitten.
ik zie ventje methodieus elke dag zijn uitgaven ingeven in een spreadsheet en tot nu toe hoor ik nog niets van ik heb te weinig pensioen, we moeten op dit of dat besparen. In elk geval hoeft hij geen films meer op te nemen want hij heeft er een deel mee naar boven die bekeken moeten worden en die beneden stonden in een stapel tussen de spelletjes waarvan vele niet meer werken.
Overbuurman heeft wat grof vuil buiten gezet en is weer weggereden. kwam dus toch niet van zijn werk zoals gedacht.
Gimly heeft een teljoor met vers eten.
Of er vandaag verder gewerkt wordt aan de vele dozen, weet ik niet. 't is te zien hoe ventjes muts er bij staat. kan zijn dat die andere plannen heeft. We zullen zien. Afwas staat er niet, heb ik gisteren gedaan. heb dat gedaan tussen de vele reclames. die duren lang genoeg om twee borden, wat bestek, twee kommen en lepels af te wassen. tweede blok was goed voor het potje van de opgewarmde haaienvinnensoep en de pollepel af te wassen.
Ventje kreeg van het weekend een messenger van Suus d'r vriendin. het ging over het gerecht dat ventje er gegeten heeft tijdens het etentje voor hun huwelijk dat doorging in restaurant ' de beren'.
Die garçon wist nog perfect wie ventje was. En dat ze op tripadvisor 5 sterren voor dat gerecht gekregen hebben. Suus is er aan het door komen. ik hoop dat het weer een beetje meewerkt morgen want met 5 beaufort vlieg ik naar de dokter, gelukkig moet ik niet vroeg. moet dan nog binnen springen in het zonnehuis ( allez binnenstappen want springen gaat niet meer) voor een afspraak pedicure. Ze zouden bellen van TT om te weten hoe het geweest is met nieuwe Poets die eigenlijk vervangster is van de onze die nog tot de 16 de in ziekteverlof zit. Misschien dat ik ze vandaag hoor. moet toch maar om kwart voor 4 vertrekken naar schoonbroer. we hebben tijd genoeg om te douchen en ons haar te wassen.
Gimly heeft de rest van zijn zakje gehad. nu wachten op pappie om te zeuren voor deel 2.
hij is als een echte Hobbit die kat van ons. breakfast, second breakfast, elvensens, lunch en dan gaat hij meestal slapen indien wij niet met iets bezig zijn. Gisteren waren we alle twee in de keuken en wie stond daar in de deuropening te kijken? juist. we waren weer spoorloos.
Gisteren geen tabletspelletjes gespeelt omdat die aan het opladen was, alleen die sims. geen criminal cases en geen boerderij. mijn beesten staan toch aan de losplaats.
Straks verder doen nadat ik een goede morgen plaatje gezet heb op Fb en eens rondgeneusd heb in de nieuwe berichten van de groepen die ik volg.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
En we zijn maar weer opgestaan omdat het niet lukte om verder te slapen.
Overbuurman komt net thuis, die gaat nu slapen.
Vandaag de rest van de chinees en vanavond moeten we naar schoonbroer voor de behandeling en langs moeder. Gimly zal niet content zijn. Morgen bloeduitslag.
Buurman was gisteren weer aan 't kloppen en klieven. Hoe die huizen hier nog overeind staan met al die gaatjes is mij een raadsel. ( Ze zijn van 1950)
't weer ziet er niet echt fameus uit.
Gisteren gezien dat nummer 4 nu voor take-away.com werkt. een extra jobke waarschijnlijk voor de zomermaanden te overbruggen. met drie kinderen en een man die niet mag werken wegens medische reden zullen ze wel af en toe krap zitten.
ik zie ventje methodieus elke dag zijn uitgaven ingeven in een spreadsheet en tot nu toe hoor ik nog niets van ik heb te weinig pensioen, we moeten op dit of dat besparen. In elk geval hoeft hij geen films meer op te nemen want hij heeft er een deel mee naar boven die bekeken moeten worden en die beneden stonden in een stapel tussen de spelletjes waarvan vele niet meer werken.
Overbuurman heeft wat grof vuil buiten gezet en is weer weggereden. kwam dus toch niet van zijn werk zoals gedacht.
Gimly heeft een teljoor met vers eten.
Of er vandaag verder gewerkt wordt aan de vele dozen, weet ik niet. 't is te zien hoe ventjes muts er bij staat. kan zijn dat die andere plannen heeft. We zullen zien. Afwas staat er niet, heb ik gisteren gedaan. heb dat gedaan tussen de vele reclames. die duren lang genoeg om twee borden, wat bestek, twee kommen en lepels af te wassen. tweede blok was goed voor het potje van de opgewarmde haaienvinnensoep en de pollepel af te wassen.
Ventje kreeg van het weekend een messenger van Suus d'r vriendin. het ging over het gerecht dat ventje er gegeten heeft tijdens het etentje voor hun huwelijk dat doorging in restaurant ' de beren'.
Die garçon wist nog perfect wie ventje was. En dat ze op tripadvisor 5 sterren voor dat gerecht gekregen hebben. Suus is er aan het door komen. ik hoop dat het weer een beetje meewerkt morgen want met 5 beaufort vlieg ik naar de dokter, gelukkig moet ik niet vroeg. moet dan nog binnen springen in het zonnehuis ( allez binnenstappen want springen gaat niet meer) voor een afspraak pedicure. Ze zouden bellen van TT om te weten hoe het geweest is met nieuwe Poets die eigenlijk vervangster is van de onze die nog tot de 16 de in ziekteverlof zit. Misschien dat ik ze vandaag hoor. moet toch maar om kwart voor 4 vertrekken naar schoonbroer. we hebben tijd genoeg om te douchen en ons haar te wassen.
Gimly heeft de rest van zijn zakje gehad. nu wachten op pappie om te zeuren voor deel 2.
hij is als een echte Hobbit die kat van ons. breakfast, second breakfast, elvensens, lunch en dan gaat hij meestal slapen indien wij niet met iets bezig zijn. Gisteren waren we alle twee in de keuken en wie stond daar in de deuropening te kijken? juist. we waren weer spoorloos.
Gisteren geen tabletspelletjes gespeelt omdat die aan het opladen was, alleen die sims. geen criminal cases en geen boerderij. mijn beesten staan toch aan de losplaats.
Straks verder doen nadat ik een goede morgen plaatje gezet heb op Fb en eens rondgeneusd heb in de nieuwe berichten van de groepen die ik volg.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hier ben ik weer. Manlief was dankbaar voor de verjaardagswensen en de mooie kaartjes.
Anjelier, dank je voor het mooie huwelijksverjaardagskaartje. Ik moet jou nog een late proficiat wensen voor jouw verjaardag, kaartje is opgestuurd.
Heb alles gelezen, iedereen en alles oké met iedereen.
Het was echt plezant in Texel. 1 dagje regen gehad, vorige dinsdag en de rest hebben we van goed weer kunnen genieten. Matice heeft zich echt wel voorbeeldig gedragen, in het hotel en daarbuiten. Een enkel keertje als we op een terras zaten en hij zich verveelde, kwam er een woef uit en dan stond manlief of ik op om met hem even een kleine wandeling te doen, zodat we de mensen op het terras niet stoorden. Wat ons op een bepaald moment de reactie opleverde, dat wij beleefder waren dan sommige mensen met huilende kinderen, die her en der voor de voeten liepen van het personeel.
Matice heeft dus maar 1X zijn regenjas moeten aandoen.
Grappig detail, manlief plaagt me altijd omdat ik ook kleedjes voor het diner meeneem ' s avonds.
Maar toen we zondag vertrokken in alle vroegte, was het ook hier al mooi weer. Dus over onze shirts een licht jasje aangetrokken en we waren weg. Bijna in Den Helder waar we de ferry moesten nemen, vraag ik me plots af of de golfjes wel in de auto lagen. Neen dus. Waarop manlief droogweg zegt: " ach, in Texel zijn er ook winkels en ik was toch toe aan een nieuwe golf." Dus dat was onze eerste aankoop.
De was is al volledig gedaan, vandaag de strijk ervan doen.
Matice at daar veel beter dan hier. Dat was een plezier om te zien. Hij kreeg veel complimentjes, onze krullenbol, zowel van het personeel van het hotel als van gewone mensen in de straat.
Zo, ik wens iedereen een mooie maandag. De regen nemen we erbij.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Ik had gisteren nog gedacht dat clive terug
thuis zou zijn, gelukkig hebben jullie maar
één regendag gehad, hier was het de laatste
dagen wel de moeite, amaai, er zijn gisteravond laat
ook nog een paar emmers water naar beneden gevallen
Het mag al stoppen, ik heb medelijden met de mensen
die schade hebben
eer je die vochtigheid eruit hebt.....
er allemaal kapot is..... de verzekering betaalt
ook maar deels terug......
M-M, succes bij je schoonbroer voor de behandeling...
en een lijstje maken om te proberen routine in de
dagen te krijgen kan misschien helpen
't is maar een tip hé
Allen een fijne dag ondanks het weer....
maak er het beste van.............
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Triestig verjaardagsweer voor de buurvrouw. En voor de andere kennissen die jarig zijn vandaag.
Het lijntje op de verjaardagskalender is vol vandaag.
Ik weet niet of jullie indertijd de column van Heleen Hemelaers volgden in Libelle.
Ik denk toch dat ik ze daar las.
Het is wel een schuilnaam.
Alweer iemand uit mijn kennissenkring die er niet meer is.
Jonger nog dan ik.
Vandaag strijken. De luie dag van gisteren inhalen.
Zo te zien gaat het deze namiddag droger worden.
In het oog houden en dan op de fiets springen en brood gaan halen.
Fijn dat jullie verlof zo meegevallen is, Clive.
Oma-C al heel wat kilometers in de benen de laatste tijd me dunkt.
Bekske heel waar wat je op je prentje zet.
Ik zie Mijnheer Anjelier al in de droogkas met Spaanse woef...
Geen zicht...
MM succes voor de kine en laat je niet doen bij je moeder.
Aan alle anderen ook een fijne dag gewenst.
Na regen komt zonneschijn.
De grondwaterstanden moeten nog steeds bijgevuld worden, zullen we maar denken.
In tegenstelling tot verleden jaar ziet alles nu wel echt groen in de tuin.
De bloemen in de bloembakken laten het afweten...
Behalve de begonia en de lobelia.Die tieren welig.
Geen petunia volgend jaar. Dat zijn moeilijke bloemen.
Terug lantana en die geel bloempjes waarvan ik de naam niet ken...
Ik ga strijken en eerst dweilen.
Een dier in huis is toch meer werk om te poetsen.
Het lijntje op de verjaardagskalender is vol vandaag.
Ik weet niet of jullie indertijd de column van Heleen Hemelaers volgden in Libelle.
Ik denk toch dat ik ze daar las.
Het is wel een schuilnaam.
Alweer iemand uit mijn kennissenkring die er niet meer is.
Jonger nog dan ik.
Vandaag strijken. De luie dag van gisteren inhalen.
Zo te zien gaat het deze namiddag droger worden.
In het oog houden en dan op de fiets springen en brood gaan halen.
Fijn dat jullie verlof zo meegevallen is, Clive.
Oma-C al heel wat kilometers in de benen de laatste tijd me dunkt.
Bekske heel waar wat je op je prentje zet.
Ik zie Mijnheer Anjelier al in de droogkas met Spaanse woef...
Geen zicht...
MM succes voor de kine en laat je niet doen bij je moeder.
Aan alle anderen ook een fijne dag gewenst.
Na regen komt zonneschijn.
De grondwaterstanden moeten nog steeds bijgevuld worden, zullen we maar denken.
In tegenstelling tot verleden jaar ziet alles nu wel echt groen in de tuin.
De bloemen in de bloembakken laten het afweten...
Behalve de begonia en de lobelia.Die tieren welig.
Geen petunia volgend jaar. Dat zijn moeilijke bloemen.
Terug lantana en die geel bloempjes waarvan ik de naam niet ken...
Ik ga strijken en eerst dweilen.
Een dier in huis is toch meer werk om te poetsen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: tof dat de vakantie zo goed is meegevallen.Jullie hebben veel beter weer gehad dan wij hier.
Bij beste vriendin was de garage ondergelopen die onder het huis ligt.Die wordt heel ongerust
als ze spreken over zware regenval.Je zou voor minder.
Ja, stel jullie voor manlief en Spaanse woef samen in de droogkast
.Zo zouden ze rap droog zijn.Heb al gezegd als het regent tijdens de wandeling dat ze tussen de druppels moeten lopen
.Prima oplossing , toch.
Dames, tot morgen allemaal.
Clive: tof dat de vakantie zo goed is meegevallen.Jullie hebben veel beter weer gehad dan wij hier.
Bij beste vriendin was de garage ondergelopen die onder het huis ligt.Die wordt heel ongerust
als ze spreken over zware regenval.Je zou voor minder.
Ja, stel jullie voor manlief en Spaanse woef samen in de droogkast
-
Goede avond alle seizoentjes,
ik kom alleen maar even een slaapwel zeggen
vandaag een paar keer een zachte bui gehad
nu is het weer droog maar voor vannacht is er
weer regen voorspeld en morgen veel wind erbij
De zomer zal weer vlug voorbij zijn op deze manier
Slaapwel allemaal en tot morgen...

ik kom alleen maar even een slaapwel zeggen
vandaag een paar keer een zachte bui gehad
nu is het weer droog maar voor vannacht is er
weer regen voorspeld en morgen veel wind erbij
De zomer zal weer vlug voorbij zijn op deze manier
Slaapwel allemaal en tot morgen...

-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, wat een leuk plaatje met die dagen erop. Ja, wij hebben geluk gehad met het weer, behalve die dinsdag dan, toen heeft het zowat de hele dag geregend. Maar we hebben die dag ingevuld door te gaan zwemmen in het zwembad van het hotel, met Matice met regenjas een paar korte wandelingetjes gaan doen, wat TV gekeken op de kamer, wat spelletjes gespeeld en ' s avonds gegeten in het hotel. En woensdag was het dan eerst wat bewolkt, maar dat trok vlug weg. Konden dan met Matice terug naar het strand, hij is echt verzot op zand en putten graven. Hij deed weer veel mensen in de lach schieten. En de mensen willen hem steeds hun koffiekoekje of zelfs het suikertje geven, dan greep ik in en gaf die mensen een hondensnoepje. Matice neemt enorm voorzichtig aan. In 1 café kreeg hij een maatje van de eigenaar omdat hij zo rustig was en hij at het nog op ook. Waarop manlief mij in stilte zei, " hmm, dat zou ik ook wel lusten
HVT, ook ik heb gisteren alles gestreken gekregen. En ja, met een viervoeter in huis heb je wat meer poetswerk. Dat begrijpen ze in het hotel ook. Voor Matice vragen ze 25€ per dag, hij krijgt daarvoor enkel een hondenkussen, een drinkbakje en kauwkluif. Maar aan de andere kant, worden de kamers met hond, 2X gepoetst per dag. In de ochtend wordt er gedweild en in de vroege avond als we eten waren met Matice , werd alles nog eens vlug gestofzuigd. Enkel dat wel. Geen opruim in de badkamer of zo.
Anjelier, wat erg voor jouw vriendin. Je zou dan ook angstig zijn als ze zoveel regen voorspellen. Ik hoop dat ze niet teveel schade heeft en dat de verzekering snel alles regelt.
En tussen de druppels lopen, dat is een goed idee
Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de kaartjes voor manlief zijn verjaardag en iedereen bedanken voor de mooie kaartjes voor onze huwelijksverjaardag vandaag. We zijn reeds 31 jaar gehuwd.
In Texel is een kunstgalerijtje en daar gaan we altijd eens piepen. Nu zagen manlief en ik een klein kunstwerkje staan waar we beiden verliefd op waren. Normaal gaan we altijd eten op onze huwelijksdag en is er voor beiden een kleine attentie. Na wat samenspraak besloten we in plaats van te gaan eten en een attentie et kopen voor elkaar, dit kunstwerkje te kopen. Dus zijn we daar binnen gegaan en die galerij was veel groter dan de gevel ervan laat vermoeden, met tussenverdiepen en zo. We lieten het werkje halen zodat we het apart konden zien. En ja, het was echt wel mooi en betaalbaar. De eigenaar van de galerij pakte het kleinood heel goed in in een houten kistje. De dag nadat we thuis waren van Texel, onze kast anders ingericht. Er moesten een aantal dingetjes weg, wilden we het op de juiste plaats zetten. En nu staat het echt wel mooi te wezen, eens iets heel anders voor onze huwelijksverjaardag. Certificaat heb ik keurig weggelegd. Er was ook een kaartje bij met de naam van de kunstenares en die wilt manlief bij het werkje houden.
Vandaag boven poetsen en de strijk van de dekbedovertrekken doen.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens iedereen een mooie dinsdag. Liefs en een dikek knuffel voor elk.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Bij schoonbroer was de jongste dochter thuis. ze gaat een kamp organizeren voor kinderen met een beperking. Is toegelaten tot de afdeling geneeskunde aan de unief en gaat hoogstwaarschijnlijk voor huisarts. Is heel veel veranderd sinds ik ze zag op de 76 verjaardag van schoonmoeder. Schoonbroer had het te druk en was dus niet veel van zegs, alleen dat ik blokvast zat.
Binnen 4 weken terug. Zijn dan naar moeder gegaan, die was verbaasd dat we vroeg waren. ( afspraak was een half uur verzet) antislip onder het tapijt. kreeg wijntje. moeder denkt dat vriendin 1 ons niet terug gaat uitnodigen omdat de prijs gestegen is. geeft niet. We gaan nog eens apart voor de pensioen van ventje dan alleen met moeder.
geraakte niet goed in slaap ( altijd na zo'n drukbehandeling) maar toch vroeg genoeg op om me rustig klaar te maken. moet nog de afwas doen van gisteren en we eten kippeboutjes in de oven. dan die mat onderin de oven schoonmaken + rooster. is veel wind.
Hier een brief van John Crombez in de bus gekregen. ze wilden het wijkkantoortje dicht. Hij is er tegen. want wij liggen hier te ver van stad voor zaken die de politie moet regelen. ( zoals oog houden op verandering van kant, wat nu niet gebeurd met alle gevolgen van dien) Crombez zou hier ook wonen en nog twee andere politiekers. onze rode burgemeester woont hier ook maar denk nu niet meer. de oude burgemeester is hier ook nog steeds.
Buurman vertrekt. is zijn uur. staan weer om de hoek want er was weer geen enkele plaats vrij.
Bij ons lekt de douche nog steeds. schoonbroer heeft een nieuwe vlotter nodig. Kat kamikaze dacht dat Hond neef er was, kroop in de kelder. Staartje ( kat met geamputeerde staart) is niet meer zo bang van ons.
Groentenboer al goed op weg de krantenwinkel te annexeren.
ventje zal naar de carref. moeten en van daar brood meebrengen voor vanavond en beleg.
Ventje koopje gedaan in de ldl door de reclame van perrier. dat water is voor 's nachts om medicatie te nemen omdat ze meer bruist. je moet nu zelf je kar ontsmetten in de ldl, aan de carref. zei ventje staan ze ook niet meer om het voor je te doen. Hier was dat al lang, bij moeder nu nog maar pas.
na de dokter niet vergeten langs zonnehuis te gaan voor pedicure.
Er reden vrij veel "zotten" op de weg naar schoonbroer. bijna twee keer een accidentje gehad. goed dat ventje goede reflexen heeft. ook weinig parking bij schoonbroer. wordt nu als randparking gebruikt door toeristen.
Ga pillen innemen, fruit eten en afwas doen dan gaan aankleden.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Bij schoonbroer was de jongste dochter thuis. ze gaat een kamp organizeren voor kinderen met een beperking. Is toegelaten tot de afdeling geneeskunde aan de unief en gaat hoogstwaarschijnlijk voor huisarts. Is heel veel veranderd sinds ik ze zag op de 76 verjaardag van schoonmoeder. Schoonbroer had het te druk en was dus niet veel van zegs, alleen dat ik blokvast zat.
Binnen 4 weken terug. Zijn dan naar moeder gegaan, die was verbaasd dat we vroeg waren. ( afspraak was een half uur verzet) antislip onder het tapijt. kreeg wijntje. moeder denkt dat vriendin 1 ons niet terug gaat uitnodigen omdat de prijs gestegen is. geeft niet. We gaan nog eens apart voor de pensioen van ventje dan alleen met moeder.
geraakte niet goed in slaap ( altijd na zo'n drukbehandeling) maar toch vroeg genoeg op om me rustig klaar te maken. moet nog de afwas doen van gisteren en we eten kippeboutjes in de oven. dan die mat onderin de oven schoonmaken + rooster. is veel wind.
Hier een brief van John Crombez in de bus gekregen. ze wilden het wijkkantoortje dicht. Hij is er tegen. want wij liggen hier te ver van stad voor zaken die de politie moet regelen. ( zoals oog houden op verandering van kant, wat nu niet gebeurd met alle gevolgen van dien) Crombez zou hier ook wonen en nog twee andere politiekers. onze rode burgemeester woont hier ook maar denk nu niet meer. de oude burgemeester is hier ook nog steeds.
Buurman vertrekt. is zijn uur. staan weer om de hoek want er was weer geen enkele plaats vrij.
Bij ons lekt de douche nog steeds. schoonbroer heeft een nieuwe vlotter nodig. Kat kamikaze dacht dat Hond neef er was, kroop in de kelder. Staartje ( kat met geamputeerde staart) is niet meer zo bang van ons.
Groentenboer al goed op weg de krantenwinkel te annexeren.
ventje zal naar de carref. moeten en van daar brood meebrengen voor vanavond en beleg.
Ventje koopje gedaan in de ldl door de reclame van perrier. dat water is voor 's nachts om medicatie te nemen omdat ze meer bruist. je moet nu zelf je kar ontsmetten in de ldl, aan de carref. zei ventje staan ze ook niet meer om het voor je te doen. Hier was dat al lang, bij moeder nu nog maar pas.
na de dokter niet vergeten langs zonnehuis te gaan voor pedicure.
Er reden vrij veel "zotten" op de weg naar schoonbroer. bijna twee keer een accidentje gehad. goed dat ventje goede reflexen heeft. ook weinig parking bij schoonbroer. wordt nu als randparking gebruikt door toeristen.
Ga pillen innemen, fruit eten en afwas doen dan gaan aankleden.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes en een heel fijne
huwelijksverjaardag voor clive en manlief
nog vele jaren samen in goede gezondheid...
en fijn dat de vakantie leuk was...

Alle seizoentjes een fijne dinsdag vandaag
M-M hier moeten wij al heel lang onze winkelkar zelf ontsmetten
overal, bij al** Li** Colr*** en Delhaize is er eerst mee begonnen
De zon is erdoor gekomen en we zouden 19à20° krijgen
Er is wel veel wind en die loeit hier weer rond de woning
Voor iedereen een gezellige dag en tot later
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Die Poes in huis is bevorderlijk voor goede slaap denk ik.
Weer een nachtje van zeven uur!
Wolken zon en wind hier en twee eksters die straks buikpijn gaan hebben.
Die zitten al een hele tijd in de gazon te pikken en maar smullen.
Poes slaapt zoals ze de helft van de dag of nog meer verslaapt.
Vandaag tweede poging ondernemen om de strijkmand helemaal leeg te strijken.
Gisteren niet gelukt. Dweilen is er ook overgeschoten.
Het werk dat ik verzet krijg wordt met de dag minder.
Jongste had nog gezegd als ik zei dat ik het zonder gezinshulp best kon redden:
" Ja maar ik heb de indruk dat het met toch minder lastig was."
Clive hartelijke gelukwensen met jullie huwelijksverjaardag en met de verjaardag van manlief.
In uitgeteld relais.
Ik had beter een keertje een voorraad verjaardagskaartjes ingedaan, want ik ben nog altijd niet erg scheutig om veel winkels binnen te gaan op één voormiddag.Dan maar langs deze weg en niet minder gemeend.
Oma-C aan zee ooit in een appartement gelogeerd waar de wind ook zo tekeer ging.
Akelig.Ik werd daar zenuwachtig van.
Prettige dag nog aan allen!
Weer een nachtje van zeven uur!
Wolken zon en wind hier en twee eksters die straks buikpijn gaan hebben.
Die zitten al een hele tijd in de gazon te pikken en maar smullen.
Poes slaapt zoals ze de helft van de dag of nog meer verslaapt.
Vandaag tweede poging ondernemen om de strijkmand helemaal leeg te strijken.
Gisteren niet gelukt. Dweilen is er ook overgeschoten.
Het werk dat ik verzet krijg wordt met de dag minder.
Jongste had nog gezegd als ik zei dat ik het zonder gezinshulp best kon redden:
" Ja maar ik heb de indruk dat het met toch minder lastig was."
Clive hartelijke gelukwensen met jullie huwelijksverjaardag en met de verjaardag van manlief.
In uitgeteld relais.
Ik had beter een keertje een voorraad verjaardagskaartjes ingedaan, want ik ben nog altijd niet erg scheutig om veel winkels binnen te gaan op één voormiddag.Dan maar langs deze weg en niet minder gemeend.
Oma-C aan zee ooit in een appartement gelogeerd waar de wind ook zo tekeer ging.
Akelig.Ik werd daar zenuwachtig van.
Prettige dag nog aan allen!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Even op de pc terwijl de vloer van de veranda droogt.Is er goed warm, dan droogt het snel.
Je zou denken het ziet niet te vuil , tot je begint te poetsen, dan is je water zwart.
Vandaag geen wandeling voor Spaanse woef, veel te veel wind, je moet het ook niet gaan zoeken hé.We wonen in een boomrijke gemeente dus, beter thuisblijven.
Vanavond terug maatjes eten, de vorige keer waren die zo lekker, dat we er beiden zin in hebben.Wil je geloven als ik naar de nieuwe viswinkel rijd, dat ik mijn gps moet aanzetten, zou het anders niet vinden.Straatje in, straatje uit.Alhoewel het in een naburig dorp is, maar ja, ik kom daar weinig.
Even op de pc terwijl de vloer van de veranda droogt.Is er goed warm, dan droogt het snel.
Je zou denken het ziet niet te vuil , tot je begint te poetsen, dan is je water zwart.
Vandaag geen wandeling voor Spaanse woef, veel te veel wind, je moet het ook niet gaan zoeken hé.We wonen in een boomrijke gemeente dus, beter thuisblijven.
Vanavond terug maatjes eten, de vorige keer waren die zo lekker, dat we er beiden zin in hebben.Wil je geloven als ik naar de nieuwe viswinkel rijd, dat ik mijn gps moet aanzetten, zou het anders niet vinden.Straatje in, straatje uit.Alhoewel het in een naburig dorp is, maar ja, ik kom daar weinig.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik ga vandaag al mijn tweede vaccinatie halen in plaats van de 30° juli. Manlief heeft het weten te vervroegen. Ik ben niet bang van de spuit zelf, maar ik hoop echter wel dat ik niet zo ziek ervan ben zoals bij mijn eerste vaccinatie. De tijd zal het uitwijzen.
Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de mooie kaartjes en wensen voor manlief en voor onze huwelijksverjaardag. Echt wel hartverwarmend. Buurman is, als laatste van ons 4, vandaag jarig, de buren en wij zijn allemaal in hetzelfde jaar geboren. Heb voor hem een leuk kaartje en een fles wijn. Die heb ik manlief laten uitkiezen, want buurman is een wijnkenner. En ik drink wel af en toe een glaasje wijn, maar ik heb geen verstand ervan. Voor mij is de wijn lekker of niet, wat de prijs er ook van is.
Gisteren alles gedaan gekregen, behalve de strijk van de dekbedovertrekken, maar dat ga ik nu meteen doen en dan alweer een machine of 2 instoppen. Een deel ervan kan in de droogkast en een deel ga ik boven op het droogrek ophangen, de strijk is dan voor morgenochtend.
Ga zorgen dat het licht HH gedaan is voordat ik mijn spuit ga halen. En dan de dekbedovertrekken al strijken.
Zo, ga mij douchen en boven al alles doen.
Ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs voor elkeen en een dikke sterkteknuffel voor ieder die er eentje nodig heeft.