Hoekje: "De oase van rust" 2021(2)
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren weer een spannende aflevering van één jaar gratis, jammer dat die knappe quizzer eruit ligt maar het is een geluksspel hé en hij was nogal gestresseerd in de vuurproef.
In Thuis vermoed ik dat de "papa" Karins baas dus haar stalker is ofwel zijn dochter om dan achteraf te dreigen dat ze Karins foto's op het net zal publiceren. Wat denk jij?
In Lanzarote hebben Christa en Luc het lekker warm, een heerlijk hotel met jacuzzi en een grote luxueuze huurwagen.

Nu nog wat voortdoen, hou jullie goed en loop hier in ons hoekje eens binnen
In Thuis vermoed ik dat de "papa" Karins baas dus haar stalker is ofwel zijn dochter om dan achteraf te dreigen dat ze Karins foto's op het net zal publiceren. Wat denk jij?
In Lanzarote hebben Christa en Luc het lekker warm, een heerlijk hotel met jacuzzi en een grote luxueuze huurwagen.

Nu nog wat voortdoen, hou jullie goed en loop hier in ons hoekje eens binnen
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Omadina, we waren samen in Knokke Heist dat je vertelde, Guy wilde trouwen, jij twijfelde.
Je wist toen al waarom, mensen veranderen niet.
Weet als geen ander dat er soms geen weg terug is, hoe je ook wil. Diep gekwetst blijf je achter.
Geniet van je sport, en de mensen die je omringen, wij zien mekaar misschien in het voorjaar
Je wist toen al waarom, mensen veranderen niet.
Weet als geen ander dat er soms geen weg terug is, hoe je ook wil. Diep gekwetst blijf je achter.
Geniet van je sport, en de mensen die je omringen, wij zien mekaar misschien in het voorjaar
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Ik kreeg gisteren een berichtje binnen van een vriendin die aan de Wafelbak bezig was
en
'k had natuurlijk ook goesting ....

Corry, weer iets om naar uit te kijken, dat is wat we nog nodig hebben hé.
Ivette, ze zullen genieten daar in het zonnetje, verwend in een leuk hotelletje.
'k zou ook wel willen maar toch 'k vind het nog altijd niet veilig.
Ben ik een angsthaas ? EN nee ik veroordeel mensen niet die het wel aandurven hoor.
Oma-dina, kiezen voor jezelf dat is het wat je nu moet doen. Laat het verleden achter je. en geniet nu van alles wat kan en mag.
Wat zullen die wijze mannen straks weer uit hun mouw schudden, versoepelen ? verstrengen ?
Menu: frietjes met spiegeleitjes en tomaatjes (tomaatjes die eigenlijk geen smaak hebben in de winter)
't moet niet altijd haute cuisine zijn hé
Ik kreeg gisteren een berichtje binnen van een vriendin die aan de Wafelbak bezig was
en
'k had natuurlijk ook goesting ....

Corry, weer iets om naar uit te kijken, dat is wat we nog nodig hebben hé.
Ivette, ze zullen genieten daar in het zonnetje, verwend in een leuk hotelletje.
'k zou ook wel willen maar toch 'k vind het nog altijd niet veilig.
Ben ik een angsthaas ? EN nee ik veroordeel mensen niet die het wel aandurven hoor.
Oma-dina, kiezen voor jezelf dat is het wat je nu moet doen. Laat het verleden achter je. en geniet nu van alles wat kan en mag.
Wat zullen die wijze mannen straks weer uit hun mouw schudden, versoepelen ? verstrengen ?
Menu: frietjes met spiegeleitjes en tomaatjes (tomaatjes die eigenlijk geen smaak hebben in de winter)
't moet niet altijd haute cuisine zijn hé
Oud maar niet Out
-
Hey omadina ik had je bijna gemist zo helemaal onderaan op de vorige bladzijde.
Je spreekt daar van samenkomen maar het zou wel een heel klein groepje geworden zijn en wij waren zo'n mooie bende:

Wat waren we een hechte, schone groep!
Je spreekt daar van samenkomen maar het zou wel een heel klein groepje geworden zijn en wij waren zo'n mooie bende:

Wat waren we een hechte, schone groep!
Ivette
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Eerst en vooral, dank je wel Corry, Ritavdm, Yvette en alle maatjes voor jullie vriendschap voor jullie bemoedigende woorden. Mémérietje, jouw dagelijkse mooie prenten vind ik zo mooi !
Ja, ik hoop ook dat we in het voorjaar samen kunnen komen, ons groepje dat komt schrijven is kleiner geworden, dat is wel waar, maar misschien komen er toch meer mensen naar onze samenkomst aan zee.
Yvette, jouw kinderen zullen zich wel amuseren op vakantie, zo een mooi weer en omgeving. Ze hebben 100% gelijk hoor ! Mijn oudste dochter heeft een weekje vakantie in mei, ze gaan ook op reis, terwijl Lennert, die in het 6de middelbaar zit met zijn school naar Rome gaat.
Ik heb dan de oppas .... voor hondje Simba, ik kijk er al naar uit !
Voor jullie allemaal een mooi,gezellig weekend !
Groetjes, omadina

Vandaag is Danté jarig, 20 jaar, oudste kleinzoon en mijn metekind. Hoop dat hij verder een heel gelukkig leven heeft samen met Céleste, zijn vriendinnetje.
Eerst en vooral, dank je wel Corry, Ritavdm, Yvette en alle maatjes voor jullie vriendschap voor jullie bemoedigende woorden. Mémérietje, jouw dagelijkse mooie prenten vind ik zo mooi !
Ja, ik hoop ook dat we in het voorjaar samen kunnen komen, ons groepje dat komt schrijven is kleiner geworden, dat is wel waar, maar misschien komen er toch meer mensen naar onze samenkomst aan zee.
Yvette, jouw kinderen zullen zich wel amuseren op vakantie, zo een mooi weer en omgeving. Ze hebben 100% gelijk hoor ! Mijn oudste dochter heeft een weekje vakantie in mei, ze gaan ook op reis, terwijl Lennert, die in het 6de middelbaar zit met zijn school naar Rome gaat.
Ik heb dan de oppas .... voor hondje Simba, ik kijk er al naar uit !
Voor jullie allemaal een mooi,gezellig weekend !
Groetjes, omadina

Vandaag is Danté jarig, 20 jaar, oudste kleinzoon en mijn metekind. Hoop dat hij verder een heel gelukkig leven heeft samen met Céleste, zijn vriendinnetje.
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
geen nieuws is goed nieuws zegt men
aja mijn rolluik in mijn slaapkamer is kapot
kan niet omhoog, is wel ambetant wand is de voorkant naast de voordeur

geen nieuws is goed nieuws zegt men
aja mijn rolluik in mijn slaapkamer is kapot
kan niet omhoog, is wel ambetant wand is de voorkant naast de voordeur

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Omadina hartelijk proficiat aan Dante met zijn 20e verjaardag, raar als ik bedenk dat mijn man net zo oud was toen we al trouwden, ik was toen 18, wat waren we snotneuzen!
Dina, uw kinderen en kleinkinderen zullen je wel op handen dragen, ze zullen zo'n positieve, ruimdenkende mama en oma wel heel graag zien!
Bedankt voor uw bemoedigende woorden, ik ben ook al jaren content met de steun en vriendschap hier!
Nu stilletjes hopen dat ik ook de andere vriendinnen op de foto hierboven geïnspireerd heb om toch weer eens te komen schrijven? Van harte welkom!
Dina, uw kinderen en kleinkinderen zullen je wel op handen dragen, ze zullen zo'n positieve, ruimdenkende mama en oma wel heel graag zien!
Bedankt voor uw bemoedigende woorden, ik ben ook al jaren content met de steun en vriendschap hier!
Nu stilletjes hopen dat ik ook de andere vriendinnen op de foto hierboven geïnspireerd heb om toch weer eens te komen schrijven? Van harte welkom!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Het was een zonnige septemberdag

Herinneringen, hopen op , we zien wel.
Ook niet veel te melden, gelukkig maar !
We zijn klaar om kortbij, grote ruimte, te gaan eten, in gezelschap van kleinzoon Gunther en Ineke .
Omadina, wat een knappe man is je kleinzoon.
Inderdaad Ivette we trouwde en er kwamen kinderen, voor ons meer dan 60 jaar geleden.
Een heel ander bestaan, Staf vergelijkt soms en vergeet dat er drie generatie tussen zitten,
het niet zou kunnen zoals hij toen dacht hoe het moest zijn, ik noem het soms ouderwets.
Groetjes
Corry

Herinneringen, hopen op , we zien wel.
Ook niet veel te melden, gelukkig maar !
We zijn klaar om kortbij, grote ruimte, te gaan eten, in gezelschap van kleinzoon Gunther en Ineke .
Omadina, wat een knappe man is je kleinzoon.
Inderdaad Ivette we trouwde en er kwamen kinderen, voor ons meer dan 60 jaar geleden.
Een heel ander bestaan, Staf vergelijkt soms en vergeet dat er drie generatie tussen zitten,
het niet zou kunnen zoals hij toen dacht hoe het moest zijn, ik noem het soms ouderwets.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeieavond
Inderdaad Corry, Ivette.... en alle anderen natuurlijk ook, tijden veranderen en wij helaas ook. Was het vroeger beter, Nu beter ??? Wie zal het zeggen?
Vandaag hebben we onze 10.000 stappen (meer zelfs) in Nieuwpoort gezet.
EN JA, we hebben de zeldzame Ross'meeuw uit Siberië gespot, meer zelfs we hebben ze op de gevoelige plaat kunnen zetten.
Kijk je mee ?

daar is ze :

voor meer.... zie fb
Inderdaad Corry, Ivette.... en alle anderen natuurlijk ook, tijden veranderen en wij helaas ook. Was het vroeger beter, Nu beter ??? Wie zal het zeggen?
Vandaag hebben we onze 10.000 stappen (meer zelfs) in Nieuwpoort gezet.
EN JA, we hebben de zeldzame Ross'meeuw uit Siberië gespot, meer zelfs we hebben ze op de gevoelige plaat kunnen zetten.
Kijk je mee ?

daar is ze :

voor meer.... zie fb
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Goede morgen en een heel fijn weekend iedereen X

Groetjes van meme-rietje,
-
Goeie zondagvoormiddag
JA 'k heb ook heimwee naar die bijeenkomsten !
Er zitten er hier een paar te vechten in de boom voor mijn raam dat de pluimen in het rond vliegen.
Zouden ze de lente al ruiken ?
Originele bomen heb jij meme-Rietje
maar 't zou toch nog mooier geweest zijn moesten hun mondhoeken wat meer omhoog gaan
. Werk voor de photoshoppers.
Menu : kafsfricasee met bloemkool
Activiteit : wandelen zeker.
Als je teveel en te nauwe contacten vermijdt blijft er niet veel anders over als je wilt buiten komen.
Dat dien barometer maar vlug over oranje naar geel gaat.
JA 'k heb ook heimwee naar die bijeenkomsten !
Er zitten er hier een paar te vechten in de boom voor mijn raam dat de pluimen in het rond vliegen.
Zouden ze de lente al ruiken ?
Originele bomen heb jij meme-Rietje
Menu : kafsfricasee met bloemkool
Activiteit : wandelen zeker.
Als je teveel en te nauwe contacten vermijdt blijft er niet veel anders over als je wilt buiten komen.
Dat dien barometer maar vlug over oranje naar geel gaat.
Oud maar niet Out
-
Ik mag vanmiddag gaan eten in Rouge & Blanc in Ingelmunster voor de 60e huwelijksverjaardag van Niks schoonouders Er moest gelukkig niemand afzeggen, iedereen kan gezond meefeesten.
Nik komt me rond 11u halen en brengt een brood mee, zo kan ik weer die dagen dat de bakkerijen gesloten zijn overbruggen want vers brood is nog altijd beter dan uit de vriezer (vind ik trouwens met alles zo!)
Zal dan wel vertellen hoe het geweest is
Nik komt me rond 11u halen en brengt een brood mee, zo kan ik weer die dagen dat de bakkerijen gesloten zijn overbruggen want vers brood is nog altijd beter dan uit de vriezer (vind ik trouwens met alles zo!)
Zal dan wel vertellen hoe het geweest is
Ivette