Goede avond iedereen, tot mijn verbazing heb ik nog niets gepost vandaag, of zou het verdwenen zijn?
Zo Jadi, ben jij lekker bezig geweest : confituur, balletjes draaien, lekkere rijstpap gemaakt
Ventje kan alleen koude dingen eten...een lekkere gaspaccio misschien eens?
Of gevulde tomaat of paprika met rijst en gehakt...maar dat is dan weer warm
Appelflap of met kersen, of abrikoos? Pffft moeilijk hoor! Wens je veel creativiteit, best moeilijk zo
Mama-inge, zalig in of bij het zwembad, zou er zo mee inspringen!
Wat vreemd Sita, dat je zo moeilijk kan posten hier, of ingelogd blijven - kan daar eens niemand naar kijken?
En trage vooruitgang met je badkamer, denk maar : elke dag is er een en dichter bij een mooi geheel!
Bert, wat bedoel je met ik ga eruit voor onbepaalde tijd? Zit er wat tegen, of voel je je niet goed? Kom toch maar gauw weer terug leuteren, ik genoot bijzonder van je laatste plaatjes
An, wat gaaf dat het zover is, je dochter zal blij zijn om van het olifantje verlost te zijn (zal ook best zwaar zijn door die extra tijd...) dus we duimen met z'n allen!
Zonnebloemetje, goed dat je naar de dokter ging voor een prik tegen die zonne allergie, want dat rijmt niet : zonnebloemetje met zonne-allergie!

Wat leuk die koolmeesjes!!!!
Tot zover voor nu, allemaal fijne nachtrust gewenst