Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Wat een snertweer!
Rita je bedenkingen…toen dit alles opgenomen werd…iedere kandidaat was gevaccineerd en getest en er was nergens meer een mondmaskerplicht, uitgezonderd in de ziekenhuizen!
En er was er eentje blij toen ze van muziekles kwam want de Sint was geweest en had alles gebracht wat ze gevraagd had…

Meme-rietje mijn wederhelft heeft gisteren zijn 3 de prik gehad en hij heeft ook een zere arm!
Anders niet speciaals te melden…tot later daag…
Wat een snertweer!
Rita je bedenkingen…toen dit alles opgenomen werd…iedere kandidaat was gevaccineerd en getest en er was nergens meer een mondmaskerplicht, uitgezonderd in de ziekenhuizen!
En er was er eentje blij toen ze van muziekles kwam want de Sint was geweest en had alles gebracht wat ze gevraagd had…

Meme-rietje mijn wederhelft heeft gisteren zijn 3 de prik gehad en hij heeft ook een zere arm!
Anders niet speciaals te melden…tot later daag…
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie morgen
Zondag maar 'k vrees dat het er eentje zonder zon wordt.
Veve, wat is de Sint weer gul geweest
Een van de voordelen van halve nachten beneden zitten omdat liggen te pijnlijk is is dat je ongestoord kunt lezen
Je weet ik zoek in alles een positieve kant.
Een aanrader voor de lezers, eentje die ik vannacht beëindigd heb : Het meisje met de luide stem van Abi Daré
Zondag maar 'k vrees dat het er eentje zonder zon wordt.
Veve, wat is de Sint weer gul geweest
Een van de voordelen van halve nachten beneden zitten omdat liggen te pijnlijk is is dat je ongestoord kunt lezen
Je weet ik zoek in alles een positieve kant.
Een aanrader voor de lezers, eentje die ik vannacht beëindigd heb : Het meisje met de luide stem van Abi Daré
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen allemaal !
De Sint vertrekt weer naar Spanje vandaag..... gelijk heeft hij wel al je naar het weerbericht luistert....
Voor jullie allemaal een gezellige nieuwe week !
omadina

okal enkele jaren geleden, mijn lieve kleindochter Maïté !
De Sint vertrekt weer naar Spanje vandaag..... gelijk heeft hij wel al je naar het weerbericht luistert....
Voor jullie allemaal een gezellige nieuwe week !
omadina

okal enkele jaren geleden, mijn lieve kleindochter Maïté !
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Hier kwam de Sint niet langs, maar in Zeebrugge was hij op de afspraak. Voor Rhune, Romy en Eleanor.

Goedemorgen
Robin is jarig, Babette haar hondje feest mee.

Gisteren verlichting buiten geplaatst, Staf heeft geholpen, wilde het eerst alleen doen.
Kleinzoon Gunther en Ineke waren zaterdag even op bezoek, zalig hen te zien.
Wat brengt de dag, ga in de voormiddag naar buiten, hoop dat Staf meegaat.
Rietjes, een nadeel met voordeel vertalen, je weegschaal zal tevreden zijn.
Ga stoppen met kiné, er zijn nog mogelijkheden om spieren te versterken, alleen mijn linker knie is er niet tevreden mee. Voel me goed en kan wat moet.
Groetjes
Corry

Goedemorgen
Robin is jarig, Babette haar hondje feest mee.

Gisteren verlichting buiten geplaatst, Staf heeft geholpen, wilde het eerst alleen doen.
Kleinzoon Gunther en Ineke waren zaterdag even op bezoek, zalig hen te zien.
Wat brengt de dag, ga in de voormiddag naar buiten, hoop dat Staf meegaat.
Rietjes, een nadeel met voordeel vertalen, je weegschaal zal tevreden zijn.
Ga stoppen met kiné, er zijn nog mogelijkheden om spieren te versterken, alleen mijn linker knie is er niet tevreden mee. Voel me goed en kan wat moet.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen iedereen

-
goeie morgen iedereen
den hovenier is eindelijk geweest gisteren
om te snoeien en op te kuisen
de steentjes die hij moet gieten zal hij doen in januari
we zullen het maar geloven
nu het ziet er toch weer proper uit

den hovenier is eindelijk geweest gisteren
om te snoeien en op te kuisen
de steentjes die hij moet gieten zal hij doen in januari
we zullen het maar geloven
nu het ziet er toch weer proper uit

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Gisteren dagziekenhuis voor mijn ventje.
Het was heen en weer rijden , tussenin boodschappen gedaan, huisje aan de kant.
Bloedplaatjes gekregen, binnen 10 dagen terug. Uitslag van zijn bloed was niet goed, witte bloedcellen
Maandag samen op den draai geweest, Dijk van Wenduine afgewandeld, iets gaan drinken en ook daar gegeten, heeft ons deugd gedaan.
Rietjes, je weet dat de pijn tijdelijk is, tanden bijten om te overbruggen. Komt goed wat het voornaamste is.
Ga aan de slag, straks voor een nieuwe bril, draag nu enen van 10 jaar geleden. Laatste bril zijn de glazen beschadigd door een product welke het aandampen voorkwam. De verkleuring naar donker is bevlekt.
Groeten en tot later
Corry
Gisteren dagziekenhuis voor mijn ventje.
Het was heen en weer rijden , tussenin boodschappen gedaan, huisje aan de kant.
Bloedplaatjes gekregen, binnen 10 dagen terug. Uitslag van zijn bloed was niet goed, witte bloedcellen
Maandag samen op den draai geweest, Dijk van Wenduine afgewandeld, iets gaan drinken en ook daar gegeten, heeft ons deugd gedaan.
Rietjes, je weet dat de pijn tijdelijk is, tanden bijten om te overbruggen. Komt goed wat het voornaamste is.
Ga aan de slag, straks voor een nieuwe bril, draag nu enen van 10 jaar geleden. Laatste bril zijn de glazen beschadigd door een product welke het aandampen voorkwam. De verkleuring naar donker is bevlekt.
Groeten en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dag maatjes
Ik heb gewassen en voor de 1e keer dit jaar tegen mijn zin binnen gedroogd maar nu is het buiten niet meer te doen. Ik ben nog niet veel buiten geweest, jeun mij thuis!
Nu ligt mijn Kerstopsmuk klaar, dat ga ik zo uitzetten.
Gisteren een dik vakantieboek van Herman en Vandamme, komt hier al van 1993 in de bus onder Roger Leveque (zonder c). We zijn er nog nooit mee gereisd, heb ik hen gisteren gemaild, hopelijk gaan ze nu stoppen met die verspilling, ze hebben het toch beloofd.
Ik heb even verschoten van dat failliete elektriciteitsbedrijf maar met de provincie West-Vlaanderen ben ik bij Engie aangesloten! Je zal je maar veilig voelen en ineens al je betaalde voorschotten kwijt zijn.
Ik lees dat je al met Staf "op den draai" geweest bent Corry zoals jij dat noemt! Goed zo, houden zo!
Ik hoop dat Rietjes rug al wat minder zeer doet, dat is heel pijnlijk vooral voor zo'n graag bewegend iemand.
Ik heb gisteren gevraagd of ze uit de hoofdbib in Hooglede deze namiddag enkele boeken voor me meebrengt, ik kan altijd op haar rekenen. Hooglede is nu eenmaal de hoofdgemeente, de bib is daar elke dag open, wij mogen al content zijn dat we hier 3x per week terecht kunnen maar ze doen echt wel hun best!
Alleen een kruidenierszaak missen we geweldig, het is lastig als men niet in auto rijdt, we hebben hier alleen 2 bakkers en 2 beenhouwers maar groenten, fruit enz niet, lastig om zo uw plan te trekken!
Ik heb gewassen en voor de 1e keer dit jaar tegen mijn zin binnen gedroogd maar nu is het buiten niet meer te doen. Ik ben nog niet veel buiten geweest, jeun mij thuis!
Nu ligt mijn Kerstopsmuk klaar, dat ga ik zo uitzetten.
Gisteren een dik vakantieboek van Herman en Vandamme, komt hier al van 1993 in de bus onder Roger Leveque (zonder c). We zijn er nog nooit mee gereisd, heb ik hen gisteren gemaild, hopelijk gaan ze nu stoppen met die verspilling, ze hebben het toch beloofd.
Ik heb even verschoten van dat failliete elektriciteitsbedrijf maar met de provincie West-Vlaanderen ben ik bij Engie aangesloten! Je zal je maar veilig voelen en ineens al je betaalde voorschotten kwijt zijn.
Ik lees dat je al met Staf "op den draai" geweest bent Corry zoals jij dat noemt! Goed zo, houden zo!
Ik hoop dat Rietjes rug al wat minder zeer doet, dat is heel pijnlijk vooral voor zo'n graag bewegend iemand.
Ik heb gisteren gevraagd of ze uit de hoofdbib in Hooglede deze namiddag enkele boeken voor me meebrengt, ik kan altijd op haar rekenen. Hooglede is nu eenmaal de hoofdgemeente, de bib is daar elke dag open, wij mogen al content zijn dat we hier 3x per week terecht kunnen maar ze doen echt wel hun best!
Alleen een kruidenierszaak missen we geweldig, het is lastig als men niet in auto rijdt, we hebben hier alleen 2 bakkers en 2 beenhouwers maar groenten, fruit enz niet, lastig om zo uw plan te trekken!
Ivette
-
je moet er niet op rekenen Ivette
toen mijn dochter 16j. was ging ze met mijn moeder naar Spanje
toen kregen wij ieder jaar die boeken, dus twee x ,mijn dochter en mij
ze word er nu in januari 51j. en nog altijd komen die boeken hier in mijn brievenbus
ik heb al gemaild, geschreven, toen ze hun depot nog in Wevelgem hadden
ben ik nog geweest om te zeggen dat ik geen boeken meer moest hebben
en dat mijn dochter al jaaaaren niet meer thuis woonde
ik heb ze nog terug gestuurd, terug naar afzender
en deze week kwamen er weer twee boeken toe
een op mijn naam en een op mijn dochter haar naam
en nu vliegen ze direkt in de papier doos
du reken er maar niet te veel op
-